آموزش ارز دیجیتالآموزش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتالبازی های ارز دیجیتال

کسب درآمد از بازی Blocklords؛بازی به سبک قرون وسطی!

بلاک‌لوردز (Blocklords) یکی از بازی‌های جذاب به سبک کلاسیک  است که فعلا در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. علاقه‌مندان به بازی‌هایی که اصطلاحا به آنها «بازی کن پول در بیار» (P2E) گفته می‌شود، می‌توانند در این بازی از طریق کشاورزی و بعدها و با ارتقا پیدا کردن، از طریق مبارزه، حکمرانی یا مدیریت منابع کسب درآمد کنند.  

پادکست کسب درآمد از بازی Blocklords؛بازی به سبک قرون وسطی!

به گزارش صرافی ارز دیجیتال اوام‌پی فینکس، فوت و فن‌های نوآورانه گیم‌پلی و اقتصاد مبتنی بر بازیکن، باعث شده که کاربر بتواند انتخاب کند که چه استراتژی برای بازی داشته باشد. به عنوان مثال یا شما دوست دارید کشاورزی کنید، یا قصد دارید جایی را ویران ‌کنید؛ حتی می‌توانید انتخاب کنید که با سایر بازیکنان متحد شوید یا بازی را به تنهایی پیش برید. همه این مسائل کاملا به تصمیم شما بستگی دارد. اما همونطور که گفتیم اول بازی فقط می‌توانید کشاورزی کرده و جوخه‌های خود را برای پیدا کردن چوب، ملزومات و… به سایر مناطق اعزام کنید.

با این بازی شما به یک جامعه جهانی از گیمرها خواهید پیوست و یک بازی‌ استراتژیک جذاب را که توسط MetaKing Studios ایجاد شده، تجربه می‌کنید. متاکینگ استودیو تیم قوی است که به دلیل مهارت‌های بالا در ایجاد تجربیاتی که گیمرها دوست دارند، شهرت یافته‌است.

بازی بلاک لوردز

در این بازی افرادی به نام هیرو یا قهرمانان وجود دارن که رکن اصلی بازی محسوب می‌شوند. فعلا ۵۱ هیرو در این بازی وجود دارد که می‌توانید از بین آنها هیروی مورد نظر خود را انتخاب کنید. هر قهرمان دارای آمار، ویژگی‌ها و نقش‌های منحصر به فردی است. با هیرو می‌توانید به جوخه‌های خود فرمان دهید، برای جمع‌آوری منابع اقدام کنید، شجاعانه در نبردها شرکت کرده یا با آنها بر مناطق خود حکومت کنید. با شروع سفر شما در این بازی، یک قهرمان به صورت تصادفی در اختیارتان قرار خواهد گرفت اما می‌توانید حین بازی قهرمان‌های بیشتری بدست بیاورید. یا اینکه آنها را از فروشگاه بازی خریداری کنید. این قهرمانان بی‌نظیر از خانه‌ بنیان‌گذار بزرگ آمده‌اند تا تحت فرمان شما قرار گیرند. آنان نقش مهمی در داستان و تاریخ BLOCKLORDS ایفا می‌کنند. این هیروها اولین لردها و بانوان قلمرو محسوب می‌شوند.

در ابتدای بازی یک صندوقچه حاوی ۵ بنر وجود دارد که بازیکنان می توانند با انتخاب آنها در رویدادها شرکت کنند! بنرها نشان دهنده ۶۰ خانه BLOCKLORDS هستن و در سه کیفیت پایه، نقره‌ای و طلایی دسته‌بندی شده‌اند. بنرها نقش‌های محوری در سفر دارند. با استفاده از این بنرها می‌توانید قهرمانان بیشتری جمع آوری کنید، در جشن‌های پادشاهی شرکت کنید یا اینکه در انبوهی از فعالیت‌های هیجان انگیز شرکت کنید.

هیروهای بازی بلاک لوردز

این بازی منابع مختلفی مثل چوب، سنگ، گندم، غلات، غذا، گوشت، شیر، نان و طلا دارد که داشتن آنها برای کارهایی مانند ساخت و ساز، انجام کارها، استخدام قهرمانان و گسترش قلمرو ضرورت دارد. برای جمع‌آوری این منابع، بازیکنان می توانند تیم‌های خود را برای شرکت در فعالیت‌های مختلف درون بازی که برای جمع‌آوری منابع طراحی شده، مستقر کنند.

ارز درون بازی Gold هستش که می توانید با انجام اقدامات شجاعانه، خرید در فروشگاه، تکمیل رویدادها و غیره به دست بیاورید. شما از ارز گلد برای به دست آوردن هیرو، استخدام جوخه‌ها، خرید منابع از فروشگاه بازی و همچنین پرداخت مالیات استفاده می‌کنید.

این بازی ماموریت‌های فصلی دارد که به طور منظم به روز خواهند شد، در هر چرخه، وظایف خاص و پاداش‌های انحصاری برای کسانی که ماموریت را کامل می‌کنند وجود دارد.

درضمن با انتخاب سکونت در یک منطقه، پروردگار/بانوی آن حافظ شما خواهد بود و شما با آنها در ارتباط هستید و همیشه این امکان را دارید که اگر پروردگارتان انتظارات شما را برآورده نکرد، منطقه را ترک کرده و به یک منطقه دیگه بروید.

در این بازی چندین ارز وجود دارد که داشتن آن برای بازیکنان در سراسر اکوسیستم BLOCKLORDS اهمیت دارد.

$LRDS: نشانه اصلی اکوسیستم BLOCKLORDS

$ALE: نشانه‌ای که برای ازدواج و بچه‌دار شدن در سراسر نظام سلسله استفاده می‌شد

influence: یک منبع برای داشت وضعیت برتر در محتوای انحصاری بازی

این بازی روی شبکه پالیگان و اتریوم راه‌اندازی شده که بهتر است از پالیگان استفاده کنید چون کارمزد پایین‌تری خواهید پرداخت. بعد از اینکه در این بازی ثبت نام کردید، با انتخاب شبکه مورد نظر، باید ولت خود را کانکت کنید که فعلا متامسک و کوین بیس را می‌توان انتخاب کرد و بعد طبق راهنما شروع به بازی کنید.

برنامه Superwalk؛ بدون محدودیت حرکت کن و پول دربیار

قهرمانان خارج از بازی به عنوان دارایی دیجیتال NFT قابل معامله هستن و مالکیت را برای بازیکنان فراهم می‌کنند. این قهرمانان را می‌توان بر اساس آمار و ویژگی های خاص آنها خرید و فروش کرد. علاوه بر این، آنها را می‌توان در هر زنجیره سازگار با استفاده از ارزهای خارج از زنجیره بازی منتقل کرد. این یک لایه تطبیق پذیری و تعامل اقتصادی را به تجربه بازی اضافه می کند.

این بازی فعلا  روی ios یا اندروید راه‌اندازی نشده اما می‌توانید از طریق اکانت گوگل به آسانی در سایت مربوط به آن ثبت نام کرده و بازی خود را آغاز کنیند. در این بازی ریوارد و جوایزی به شما ارائه خواهد شد که با فروش آنها می‌توانید به درآمد برسید.

البته برای انجام این بازی  حداقل مشخصات سیستم عامل باید ویندوز ۶۴ بیتی، پردازنده: نسل دوم اینتل i3 / سری AMD FX، حافظه ۶ گیگابایت رم، پردازنده گرافیکی: Nvidia 1050Ti / AMD Radeon HD7950 باشد.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا