آموزش ارز دیجیتال

آموزش کار با کیف پول گواردا Guarda Wallet

کیف پول گواردا (Guarda) یک کیف پول رمزنگاری چند پلتفرمی غیرحضانتی است که برای ذخیره، مدیریت، انتقال و دریافت دارایی‌های دیجیتال به کار می‌رود. کیف پول Guarda در حال حاضر از بیش از ۴۰ بلاک چین محبوب و توکن های آن‌ها از جمله بیت‌کوین (BTC)،  بیت‌کوین کش (BCH)، بیت‌کوین اس وی (BSV)، اتریوم (ETH)، زی‌کش (ZEC)، ریپل (XRP)، نئو (NEO)، ایاس (EOS)، دش (DASH) و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. در نسخه‌های وب، دسکتاپ (لینوکس، ویندوز، MacOS)، موبایل (iOS، Android)، اکستنشن‌های کروم، کیف پول‌ها از هر دستگاه متصل به اینترنت قابل دسترسی هستند. در این مقاله از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی جامع این کیف پول می‌پردازیم.

تاریخچه کیف پول گواردا

تاریخچه ولت گواردا

گواردا در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و با انتشار اولین کیف پول رمزارز که به عنوان کیف پول رسمی اندروید در وب‌سایت اتریوم کلاسیک اشاره شده است، شروع به کار کرد. بلافاصله پس از آن، شرکت یک بورسیه از بنیاد زی‌کش (Zcash) دریافت کرد تا یک برنامه کیف پول نوری اندروید برای ZEC توسعه دهد. از آن پس گواردا روی توسعه سیستم محصولات و خدمات مرتبط با بلاکچین از جمله کیف پول وب چندارزی، برنامه کیف پول دسکتاپ چندارزی، کیف پول موبایل چندارزی، برنامه‌های کیف پول نوری موبایل، افزونه مرورگر، تولیدکننده توکن، بورسیه مبتنی بر وب، خرید رمزارز مبتنی بر وب و غیره تمرکز کرده است.

مشاهده لیست قیمت ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس

مزایای گواردا ولت

در دنیای ارز دیجیتال هر کیف پول یا هر نوع خدماتی مزایایی را به کاربر ارائه می‌دهند که ترغیب به استفاده شود. برخی از مزای این کیف پول به شکل زیر است:

پوشش ارزها: گواردا بیش از ۴۰۰۰۰۰ دارایی رمزنگاری در بیش از ۵۰ بلاک‌چین را پشتیبانی می‌کند، کیف پول گواردا به کاربران امکان می‌دهد تعداد زیادی ارز دیجیتال و توکن را در تمام شبکه های بلاک چین ذخیره کنند.

خدمات مالی: ولت گواردا مجموعه‌ای از ویژگی‌ها مانند خرید، مبادله یکپارچه دارایی‌ها، وام گرفتن و کسب درآمد از استیکینگ را برای کاربران فراهم می‌کند.

پشتیبانی از ویزا کارت: کاربران کیف پول گواردا می‌توانند به‌طور یکپارچه ارزهای رمزنگاری‌شده را با Guarda Visa Card خرج کنند، Guarda یک ویزا کارت پیش‌پرداخت ارائه می‌کند که دارندگان آن می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را در هر جایی که ویزا پذیرفته است خرج کنند.

امنیت بالا: کیف پول گواردا یک کیف پول غیرحضانتی است، به این معنی که فقط شما کنترل وجوه خود را دارید. علاوه بر این، Guarda برای جلوگیری از نقض‌های امنیتی که منجر به از دست دادن سرمایه شود، راهکارهای مختلفی به کار می‌گیرد.

خدمات پشتیبانی: برخلاف اکثر ارائه‌دهندگان کیف پول ارزهای دیجیتال، Guarda یک تیم خدمات مشتری بسیار پاسخگو دارد که به سوالات و مشکلات کاربران با دقت و سرعت پاسخ می‌دهد. از این روی، کاربران می‌توانند با اطمینان به استفاده از این کیف پول بپردازند.

معایب کیف پول گواردا

استفاده از هر نوع تکنولوژی و خدماتی در کنار مزایایی که دارد، معایب و مشکلاتی را نیز به وجود می‌آورد. بهتر است قبل از کار با این کیف پول از چالش‌ها و مشکلاتی که پیش روی شما قرار می‌گیرد، آگاه باشید. برخی از این معایب را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کارمزد بالا: کارمزد نسبتا بالای خرید درون برنامه‌ای ارزهای دیجیتال را می‌توان یکی از معایب آن در نظر گرفت. خرید ارز دیجیتال در کیف پول Guarda به صورت مستقیم با استفاده از کارت‌ شامل ۵ درصد کارمزد خرید می‌شود.

فعال نبودن چندامضایی: یکی از معایب کیف پول گواردا این است که ویژگی چند امضایی به طور خودکار اعمال نمی‌شود و کاربران باید آن را به صورت دستی اعمال کنند.

عدم پشتیبانی از کیف پول سرد: یکی از معایب کیف پول گواردا عدم پشتیبانی از کیف پول‌های سرد برای ذخیره دارایی‌ها است که این موضوع می‌تواند برای کاربرانی که به دنبال حفظ امنیت بیشتر هستند، یک مشکل باشد.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال

امنیت

گرچه تنها پنج سال از حضور کیف پول گواردا در بازار کریپتو می‌گذرد، اما به عنوان یکی از امن‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری رمزارز شناخته می‌شود. تا کنون، هیچ گزارشی از نفوذهای امنیتی در کیف پول Guarda ارائه نشده است. علاوه بر این، کیف پول Guarda در دسته کیف پول‌های غیرحضانتی قرار می‌گیرد، به این معنا که تنها کاربر به کلید خصوصی کیف پول دسترسی دارد و مالکیت انحصاری دارایی‌های ذخیره شده در کیف پول را فراهم می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع حتی اگر شرکت پشت Guarda Wallet ورشکست شود یا سرورهای آن توسط هکرها تخریب شوند، موجودی کاربران تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

حریم خصوصی وعدم احراز هویت

کیف پول گواردا سطح بالایی از حریم خصوصی را فراهم می‌کند زیرا کاربران نیازی به ارائه اطلاعات شخصی یا انجام احراز هویت برای باز کردن یک کیف پول ندارند. مانند کیف پول‌های غیرمستقر، تمام چیزی که یک کاربر جدید باید هنگام راه‌اندازی یک کیف پول انجام دهد، اطمینان حاصل کردن از پشتیبانی کیف پول است. با این حال، این نیازمندی به اشتراک گذاشتن هیچ اطلاعات شخصی با Guarda Wallet نیست.

تنظیمات و راه‌اندازی کیف پول

تنظیمات و راه‌اندازی کیف پول

راه‌اندازی کیف پول گاردا در نسخه موبایل، وب و دسکتاپ کمی متفاوت است، اما به طور کلی مراحل زیر را باید دنبال کنید:

۱. دانلود نرم‌افزار کیف پول

۲. پشتیبان‌گیری از کیف پول از طریق عبارت سید (CID) تولید شده توسط کیف پول

۳. تامین امنیت کیف پول با استفاده از یک رمز عبور قوی

راه‌اندازی در وب

راه‌اندازی نسخه وب Guarda فرایند بسیار آسانی است. به سایت گواردا (www.guarda.com) بروید سپس روی ایجاد کیف پول و سپس ایجاد کیف پول جدید کلیک کنید. در مرحله بعد، یک رمز عبور قوی برای ایجاد کیف پول وب خود وارد کنید.

پس از ایجاد کیف پول برای همه بلاک‌چین‌های پشتیبانی شده توسط Guarda، از شما درخواست می‌شود نسخه پشتیبان کیف پول خود را دانلود کنید. در نهایت، باید نسخه پشتیبان کیف پول خود را دانلود کرده و فایل را به صورت ایمن ذخیره کنید. برای امنیت بالاتر بهتر است این اطلاعات به صورت آفلاین ذخیره شود.

راه‌اندازی در دسکتاپ

راه‌اندازی کیف پول دسکتاپ Guarda شامل دسترسی به سایت Guarda و کلیک کردن روی کیف پول رومیزی در زیر محصولات است. در آنجا می‌توانید نرم‌افزار کیف پول دسکتاپ را برای ویندوز، مک و لینوکس دانلود کنید.

نرم‌افزار کیف پول را دانلود کرده و فایل را برای نصب برنامه باز کنید. پس از نصب کیف پول گواردا، برنامه را باز کنید و روی ایجاد کیف پول جدید کلیک کنید. در مرحله بعد، باید یک رمز عبور قوی برای ایمنی کیف پول خود تعیین کنید. بعد از اینکه رمز کیف پول خود را در جایی امن ذخیره کردید، روی گزینه من آن را نوشتم کلیک کنید.

در نهایت اپلیکیشن از شما می‌خواهد فایل پشتیبان کیف پول را دانلود کنید. مطمئن شوید که فایل پشتیبان را در یک مکان امن و ترجیحا آفلاین ذخیره کرده‌اید، زیرا برای بازیابی کیف پول خود به آن نیاز خواهید داشت.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال

راه‌اندازی در موبایل

برای راه‌اندازی کیف پول موبایل به اپ استور یا فروشگاه گوگل پلی بروید و Guarda Wallet را جستجو کنید. سپس برنامه را در دستگاه خود دانلود کنید و پس از بارگیری برنامه، روی نماد برنامه کلیک کنید.

برای راه‌اندازی کیف پول، باید همان مراحلی را که برای نسخه‌های وب و دسکتاپ برنامه انجام می‌شود، دنبال کنید. مجددا مطمئن شوید که رمز عبور کیف پول خود را در جایی امن یادداشت کرده‌اید و فایل پشتیبان کیف پول را به طور ایمن ذخیره کرده‌اید. اپلیکیشن موبایل همچنین به شما امکان می‌دهد برای افزایش امنیت، احراز هویت اثر انگشت یا فیس آی‌دی (Face ID) را تنظیم کنید.

اگر می‌خواهید از کیف پول Guarda خود در موبایل و دسکتاپ استفاده کنید، می‌توانید کیف پول‌های خود را در دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی کنید. به این ترتیب می‌توانید در هر زمان به دارایی‌های رمزنگاری خود در تلفن هوشمند و کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید.

سخن آخر

کیف پول Guarda یک کیف پول شناخته شده در بازار ارز دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد در سریع‌ترین زمان ممکن اموری مانند خیره دارایی‌های رمزارزی، خرید ارز دیجیتال، کسب درآمد و مبادله رمزارز را انجام دهند.

این کیف پول چندپلتفرمی ارز دیجیتال با ارائه یک رابط کاربری کاربرپسند، امنیت بالا و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، تاکید بر رضایت کاربر دارد. در واقع، کیف پول Guarda یکی از بهترین خدمات مشتری را که تاکنون در صنعت دارایی‌های رمزارز تجربه کرده‌ایم، دارد.

گرچه هزینه‌های خرید رمزارز درون برنامه‌ای نسبتا بالا است، اما این هزینه بالا می‌تواند ناشی از عواملی مانند امنیت عالی، پشتیبانی به موقع از مشتری و برنامه چندپلتفرمی کیف پول Guarda باشد که مدیریت پرتفوی رمزارزی شما را ساده، آسان و ایمن می‌کند.

پرسش‌های متداول در مورد کیف پول گواردا (Guarda)

  • ایرانی‌ها می‌توانند از کیف پول گواردا استفاده کنند؟

    بله، کاربران ایرانی بدون هیچ مشکلی می‌توانند از خدمات این کیف پول استفاده کنند و محدودیتی برای آن‌ها وجود ندارد.

  • کیف پول گواردا قانونی است؟

    بله، استفاده از کیف پول گواردا کاملا قانونی است و شرکت تولیدکننده این نرم‌افزار از سال ۲۰۱۷ در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا