اخبار ارز دیجیتال

همکاری نات‌کوین و وان‌اینچ؛ چه بر سر اکوسیستم تلگرام و تون خواهد آمد؟

جشنواره تون پلاس

در این وبلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی همکاری نات‌کوین و وان‌اینچ می‌پردازیم. نات کوین بازی جدید و پرطرفدار مبتنی بر تلگرام، در حال همکاری با ۱inch و پروتکل تأیید هویت Sign که تحت حمایت Sequioa است، برای یک برنامه شتاب‌دهنده جدید برای اکوسیستم‌های کریپتوی تلگرام و تون می‌باشد.

این برنامه شتاب‌دهنده به نام تراینگل (Triangle) به دنبال جذب افراد علاقه‌مند به ساخت در بستر تلگرام و تون است و از کسانی که می‌خواهند تجربه کاربری تون را بهبود بخشند، مینی اپلیکیشن‌های محبوب تپ تو ارن را توسعه دهند و برنامه‌های مصرف‌کننده‌ای که ارتباط بین Web2 و Web3 را فراهم می‌کنند، حمایت می‌کند.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: هدف از Triangle این است که میلیون‌ها نفر را به طور بی‌دردسر و کاربرپسند به Web3 وارد کند. پایگاه کاربران گسترده تلگرام یک فرصت منحصربه‌فرد برای دستیابی به این هدف ارائه می‌دهد.

مدیر عامل شرکت Sign به نام Xin Yan، بنیانگذار وان اینچ Anton Bukov، بنیانگذار شرکت Berachain به نام Smokey و رهبر شرکت Max Power به نام Layer Zero و چندین نفر از افراد مرتبط با نات کوین، به عنوان اولین دسته از مربیان ملحق خواهند شد.

توسعه تلگرام و نات کوین

نات کوین یک بازی تپ تو ارن است که از طریق اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام قابل دسترسی است. این بازی در اوایل امسال توجه زیادی را به خود جلب کرد و میلیون‌ها بازیکن جذب کرد که با راه‌اندازی توکن نات کوین یک ایردراپ دریافت کردند.

در همین حال تون یک بلاکچین است که از تکنولوژی اولیه‌ای که در شرکت تلگرام روسیه توسعه داده شده بود استفاده می‌کند، پیش از آنکه دعوی حقوقی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده این تلاش را متوقف کند. تلگرام دیگر به طور رسمی در این پروژه دخیل نیست. بلاکچین TON یکی از موفقیت‌های بزرگ امسال بوده است، به طوری که توکن تون اکنون در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار معامله می‌شود که این امر عمدتا توسط جامعه بازی در تلگرام هدایت می‌شود.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا