اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

گزارش سه ماه ۲۰۲۴ درآمد تسلا، هیچ بیت کوینی در ۳ ماهه اول سال فروخته نشده

در این خبر از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به گزارش درآمد تسلا می‌پردازیم. تسلا می‌گوید هیچ یک از ۷۱۱ میلیون دلار بیت کوین آن‌ها در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ فروخته نشده است.

تسلا، یکی از شرکت‌های پیشرو خودروسازی و انرژی پاک متعلق به ایلان ماسک، امروز اعلام کرد که هیچ یک از ۷۱۱،۰۵۰،۰۰۰ دلار بیت‌کوین (BTC) آن‌ها در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ فروخته نشده است. طبق گفته این شرکت، هیچ یک از بیت‌کوین‌های خود را خرید و فروش نکرده است.

تسلا در آخرین گزارش درآمد (مشاهده گزارش) خود هیچ اشاره‌ای به فعالیت خرید یا فروش بیت کوین نکرده است. قبل از اعلام گزارش درآمد، مشخص بود که تسلا ۹۷۲۰ بیت کوین دارد. این هفتمین سه‌ماهه متوالی بدون فروش برای ذخایر بیت کوین تسلا است. ارزش بیت کوین آن‌ها در سه‌ماهه گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته که عمدتا به دلیل تأیید ETF اسپات بیت کوین بوده است. علاوه بر این، ذخیره بیت کوین تسلا ممکن است با افزایش دارایی در هفته‌های آینده پس از رویداد هالوینگ، ارزش بیشتری پیدا کند.

تسلا هیچ بیت کونی نفروخته

این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری قابل توجه خود در بیت کوین، حتی در بحبوحه رونق مداوم قیمت برای بزرگترین ارز دیجیتال، ادامه می‌دهد. آخرین باری که سهام خود را کاهش داد، در فصل دوم سال ۲۰۲۲ بود که ۷۵٪ یا تقریباً ۹۳۶ میلیون دلار ارزش بیت‌کوین را فروخت.

علاوه بر این، تسلا کاهش درآمد در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ را گزارش کرد. درآمد کل، ۱۲.۳ میلیارد دلار گزارش شد که در مقایسه با ۲۱.۴ میلیارد دلار تخمین زده شده کاهش چشمگیری داشت. این شرکت گزارش سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ وحشتناکی دارد و آخرین گزارش درآمد آن خیلی بهتر به نظر نمی رسد. تسلا همچنین در سه‌ماهه اول ۲.۵ میلیارد دلار جریان نقدی آزاد منفی داشت.

علیرغم عدم انتظارات در مورد درآمد سود، سهام تسلا پس از انتشار نتایج در معاملات بعد از عرضه اولیه ۵ درصد افزایش یافت. در زمان بسته شدن بازار، سهام تسلا با ۱۴۴.۶۱ دلار معامله می‌شود که در پنج روز گذشته ۱۳ درصد و در ماه گذشته ۲۸ درصد کاهش یافته است.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا