آموزش ارز دیجیتالآموزش استخراج ارز دیجیتال

معرفی بهترین استخر استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۴

مسترکارت کارت مسافرتی

در این مقاله از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی معرفی بهترین استخر استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۴ می‌پردازیم. استخرهای استخراج بیت‌کوین برای استخراج‌کنندگانی که می‌خواهند توان هش را مدیریت کنند، بسیار موفق ظاهر شده‌اند. دما و وضعیت سخت‌افزار استخراج را می‌توان در پیشخوان که در بسیاری از این استخرهای رمزارزی وجود دارد، مشاهده کرد. هم‌چنین با استفاده از قابلیت API (رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن) استخراج بیت‌کوین، می‌توانید مجموعه‌های داده منحصر به فرد را از سیستم بازیابی کنید، با توجه به این که چه مقدار توان هش به استخرها اضافه می‌شود، این پلتفرم‌ها بیت‌کوین حاصل را تقسیم می‌کنند.

پادکست معرفی بهترین استخر استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۴

استخر استخراج چیست و چگونه کار می‌کند؟

استخر استخراج، یک شبکه از ماینرهای ارز دیجیتال است که قدرت پردازشی خود را ترکیب کرده و به استخراج رمزارز می‌پردازد. در این سیستم، ماینرها از سراسر جهان به استخر متصل می‌شوند و توان پردازشی خود را با سایر ماینرها ترکیب می‌کنند تا به صورت مشترک بلاک‌های جدید را برای شبکه ایجاد کنند. وقتی که شما کلاینت خود را به استخر متصل می‌کنید، استخر بر اساس معیارهای خود به شما کار اختصاص می‌دهد و پاداش دریافتی با توجه به توان پردازشی کلی ماینینگ ریگ شما و مشارکت در فرایند استخراج مشخص می‌شود. به عبارت دیگر شما پاداش‌های خود را بر اساس کاری که ماینینگ ریگ شما به استخر ارسال می‌کند، دریافت خواهید کرد.

نحوه انتخاب بهترین استخر استخراج بیت کوین

نحوه انتخاب بهترین استخر استخراج بیت کوین

سرمایه‌گذاران برای مشارکت در یک استخر همیشه به دنبال پیدا کردن بهترین استخر استخراج بیت کوین هستند تا بتوانند بیشترین بازدهی را کسب کنند. ویژگی‌هایی وجود دارد که در انتخاب یک استخر برای شروع سرمایه‌گذاری باید آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در بهترین استخر استخراج بیت کوین به شکل زیر است:

هزینه

بیشتر استخرها نیازمند هزینه‌ هستند که این هزینه معمولا بخشی از پاداش‌های شما را شامل می‌شود اما در همه آن‌ها این هزینه یکسان نیست. گاهی اوقات هزینه کم نشان‌دهنده قدرت استخر است. به عنوان مثال F2Pool به عنوان یکی از قدرتمندترین استخرها هزینه‌ای حدود ۲.۵ درصد دارد. ویژگی‌های دیگری وجود دارد که ممکن است ارزش هزینه بالاتر را داشته باشد پس تنها هزینه را ملاک خود قرار ندهید.

حداقل پرداختی

هنگامی که شما در یک استخر مشارکت می‌کنید در طی ۲۴ ساعت باید یک مقدار مشخص حداقلی را استخراج کنید تا در یک دوره ۲۴ ساعته پاداش دریافت کنید. به عنوان مثال، اگر مقدار حداقل ۰.۰۰۵ بیت‌کوین باشد و امروز شما ۰.۰۰۲ بیت کوین استخراج کنید، هیچ پرداختی دریافت نخواهید کرد، اما اگر در روز بعد ۰.۰۰۳ بیت کوین استخراج کنید و جمعا ۰.۰۰۵ بیت‌کوین شود، پاداشی به شما تعلق می‌گیرد که به آن حداقل پرداختی می‌گویند.

اندازه استخر

به طور کلی، هر چه شرکت‌کنندگان بیشتری در یک استخر وجود داشته باشد زمان کمتری برای استخراج لازم است. استخرهای بزرگتر به دلیل توان محاسباتی بیشتر خود احتمال ایجاد بلاک‌ها را دارند، در حالی که استخرهای کوچکتر معمولا زمان بیشتری برای هش یک بلاک اختصاص می‌دهند. اندازه یک استخر استخراج بیت کوین می‌تواند رابطه مستقیم با اعتماد کاربران داشته باشد در واقع وجود بسیاری از استخراج‌کنندگان فعال در یک استخر، مدیریت درست و مورد اعتماد بودن استخر را نشان می‌دهد.

پشتیبانی

ویژگی پشتیبانی یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین استخر استخراج بیت کوین است که باید به آن توجه شود. این ویژگی به شما اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به راهنمایی، از پشتیبانی مشتری کمک بگیرید. امکان نداشتن دسترسی به پشتیبانی لازم می‌تواند وضعیتی آزاردهنده برای ماینرها باشد، زیرا آن‌ها ممکن است به کمک فوری برای حل مشکلات نیاز داشته باشند. در نتیجه، قابلیت ارائه پشتیبانی موثر و کارآمد توسط استخر انتخابی، به عنوان یک ویژگی حیاتی مورد توجه قرار می‌گیرد.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید بیبی دوج در صرافی ارز دیجیتال

بهترین استخر استخراج بیت کوین

اگر به دنبال استخراج بیت‌کوین برای تکمیل درآمد خود یا کسب سود به عنوان یک سرمایه‌گذاری هستید، بهتر است به یک استخر بپیوندید تا هزینه‌های کلی خود را کاهش دهید و احتمال موفقیت خود را افزایش دهید. قبل از ورود به استخر، حتماً برنامه‌های پرداخت آن‌ها و الزامات آن را بررسی و درک کنید. در این بخش به معرفی پلتفرم‌هایی می‌پردازیم که در لیست بهترین استخر استخراج بیت کوین قرار می‌‌گیرد.

استخر استخراج Slush

در فهرست بهترین استخر استخراج بیت کوین می‌توان اسلاش (Slush) را نام برد که اکنون به نام Brain Pool شناخته می‌شود. این یک نرم‌افزار استخراج رمزارز بسیار خلاقانه و خارج از چارچوب است که مزایای زیادی به همراه دارد. این استخر دارای چندین قابلیت از جمله استخراج سفارشی، پیگیری پیشرفته ماینرها و ویژگی‌های امنیتی فوق‌العاده است.

استخر استخراج بیت کوین SLUSH با انواع دستگاه‌ها از جمله دسکتاپ و لپ‌تاپ با سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، اندروید و iOS سازگار است. همچنین، این استخر با ارائه کنترل دسترسی، اجرای خط مشی سختگیرانه در ارتباط با داده‌ها، استفاده از رمزگذاری و استفاده از پشتوانه‌ی گواهینامه‌های صنعتی تثبیت شده، سطوح بالایی از حفاظت از داده‌ها را ارائه می‌دهد. از آن‌جا که SLUSH Pool به شفافیت در پرداخت‌های خود معتبر است، به دلیل این ویژگی جذاب بسیاری از کاربران استخراجی شده است.

استخر استخراج F2Pool

استخر F2Pool را می‌توان بهترین استخر استخراج بیت کوین معرفی کرد که به کاربران خود کارمزد رقابتی و پرداخت به موقع ارائه می‌دهد. این در واقع یک استخر استخراج بیت‌کوین و اتریوم است که با انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین، لایت‌کوین، مونرو و اتریوم سازگار است. هر استخراج‌کننده‌ای که از استخر استخراج F2pool استفاده می‌کند، ۳ درصد پاداش دریافت می‌کند.

استخر F2pool با ارائه ویژگی‌های بی نظیر، یکی از معتبرترین استخرهای استخراج بیت‌کوین است. کاربران F2pool امکان دسترسی به اپلیکیشن این استخر از طریق وب سایت آن را دارند و می‌توانند آن را روی هر دو دستگاه اندروید و iOS نصب کنند. علاوه بر این، F2pool از تکنولوژی حفاظت قدرتمند دیداس (DDoS) برای محافظت از کاربران خود در برابر حملات مخرب استفاده می‌کند. این استخر قدرت استخراج بیش از ۵۰ نوع رمزارز دیجیتال را دارد که شامل بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و زی‌کش می‌شود. این ویژگی‌ها، F2pool را به یک گزینه بسیار جذاب و قابل اعتماد برای استخراج‌کنندگان تبدیل کرده است.

استخر استخراج Poolin

در صورتی که به دنبال یک پلتفرم استخراج با بالاترین نرخ هش هستید، می‌توانید از خدمات استخر استخراج پولین (Poolin) استفاده کنید که در فهرست بهترین استخر استخراج بیت کوین جای می‌گیرد. با پذیرش یک طیف گسترده از رمزارزها از جمله بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، زی کش (ZEC)، اتریوم (ETH)، دیکرد (DCR)، لایت کوین (LTC)، دش (DASH) و نروس نتورک (CKB) پولین را می‌توان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های استخراج رمزارز معرفی کرد.

Poolin دارای ویژگی خودکار سوئیچ نرخ هش است که به کاربران امکان می‌دهد به صورت خودکار بین استخراج بیت‌کوین و بیت‌کوین‌کش سوئیچ کنند و سود بیشتری دریافت کنند. این استخر از سیستم پراداخت کامل به ازای هر سهم (FPPS) استفاده می‌کند. علاوه بر این، نرم‌افزار ماینینگ به نام ماینرباکس (MinerBox) ارائه شده است که به ماینرها امکان پیکربندی، نظارت بر وضعیت، ارتقا سیستم و محافظت در برابر آنتی‌ویروس را می‌دهد.

استخر استخراج AntPool

معرفی بهترین استخرهای استخراج بیت کوین

آنت پول (AntPool) یکی دیگر از استخرهایی است که می‌توان در مقاله معرفی بهترین استخر استخراج بیت کوین به آن اشاره کرد. آنت‌پول از عوامل اصلی در اکوسیستم استخراج رمزارزها محسوب می‌شود. آنت‌پول قسمت قابل توجهی از شبکه بیت کوین را در اختیار دارد و مسئول یک چهارم سیستم استخراج بیت کوین است. این پلتفرم آمار و تجزیه و تحلیل‌های دقیقی ارائه می‌دهد که به استخراج‌کنندگان برای درک عملکرد استخراج خود کمک می‌کند.

استخر استخراج آنت‌پول ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را جذاب برای استخراج‌کنندگان می‌کند. این استخر حداقل کارمزد تراکنش را دریافت می‌کند و خدمات مشتریان آن به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در دسترس است که مشکلات را در کمترین زمان ممکن حل می‌کند. علاوه بر این، آنت‌پول از یک دسته از ارزهای محلی نیز پشتیبانی می‌کند و قابلیت سازگاری با دو سیستم عامل اندروید و iOS را دارد.

استخر استخراج BTC

پلتفرم BTC.com پیشرو استخر استخراج چندارزی یکپارچه در فضای ارزهای دیجیتال است. این استخر تحت نظر شرکت فناوری بیت‌مین (Bitmain)، سازندگان دستگاه اسیک انت‌ماینر (Antminer) و استخر استخراج آنت‌پول قرار دارد. استخر BTC.com با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یکی از استخرهای استخراج بیت‌کوین برجسته است.

این استخر از مدیریت چند حساب فرعی، استخراج چند ارزی و مدیریت اشتراک‌گذاری لینک مشاهده‌گر ساده پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان استخراج ارزهای متنوعی از جمله بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، لایت‌کوین، اتریوم کلاسیک (ETC)، دیکرد (DCR)، یونایتد بیت کوین (UBTC) و گرین (Grin) را می‌دهد. علاوه بر این، این استخر برنامه‌های موبایل اختصاصی را ارائه می‌دهد که هم در دستگاه‌های اندروید و هم iOS به خوبی کار می‌کنند، از این رو کاربران می‌توانند به راحتی و با اطمینان از هر جایی و در هر زمان به استخر خود دسترسی داشته باشند.

استخر استخراج PEGA

استخر پگا (Pega) یکی از برترین استخرهای استخراج بیت کوین در جهان شناخته می‌شود که در بریتانیا واقع شده و به حفظ محیط زیست اهمیت می‌دهد. این استخر قابلیت استفاده برای تمام ماینرهای بزرگ و کوچک را فراهم می‌کند و کارمزد آن برای ماینرهایی که از منابع تجدیدپذیر استفاده می‌کنند ۱ درصد و برای آن‌هایی که از منابع تجدیدناپذیر استفاده می‌کنند، ۲ درصد است.

این استخر به روش مناسبی با محیط زیست می‌پردازد؛ زیرا ردپای کربن دی‌اکسید ماینرهایی که از انرژی تجدیدناپذیر برای استخراج استفاده می‌کنند را با کاشت درخت جبران می‌کند و تا کنون بیش از ۲۲۲ هزار درخت کاشته است. از جمله مزایا این استخر می‌توان گفت تنها استخر استخراج بیت کوینی است که سازگاری محیط زیست را رعایت می‌کند، رابط کاربری آن بسیار ساده است و درآمد بالایی به ازای هر هش دارد. این استخر به اندازه استخرهای استخراج‌های بزرگ‌تر شناخته شده نیست اما به هر حال، یک گزینه مناسب و مطمئن برای ماینرها است.

استخر استخراج Binance

استخر استخراج بایننس (Binance Pool) یک پلتفرم خدماتی با کیفیت بالا است که با دقت طراحی شده تا سود استخراج‌کنندگان را افزایش دهد. این استخر خدمات استخراج را با تمرکز اصلی روی الگوریتم اثبات کار (PoW) و اثبات سهام (PoS) ارائه می‌دهد. استخر استخراج بایننس با پشتیبانی باورنکردنی از فناوری، منابع و سایر اجزای شگفت‌انگیز خود تجربه کلی ماینینگ را همراه با ارائه گزینه گزینه‌ی معاملات استخراج را بهبود می‌بخشد.

Binance Pool طیف وسیعی از الگوریتم‌های استخراج را پشتیبانی می‌کند و به ماینرها امکان می‌دهد الگوریتمی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با تنظیمات و تنظیمات سیستم آن‌ها مطابقت دارد. این نرم‌افزار در هر دو دستگاه اندروید و iOS به خوبی کار می‌کند. استخر بایننس یک رابط کاربری بصری و کاربرپسند دارد که برای پاسخگویی به ماینرها در تمام سطوح تجربه طراحی شده است.

استخر استخراج ViaBTC

آخرین استخری که در لیست بهترین استخر استخراج بیت کوین آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم ویابی‌تی‌سی (ViaBTC) نام دارد. ViaBTC یک استخر استخراج آنلاین است که خدمات استخراج حرفه‌ای و شفاف را ارائه می‌دهد. این استخر پشتیبانی از استخراج چهارده رمزارز مختلف را ارائه می‌دهد که برای همه‌ی ماینرها، چه مبتدی و چه تجربه‌کار، بسیار بزرگ است. ترکیب پرداخت‌های مداوم، امنیت قوی و خدمات نوآورانه استخراج ابری ViaBTC آن را به یک گزینه جذاب تبدیل می‌کند.

استخر ViaBTC با استفاده از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته، برای حفاظت از دارایی‌ها و اطلاعات شخصی ماینرها اقدام می‌کند. این پلتفرم بر روی هر دو دستگاه اندروید و iOS به خوبی کار می‌کند. استخر استخراج ViaBTC از طریق سیستم‌های پرداخت PPS+ و PPLNS خود تضمین می‌کند که پرداخت‌ها سریع و سازگار باشند.

پرسش‌های پر تکرار در مورد بهترین استخر استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۴

  • پرداخت‌ها در استخر ماینینگ چقدر است؟

    مدت زمان و مبلغ پرداخت در بین استخرهای ماینینگ متفاوت است. برخی از استخرها پرداخت‌های روزانه و برخی دیگر فواصل زمانی طولانی‌تری برای پرداخت پاداش‌ها در نظر می‌گیرند.

  • چگونه بهترین استخر استخراج بیت کوین انتخاب کنیم؟

    انتخاب استخر استخراج مناسب شامل در نظر گرفتن عواملی مانند اندازه استخر، هزینه‌ها و روش‌های پرداخت است.

  • بهترین استخر استخراج بیت کوین برای کاربران ایرانی چیست؟

    در جستجوی بهترین استخر بیت کوین برای ایرانیان، مهم است که به یک نکته توجه کنیم در دنیای کریپتو، مفهوم بهترین مطلق وجود ندارد، زیرا بهترین‌ها همیشه به شرایط خاص و منحصر به فرد بستگی دارند.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا