اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

شرکت PayPal استیبل کوین PYUSD را معرفی کرد

شرکت PayPal که یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا در زمینه پردازش و پرداخت است، در سال ۲۰۲۰ پرداخت‌های رمزنگاری شده را در پلتفرم خود راه‌اندازی کرد و از آن زمان تاکنون در این بخش فعالیت داشته است. این شرکت آمریکایی در تاریخ ۷ اوت استیبل کوین PYUSD را معرفی کرده است. در ادامه این خبر با صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه باشید.

پادکست استیبل کوین PYUSD

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال

استیبل کوین PYUSD متصل به دلار آمریکا است و توسط کمپانی Paxos Trust Co عرضه خواهد شد. این استیبل کوین توسط سپرده‌های دلاری ایالات متحده، اوراق خزانه کوتاه مدت و معادل‌های نقدی مشابه هم پشتیبانی می‌شود.

استیبل کوین PYUSD بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده است و به گفته شرکت PayPal برای «پرداخت‌های دیجیتال و وب ۳» طراحی شده است. این شرکت به زودی کوین PYUSD را در دسترس کاربرانش در ایالات متحده قرار می‌دهد.

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید اتریوم در صرافی ارز دیجیتال

کوین PYUSD در هر زمانی قابل تبدیل به دلار آمریکا است، با ارزهای دیجیتال دیگر در PayPal مبادله می‌شود و بین پلتفرم‌های PayPal و Venmo قابل انتقال است. شرکت PayPal ادعا دارد که این کوین به زودی به عنوان یک روش پرداخت در دسترس قرار می‌گیرد.

راه اندازی یک استیبل کوین توسط پی پال می‌تواند به تلاش‌های این شرکت برای تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ پرداخت کریپتویی سرعت ببخشد، ایده‌ای که این شرکت در سال ۲۰۲۰ و پس از ایجاد راهی برای پرداخت‌های رمزنگاری بر روی این پلتفرم آغاز کرد.

شرکت پی پال در حال حاضر بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر فعال دارد و به کاربران ایالات متحده و بریتانیا امکان خرید، فروش و نگهداری بیت کوین را می‌دهد و در عین حال امکان پرداخت با رمز ارز را هم فراهم می‌کند.

دن شولمن (Dan Schulman)، مدیرعامل PayPal امیدوار است که این استیبل کوین به بخشی از زیر ساخت پرداخت‌های رمزارزی تبدیل شود. این شرکت برای اولین بار برنامه خود را برای راه اندازی یک استیبل کوین در ژانویه ۲۰۲۲ تایید کرد و ادعا کرد که می‌خواهد با شرکت‌های مربوطه این صنعت همکاری کند. در حالی که چندین استیبل کوین در بازار کریپتو وجود دارد، PYUSD اولین استیبل کوینی خواهد بود که تسط یک شرکت بزرگ پردازش و پرداخت راه اندازی می‌شود.

استیبل کوین PYUSD و موج توکن‌های تقلبی

استیبل کوین PYUSD و موج توکن‌های تقلبی

البته معرفی استیبل کوین PYUSD موجی از توکن‌های تقلبی PYUSD را با خود به همراه داشته است. از زمان راه اندازی استیبل کون PYUSD، فرصت طلبان، فریبکاران و کلاهبرداران در تلاش هستند تا با استفاده از توکن‌های تقلبی خود از این تبلیغات سود ببرند.

بر اساس اطلاعاتی که از داده‌های اسکنر تبادلات غیر متمرکز DEX به دست رسیده است، تقریبا ۳۰ توکن جدید با نام PYUSD تنها چند ساعت پس از معرفی استیبل کوین PayPal ظاهر شده‌اند. این توکن‌های مشابه روی زنجیره‌های مختلفی از جمله اتریوم، بایننس و کوین بیس ساخته شده‌اند.

شرکت PayPal به صراحت اعلام کرده که PYUSD فقط بین PayPal و سایر کیف پول‌های سازگار با آن قابل ارسال است، بنابراین بعید است که توکن‌های لیست شده روی Uniswap یا هر صرافی غیر متمرکز دیگری، واقعی باشد.

بزرگترین توکن PYUSD تقلبی که بر پایه اتریوم ساخته شده، تنها چند دقیقه پس از اعلام راه‌اندازی استیبل کوین PayPal، حجم معاملات ۲.۶ میلیون دلاری را تجربه کرده است.

مطالعه بیشتر: کمپین ارز دیجیتال شیبا؛ ثبت نام کن شیبا ببر

امیرمهدی شکوهی

امیر مهدی شکوهی هستم. دو سال قبل نوشتن و ترجمه را شروع کردم. نزدیک به 10 سال زبان خواندم و مدرک‌های CAE و TTC گرفتم. در حال حاضر به طور اختصاصی روی مقالات بخش‌های بازی‌‌های بلاک چینی، ان اف تی‌ها و متاورس متمرکز هستم. به زبان انگلیسی، فیلم، سریال و بازی‌های ویدئویی علاقه زیادی دارم. همچنین به طور حرفه‌ای در بازار فعالیت می‌کنم. به نظرم کریپتوکارنسی‌ها آینده اقتصاد را شکل خواهند داد و تحولی در اقتصاد غیرمتمرکز ایجاد خواهند کرد.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا