اخبار ارز دیجیتال

خبرهای جدید از شکایت SEC علیه ریپل

هفته آینده برای محاکمه Ripple و SEC بسیار پرحادثه خواهد بود، در این وبلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس علت این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

چه اتفاقی برای ریپل و SEC خواهد افتاد؟

درگیری حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) هفته گذشته وارد مرحله آزمایشی شد و بسیاری از شرکت‌کنندگان در صنعت انتظار داشتند در آینده نزدیک به یک راه حل یا توافق متقابل دست یابند.

اخیراً، وکیل آمریکایی جیمز کی فیلان (James K. Filan) فاش کرد که قاضی دادگاه سارا نتبرن (Sarah Netburn) دستور زمانبندی جدیدی را صادر کرده است. این اقدام معطوف به درخواست برای جبران خسارت و ورود قضاوت نهایی است. قاضی نتبرن حکم داد که رگولاتور باید پاسخ خود را تا ۲۹ آوریل ارسال کند، در حالی که ریپل سه روز کاری پس از آن فرصت دارد تا پاسخ دهد.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید ریپل در صرافی ارز دیجیتال

آخرین اقدام در مورد این پرونده پس از نامزدی اخیر نتبرن به عنوان قاضی منطقه در ناحیه جنوبی نیویورک صورت می‌گیرد. او قبلا موضع نسبتا مطلوبی نسبت به توکن بومی ریپل نشان داده است و ارتش XRP را امیدوار می‌کند که یک پیروزی قطعی ممکن است در انتظار آن باشد.

سناریوهای ممکن برای درگیری بین ریپل و SEC

هوگان (Hogan) اخیرا اشاره کرد که شکایت ممکن است در تابستان امسال به طور رسمی بسته شود و تسویه حساب ۱۰۰ میلیون دلاری را پیش‌بینی می‌کند.

پیش از این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دنبال جریمه ۲ میلیارد دلاری برای این شرکت، به اتهام برخی تخلفات در جهت فروش XRP بود. ریپل ادعا کرد که رمزارز بومی خود را نباید به عنوان اوراق بهادار دسته‌بندی کرد و بنابراین، تحت اختیار نهاد مربوط قرار نمی‌گیرد. استوارت آلدروتی (Stuart Alderoty)، مدیر ارشد حقوقی شرکت، چندین دلیل مهم را بیان کرد که چرا جریمه نباید بیش از ۱۰ میلیون دلار باشد.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا