اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

کسب سود سرمایه‌گذاران از رنج زدن رمزارزها

به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران کریپتو آلت‌کوین‌ها را می‌فروشند تا از فرصت رنج زدن کوین‌ها در بازار کریپتو استفاده کنند. به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وبسایت تحلیلی- خبری کوین ادیشن، بسیاری از معامله‌گران آلت‌کوین‌ها را در سطوح مقاومتی می‌فروشند و مجددا در حمایت بعدی آن‌ها را می‌خرند تا از این طریق کسب سود کنند. فروش مداوم برخی آلت‌کوین‌ها یکی از روش‌های کسب سود توسط سرمایه گذاران دارایی‌های دیجیتال محسوب می‌شود.

پادکست کسب سود سرمایه‌گذاران از رنج زدن رمزارزها

طبق صحبت‌هایی که جان کایل، یکی از تحلیلگران بازار کریپتو و دارنده کانال یوتیوب کریپتو بانتر با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشت، سرمایه گذاران رمزارز برای بهره بردن از بازار ارزهای دیجیتال، آلت کوین می‌فروشند. از آنجایی که بیت کوین و ارزهای دیجیتال در حال رنج زدن هستند، بسیاری از سرمایه گذاران آلت‌کوین‌های خود را در سطح مقاومت می‌فروشند و در حمایت بعدی دوباره آنها را می‌خرند.

کایل برای اثبات سخنان خود از اندیکاتور میانگین همگرایی واگرایی (MACD) استفاده و خاطر نشان کرد که این روند معکوس، به سرعت در بازار ارزهای دیجیتال در حال گسترش است. به گفته کایل، یک سیگنال هیستوگرام مکدی در حال گسترش ایجاد شده‌است. وی در توضیح بیشتر افزود که هیستوگرام در نمودار ماهانه بیت کوین در حال سبز شدن بوده و در مدت زمان مشابه، یک تقاطع صعودی بین میانگین‌های متحرک نمایی در حال شکل گرفتن است.

این تحلیلگر بازار رمزارز، مقاومت مهم و قابل توجهی را در نمودار ماهانه بیت کوین شناسایی کرد که به تدریج به سمت حمایت تغییر جهت می‌دهد. او این روند را به عنوان یک مومنتوم صعودی برای ارز دیجیتال پیشرو بازار یعنی بیت‌ کوین مطرح کرد. سیگنالی که در صورت تحقق، اعتماد قابل توجهی را در میان سرمایه‌گذاران دارایی‌های دیجیتال ایجاد خواهد کرد.

خرید و فروش ارز دیجیتال

کایل همچنین با استفاده از باندهای بولینگر نشان داد که قیمت بیت کوین نزدیک به یک منطقه پشتیبانی در حال معامله است. او پیش‌بینی کرده که این منطقه فرصتی برای جهش قیمت فراهم می‌کند. شایان ذکر است که دو سطح مهمی که توسط سیگنال باندهای بولینگر ماهانه‌ بیت کوین مشخص شده‌اند، سطوح ۲۸,۴۷۴ دلار و ۲۵,۶۵۳ دلار هستند.

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید اتریوم در صرافی ارز دیجیتال

کایل با استفاده از چندین شاخص روند صعودی رو به رشدی را برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به اثبات رساند. با این حال، همانطور که اشاره شد، این تحلیلگر معتقد است اقدام معامله‌گران برای کسب سود و فروش برخی آلت‌کوین‌ها باعث افزایش فشار فروش در بازار شده‌است. به عقیده‌ دارنده کانال یوتیوب کریپتو بانتر، در مواقع تغییر روند در بازار کریپتو، معامله‌گران تصمیم می‌گیرند که با بررسی دقیق و مداوم سطوح حمایت و مقاومت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال دست زده و از این طریق کسب سود کنند.

کایل در این گزارش نشان داد که چگونه سرمایه‌گذاران از فرصت‌های موجود در بازارهایی که در حال رنج زدن هستند، استفاده کرده و خرید و فروش حول یک منطقه قیمتی خاص را تکرار می‌کنند. به گفته کایل، این همان روشی است که بسیاری از معامله گران فرصت‌ها را در بازار شکار می‌کنند تا زمانی که یک روند خوب ایجاد شود.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا