اخبار ارز دیجیتال

قیمت‌گذاری نات کوین و روی کار آمدن پروژه جدید تپ سواپ

در این خبر از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به اخبار پیرامون نات کوین می‌پردازیم.
با توجه به اطلاعیه‌هایی که در کامیونیتی تلگرام نات کوین منتشر می‌شود فاز استخراج نات کوین در یکم آپریل به پایان رسید.

در همین کامیونیتی در مورد تاریخ لیست شدن این ارز نیز صحبت شده است. تاریخی که برای لیست شدن پیش‌بینی می‌کنند ۲۰ آپریل ۲۰۲۴ است. جالب است به این نکته اشاره کنیم که هاوینگ بیت‌کوین نیز در همین تاریخ اتفاق خواهد افتاد.

کاربران برای اولین بار می‌توانند Notcoin خود را قبل از راه‌اندازی رسمی توکن، خرید و فروش کنند. افراد فعال می‌توانند موجودی بازی Notcoin خود را به کوپن‌های ۱۰ میلیونی و ۱۰۰ میلیونی NFT نات کوین تبدیل کنند و آن‌ها را طبق اصل تجارت همتا به همتا در Getgems معامله کنند. آموزش نحوه خرید و فروش NFT نات کوین را به صورت کامل در بلاگ او ام پی فینکس می‌توانید مشاهده کنید.

در ۷ مارس ۲۰۲۴ تیم توسعه دهنده میم‌کوین نات کوین خبر از راه‌اندازی بازار پیش عرضه و قیمت گذاری نات کوین داد.

بازار پیش عرضه نات کوین راه‌اندازی شد و قیمت تقریبی آن پیش از لیست شدن در صرافی های برتر دنیا برای هر ۱ میلیون واحد ۵.۲ تون معادل ۱۵ دلار است.

حال بعد از به پایان رسیدن استخراج نات کوین خبرهایی از یک پروژه جدید به نام تپ سواپ (Tapswap) در فضای کریپتو شنیده می‌شود.

پروژه تپ سواپ

پروژه Tapswap که شبیه به نات کوین است در شبکه سولانا معرفی شده و کاربران می‌توانند با مراجعه به ربات بازی آن و کلیک روی صفحه گوشی توکن‌های تپ (TAP) به دست آورند.

 موفقیت پروژه نات کوین باعث شده تا دیگر توسعه‌‌دهندگان به فکر راه‌اندازی پروژه‌های میم شوند اما این که در آینده چه اتفاقاتی برای این پروژه‌ها خواهد افتاد مشخص نیست. این دو پروژه گرچه شبیه هم هستند اما تفاوت‌هایی نیز دارند از جمله مهم‌ترین این تفاوت‌ها باید به شبکه اجرای پروژه اشاره کرد. بعد از آن باید گفت تپ سواپ خود را یک صرافی غیرمتمرکز معرفی می‌کند که قرار است در آینده توسعه داده شود.

برای استخراج تپ‌کوین باید وارد محیط تلگرام شوید و وارد ربات تپ‌کوین (TAPCOIN) شوید. در صفحه باز شده روی گزینه Start now کلیک کنید تا وارد بازی شوید و با کلیک روی کوین نمایش داده شده استخراج تپ‌کوین آغاز خواهد شد. سایر ویژگی‌هایی که در نات‌کوین وجود داشت را می‌توانید در پروژه تپ سواپ نیز مشاهده کنید.

بر خلاف این که تپ سواپ خود را یک پیشتاز در بین صرافی‌های غیر متمرکز معرفی می‌کند اما در وایت‌پیپر آن به ویژگی جدیدی اشاره نشده و تنها سرعت بالا و هزینه کم شبکه سولانا را برای نقطه قوت خود معرفی کرده است.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

‫۴۱ دیدگاه‌ها

    1. سلام وقت بخیر
      میخواستم بدونم تپ سواپ به نات کوینهای جمع آوری شده دسترسی پیدا میکنه یا خیر و اینکه آیا امن هست؟ و کیف پول فانتوم که براش معرفی کردن امن هست یا خیر؟

    1. ما آخرین اخبار مربوط به پروژه رو از طریق تلگرام و اینستاگرام اطلاع رسانی می‌کنیم، امیدوارین این پروژه هم به درآمدزایی برسه.

    1. بله همین‌طوره پروژه‌های جدید سودآوری بالایی دارن میتونید ما رو در اینستاگرام و کانال تلکرم دنبال کنید تا از جدیدترین اخبار اطلاع داشته باشید.

  1. سلام من هرچی روی پلی میزنم می‌ره توی صفحش ولی بالا نمیاد صفحه و فقط سیاه میمونه
    برای نات کوین هم همینجوری بود
    به نظر شما مشکل از کجاست؟

    1. این موضوع میتونه دلایل مختلفی داشته باشه، بعد از چک کردن اینترنتتون مراحل رو از اول تست یا با یک اکانت دیگه انجام بدید.

    2. وقتی میخوای بری توی ربات تپ سواپ باید فیلتر شکنتو روشن کنی و پروکسیتو خاموش کنی بعد راحت وارد بازی میشه.فیلتر شکنتم باید قوی باشع.

    1. هنوز خبری مبنی بر زمان لیست شدنش منتشر نشده اما به محض لیست شدن ما از طریق شبکه‌های اجتماعیمون اعلام می‌کنیم

  2. سلام من گوشیم فلش خورده ۱۹ میلیون داشتم آمدم تلگرام هیچی نیست چجوری باید بیارم ایمیلم عوض شده ربط داره کسی میتونه راهنمایی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا