آموزش ارز دیجیتالبازی های ارز دیجیتال

آموزش روش کسب درآمد کریپتویی از بازی هانی لند

هانی لند یکی از بازی‌های پر طرفدار پلی تو اِرن (P2E) روی بلاکچین سولانا است که بازیکنان زیادی از آن برای کسب درآمد کریپتویی استفاده می‌کنند. حین داستان بازی هانی لند، مواردی را درباره تاریخچه سرزمین هانی لند خواهید فهمید و همچنین، سرنخ‌هایی از نقشه‌های ملکه به دست می‌آورید.

پادکست آموزش روش کسب درآمد کریپتویی از بازی هانی لند

محتوای کلی این بازی استراتژیک و شگفت انگیز، در زمینه مدیریت منابع است. زنبورها به جهان‌های مختلف سفر می‌کنند تا خانه  خود را پیدا کنند. طی این سفر و بازدید از یک کیهان، می‌توانید زنبورهای خود را به ماموریت‌ بفرستید، با آنها کندوی عسل پر از شارد شکار کنید، زنبورهای جدید را برای تیم خود آموزش دهید یا اینکه با حمله به کندوهای رقیبان خود با دیگر بازیکنان رو در رو شوید. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، به بررسی بازی هانی لند و روش کسب درآمد از آن و قیمت ارز دیجیتال این بازی یعنی HXD خواهیم پرداخت.

کسب درآمد از بازی Blocklords؛بازی به سبک قرون وسطی!

در این بازی برای کسب امتیاز یا دریافت توکن بازی که HXD نام دارد، باید عسل جمع کنید که یکی از راه‌های آن برداشت این محصول است. از عسل در سراسر سرزمینی که اصطلاحا به آن هانی‌ورس (Honeyverse) گفته می‌شود، به عنوان اندوخته‌ای برای بازی کردن، خرید دارایی، پیوستن به رویدادها، تبدیل به توکن هانی لند (HXD)و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود!

همانطور که اشاره شد، یکی از راه‌های کسب امتیاز شکار کندوی عسل یا هانی‌پات است. به دست آوردن این کندوها به شما امکان می‌دهد زنبورهای جدید را ارتقا داده یازنبورهای جدید به دنیای خود وارد کنید. همچنین، افزایش ماموریت‌ها و بسیاری دیگر از قابلیت‌ها را می‌توانید از طریق به دست آوردن هانی پات ها فعال کنید.

از طرف دیگر، با پرورش زنبورهای جدید، می‌توانید گروه خود را بزرگ‌تر کنید و سپس با فرستادن زنبورهای بیشتر به ماموریت‌های مختلف یا فروش زنبورهای جدید خود به سایر بازیکنان در بازار، توکن HXD بیشتری کسب کنید.

موردی که در این بازی باید به خاطر داشته باشید این است که وقتی سایر بازیکنان در زمین‌های صاحبان زمین شکار می‌کنند یا به برداشت محصول مشغول هستند، مالک زمین از آنان کمیسیون و هزینه دریافت می‌کنند، به‌علاوه صاحبان زمین به‌طور هفتگی نیز در حساب‌های بازی‌شان امتیاز دریافت می‌کنند. شایان ذکر است که شما می توانید در زمین خود به صورت رایگان شکار و برداشت کنید!

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال

مهم‌ترین قابلیتی که این بازی را جذاب‌تر کرده‌است، PvP یا رقابتی بودن آن محسوب می‌شود. با وجود اینکه تقابل بازیکنان و رو در رویی آنان کمی ترسناک به نظر می‌رسد، اما همین امر آن را هیجان‌انگیزتر کرده‌است. بازی به روش PvP پاداش‌های بیشتری را همزمان با افزایش ریسک ارائه می‌دهد. حملات ناگهانی به دیگر بازیکنان به شما این امکان را می‌دهد که به کندوهای بازیکنان دیگر حمله کنید و در صورت پیروزی مقداری عسل (HXD) بدزدید.

این بازی دارای یک مرکز خرید است که با عنوان (The Game Mall) مشخص شده‌است. جالب است بدانید که این گیم مال همیشه در حال گسترش است تا بتوانید با استفاده از عسل و زنبورهای خود، آپشن‌های سرگرم کننده و تجربیات جدیدی داشته‌باشید.

چند نوع زنبور در بازی هانی لند وجود دارد؟

چند نوع زنبور در بازی هانی لند وجود دارد؟

در این بازی زنبورها به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: زنبورهای ملکه و زنبورهای نر. ملکه زنبورها با موثرتر و کارآمدتر کردن ماموریت‌های شما، کندو را مدیریت می‌کنند. زنبورهای نر برای انجام ماموریت‌ها بیرون می‌روند تا عسل (HXD) و کندوهای عسل پر از دارایی یا همان عسل را به دست بیاورند که به شما امکان می‌دهد در بازی پیشرفت کنید و در رویدادهای هانی‌ورس شرکت کنید.

زنبورهای ملکه نیز پنج نوع مختلف هستند که با نام‌های Genesis، Gen 1، Gen 2، Gen 3 و Gen Z در بازی مشخص شده‌اند.

وقتی که بازی را برای اولین بار دانلود می‌کنید، یک ملکه Gen Z و یک مجموعه از زنبورهای Gen Z به شما داده می‌شود. در ادامه بازی می‌توانید با تکمیل وظایف آموزشی، تخم‌گذاری زنبور و یا پرورش زنبورهای جدید، زنبورهای Gen Z بیشتری به مجموعه خود اضافه کنید.

بازی ابری (Cloud Gaming) چیست؟

برای تقویت بازی خود می‌توانید زنبورهای قوی‌تری از نسل ۱ (Gen 1)، نسل ۲ (Gen 2)، نسل ۳ (Gen 3) و جنسیس (Genesis) را از بازار بازی خریداری کنید. شایان ذکر است که زنبورهای Gen Z قابل فروش یا معامله نیستند اما Genesis و زنبورهای نسل ۱ تا ۳ را که از فروشگاه بازی خریداری کردید، جزو دارایی‌‌های شما محسوب می‌شوند و در صورت تمایل می‌توانید آنها را به سایر بازیکنان بفروشید یا معامله کنید.

در بازی شارد بگیرید!

در بازی شارد بگیرید!

هنگامی که زنبورهای شما از یک شکار باز می‌گردند، یک هانی پات پر از منابع ارزشمندی به نام شارد یا «خرده» خواهند داشت. خرده‌ها بلوک‌های سازنده آیتم‌هایی هستند که به طرق مختلف برای بازی شما مفید خواهند بود. انواع مختلفی از شاردها وجود دارد که هنگام شکار کندو، چرخاندن گردونه شانس و تکمیل جست‌وجو، آنها را جمع آوری می‌کنید.

به عنوان مثال یکی از انواع شارد که در بازی بسیار مفید است، شارد Luck Upgrade است. هنگامی که مقداری مشخص از این شارد را جمع‌آوری می‌کنید، یک آیتم Luck Upgrade ایجاد می کنند. با این قابلیت می‌توانید به انتخاب خود یک زنبور را ارتقا دهید و آن را برای شکار قوی‌تر کنید.

لازم به ذکر است که زنبورهای نسل Z شاردهای مخصوص به خود را دارند که به نام Z shards مشخص شده‌اند. شاردهای Z را فقط می‌توان برای زنبورهای نسل Z استفاده کرد. هنگام شکار، زنبورهای ژنرال نسل Z هانی‌پات‌های حاوی شارد Z را دریافت می‌کنند.  

این شاردها انواع مختلفی دارند که می‌تواند شامل تخم حاوی ملکه نسلZ، تخم زنبور نسل Z، شارد ارتقای ملکه نسل Z یا شاردهای مربوط به چابکی، حمله، ظرفیت، دفاع، سلامت، شانس و… باشد.

امتیازات در بازی هانی لند

امتیازات در بازی هانی لند

همانطور که در هانی لند سفر می‌کنید، پروفایل خود را از سطح XP به سطح VIP ارتقا می‌دهید.

با رسیدن به هر نقطه عطف جدید در بازی هانی لند، جوایز ارزشمند جدید و پاداش‌های منحصر به فردی دریافت خواهید کرد. این بازی سفری پر از پیشرفت و هیجان است، زیرا باید برای تبدیل شدن به یک بازیکن VIP  تلاش کنید.

امتیازات مربوط به تجربه (XP)

ارتقاء سطح با پیشرفت در هانی لند ایجاد می‌شود که باعث می‌شود ویژگی‌های جدید بازی را باز کرده و پاداش‌های رایگان بازی را به دست آورید. وظایف روزانه و هفتگی را برای جمع آوری امتیاز XP تکمیل کنید. سطح شما تعیین می‌کند که در هر زمان می‌توانید چند سرزمین را اشغال کنید، چند زنبور را می‌توان به هر ماموریت فرستاد، تعداد کل زنبورهایی را که می‌توانند در یک زمان در ماموریت‌ها حضور داشته باشند و موارد دیگر.

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال

امکانات سطح VIP چیست؟

امتیاز VIP به بازیکنان برای مشارکت در اقتصاد بازی پاداش می‌دهد. بازیکنان می‌توانند مالیات و محدودیت‌های زمانی برداشت عسل (HXD) خود را کاهش دهند، قاب آواتار خود را بزرگ‌تر کنند، گردونه شانس بیشتری دریافت کنند، محدودیت‌های خرید روزانه خود را افزایش دهند و با رسیدن به سطوح جدید، ضرایب XP دریافت کنند.

نحوه نصب بازی هانی لند چگونه است؟

نحوه نصب بازی هانی لند چگونه است؟

شایان ذکر است که این بازی برای اندروید و IOS در دسترس است و برای دانلود آن می‌توانید به وب‌سایت خود این بازی مراجعه کنید. ضمنا به خاطر داشته باشید که حتما در زمان نصب این بازی، کیف پول فانتوم را نیز نصب کرده باشید زیرا این ولت به نوعی کیف پول شبکه سولانا محسوب می‌شود. البته این بازی اخیرا شبکه‌های اتریوم و پالیگان را نیز اضافه کرده است.

بعد از ورود به بازی چند روش برای لاگین به کاربر معرفی می‌شود که بهترین آنها لاگین با فانتوم است. به این روش می‌توانید دارایی خود را به راحتی نقد کنید.

آموزش برداشت دارایی‌های HXD

با کلیک روی گزینه BANK در این بازی می‌توانید کل دارایی‌هایی که تا کنون کسب کرده‌اید را مشاهده کنید. در صورت تمایل به برداشت این دارایی‌ها می‌توانید روی گزینه withdraw کلیک کرده و موجودی خود را برداشت نمایید. البته توجه داشته باشید که حداقل مقدار HXD که می‌توانید برداشت کنید ۵۰ توکن است و کمتر از این مقدار قابلیت برداشت ندارد. نکته دوم اینکه برای برداشت باید ۳۰ درصد کارمزد بپردازید که مقدار زیادی است. بنابراین، شما می‌توانید در این بازی به صورت رایگان توکن به دست آورید اما دریافت آنها شامل هزینه است. برای نقد کردن توکن‌ها نیاز است که اکانت خود را به Beemum ارتقا دهید تا بتوانید توکن‌های خود را برداشت کنید.

سوالات متداول:

  • بازی هانی لند چیست؟

    هانی لند یک بازی پلی تو ارن روی شبکه سولانا است که در ازای بازی و کسب امتیاز می‌توانید از آن رمزارز رایگان دریافت کنید.

  • توکن بازی هانی لند چیست؟

    در بازی هانی لند در ازای برداشت محصول، مبارزه با دیگر بازیکنان یا پرورش زنبور می‌توانید توکن HXD دریافت کنید.

  • چطور دارایی ها را از بازی هانی لند برداشت کنیم؟

    با کلیک روی گزینه BANK می‌توانید کل دارایی‌هایی‌های خود را مشاهده کنید. در صورت تمایل به برداشت این دارایی‌ها می‌توانید روی گزینه withdraw کلیک کرده و موجودی خود را برداشت نمایید. البته توجه داشته باشید که حداقل مقدار HXD که می‌توانید برداشت کنید ۵۰ توکن است و کمتر از این مقدار قابلیت برداشت ندارد.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا