آموزش ارز دیجیتال

قابلیت اتصال همستر کامبت به کیف پول

مسترکارت کارت مسافرتی

در این وبلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی قابلیت اتصال همستر کامبت به کیف پول می‌پردازیم. همستر کامبت یکی از بازی‌های محبوب و پرطرفدار در دسته تپ تو ارن (Tap To Earn) است که توانسته است مخاطبین زیادی را به خود جذب کند. این ربات تلگرامی به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق ضربه زدن روی صفحه، توکن‌های دیجیتالی جمع‌آوری کنند.

بسیاری از بازیکنان منتظرند ببینند که چه اتفاقی برای این توکن‌ها خواهد افتاد و چگونه می‌توانند از آن‌ها بهره‌برداری کنند. در آخرین به‌روزرسانی‌ بعد از امکان اتصال همستر کامبت به کیف پول قابلیت‌های دیگری مانند حذف کیف پول همستر کامبت و تغییر کیف پول همستر کامبت به این ربات اضافه شد که نشان از آینده‌ی روشن و امکانات بیشتر برای طرفداران این بازی دارد.

پادکست اتصال همستر کامبت به کیف پول

نحوه اتصال همستر کامبت به کیف پول

قابلیت اتصال همستر کامبت به کیف پول

همستر کامبت در جدیدترین به‌روزرسانی خود امکان اتصال کیف پول را فراهم کرده است. برای دسترسی به این بخش، کافی است روی گزینه ایرداپ (Airdrop) در پایین سمت راست کلیک کنید. اکنون با انتخاب گزینه «اتصال کیف پول» (Connect your TON) می‌توانید کیف پول خود را متصل کنید. لازم به ذکر است که کاربران تنها می‌توانند کیف پول‌های شبکه تن (TON) را متصل کنند. همچنین، توسعه‌دهندگان همستر کامبت در این بخش اعلام کرده‌اند که توکن آن‌ها به زودی لیست خواهد شد.

شما در این بخش کیف پول‌های مختلف مانند کیف پول تون کیپر (Tonkeeper)، مای تون ولت (MyTonWallet)، تون هاب (Tonhub) و یا دی ولت (DeWallet) را مشاهده می‌کنید، البته یک گزینه تحت عنوان کیف پول تلگرام نیز وجود دارد که توصیه می‌شود به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید، زیرا به دلیل تحریم‌ها با مشکل روبه‌رو خواهید شد.

نکته قابل توجه

توصیه می‌شود کاربران ایرانی به هیچ عنوان برای اتصال همستر کامبت به کیف پول از ولت تلگرام استفاده نکنند زیرا در حال حاضر قابلیت تغییر کیف پول نیز وجود ندارد وو ممکن است در آینده به دلیل تحریم با مشکلات زیادی روبه‌رو شوند یا حتی در صورت لیست شدن نتوانند توکن‌های خود را به پول تبدیل کنند.

اضافه شدن قابلیت حذف کیف پول همستر کامبت

بازی همستر کامبت در آخرین آپدیت خود قابلیت حذف کیف پول همستر کامبت و تغییر کیف پول همستر کامبت را اضافه کرده است تا افرادی که هنگام اتصال همستر کامبت به کیف پول اشتباه کرد بودند بتوانند ولت خود را حذف کنند و به ولت دیگر آن را تغییر دهند. این قابلیت به کاربران این اجازه را می‌دهد تا به راحتی کیف پول خود را حذف کرده و در صورت نیاز، کیف پول جدیدی را به جای آن متصل کنند. برای آن دسته از بازیکنانی که دسترسی به کیف پول خود را از دست داده‌اند یا به دنبال تغییر کیف پول هستند، این امکان یک گزینه بسیار عالی و مورد انتظار است، تا تجربه بازی خود را بهبود بخشند و با آرامش بیشتری به بازی ادامه دهند.

آموزش حذف کیف پول تلگرام از همستر کامبت

اگر در هنگام اتصال همستر کامبت به کیف پول به صورت اشتباه ولت تلگرام خود را به بازی متصل کردید، می‌توانید طبق مراحل زیر آن را حذف کنید، زیرا کاربران ایرانی به دلیل تحریم بودن نمی‌توانند به راحتی از ولت تلگرامی استفاده کنند. در صورتی که در این کیف پول دارایی‌های دیجیتال دیگری نیز دارید، توصیه می‌شود قبل از انجام مراحل زیر، آن دارایی‌ها را به کیف پول‌های دیگری منتقل کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ دارایی مورد نظری از دست نرفته است. با انجام مراحل زیر ولت تلگرامی شما به طور کامل غیرفعال می‌شود و از همستر کامبت جدا می‌شود. این به شما اجازه می‌دهد که به راحتی بات جدیدی را به همستر کامبت متصل کنید یا از سرویس دیگری استفاده کنید.

چگونه کیف پول تلگرام را از همستر حذف کنیم؟

بعد از این که مطمئن شدید هیچ دارایی دیگری در کیف پول تلگرام شما وجود ندارد، برای حذف کیف پول تلگرام از همستر کامبت مراحل زیر را گام به گام طی کنید.

گام اول: برای حذف ولت تلگرام از همستر کامبت، ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید و به صفحه چت با بات تلگرامی که به همستر کامبت متصل کرده‌اید، بروید. این بات معمولا با نام همستر یا یک نام مشابه شناخته می‌شود.

گام دوم: در این صفحه، در گوشه بالای سمت راست تصویر، گزینه “Delete and Block” را انتخاب کنید. این گزینه باعث مسدود شدن بات در تلگرام شما می‌شود و همچنین چت با آن حذف می‌شود.

گام سوم: پس از انتخاب گزینه بالا، یک پنجره تأیید برای شما باز می‌شود. در این پنجره، تیک گزینه “Block bot” را بزنید تا بات تلگرام مورد نظر را مسدود کنید و از دسترسی به چت‌ها و اطلاعات شما جلوگیری کنید.

گام چهارم: سپس گزینه “Delete chat” را انتخاب کنید تا چت با بات حذف شود. این کار باعث پاک شدن تمامی پیام‌ها و تاریخچه چت با بات می‌شود.

گام آخر: پس از انجام مراحل حذف، برنامه تلگرام را ببندید و از تنظیمات گوشی خود، به بخش فایل‌های کش (cache) بروید و فایل‌های کش تلگرام را پاک کنید. این کار باعث بهبود عملکرد تلگرام و حذف اطلاعات ذخیره شده از برنامه می‌شود.

آموزش تغییر کیف پول همستر کامبت

در صورتی که به جز ولت تلگرام از سایر ولت‌های شبکه تون برای اتصال کیف پول به ربات همستر استفاده کردید به راحتی می‌توانید آن را پاک کرده و به ولت‌های دیگر متصل کنید. در ادامه نحوه تغییر ولت از ربات همستر به صورت مستقیم را مشاهده می‌کنید.

مراحل حذف کیف پول از بازی همستر کامبت به صورت گام به گام:

  1. ابتدا وارد بازی همستر کامبت شوید و به قسمت Airdrop بروید.
  2. در این بخش، روی گزینه “Connect your TON wallet” کلیک یا لمس کنید تا به کیف پول تون خود متصل شوید.
  3. حالا بر روی آدرس ولت کیف پول خود که می‌خواهید حذف کنید، علامت ضربدر را لمس کنید. این عملیات بر اساس تصویری که نمایش داده شده است، انجام می‌شود.
  4. پس از لمس ضربدر، یک پنجره تأیید برای شما باز می‌شود. در این مرحله، بر روی گزینه “YES” کلیک کنید تا فرآیند حذف کیف پول شروع شود.

این روند ساده و آسان به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی کیف پول خود را از داخل بازی همستر کامبت حذف کرده و در صورت نیاز، کیف پول جدیدی را به جای آن متصل کنید. این قابلیت به ویژه برای کاربرانی که به دنبال تغییر کیف پول خود یا به دلیل مشکلات دسترسی به کیف پول، نیاز به این امکان دارند، بسیار مفید و کارآمد است. علاوه بر حذف ولت به صورت مستقیم از ربات می‌توانید اتصال بازی را از طریق کیف پول انجام دهید.

بهترین ولت همستر کامبت

تون کیپر (Tonkeeper) به عنوان بهترین ولت در شبکه تون برای اتصال همستر کامبت به کیف پول شناخته می‌شود. این کیف پول با رابط کاربری زیبا و ساده‌ای که دارد، برتری خود را اثبات کرده است و بیشترین تعداد کاربر را در مقایسه با رقبای خود داراست. تون کیپر امکاناتی از جمله مدیریت آسان کلیدهای خصوصی، امکان اتصال سریع به برنامه‌های دیگر شبکه تون، و قابلیت پشتیبانی از انتقال ارزها را فراهم می‌کند. به علاوه، امنیت بالا و ارائه خدمات ویژه‌ای نظیر ایردراپ‌های اختصاصی، از ویژگی‌های برجسته این کیف پول است که باعث جذابیت بیشتر کاربران شده است و آن را به گزینه‌ای مناسب برای اتصال به بازی‌هایی همچون همستر کامبت تبدیل کرده است.

آموزش حذف ربات همستر از کیف پول

آموزش حذف ربات همستر از کیف پول

شما می‌توانید به صورت مستقیم اتصال ربات را از طریق گیف پول انجام دهید، محبوب‌ترین ولت کیف پول تون کیپر است که کاربران زیادی در هنگام اتصال برای اولین بار با مشکلات زیادی مواجه بودند در این بخش به نحوه قطع کردن اتصال ربات همستر از تون کیپر می‌پردازیم تا اگر در مراحل نصب اولیه با مشکل مواجه بودید یک بار آن را کامل حذف کرده و دوباره نصب کنید.

برای تغییر و حذف کیف پول همستر در بازی همستر کامبت، به عنوان مثال از کیف پول تون کیپر استفاده می‌کنیم. این راهنما به شما کمک می‌کند تا با مراحل گام به گام این فرآیند آشنا شوید و به راحتی کیف پول خود را تغییر دهید.

  1. ورود به تون کیپر: ابتدا برنامه تون کیپر را باز کنید. در پایین صفحه، سه تب اصلی Wallet، History و Browser را مشاهده خواهید کرد.
  2. رفتن به تب Browser: برای شروع فرآیند تغییر کیف پول، وارد تب Browser شوید.
  3. انتخاب گزینه Connected: در بالای صفحه، گزینه Connected را انتخاب کنید. این بخش به شما نشان می‌دهد که چه برنامه‌هایی به کیف پول شما متصل هستند.
  4. مشاهده لیست برنامه‌های متصل: در این قسمت، لیست تمام برنامه‌هایی که به کیف پول شما متصل هستند را مشاهده خواهید کرد.
  5. نگه‌داشتن انگشت روی آیکون بازی همستر کامبت: انگشت خود را روی آیکون بازی همستر کامبت نگه دارید تا با پیغام Remove Hamster Kombat روبه‌رو شوید.
  6. انتخاب گزینه REMOVE: با انتخاب گزینه REMOVE، اتصال این بازی با کیف پول شما قطع می‌شود.
  7. توجه به زمان حذف: لطفا توجه داشته باشید که پس از حذف و غیرفعال کردن کیف پول، آدرس ولت قدیمی شما فورا از همستر کامبت حذف نمی‌شود و ممکن است که حذف آن چند روز زمان ببرد.

این مراحل به شما کمک می‌کند تا به سادگی کیف پول خود را از بازی همستر کامبت حذف کرده و در صورت نیاز، کیف پول جدیدی را به آن متصل کنید. این فرآیند برای کاربرانی که نیاز به تغییر کیف پول خود دارند یا دسترسی به کیف پول قدیمی خود را از دست داده‌اند، بسیار کاربردی است. با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید مطمئن باشید که کیف پول شما به درستی از بازی جدا شده و شما می‌توانید بدون نگرانی از مشکلات احتمالی، کیف پول جدیدی را به بازی متصل کنید.

پرسش‌های متداول در مورد اتصال همستر کامبت به کیف پول

  • برای اتصال همستر کامبت به کیف پول از کدام ولت استفاده کنیم؟

    استفاده از ولت تون کیپر را می‌توان بهترین راه برای اتصال همستر کامبت به کیف پول معرفی کرد.

  • آیا امکان تغییر کیف پول همستر کامبت وجود دارد؟

    بله شما می‌توانید در اتصال همستر کامبت به کیف پول، ولت‌ قبلی خود را حذف کرده و مراحل تغییر کیف پول همستر کامبت را انجام دهید.

  • آیا می‌توان چند اکانت همستر را به یک کیف پول وصل کرد؟

    شما می‌توانید چند اکانت همستر را به یک ولت متصل کنید اما ممکن است در آینده دچار مشکل شوید، بهتر است هر اکانت را به یک کیف پول مجزا وصل کنید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

‫۴۱۳ دیدگاه‌ها

    1. سلام و درود حال حاضر امکان تغییر کیف پول وجود نداره اما منتظر آپدیت‌های بعدی باشین ممکن این قابلیت اضافه بشه.

      1. سلام من سه تا اکانت داشتم. توی تون کیپر سه تا ولت ساختم و متصل کردم به هرکدوم از اکانت هام. یکی از اون ها تو قسمت کانکت تون کیپر بجای همستر آیکون ethsign اومده بود. ریمو کردم که مجدد اون اکانت رو به ولتم متصل کنم . حالا اون ولت خالیه اما داخل بازی همستر تو قسمت ولت آدرس همون ولت موجوده . باید چکار کنم؟؟؟

          1. سلام من الان دو تا اکانت به همستر وصل کردم تو یه گوشی آیا به مشکل خوردم اگه ب مشکل خوردم کمکم کنید یه اکانتشو ورد دارم تا توکن های که جمع کردم حدر نره ممنون اگه همراهی کنید

          2. سلام و درود در حال حاضر امکان تغییر وجود نداره و بهتره همینجوری بزارید بمونه تا آپدیت‌های بعدی

          3. سلام
            وقت بخیر
            من دوتا اکانت دارم هر کدوم به ی ولت متصل کردم تو قسمت کانکت میرم تو یکیشون آرم همستر هست ولی تو یکیشون نیست ولی زده کانکت ی بارم حذف کردم ولی بازم نیومد به نظرت چیکار کنم؟

          4. سلام و درود اونی که نیست رو باید اتصالش رو از طریق خود ربات همستر قطع کنید بعد دوباره نصب کنید فقط با پاک کردن کیف پول درست نمیشه

          5. سلام تروخدا ممنون میشم بگید من به کیف پوله تونیکیپر وصل شدم اما تو گزینه Browserکانکت رو که میزنم گزینه همستر نیست
            اکانتی که بهش به تونیکیپر وصل شدم رو پاک کردم دوباره وصل کردم اما نیست

          6. سلام و درود از طریق ربات همستر اتصالتون رو قطع کنید و مجدد به کیف پول وصل بشید

          7. سلام و درود احتمالا اتصالتون رو قطع کردید مجدد باید مراحل نصب رو انجام بدین

        1. دادا باید اون کد ۲۴تایی رو بزنی اگه داریش بعد همون موقعه میاد

          میزنی add wallet بعد Existing Wallet
          Import wallet with a 24 secret recovery words ایو زده
          میگه کد ۲۴ تاست باید وارد کنی اگه وارد کردی
          سمت راست بالا تنظیمات بعدش Notifications این رو کلیک کن شکل سکه همستر اگه بود مطمعن باش که خودشه

          1. سلام خسته نباشید
            میخواستم بدونم اشکالی داره اگه ۲ تا اکانت همستر رو به یک ولت متصل کنم؟

          2. سلام بهتر بودید این کا رو نکنید ولی در حال حاضر چون امکان تغییر کیف پول وجود نداره منتظر آپدیت بعدی باشید تا ببینیم چه اتفاقی میفته

          3. از من .منفی داخل ولت است ولی داخل همستر مثپت زده بجای منفی.و داخل نونیفکشن هم اسم همستر نیومده.پس چطور این ادرس کیف پول ثپت شده.هک شدیم

          4. سلام من داخل کیف پولم همستر وتپ سواپ نیست متصل شده به تون کیپر وقتی میرم داخل کیف پول نیستش چکار باید کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

          5. سلام و درود احتمالا یک مرحله رو اشتباه رفتید، میتونید اتصالتون رو قطع و دوباره متصل کنید

      2. سلام ببخشید من چند تا حساب همستر دارم همش رو به یک کیف پول وصل کردم الان باید چطوری هر کدوم رو به یک کیف پول جدا وصل کنم؟
        میشه لطفا راهنمایی کنید

          1. سلام خانم جلالی عزیز من ۴ اکانت همسترم رو به کیف پول تون کیپر متصل کردم بعد تو خیلی از گروها گفتن اشتباهه حداقل برو ۴ تا ولت تو تون کیپر بساز و هر کدومو تو یه ولت بزار منو دیدم هر کاری میکنم نمیشه بدون اینکه بک اپ بگیرم زدم تون کیپر رو پاک کردم مجددن که نصب میکنم دیگه هیچی برام نمیاد چیکار باید بکنم به نظرتون اگه چنج ولت بیاد در ابدیت های بعد میتونم کاری بکنم؟

          2. در حال حاضر امکان تغییر وجود نداره باید منتظر بمونید تا ببینیم در آپدیت‌های بعدی چه اتفاقی میفته

          3. سلام من کیف پول تون کیپر رو نمیتونم نصب کنم از هر جا دانلود میکنم میگه روی گوشی شما نصب نمیشه و اینکه در زمان لیست شدن اگه به کیف پول وصل نباشه بازم توکن به من تعلق میگیره یا نه ممنون

        1. از داخل ربات همستر قسمت ایردراپ روی متن داخل ستون کلیک کن بعد ضربدر بغل آدرس رو بزن اتصال به کیف پول قطع میشه.

      3. سلام وقت بخیر
        سوالم اینه که من همستر به کیف پول tonhab متصل کردم ایا این کیف یا صرافی با ایران مشکلی نداره تحریم نیست ممنون ؟؟

          1. سلام وقت بخیر من با دوتا خط دوتا اکانت همستر دارم
            هردوتاشون رو ب تن کیپر با دوولت ساختم ولی وقتی قسمت اخرش میرم میزنم تو بازی
            با اکانت تلگرامی ک اخرین بار خارج شدم رو میاره همستر اون اکانت رو .ولی اسم اکانت همسترام فرق داره چ کنم.
            این مشکل داره ؟انگار تن کیپر تشخیص نمیره کددم اکانتو باز کنه

          2. سلام قبلا هم گفتیم هر اکانت رو به یک کیف پول مجزا متصل کنید این مشکل از خود تون کیپر ممکن در آپدیت های بعدی درست بشه

        1. سلام وقت بخیر
          من همستر به ولت تون کیپر وصل کردم بعد ولت رو حذف کردم دوباره نصب کردم الان آدرسا باهم مطابقت ندارن
          چیکار باید بکنم

      4. سلام وقت بخیر من نمیدونستم که نباید دوتا اکانت همستر رو روی یک ولت وصل کنم و این کارو کردم الان واسه درست کردنش باید چیکار کنم که بن نشم؟ اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

        1. با توجه به این که امکان حذف و تغییر کیف پول اضافه شده میتونید کیف پولتون رو حذف کنید و هر اکانت رو به یک کیف پول مجزا متصل کنید.

      5. سلام خسته نباشید من اشتباهی اکانت تلگرامم رو دیلیت اکانت زدم و کلا اکانت حذف شده ولی هنوز همستر داخل تون کیپر وصله و کد هاشو هم دارم چجوری میتونم دوباره به اکانتم یا همسترم وصل بشم؟

        1. سلام خسته نباشید من ایردراپمو به ولت تون وصل کردم بهد اکانت ولتمو از دست دادم و اون حرفای کلیدی برای بازگردوندنشو ندارم و حتی اسم اکانت ولتمو یادم نیست که برش گردونم چه طور میتونم ایدراپمو به یه اکانت ولت دیگه وصل کنم

          1. سلام و درود در آپدیت جدید همستر امکان حذف و تغییر کیف پول اضافه شده، داخل همین مقاله آموزش گام به گام نوشته شده می‌تونید بر اساس آموزش‌ها پیش برید.

          2. سلام خسته نباشین، ببخشید من میخوام ب کیف پول وصل شم ،قسمت connect your ton wallet رو میزنم صفحه بعدی بالا نمیاد تا من ب کیف پول وصل شم ،چیکار کنم؟؟
            با گوشی دیگه امتحان کردم وصل شد ولی با گوشی خودم وصل نمیشه ، ممنون میشم راهنمایی کنین

        2. سلام من تو یک گوشی سه اکانت همستر دارم و هرکدوم رو به کیف پول مجزا وصل کردم آیا برام مشکلی پیش میاد اگه آره که اکانت های دیگه رو حذف کنم اگه نه نگهدارم

          1. سلام و درود منبع دقیقی راجب این موضوع وجود نداره اما بهتره به کیف پول‌های مجزا وصل کنید.

    2. قابلیت تغییر کیف پول اومد برو داخل همستر همون گزینه سمت راست یه ضربدر سمت چپش هست از کیف پول قبل پاک میشه و دوباره میزنی روش میزنی رو کیف پول جدید

    3. سلام چیکارکنم آیکون همسترتوکیف پولم باقی بمونه هی میزنم آیکون همسترچندثانیه میمونه بعدپاک میشه

      1. سلام و درود این مشکل رو ما تا حالا باهاش مواجه نشدیم میتونید یک بار دیگه مراحل نصب رو انجام بدین

    1. سلام دوست عزیز اگر متن رو با دقت بخونید کامل توضیح داده شده که به کدوم ولت‌ها متصل بشین و نحوه اتصال به چه شکله

        1. سلام دوست عزیز متاسفانه امکان تغییر کیف پول در حال حاضر وجود نداره باید منتظر آپدیت‌های بعدی باشید، امکان داره این قابلیت اضافه بشه.

  1. سلام من سوئد زندگی میکنم و ندونسته ولت تلگرام رو‌انتخاب کنم آیا برای برداشت به مشکل میخورم ؟ ایران نیستم که فیلتر باشه تلگرامم یا تحریم باشه.

    1. سلام و درود برای شما که تحریم نیستید مشکلی وجود نداره، اما در صورت اضافه شدن قابلیت تغییر کیف پول در آپدیت‌های بعدی بهتره کیف پولتون رو تغییر بدید

    2. من در داخل تون کیپر در قسمت متصل ها همستر رو به اشتباهی حذف کردم و الان دیگه نیست ولی داخل همستر هنوز به ولت متصله چیکار کنم؟؟؟

  2. سلام من اشتباهی به ولت تلگرام وصل شدم الان راه حل چیه؟نمیشه کیف پولم تغییر بدم؟هر گزینه که میزنم میگه پشتیبانی نمیشود الان دیگه دارایی من کامل مسدود شده یا راهی داره؟

    1. سلام و درود ما به این نکته اشاره کردیم که از ولت تلگرام استفاده نکنید، در حال حاضر امکان تغییر کیف پول وجود نداره باید منتظر آپدیت‌های بعدی باشید

    2. سلام وقت بخیر من وقتی میخوام به کیف پول وصل بشم یه کد میاره که باید کپی کنم میگه تو اکانت تلگرام وصلش کن چیکار کنم؟
      ممنون

        1. سلام من دو تا اکانت همستر رو به یک ولت تونکیپر وصل کردم بعد اشتباهی رفتم تونکیپر رو دیلیت اکانت کردم و دوباره نصب کردم الان چطوری باید اکانت همستر رو بهش دوباره وصل کنم

          1. سلام اگر ۲۴ کلمه رو دارید، ولتتون رو بازیابی کنید و اگر ندارید باید منتظر آپدیت‌های بعدی باشید.

        2. سلام منم همین مشکلو دارم و تون کیپر رو الان دارم داخل ایردراپ کانکت تون ولت تیک خورده وقتی تپ میکنم لیست تون ولتهارو‌نشون نمیده فقط یه کد میاد که قابلیت کپی شدن داره

          1. احتمالا یا موقع انتخاب یک ولت دیگر رو انتخاب کردید یا مراحل اتصالتون به شکل کامل انجام نشده میتونین یک بار از خود ربات اتصالتون رو قطع کنین و مجدد کیف پول جدید رو وصل کنید.

      1. سلام ببخشید من هرچی سکه جمع میکنم موقع که میخواد انرژیش پربشه سکه هام میاد پایین از چیه هرچی میزنم واقعا انرژیش میخوره

        1. سلام و درود اون مقدار انرژی در مدت مشخص کامل میشه شما وقتی زودتر از اون زمان می‌خواهید پر بشه در واقع در ازای تکمیل شدن انرژی سکه میدید

    1. سلام وقت بخیر
      من همستر به ولت تون کیپر وصل کردم بعد ولت رو حذف کردم دوباره نصب کردم الان آدرسا باهم مطابقت ندارن
      چیکار باید بکنم

  3. سلام،چطور میتونم اتصال همستر رو با کیف پول تون کیپر قطع کنم
    آخه دوتا اکانت تلگرام رو روی یک ولت وصل کردم و میگن ایطور خوب نیست

    1. سلام دوست عزیز در حال حاضر امکان تغییر کیف پول وجود نداره اما ممکنه در آپدیت‌های بعدی این قابلیت اضافه بشه.

        1. با سلام
          منم مشکل خیلی از دوستان رو دارم و همستر رو به تون کیپر وصل کردم ولی داخل تون کیپر همستر نشون نمیده،باید چیکار کرد؟
          و ممنون بابت راهنمایی هاتون

    2. سلام خسته نباید من دوتا اکانت با یه گوشی توی تون کیپر ولت کردم حالا ب نظر تون منو بن میکنن دوتا اکانت تو یه کیف پول باشه تلگرام میفهمم من چند تا اکانت دارم توی یه گوشی و یه کیف پول

      1. سلام خوبید
        خسته نباشید
        ببخشید من هواسم نبود اشتباهی حساب همسترم رو از تون کیپر پاک کردم حالا تو همستر کد ۲۴رقمی اش رو هم دارم ولی بلد نیستم بازیابیش کنم لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم

        1. سلام و درود ما آموزش بازیابی کیف پول نداریم. در سطح اینترنت جست و جو کنید روش بازیابی کیف پول تون کیپر و گام به گام انجام بدید.

    1. سلام خسته نباشید
      بنده همسترمو به کیف پول tonhub متصل کردم
      اما بعد دیدم اکثریت دوستان به کیف پول تان کیپر متصل شدن و امکان تغییر کیف پول هم وجود ندارد
      به نظر شما مشکلی هست در این مورد یا تان هاب هم کیف پول خوبی هست برای همستر ؟؟
      از کمک شما متشکرم

      1. سلام و درود در حال حاضر امکان تغییر کیف پول وجود نداره و نمیشه کاری کرد، کیف پول تون هاب هم کیف پول بدی نیست در حال حاضر جای نگرانی وجود نداره

    1. سلام باید هر اکانت رو به یک کیف پول متصل می‌کردید باید منتظر باشید تا در آپدیت‌های بعدی ببینید امکان تغییر کیف پول اضافه میشه یا نه

        1. سلام وقتتون بخیر
          ببخشید من همستر رو به تونکیپر وصل کردم آدرس کیف پول رو هم دارم ولی وارد کیف پول ک میشم آیکون همستر رو نشون نمیده
          لطفا راهنمایی کنید ک چکار کنم

          1. سلام مراحل نصب رو مطمئن هستید درست انجام دادید؟ یا قبل از این اشتباهی کیف پول دیگه‌ای رو انتخاب نکردین

    2. سلام وقت بخیر من به تون کیپر وصل شدم ولی تو قسمت browser قسمت connected اصلا همستر وجود نداره ولی کد ولت داخل بازی و کیف پول یکیه
      علتش چیه عزیزم؟

        1. سلام مرسی که سوالهارو جواب میدین
          گلم کد اتصال همستر من با کد بالای ولت تونکیپرم مطابقت داره
          اما تو قسمت کانکتد سکه ی همستر نشون داده نمیشه که فرمودید باگ ممکنه باشه. من کار خاصی نیازه انجام بدم؟ خیلی زحمت کشیدم برای این بازی میترسم نتونم نقد کنم 🥲😂🤝

          1. سلام و درود یک بار چک کنید و مطمئن بشید که به کیف پول تون کیپر وصل کردید، شاید اشتباها یک کیف پول دیگه رو انتخاب کردید

        2. سلام وقت بخیر من به تون کیپر وصل شدم البته من سه تا آدرس ولت همستر داشتم که اولی رو بازیابی کردم ولی تو قسمت browser قسمت connected اصلا همستر وجود نداره الان ولی کد ولت داخل بازی و کیف پول یکیه
          علتش چیه عزیزم؟

      1. سلام من دو تا همستر تو یک‌اکانت دا م آیا هر دوی آنها را به کیف پول انتقال بدم با هر کدومشون به کیف پول جداگانه؟؟

      2. سلام من مراحل رفتم بعد دیدم به سختی کانکت میشه ولت تون کیپر حذف کردم و مجدد نصب کردم، حالا میرم تو برنامه همستر تو قسمت ایردراپ میگه شما متصل شدید و آدرس مید، ولی وارد کیف پول که میشم آیکون toncoin هست، باید آیکون دیگه ای هم باشه یا همین مال همستر؟

          1. سلام میتونه باگ باشه چون تعدادی از دوستان هم این مشکل رو دارن در منابع خارجی هم ذکر شده این مشکل وجود داره

    1. سلام در حال حاضر امکان تغییر کیف پول وجود نداره اما در آپدیت‌های بعدی امکان داره قابلیت تغییر کیف پول اضافه بشه

        1. سلام درود اگر یک اکانت همستر دارید و برای بار اول کیف پول رو نصب کردید نباید مغایرت داشته باشه

  4. سلام کمکم کنید من به خود تلگرام وصل شدم پولام رفت؟ امکان باز گشت هست؟ میشه برداشت کرد؟ امکان عوض کردن کیف پول هس؟😭😭

    1. سلام دوست عزیز متاسفانه در حال حاضر امکان تغییر کیف پول وجود نداره اما ممکنه در آپدیت‌های بعدی این قابلیت اضافه بشه.

    2. لوگوی همستر در تونکیپر دیده نمیشه با اینکه در ربات تیک خورده باید چه کار کرد
      در ضمن من از قبل تونکیپر داشتم ولت جدید نساختم مستقیم از ربات به تونکیپر وصل کردم ولی گزینه از قبل ولت داشتید رو نزدم اشکال درست نشه

      1. یک بخشی از مراحل ر اشتباه رفتین یا به علت حجم زیاد کاربران اتصال شما به درستی برقرار نشده. اتصال رو از طریق ربات قطع کنید و دوباره از اول مراحل رو انجام بدید

  5. سلام خانوم جلالی من میخواستم کیف پولم رو تغییر بدم به تون کیپر باید چیکار کنم؟ الان کیف پولم مان تون ولت

  6. سلام وقت بخیر
    ببخشید من اشتباهی به کیف پول تلگرام وصل کردم .راهی داره بشه برگردونم و به کیف پول تون کیپر وصل کنم؟

    1. سلام خسته نباشید
      من تو گوشی دو برنامه همستر دارم خواستم دوتاش را به کیف پول متصل کنم الان میبینم یکیش وصل شده ولی یکی دیگه نه ولی تو قسمت همستر می‌نویسه وصل شده ولی من تو کیف پول تون کیپر نمیتونم پیدا کنم

      1. سلام
        من سه تا دوست دعوت دادم خودمم اجرا کردم با گوشیشون مطمئنم با لینک من اومدن ولی هیچکدوم توی دوستام نشون نمی ده مشکل چیه

  7. سلام من بخاطر درست بلد نبودن این بازی یکی از بچه ها موقع نصب کیف پول از گوشی خودش عکس از ۲۴ کلمه گرفت آیا راهی هست که نتونه از ۲۴ کلمه برای باز کردن کیف پول استفاده کنه

    1. سلام خیر شما باید خودتون موارد امنیتی رو رعایت می‌کردید که این ۲۴ کلمه در اختیار فرد دیگه ای نباشه مگر این که به اون فرد اطمینان کامل داشته باشید، چون امکان تغییرش هم وجود نداره.

          1. وقتتون تو قسمت همستر وقتی به تونکیمر وصلم آیکون همستر رو تو ولت نشون میشه بازی رو که میبندم آیکون همستر از ولت تون کیپر حذف میشه دلیلش چیه؟

      1. من همينجوري دو حساب همسترمو تو يه برنام تون كيبر نصب كردم ولي بالا دو حسابweeltداره بعضيا بهم ميكن جون تو به يه برنامه وصل كردي سكهات ميبره وراستي رمز ٤رقميشون يكيه ؟ صحت داره يعني ميببرن

        1. بهتر بود هر اکانت رو به یک کیف پول مجزا وصل می‌کردید، راجب از بین رفتن سکه‌هت هنوز اطلاعات دقیقی ارائه نشده

  8. سلام تو ی گوشی دوتا اکانت همستر دارم امکان داره تو ی ولت دوتا حساب باز کنم و هرکدومو جداگانه به ولت بزنم؟

  9. سلام.من سه اکانت دارم.روی کیف پول کریپتو..اما تمام مراحل رو میزنم آخرش تو کیف پول خطا میده و آخرش میزنه خطای۴۰۰..و میاد بیرون و تیک کیف پول تو همستر نمیخوره.چکار کنم؟

  10. سلام.تمام مراحل رو میرم اما آخرش تو کیف پول خطا میده و میاد بیرون و تیک نمیخوره تو بازی..اما تو کیف پول ی چیزایی نشون میده ک انگار متصل شده ولی چرا تیک کیف پول تو بازی همستر نمیخوره؟

  11. سلام خانم جلالی
    اگه شه تا اکانت رو به یه کیف مول وصل کرد وقتی بره توی لیست همه رو یکجا نشون میده
    اگه توی ولت کیف پولها رو جدا کنیم یهنی اد کنیم خوبه یا خیر

  12. سلام خسته نباشید،ببخشید من از داخل تون کیپر گزینه همستر کامبت خاموش کردم اشتباهی،حالا هر کاری میکنم وصل نمیشه،حسابم تون کیپرم از نو ساختم ولی بازم همستر کامبت داخل تون کیپر نیست،از داخل ربات همستر هم نشد،فقط یه لینک کپی میده،چکار کنم بنظر شما؟

    1. سلام بهتر بود هر اکانت رو به یک کیف پول مجزا متصل کنید فعلا منتظر باشید تا آپدیت بعدی ببینید امکان تغییر کیف پول اضافه میشه یا نه

  13. سلام تون کیپر من پاک شده و من بک آپ ندارم اما همسترم همچنان روی اون ولت هستش آیا امکان برگشت هست یا اینکه لینکمو دوباره وارد کنم؟

  14. سلام وقت بخیر
    من نمیدونم که در همستر به کیف پول تلگرام وصل شدم یا به تون کپر هم آپ رو دانلود کردم و هم تو تلگرام برای ربات تون کپر استارت زدم ولی چیزی نیومده از کجا میشه فهمید کدومشو زدم؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

    1. سلام قسمت اتصال به کیف پول در بازی یک لینک داره میتونید چک کنید ببینید با لینک داخل کیف پول تون کیپر یکی هست یا نه

        1. وقتی وارد کیف پول میشید یک لینک در بالای صفحه قرار داره و در بازی یک لینک زیر قسمتی که کیف پول متصله نمایش داده میشه

  15. با احترام خدمت شما ببخشید من من همستر رو به توکیپر وصل کردم کلی متصفانه دوستم ولتم رو پاک کرده الان موندم چکار کنم سپاس گزار میشم راهنماییم کمید🙏🙏🙏

    1. سلام و درود شما باید به کمک کلید خصوصی ولتتون رو دوباره بازیابی کنید و گرنه کار دیگه ای نمیشه انجام داد

  16. سلام من همسترم را به تون کیپر وصل کردم ولی داخل تون کیپر نشان نمیده باید چکار کنم؟ دو بار هم تون کیپر را پاک کردم دوباره نصب و بازیابی کردم باز نشد

      1. سلام خانم جلالی
        من بعد از متصل کردن همستر به تون کیپر متوجه شدم علی رغم اینکه تیک برام خورده ولی لینک آخری که پایین صفحه ایردراپ هست و یک علامت داره برای کپی کردن آدرس ولت کار نمی کنه وقتی می زنم ارور failed to copy text می ده توی ولت هم که می دم تو قسمت کانکتد، لوگو همستر هم هست. به نظر شما مشکلی هست یا مهم نیست؟ ممنونم

          1. با سلام عرض ادب خانم جلالی گرامی مشکل failed to copy text برا منم است بیشتر از یک هفته است هر بار رویکپی کردن ادرس زدم همین خطارو بهم داد ممنون میشم راهنمایی کنین تا مشکل حل بشه

  17. سلام وقت بخیر بنده ولت ها رو از اون کیپر sign out کردم و ۲۴ تا کلمه رو دارم. ولی تو قسمت اد ولت وقتی میزنم نمیره داخل ولت

    1. سلام اتصال اینترنت رو چک کنید، مجددا بعد چند روز امتحان کنید بعد از بازیابی کیف پول نباید مشکلی وجود داشته باشه

  18. سلام خانم الناز من اکانت Tonkeeper انجام ولی اکانت شو حذف کرد ولی روی همستر هنوز فعال هست همون اکانت حذف شوده الان جدبد ساختم ولی نمیتونم تعییر بدم چیکار باید بکنم

  19. سلام خسته نباشید
    من کیف پول تون کیپر رو نصب کردم، سه اکانت مختلف هم داشتم، اکانت اصلیم رو اول وصل کردم به کیف پول ، توی قسمت کانکت عکس همستر بالا آمد ، دو روز بعد دو اکانت دیگه هم قابل وصل شدن شدن، ولی متأسفانه کیف اکانت اصلیم پاک شد ، با اینکه رمز بک آپ رو دارم ، و بعد زدن رمز ها کیف پول میاد بالا ولی نشون نمیده که کانکت شده به همستر در حالی که دو اکانت دیگه وصل هستن و عکس سکه همستر رو نشون میده در قسمت کانکت، و درون بازی هم نمیشه کیف رو تغییر داد ، میشه راهنمایی کنید

  20. سلام.من ولت رو متصل کردم به همستر.بعد تو قسمت نوتیفیکیشن تون کیپر دوستان لوگوی همستر هستش که متصله.واسه من نیست.رفتم لینک ولتو با لینک ثبت شده توی همستر چک کردم تمام حروف و اعداد درسته فقط لا به لای حروف توی ولتم – داره و لی توی همسترم + داره.ولی واسه رفیقام این دوتا دقیقا شبیه هم بود.داستانش چجوریه؟

  21. سلام خسته نباشید
    داخل همستر ولت تون کیپر رو انتخاب کردم، ولی تیک سبز نشده،داخل تون کیپر هم همستر نوشته وصل هستش

    1. سلام تیکی سبز نمیشه اگر درست مراحل نصب رو انجام داده باشید یک پیام سبزرنگ موفقیت آمیز به صورت نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید.

  22. سلام
    من سه تا اکانت همستر رو به یه دونه ولت وصل کردم . خواستم بدونم امکان تغییرش هست یا نه و اینکه آیا در صورتی که نشه تغییرش داد ، کلا اون دوتای دیگه محسوب نمیشن؟؟؟

  23. سلام خوبید ميگما من دوتا اکانت رو به یه کیف پول متصل کردم الان چکار کنم درست بشه
    واینکه الان اکانتام خراب شده یعنی ؟؟یا نه مشکلی نداره

    1. سلام در حال حاضر امکان تغییر وجود نداره بهتر بود این کار رو نمی‌کردید باید منتظر آپدیت‌های بعدی باشیم

  24. سلام، ممنون از توضیح خوبتون
    همستر به تون کیپر وصل کرده بودم. تون کیپر از گوشیم پاک شد. مجددا وصل کردم. اما متاسفانه دیگه ولت همستر را نشون نمیده. با توجه به اینکه شماره حساب روی همستر هست نمیشه دوباره به تون کیپر وصل بشه؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام و درود شما باید ولت قبلی رو به کمک ۲۴ گکلمه بازیابی کنین، در غیر اینصورت باید منتظر باشید تا ببینید چه قابلیت‌هایی در آپدیت بعدی اضافه میشه

  25. ميگما من دوتا اکانت همستر رو به یه کیف پول وصل کردم
    بعد مثلا اومدم درستش کنم که بدترش کردم و زدم کیف پول و پاک کردم
    الان اکانتام به درد میخوره یا نه

  26. سلام من با اینکه تونکیپر رو نصب دارم داخل بازی کانکت میشم پیدا نمیکنه تونکیپر و ؟ چکار باید بکنم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

      1. سلام ببخشید من چند تا حساب همستر دارم همش رو به یک کیف پول وصل کردم الان باید چطوری هر کدوم رو به یک کیف پول جدا وصل کنم؟
        میشه لطفا راهنمایی کنید

  27. سلام امکان داره قابلیت تغییر کیف پول ب همستر اضافه بشه من پسرم کیف پول رو حذف کرده بود رمز ۲۴ عددی رو هم ندارم.

  28. سلام خسته نباشید من دوتااکانت همستر داشتم جفتشونو توی تون کیپر وصل کردم امروز دستم خورد جفتشونو دلیت اکانت زدم از تون کیپر ولی همچنان همستر کیف پولش وصله ۶تا پسورد تون کیپر هم‌ندارم‌امکانش هست همسترم بپره؟ یا اینکه بروزرسانی میکنن درست میتونم بکنم

    1. سلام وارد قسمت Browser بشید از قسمت بالای صفحه روی connected برید و ببینید آیا آیکون همستر هست یا نه اگر باشه یعنی به کیف پول تون کیپر متصل شدید

  29. سلام خسته نباشید
    من یک دونه اکانت دارم
    بعد وصل کردم به تون کیپر
    کانکت هم شد و اوکی شد
    ولی الان میرم توی کیف پول
    تو قسمت کانکت ولت تونکیپر ارز همستر نیست
    چکار باید بکنم؟

    1. سلام و درود یک بار دیگه چک کنید. داخل ربات همستر اگر کنار connect your TON wallet تیک خورده ولی داخل تون کیپر ارز همستر نشون نمیده یعنی شما به یک کیف پول دیگه وصل کردید اما اگر کلا کنار connect your TON wallet تیک نداره یعنی به هیچ کیف پولی وصل نشدید

  30. سلام وقتتون بخیر
    من اکانت همسترمو به تون کیپر وقل کردم و تیک سبز هم گرفتم
    بعد رفتم داخل تون کیپر و دیدم ایکون همستر هم اومده داخل تون کیپرم
    بعد اشتباها اون ایکونی که نشون میداد که همسترم توی تون کیپرم هستو ریموو کردم
    ایا با ریموو کردن ایکون اتصال همسترم به کیف پول قطع شده یا خیر؟

    1. این کار به معنی disconnect کردن فعلا کاری نمیتونید کنید تا زمانی که توکن لیست بشه و دوباره ازتون آدرس کیف پول بگیره

  31. سلام من همسترو به کیف تونکیمر وصل کردم ولی وقتی میرم به تونکیپر اتصالشو نشون نمیده ولی همستر میرم نوشته متصل الان وصله یا نه چیکار کنم؟

      1. نه کیف دیگه ای نبود به همون وصل کردم اون آدرسی که نشون میده همون آدرسه کیف پوله تونکیپره ولی وقتی میرم داخل تونکیپر اتصالی نشون نمیده
        درست میشه بنظرتون یا از دست رفته؟

  32. سلام
    من به تون کیپر وصل کردم
    توی قسمت کانکتت تون کیپر لوگوی همستر هست
    ولی توی بازی تیک نخورده
    الان وصل شده یا نه؟

  33. سلام وقت بخیر
    من به تون کیپر وصل کردم
    توی قسمت کانکتت تون کیپر علامت همستر اومده ولی تو بازی تیک نخورده

    الان وصل شده یا نه
    راهنمایی کنید

  34. سلام من روی لینک بازی که میزدم اول یه صفحه باز می‌کرد که اجازه دسترسی به پیامک هاتون را می دید که من هر سری خیر میزدم اما اشتباها دستم رو بله خورد و دسترسی داده شدبه برنامه برای پیامک هام چطور میتونم این دسترسی را لغو کنم دوباره ؟؟؟!!!

  35. سلام
    سلام وقت بخیر من به تون کیپر وصل شدم ولی تو قسمت browser قسمت connected اصلا همستر وجود نداره ولی کد ولت داخل بازی و کیف پول یکیه
    علتش چیه سرکارخانم؟

  36. سلام بنده اشتباهی همستر رو از داخل تونکیپر از قسمت هیستوری پاک کردم راه حل برای بازگرداندن دوباره به تونکیپر چی هستش؟

  37. سلام خانم جلالی عزیز
    چجوری بفهمیم ولت همسترمون به کدون تون وصل هستش؟
    چون من به تون کیپر وصل کردم ولی الان تو قسمت تون کیپر همستر رو نشون نمیده

    1. سلام و درود اول چک کنید ببینید اصلا اتصال انجام شده یا نه اگر تیک کنار connect your TON wallet در ربات همستر خورده یعنی اتصال انجام شده

    2. سلام وقت بخیر من به تون کیپر وصل شدم البته من سه تا آدرس ولت همستر داشتم که اولی رو بازیابی کردم ولی تو قسمت browser قسمت connected اصلا همستر وجود نداره الان ولی کد ولت داخل بازی و کیف پول یکیه
      علتش چیه عزیزم؟

  38. سلام من همستر رو به تون کیپر وصل کردم اما وقتی برنامه تون کیپر رو باز میکنم نشون نمیده که همستر وصل شده یا نه. چی کار باید کنم؟

  39. سلام کجای ولت تون کیپر اکانت هایی که وصل شده را میاره من همستر وصل کردم بهش ادرس ولت با ادرسی که تو همستر یکیه ولی مگه نباید یه جا نشون بده این وصل شده ممنون

    1. سلام وارد تون کیپر که میشید قسمت browser از پایین صفحه رو انتخاب کنید، بعد در بالای صفحه دو گزینه Explore و Connected می‌بینید، روی Connected بزنید باید آیکون همستر رو ببینید

  40. سلام
    من ۳تا اکانت داشتم به تون کیپر وصل کردم که باهر۳اکانتم بازی همسترو دارم گفتن به مشگل میخوری چندتا از دوستان منم رفتم همستر رو از کیف پول پاک کردم حالا چه جوری همستر وبرگردونم به کیف پول 😭😭😭🙏

    1. چی داخل ولت نیست اگر منظورتون موجودیه به علت لیست نشدن نمایش نمیده اگر آیکون همستر نشون نمیده یه جای مسیر اشتباه رفتید.

  41. سلام وقتتون بخیر.بنده اکانت همسترم رو به کیف پول تون کیپر وصل کردم و همه چی درسته سه رقم آخر رو برسی کردم درسته.اما وقتی داخل خود همستر می‌خوام آدرس ولت رو کپی کنم میزنه faild to copy text .راه حلی برای این مشکل وجود نداره؟

    1. سلام و درود مشکل کپی آدرس رو من خودم هم داشتم در چند بار اول خطا میده اما بعد درست میشه. چند بار امتحان کنید ببینید مشکلتون حل میشه

      1. سلام و وقت بخیر
        من هم دقیقاً همین مشکل را دارم. از یکی دو روز پیش دهها بار امتحان کردم اما هربار همین پیام خطا را میده. راه حلی برای این مشکل به نظرتان می رسد؟

  42. با عرض سلام ببخشید میشه کمک کنید من همستر رو به ولت تون کیپر وصل کردم و تیک خورد ولی در قسمت browser ولت تون کیپر این خطا رو بهم نشان میده
    Connected apps will be shown here
    Explore apps and services in tonkeeper browser
    و عکس همستر در ولت رو هم نمایش نمیده ولی تپ سواپ رو در ولت بهم نشان میده الان یعنی همستر به کیف پول تون کیپر وصل نشده ؟

    1. سلام احتمالا یک جا رو اشتباه رفتید و همستر به ولتتون متصل نشده. این خطایی که میگید ما باهاش تا حالا روبه‌رو نشدیم

  43. سلام برای من تیک همستر خورده اول علامت همستر رو در تونکیپر نشون میداد الان نشون نمیده ولی هر چیو چک‌میکنم میبینم وصله

  44. سلام من ربات همستر را به کیف پول تون کیپر متصل کرده ام و آدرس کیف پول را داخل ربات نشون میده ولی داخل کیف تون کیپر توی قسمت conect نمایش داده نمیشه لطفا راهنمایی کنید . ممنون .

  45. سلا خانم جلالی
    ی سوال من همسترم رو به تون کیپر وصل کردم ولی تو قسمت coneccted تون کیپر نمیاره تیک هم خورده تو همستر
    دلیلش رو میگید لطفاً

  46. سلام من دو اکانت همسترم رو اشتباهی به یه کیف پول وصل کردم دومی جایگزین اولی شده حالا چکار کنم اولی رو چطور پیداش کنم آدرسش تو همستر هست اما تو تون کیپر نیستش 🥺

    1. سلام و درود در حال حاضر کاری نمیتونین بکنین صبر کنید ببینیم در آپدیت های بعدی امکان تغییر یا اضافه کردن کیف پول رو ارائه میدن یا نه

  47. سلام وقت بخیر من اشتباهی دو اکانتمو به یک ولت وصل کردم.دیدم به دوستان گفتید منتظر آپدیت باید بمونیم…اگه که همستر هیچوقت تغییر نده و این مورد تغییر کیف پول رو اضافه نکنه چی میشه؟؟امکان پریدن جفت اکانت هام هست؟؟بعضی ار دوستان گفتن که براشون تو‌ولت عکس دو یاسه تا همستر نشون میده باتوجه به اکانت هایی که وصل کردن اما از من فقط یک همستر هست..

    1. سلام بله احتمالش وجود داره ولی باید منتظر آپدیت باشید چون مشکلات این شکلی معمولا در آپدیت ها بر طرف میشه

  48. سلام.من به مای تون ولت وصل شدم اما دیسکانکت کردم که به تون کیپر وصل شم اما داخل بازی هنوز به مای تون ولت وصله!اما از تون ولت حذف شده،میتونم برشگردونم یا حذف شده؟راهی داره به تون کیپر وصل بشم؟؟؟امکانش هست که دوباره تسک اتصال به ولت بزارن؟اگرم گذاشتن،من چطوری ولت و تغییر بدم؟؟؟ممنون سرکار خانم از جوابی که میدید.

    1. سلام نباید این کار می‌کردید چون امکان تغییر کیف پول فعلا وجود نداره، باید منتظر باشید تا در آپدیت های بعدی ببینیم قابلیت تغییر یا اضافه کردن کیف پول وجود داره

      1. سلام من نات کوین رو از استیک اشتباه خارج شدم والان نمیدونم چکار کنم چون از رتبه کلد به مرحله پایین تر اومده و تون کوین ها نشون میده و فقط همون جایزه تکس ها رو نشون میده ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

      2. سلام و وقت بخیر چجوری بفهمم همسترم به ولت تلگرام وصل شده یا خیر؟
        وقتی توی همستر پیام اومد که باید به ولت وصل شیم چند روز قبلش به دات کوین وصلش کردم و بعد همستر رو زدم عکس سکه ای که روش عکس همستر داره نیومد توی تونکیپر بعدش دستم خورد روی گزینه پایین که عکس تلگرام داره و تیک خورد و فرداش عکس تلگرام رفته و فقط عکس کیف پول توی همسترم میاد و توی تونکیپرم قسمت کانکت ها هم فقط عکس دات کوین هست
        الان نمیدونم توی تونکیپر وصل شدم یا به ولت تلکرام وصل شدم😔

        1. سلام و درود با توجه به مواردی که گفتید و امکان تغییر کیف پول که به تازگی اضافه شده میتونید مراحل رو گام به گام که داخل همین مقاله آوردیم انجام بدید

  49. با سلام خسته نباشید من کیف پول تون هاپ را از گوشیم حذف کردم حالا بعد از نصب دوباره همستر به ولت وصل نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید

  50. سلام خسته نباشید من به تون کیپر وصل کردم بعدش ساین اوت زدم از تون کیپر حالا قسمت کانکتد همستر رو نمیاره لطفا راهنمایی کنیدددددد

  51. سلام من یه نفر دیگه همسترمو به کیف پولش وصل کرده و گفت اومد ازش خارج بشه کلا لینک پاک شد ولی داخل همسترم همون لینک مونده میشه کاریش کرد ؟

  52. سلام من یدونه اکانت همستر رو داشتم به پول کیف مای تون ولت وصل کردم مشکلی بعدا راجب خرید و فروش برداشت برام پیش نمیاد بعدا …

  53. سلام خسته نباشید . من کیف پول همستر رو روی تون کیپر فعال کردم و متاسفانه برنامه تون کیپر از روی گوشیم پاک شده و کلمات کلیدیش رو برنداشتم راهی هست دوباره به همون کیف پول که توی بازی همستر فعال شده برگردم

    1. سلام احتمالا مراحل نصب به دلیل شلوغ بودن کاربران در تون کیپر به درستی انجام نشده میتونین یک بار اتصالتون رو قطع کنید و دوباره مجدد متصل بشید.

  54. سلام واقعا متشکرم که جواب میدید من ازتون ممنونم ببخشید من کیف پول همستر رو به تون کیپر وصل کردم آدرس ولت همستر ++ داره آدرس همون آدرس هست ولی در کیف پول تون کیپر یا هر جای دیگه — میاره آیا این مشکلی داره کل حروف ها یه شکله ولی در هر دو فرق می‌کنه این مثبت هست اون منفی و ببخشید من دستم خورده این جایی که نوشته browser بعد نوشته connected من اونجا علامت سکه همستر بود اونو اشتباهی پاک کردم اینم مشکلی میشه میشه توضیح بدید خیلی خیلی ممنون

  55. سلام خسته نباشین. من همستر رو به کیف پول تون کیپر وصل کردم کامل وصل شده و تیک تایید هم خورده داخل ربات همستر و کامل آدرس کیف پول رو نمایش میده فقط یه اشتباهی کردم رفتم داخل تون کیپرم قسمت browser بعد قسمت connected ربات همستر که نمایش داده میشد رو دستم خورد remove کردم . الان یعنی ارتباط ربات همستر با کیف پولم قطع شده ؟ یا اینکه درسته وصله ؟ باید چیکار کنم . میشه راهنماییم کنید

    1. سلام و درود شما اتصالتون رو قطع کردید، با توجه به آپدیت جدید امکان دوباره وصل شدن وجود داره که داخل همین مقاله گام به گام آموزش دادیم.

  56. سلام خسته نباشید من همسترم روبه کیف پول تون کیپر متصل کردم تیک اتصال هم تو ربات خورده اما توقسمت نوتیفیکیشن و بروزر آیکون همستر نیستش باید چکارکنم

  57. سلام . می شه کمکم‌کنید؟ من دیشب کمی نات کوین را تبدیل به تون کردم‌ ولی بعد که دوباره خواستم انجام بدم کلا هر جور یا هر چی به هر چی می خوام تبدیک کنم قسمتی که conferm می کنم پیعام می ده Something went wrong Support is not nedded . مشکل چیه؟‌

  58. با سلام چند روزی هست که بازی رو نصب کردم در بخش airdrop یادم نیست کدام گزینه را برای ساخت ton wallet زدم و بدون نصب کیف پول الان فقط یک آدرس دارم بدون اینکه بدونم برای کجا است.

    1. سلام و درود در آپدیت جدید همستر امکان حذف و تغییر کیف پول اضافه شده، داخل همین مقاله آموزش گام به گام نوشته شده می‌تونید بر اساس آموزش‌ها پیش برید.

  59. سلام وقتتون بخیر همستر من به تون کیپرم وصل نمیشه یعنی وقتی کانت تو ولت رو‌میزنم تون ولتها رو‌نمایش نمیده اصلن فقط به باکس با یه کد میاد که قابلیت کپی کردن داره فقط مشکل از کجاست😢

  60. سلام یه سوال الان به نظر شما چه ولتی بهتره برای من که تاحالا با ولت کاری انجام ندادم و فعلا برای همستر نیازش دارم و اینکه چجوری باید ولت داشته باشم اصلا

  61. سلام ، من همستر رو به تون کیپر متصل کردم و تیک خورده و آدرس رو نشون میده ولی داخل تونکیپر تو قسمت notifications علامت همستر رو نشون نمیده؟ ممنون میشم بگین مشکل از چیه؟

    1. سلام یا یک ولت دیگر اشتباه انتخاب کردید یا به دلیل حجم بالای کاربران اتصال کامل انجام نشده میتونیتن ولت رو یک بار حذف و مجدد وصل کنید

  62. سلام من همسرم رو به کیف پول تونیکپر وصل کردم ولی تو کیف پول تو قسمت Browser <connected بجای آیکون همستر آیکون داتکوین میاد چرا‍؟؟

  63. سلام و وقت بخیر
    من هم دقیقاً همین مشکل را دارم. از یکی دو روز پیش دهها بار امتحان کردم اما هربار همین پیام خطا را میده. راه حلی برای این مشکل به نظرتان می رسد؟

  64. سلام ممنون که جواب میدید .
    اگه تو یک گوشی دو تا اکانت تلگرام داشته باشیم برای همستر مشکلی پیش میاد؟ اگه مشکلی پیش میاد با دیلیت کردن ربات تو اکانت دوم حل میشه؟ کیف پول هم هنوز فعال نکردم

    1. منبع معتبری در این باره که اگر دو تا اکانت روی یک گوشی داشته باشید مشکلی به وجود میاد، نداریم اما بهتره با یک اکانت بازی کنید. اما به هر دلیلی که چند تا همستر دارید هر کردوم رو به یک ولت مجزا وصل کنید.

  65. سلام خسته نباشید.با یک گوشی سه اکانت همستربا شماره های مختلف دارم . اشکال داره؟چون شنیدم فقط یک اکانت میشه روی هرگوشی. و اگه سه تا بایک گوشی باشه همشون مسدود میشن

  66. سلام وقت بخیر
    من ب مای تون کانکت زدم
    اما وارد خود مای تون که میشم همستر رو نمیبینم . چطوری میتونم مطمین شم درست وصل شده؟

  67. سلام خانم جلالی
    من بعد از متصل کردن همستر به تون کیپر متوجه شدم علی رغم اینکه تیک برام خورده ولی لینک آخری که پایین صفحه ایردراپ هست و یک علامت داره برای کپی کردن آدرس ولت کار نمی کنه وقتی می زنم ارور failed to copy text می ده توی ولت هم که می دم تو قسمت کانکتد، لوگو همستر هم هست. به نظر شما مشکلی هست یا مهم نیست؟

    1. سلام و درود خیلی از دوستانی که این مشکل رو داشتن حل شده میتونی منتظر بمونین یا مجدد مراحل نصب رو انجام بدین

  68. سلام اگه همسترو‌به کیف پول تونکیپر وصل کردم تیکشم خورده. بخام فقط شماره تلگراممو عوض کنم بدون اینکه به کانالها و کروهها و مخاطبام اسیبی ببینه مشکلی برا همستر بوجود نمیاد در قسمت اتصالشون ویا نمایشش در قسمت Browse<conected ? متشکرم

  69. سلام خسته نباشید من برای همسترم تاریخ گوشی رو عوض کردم ابتدا ۵ میلیون اضافه شد و بار دیگر حدود ۴ میلیارد اضافه شد ولی سریع علامت ۴ میلیارد پرید و برای لول آپ همستر لول آپ نمیکرد و دیگر تاریخ رو به حالت عادی برگردوندم چرا لول آپ نمیشد تا پول بنده زیاد بشه چیکار کنم تا بعد از تعویض تاریخ پول اضافه بشه ممنون🌹

  70. با سلام،من هرکاری میکنم چند روزه ایردراپ بازی همسترم به کیف پول تون کیپر وصل نمیشه و میره رو لودینگ همونجا گیر میکنه،مشکلی نداره که به کیف پول تون هاب متصلش کنم؟به بقیه کیف پول ها راحت متصل میشه فقط با تون کیپر مشکل داره.ممنون میشم راهنمایی کنید

  71. سلام وقت بخیر اکانت همسترم در آیفون به تون کیپر که میزنه no signal وصل نمیشه نمیدونم دیگه کدوم ولت خوبه برا وصل کردن اگه کمک کنید ممنون میشم

      1. سلام منم همین مشکل رو دارم همه ی مراحل رومیرم تیک سبزهم میخوره،لوگوی همستر هم درتون کیپرهست ولی آیکن کیف پول درایردراپ همسترتیک نمیخوره وآدرسی نیست

  72. سلام من دو تا اکانت داشتم و دو تاشون ب ی کیف پول تونکیپر وصل کردم و بعد خواستم که هر کدومشونو ب ی کیف پول وصل کنم و رفتم که حذفش کنم دیگه ب کیف پول تونکیپر وصل نشد اما داخل بازی همستر تیک خورده بود اما داخل تونکیپر چیزی نبود باید چیکار کنم؟؟؟

  73. سلام من همستر رو به کیف پول تون کیپر وصل کردم ولی داخل کیف پول توی قسمت کانکت علامت همستر وجود نداره کیف پول وصل شده یا نه؟

  74. سلام وقت بخیر من اکانت همستر با کیف پول تونکیپر وصل کردم با اینکه داخل ربات همستر آدرس کیف پول نشون میده اما داخل کیف پول قسمت کانکت علامت همستر نیست الان وصل شده یا ن ؟

  75. سلام خسته نباشین . امروز گوشیمو عوض کردم تو برنامه تونکیپر علامت همستر بالا نمیاد برام . چندتا ربات به کیف پول متصل کردم ولی علامت هیچکدوم تو تونکیپر نمیاد دیگه . .به نظر شما مشکل پیش اومده؟

  76. سلام وقت بخیر، تلگرامم و به اشتباه حذف کردم مجددا که نصب کردم دسترسی به برنامه همستر نداشتم، کیف پول هم تعریف کرده بودم، چطور میتوتم مجدد به همون برنامه همستر قبلی برگردم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

  77. سلام در بخش connected برای من علامت همستر نمیاد دو سه بار حذف کردم و دوباره وصل شدم بازم نیست چیکار کنم ؟

  78. سلام وقت بخیر
    بعد از اتصال همستر به tonkeeper زمانیکه روی آدرس کلیک میکنم پیغام failed to copy text میاره،
    لطفا راهنمایی کنید.

  79. سلام من همستر رو به تون کیپر انتقال دادم
    آدرس تون کیپر با آدرس همستر دقیقا یکین
    هیچ مشکلی هم توی وصل کردن واسم پیش نیومد
    ولی وقتی آیکون همستر اومد سریع غیب شد هر کاری کردم نیومد ایکونش
    ممکنه مشکل از باگ تون کیپر باشه؟
    تا کی باید صبر کنم ایکونش بیاد؟
    اگر هم نیاد مشکلی پیش نمیاد؟یا باید حذف کنم دوباره وصلش کنم؟

  80. سلام من ۶ تا اکانت همسنر رو یه گوشی دارم و گوشیه دیگه ای هم ندارم اکانت اصلیم رو وصل کردم به تون کیپر میتونم اکانتهای دیگه ام رو هم ولت جدید تو تونکیپر بسازم وصل کنم مشکلی پیش نمیاد اگه نمیشه لطفا راهنماییم کنین ممنون

    1. سلام منبع دقیق در این مورد وجود نداره اگر از یک کیف پول استفاده می‌کنید بله بهتره ولت‌ها رو مجزا کنید.

  81. سلام وقتتون بخیر. من کیف پول همستر رو به تون کیپر وصل کردم هم داخل قسمت کانکت توی تون کیپر لوگو همستر هست و همینکه داخل ربات همستر آدرس نمایش داده میشه . فقط وقتی روی قسمت آدرس کیف پول توی همستر برای کپی کردن میزن copy is field و کپی نمیشه .‌ممکنه وصل نشده باشه که این ارور رو میده؟

  82. سلام روز بخیر. بنده اشتباهی حساب تلگرامم رو دیلیت کردم الان چطور می تونم همستر رو بیارم. به کیف پول تون کیپر هم وصل هستم. ممنون از راهنمایی.

  83. لطفا جواب میدین ؟
    من کیف پول همستر رو به تون کیپر وصل کردم هم داخل قسمت کانکت توی تون کیپر لوگو همستر هست و همینکه داخل ربات همستر آدرس نمایش داده میشه . فقط وقتی روی قسمت آدرس کیف پول توی همستر برای کپی کردن میزنم میزنه copy is field و کپی نمیشه .‌ممکنه وصل نشده باشه که این ارور رو میده؟

    1. مجدد یک بار مراحل نصب رو انجام بدید، موضوع اینه به خاطر تعداد زیاد کاربران برنامه به باگ های زیادی میخوره

  84. کیف پول همستر رو به تون کیپر وصل کردم هم داخل قسمت کانکت توی تون کیپر لوگو همستر هست و همینکه داخل ربات همستر آدرس نمایش داده میشه . فقط وقتی روی قسمت آدرس کیف پول توی همستر برای کپی کردن میزنم میزنه copy is field و کپی نمیشه .‌ممکنه وصل نشده باشه که این ارور رو میده؟

  85. سلام وقت بخیر من همستر رو به تونکیپر وصل کردم دلی تو کانکت آرم همستر نیست دو سه بارم از داخل همستر کیف پولم رو حذف و وصل کردم ولی درسا نمیشه

  86. سلام خسته نباشید من الان دو تا اکانت همستر دارم اما از اونجایی که خودتون گفتین دوتاشو باهم به یه کیف پول وصل نکنین یکیش متصله. خواستم بدونم برای اون یکی اکانتم باید مجددا یه کیف پول دیگه نصب کنم؟

  87. سلام
    من چند بار همستر رو وصل کردم به تون کیپر ولی داخل تون کیپر همستر من رو نشون نمیده
    چند بار پاک کردم و دوباره وصل شدم ولی باز هم نشون نمیده

  88. سلام وقت بخیر.لطف میکنید راهنماییم کنید.من دو اکانت دارم یکشون وصل شده اما نمیتونم برای دومی کیف پول دانلود کنم.حتی یک اکانتم رو یه گوشی دیگه نصب کردم.اما باز پیغام میده قبلا دانلود کردید.ایمیل میکنید چیکار باید کنم؟؟

    1. سلام و درود این که نمیتونید کیف پول دانلود کنید مشکل از بازی نیست احتمالا مشکل از گوشی یا اینترنت شماست، شما میتونید هر چندتا کیف پول که دوست دارید روی گوشی داشته باشین

  89. سلام وقت بخیر.قسمت chooes exchange ابتدا به صورت پیش فرض روی hamster بود و بعد خودم بایننس رو انتخاب کردم .بعد از انتخاب بایننس، دیگه گزینه hamster کلا نیست .آیا فرقی میکنه که روی چی باشه؟؟؟
    و چطور میتونم دوباره ببرم روی همستر؟؟؟

  90. سلام من رمز تون کیپرم یادم رفت اما با استفاده از ۲۴ کلمه بر گردوندم اما همه‌ی ربات هایی که به تون کیپرم وصل بود دیگه وصل نیست مشکل چیه؟

  91. سلام،من بازی همستر و تپ سواپ وسه بازی دیگه رو به تون کیپر وصل کردم و همشون به یه ولت یا یه پوشه وصل شدن اشکالی نداره؟یا باید هرکدوم رو جدا جدا به پوشه های مختلف وصل کنم؟

  92. سلام خسته نباشید…من متاسفانه اکانت تلگرام ام دیلیت شده…ولی در تونی کیپر هنوزم تپ سواپ ام وصله…به نظرتون امکان اش هست بتونم بفروشم؟

  93. سلام وقتتون بخیر من همستر رو به تون کیپر وصل کردم توی قسمت کانکت تون کیپر همستر اومده ولی توی اکانت همستر قسمت ولت هنوز هیچی نیومده میشه راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا