آموزش NFTاخبار ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

IOG از قابلیت مینت NFT در کاردانو خبر داد

اینپوت اَوتپوت گلوبال (Input Output Global / IOG)، کمپانی مادر کاردانو (ADA)، با ایجاد مشارکت با یک اکوسیستم توکن‌های غیرمثلی (Non-fungible Token / NFT)، قابلیت مینت و خرید محصولات NFT در کاردانو را ایجاد کرد.


NMKR طی یک نشست خبری اعلام کرد این کمپانی به‌عنوان اولین و تنها‌ترین زیرساخت پرداختی و مینت (Mint) NFT در شبکه کاردانو، در یک اکوسیستم جدید جهت مینت NFT، یک رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API) تولید کرده است.


همچنین NMKR در نظر دارد در این پلتفرم جدید قابلیت پرداخت از طریق ارزهای فیات را ایجاد کند تا کاربران بتوانند پرداخت‌های خود را علاوه‌بر رمزارزها، از طریق ارزهای سنتی نیز انجام دهند.


چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو و مدیرعامل IOG، اظهار کرد همکاری با کمپانی NMKR قدم مهمی برای کاردانو محسوب می‌شود و از ایجاد این اکوسیستم زیرساختی برای پرداخت‌ها و مینت NFT در کاردانو بسیار هیجان‌زده است.


در اوایل تابستان همین سال بود که مارتین لارِنس، کمدین و بازیگر مشهور، از API جدید این کمپانی برای راه‌اندازی اولین مجموعه NFT خود استفاده کرد.


این مشارکت بدون شک برای کاردانو و توکن بومی آن، ADA، پیشرفتی قابل توجه در نظر گرفته می‌شود. قیمت کاردانو هنگام نشر این خبر در محدوده ۰.۵۶ دلاری قرار دارد و ششمین رمزارز برتر بازار، ۲۴ ساعت گذشته را با ۱.۳۷ درصد رشد گذارنده و نسبت به هفت روز اخیر بیش از ۱۰ درصد افزایش قیمت تجربه کرده است.


توکن کمپانی NMKR تحت همین عنوان نیز، با قیمت ۰.۰۰۸۶ دلار در بازارها معامله می‌شود و در جایگاه ۷۷۹ ارزهای دیجیتال از لحاظ ارزش بازار قرار دارد. این توکن نسبت به روز قبل نزدیک به ۱۳ درصد رشد داشته است که این رقم در مقایسه با هفته گذشته ۱ درصد برآورد شده است.

مینت NFT به چه معنا است؟

مینت NFT به بیان ساده، انتشار توکن با مشخصات منحصربه‌فرد آن در یک بلاک چین و ایجاد قابلیت خرید برای آن است که در واقع یک فایل دیجیتالی به‌صورت رمزنگاری‌شده در می‌آید.

منبع: DAILYHODL

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا