اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

توکن نات کوین به زودی راه‌اندازی می‌شود

بازی مبتنی بر تلگرام نات کوین پس از جذب حدود ۳۵ میلیون بازیکن در سه ماه اول سال جاری، اکنون در حال آماده شدن برای راه‌اندازی توکن NOT خود در شبکه باز تن (TON) در روزهای آینده است. حال سوال این است که باید  چه انتظاری درباره آینده نات کوین داشته باشیم؟  

پادکست توکن نات کوین به زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، ساشا پلوتوینوف (Sasha Plotvinov)، یکی از خالقان بازی کریپتویی نات کوین در مصاحبه‌ای به وب‌سایت تحلیلی- خبری دکریپت (decrypt) گفت که توکن NOT در عرض چند روز آینده راه‌اندازی خواهد شد.  

پلوتوینوف هفته گذشته در رویداد Token 2049 دبی گفته‌بود که انتظار می‌رود توکن NOT تا پایان آوریل راه‌اندازی شود. او توضیح داد که سه گزینه کلیدی برای مدیریت دارایی کاربران وجود خواهد داشت.

با وجود اینکه مرحله «ماینینگ» بازی در اول آوریل به پایان رسید تا این توکن برای عرضه آماده شود، این پروژه، گیم پلی مربوط به استخراج سکه خود را پس از رویداد تولید توکن (TGE) مجددا باز خواهد گرداند. البته، تغییراتی در مدل ماینینگ نیز ایجاد خواهد شد، اما بازیکنان همچنان می‌توانند توکن بازی را کسب کنند.

نات کوین چیست؟ راهنمای جامع خرید و فروش Notcoin

هنگامی که توکن NOT راه‌اندازی شد، برای بازیکنان نیز انگیزه‌هایی ایجاد خواهد شد که توکن‌های خود را به فروش نرسانند. پلوتوینوف گفت که فرصت‌های جدیدی برای استفاده از توکن در بازی برای باز کردن قابلیت‌های خاص یا دسترسی اضافی وجود خواهد داشت.

راه‌اندازی نات کوین

پلوتوینوف اظهار داشت: «هنگامی که روند لیست شدن توکن آغاز شد، با رویداد تولید توکن، ما اساسا وارد فاز بعدی خود در نات کوین خواهیم شد. فازی که به کاربران اجازه می‌دهد از نات‌کوین‌های خود برای ارتقای سطح، دسترسی بهتر و… استفاده کنند.»

او انتظار دارد که تعداد قابل توجهی از مخاطبان به بازی ادامه دهند و به طور بالقوه از توکن‌های های خود در بازی استفاده کنند. اما برای کسانی که می‌خواهند توکن‌های NOT خود را در پلتفرم TON برداشت کنند، دو راه کلی برای دریافت این رمزارز وجود دارد.

یکی از آنها، برداشت توکن‌ها و واریز آن به یک حساب در صرافی متمرکز است. البته، او مشخص نکرد که کدام صرافی‌ها در زمان راه‌اندازی از NOT پشتیبانی می‌کنند.

همچنین، می‌توانید نات کوین های خود را به یک کیف پول تحت کنترل خود منتقل کنید. به نظر می‌رسد که تیم نات کوین قصد دارد این فرایند را در پلتفرم Open Builders به یک فرآیند راحت و آسان تبدیل کند؛ موضوعی که در وهله اول به عنوان دلیل اصلی تاخیر راه‌اندازی توکن ذکر شد.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا