اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

ریپل در آستانه دستیابی به یک رکورد جدید

به نظر می‌رسد ریپل در آستانه دستیابی به یک نقطه عطف مهم و رکوردی جدید است، زیرا تیم توسعه این پلتفرم آماده می‌شود تا دو ویژگی جدید بسیار مهم را همزمان با ارتقاء XRPL معرفی کند.

پادکست ریپل در آستانه دستیابی به یک رکورد جدید

به گزارش صرافی ارزدیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وب‌سایت کریپتو پوتیتو، دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری شرکت ریپل، در فرصت‌های متعددی که داشته هیجان خود را در مورد توسعه پلتفرم ریپل به دلیل ویژگی‌هایی که قرار است ارائه کند، ابراز کرده‌است.

این شرکت اعلام کرد که قرار است در به روزرسانی جدید، شاهد اضافه شدن یک بازارساز خودکار (AMM) و ویژگی clawback به ریپل باشیم.

طبق اعلام رسمی در مورد AMM،XLS-30 یک بازارساز بومی را به ریپل می‌آورد که با دفترچه سفارشات موجود DEX ادغام می‌شود تا معاملات ارزهای دیجیتال در استخرهای نقدینگی خودکار را امکان‌پذیر کند. همچنین، توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا مخاطبان گسترده‌تری از سهامداران دیفای را هدف قرار دهند.

از سوی دیگر، ویژگی clawback به گونه‌ای طراحی شده است که امکان بازگرداندن دارایی‌های تازه صادر شده را از طریق اعتماد فراهم می‌کند. البته نکته مهم این است  که نمی توان از آن برای بازگرداندن ریپل استفاده کرد.

پیش‌بینی‌های مهم درباره ریپل و بررسی روند قیمت

از طرف دیگر، داده‌های ریپل سرویس نشان می‌دهد که کل حساب‌های ریپل بعد از این رخداد از ۴.۷۸ میلیون به ۵ میلیون می‌رسد. کل موجودی ریپل در این حساب‌ها ۵۸.۶ میلیون است، در حالی که کل ریپل موجود در ذخایر حدود ۴۷.۸ میلیون است. در حالی که تعداد حساب‌ها در حال افزایش است، همزمان پیش بینی‌های مربوط به افزایش قیمت این رمزارز نیز در حال رشد است.

مشاهده قیمت لحظه ای و فروش و خرید بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال

اخیرا، یک متخصص سطوح مهمی را برای ریپل در مسیر رسیدن به هدف قیمتی مهم ۷ دلار تعیین کرده است. پیش از آن نیز، در یک پیش‌بینی دیگر اعلام شده بود که قیمت ریپل به ۵۰۰ دلار می‌رسد اما این پیش‌بینی ممکن است حتی برای سرسخت‌ترین طرفداران نیز دور از ذهن باشد.

نگاهی به روند حرکت ریپل در تایم فریم روزانه

با وجود پیش‌بینی‌های مثبت درباره ریپل، این رمزارز اکنون زیر میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه قرار دارد؛ موضوعی که ارائه دهنده سیگنال‌های نزولی قیمت است. عدم اطمینان در مورد نتیجه درخواست SEC برای تجدیدنظر، ریپل را زیر سطح مقاومت ۰.۵۰۴۲ دلار قرار داد.

اخبار مثبت از دادگاه کوین بیس و ریپل زمینه را برای عبور این رمزارز از سطح مقاومت ۰.۵۰۴۲ دلار فراهم می‌کند. رسیدن به بالاتر از این سطح مقاومت، باعث می‌شود گاوها به سمت میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه حرکت کنند.

نمودار روند روزانه ریپل
نمودار روند روزانه ریپل

بررسی روند قیمت ریپل در بازه زمانی ۴ ساعته

نمودار روند ریپل در تایم فریم چهارساعته
نمودار روند ریپل در تایم فریم چهارساعته

طبق نمودار چهار ساعته، ریپل اکنون پایین‌تر از میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه قرار دارد که این امر سیگنال‌های نزولی قیمت را ارائه می‌کند. رسیدن به قیمتی پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه، زمینه را برای کاهش XRP به سطوح زیر ۰.۴۸ دلار فراهم می‌کند.

در مقابل، اگر این رمزارز به ارزشی بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه برسد، گاوها را در سطح مقاومت ۰.۵۰۴۲ دلاری قرار می‌دهد.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا