اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

ماسک با دریافت مجوز انتقال ارز در X یک گام به پرداخت‌های رمزارزی نزدیک‌تر شد

رگولاتورهای رود آیلند با درخواست X برای مجوز انتقال ارز موافقت کردند. ایلان ماسک با مجوز ایالتی جدید یک گام به پرداخت‌های رمزنگاری نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وب‌سایت کوین تلگراف، رگولاتورهای رودآیلند درخواست X را برای مجوز انتقال ارز تایید کردند که گامی رو به جلو برای ورود این شرکت به بخش خدمات مالی محسوب می‌شود.

پادکست ماسک با دریافت مجوز انتقال ارز در X یک گام به پرداخت‌های رمزارزی نزدیک‌تر شد

مجوزی که از نظر قانونی برای شرکت‌هایی که فعالیت‌های مالی مرتبط با ارسال و دریافت پول را از طرف کاربران انجام می‌دهند، الزامی است. این تاییدیه به X اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را نگهداری، انتقال و مبادله کند.

بر اساس سیستم صدور مجوز چند ایالتی سراسری (NMLS)، مجوز انتقال ارز در ۲۸ آگوست توسط مقامات رود آیلند به X ارائه شد.

همانطو رکه اشاره شد، این تاییدیه گام مهم رو به جلوی ایلان ماسک برای تبدیل کردن X به یک اپلیکیشن همه‌جانبه است که شامل پرداخت‌های ارز دیجیتال و فیات می‌شود.

ایلان ماسک

در حالی که منابع اعلام کرده‌اند که ویژگی پرداخت‌های آتی X در ابتدا فقط از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، گزارش شده‌است که ماسک به توسعه‌دهندگان در این پلتفرم دستور داده‌ تا سیستم پرداخت پلتفرم را به گونه‌ای بسازند که بتوان قابلیت‌های رمزارزی را در آینده به آن اضافه کرد.

مشاهده قیمت لحظه ای تتر، فروش و خرید تتر

این تاییدیه تقریبا ۲ ماه پس از آن که X مجوزهای انتقال پول را در میشیگان، میسوری و نیوهمپشایر ارائه کرد و همگی در ۵ ژوئیه تایید شدند، ارائه شد. با کسب آخرین مجوز، X در مجموع از هفت ایالت آمریکایی مجوز انتقالات ایمن را کسب کرده‌است.

هنوز مشخص نیست که اگر X ویژگی های پرداخت را گسترش دهد، دقیقا چه پیشنهادهای مالی در دسترس قرار خواهد گرفت. افرادی که بابرنامه‌های این شرکت آشنا هستند، اشاره کرده‌اند که X در ابتدا خدمات تراکنش ارز فیات مشابه با PayPal که ماسک آن را تاسیس کرد ارائه خواهد داد و اما به تدریج جایی برای ادغام رمزارزها در آینده باز خواهد کرد.

رشد ۴ درصدی دوج کوین در پی دریافت مجوز جدید توسط Twitter Payments!

اکنون، شرکت ایکس ایلان ماسک یا همان توئیتر سابق می‌تواند تراکنش‌های رمزنگاری را در هفت ایالت انجام دهد و آنها را پردازش کند. بر اساس اطلاعات ارائه شده در صفحه وب، ۶ مجوز دیگر انتقال ارز رودآیلند در اوایل سال جاری تایید شد. هنگامی که این اتفاق در ۲۸ آگوست رخ داد، قیمت دوج کوین، رمزارز مورد علاقه ایلان ماسک تقریباً ۲.۵۵ درصد افزایش یافت و بلافاصله پس از آن مجددا کاهش یافت. ارتش دوج از ماسک انتظار دارد در آینده‌ای نزدیک پرداخت‌های رمزارزی را با استفاده از دوج کوین در برنامه X ادغام کند و بنابراین واقعیت دریافت این مجوزها توسط Twitter Payments LLC توسط ارتش دوستداران میم کوین به دقت پیش‌بینی شده‌است. در زمان انتشار این گزارش، دوج کوین با جهش ۴.۳۴ درصدی با قیمت ۰.۰۶۴۵۵ دلار مبادله می‌شود.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا