اخبار ارز دیجیتالاخبار او ام پی فینکس

آشنایی با جزئیات کمپین برگشت نقدی پلاس در او ام پی فینکس

کمپین برگشت نقدی پلاس صرافی او ام پی فینکس فرصتی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند روزانه از طریق واریز رمزارز و معامله و یا هر دوی آن‌ها، کش بک دریافت کنند. این کمپین در یک کهکشان کریپتویی برگزار می‌گردد و شما می‌توانید با رفتن به سیاره‌های مختلف، روزانه بین ۵,۰۰۰ تومان تا ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان برگشت نقدی دریافت کنید. برای آشنایی بیشتر با این کمپین و جزئیات سیاره‌های کهکشان او ام پی فینکس در ادامه این مطلب با همراه باشید.

هیجان‌انگیزترین کهشان ارز دیجیتال

شما می‌توانید با شرکت در کمپین برگشت نقدی پلاس صرافی او ام پی فینکس، کش بک روزانه دریافت کنید. اما چگونه؟

کهکشان کریپتویی او ام پی فینکس از ۶ سیاره تشکیل شده که هر یک ویژگی‌های مختص به خود را دارند. با قرار گرفتن در هر یک از این سیاره‌ها در روز می‌توانید مقدار برگشت نقدی متفاوتی دریافت کنید که در ادامه شرایط هر سیاره را به صورت جداگانه بررسی می‌کنیم.

اولین روش دریافت برگشت نقدی؛ واریز رمزارز

برگشت نقدی از طریق واریز رمزارز

اولین روش مشارکت در کمپین برگشت نقدی پلاس صرافی او ام پی فینکس، «واریز رمزارز» است. کافیست معادل تومانی واریز خالص ارزی روزانه خود را به بیش از ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان برسانید تا کش بک دریافت کنید.

  • عطارد

    اگر در روز بین ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان واریز خالص رمزارزی داشته باشید، در سیاره عطارد قرار می‌گیرید و در پایان روز مبلغ ۵,۰۰۰ تومان به عنوان برگشت نقدی به شما تعلق می‌گیرد.
  • مریخ

    برای سفر از عطارد به مریخ لازم است معادل تومانی واریز رمزارزی روزانه حسابتان را به ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان برسانید. به این ترتیب مقدار کش بک روزانه شما در ازای این مقادیر واریز رمزارزی در هر روز برابر با ۶۰,۰۰۰ تومان است.
  • اورانوس

    سومین سیاره کهکشان او ام پی فینکس اورانوس است. اگر معادل تومانی واریز رمزارزی شما در روز بین ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان باشد، می‌توانید از مریخ عبور کنید و به اورانوس برسید. در این سیاره کش بک دریافتی روزانه شما برابر با ۳۷۰,۰۰۰ تومان خواهد بود.

با عبور از اورانوس به سیاره‌های زحل، مشتری و خورشید می‌رسید. در این سیاره‌ها علاوه‌بر این که به باشگاه VIP او ام پی فینکس وارد خواهید شد، مبلغ برگشت نقدی شما نیز به طور تصاعدی رشد می‌کند. با ورود به باشگاه VIP او ام پی فینکس می‌توانید به مدت یک ماه از امکاناتی نظیر کاهش کارمزد معاملات، پشتیبانی ویژه، افزایش سقف برداشت و … برخوردار شوید.

  • زحل (VIP3)

    با واریز ارزی روزانه بین ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان وارد سیاره زحل خواهید شد. برگشت نقدی در نظر گرفته شده برای واریز رمزارزی در زحل برابر با ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. سیاره زحل سطح سوم VIP در باشگاه او ام پی فینکس نیز می‌باشد.
  • مشتری (VIP2)

    با رسیدن به مشتری به سطح دوم VIP باشگاه او ام پی فینکس می‌رسید. مقدار برگشت نقدی سیاره مشتری برابر با ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در هر روز است. هر روزی که معادل تومانی واریز ارزی شما به ۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۲۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان برسد، در آن روز مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان کش بک دریافت می‌کنید.
  • خورشید (VIP1)

    در نهایت نوبت به خورشید می‌رسد؛ اگر معادل تومانی واریز ارزی شما در هر روز بیش از ۲۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان باشد، مبلغ ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان در آن روز به عنوان برگشت نقدی به شما تعلق می‌گیرد. با رسیدن به خورشید در سطح اول VIP باشگاه او ام پی فینکس قرار می‌گیرید و امتیازهای ویژه‌‌تری منتظر شما خواهد بود.

دومین روش دریافت برگشت نقدی؛ معامله

دومین روش دریافت برگشت نقدی؛ معامله

دومین روش مشارکت در کمپین برگشت نقدی پلاس صرافی او ام پی فینکس، معامله‌کردن است. حتی اگر معامله شما با ضرر بسته شود، باز هم برگشت نقدی دارید!

  • عطارد

    اگر حجم کل معاملات شما در روز بین ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان باشد در اولین سیاره کهکشان یعنی عطارد قرار می‌گیرید و مقدار برگشت نقدی شما در آن روز برابر با ۱۰,۰۰۰ تومان خواهد بود.
  • مریخ

    اگر حجم معاملات روزانه خود را به محدوده ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان افزایش دهید، شرایط لازم برای سفر به مریخ برای شما فراهم می‌شود. مقدار کش بک روزانه در مریخ برابر با ۱۳۰,۰۰۰ تومان است.
  • اورانوس

    در اورانوس می‌توانید در هر روز ۷۰۰,۰۰۰ تومان برگشت نقدی داشته باشید. کافیست حجم معاملات روزانه خود را به ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان برسانید.

اگر بتوانید سیاره اورانوس را پشت سر بگذارید نه تنها وارد باشگاه VIP او ام پی فینکس به همراه امتیازات ویژه یک ماهه خواهید شد، بلکه مقدار کش بک شما نیز به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

  • زحل (VIP3)

    برای ورود به سیاره زحل و دریافت ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان برگشت نقدی در هر روز، لازم است حجم معاملات روزانه خود را به ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان برسانید. سیاره زحل سومین سطح VIP در باشگاه او ام پی فینکس است.
  • مشتری (VIP2)

    سیاره مشتری دومین سطح VIP در باشگاه او ام پی فینکس است و اگر حجم معاملات روزانه شما به ۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۲۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان برسد، وارد مشتری خواهید شد. برگشت نقدی روزانه در سیاره مشتری برابر با ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان است و امکانات ویژه دیگری نیز در باشگاه او ام پی فینکس در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • خورشید (VIP1)

    اگر حجم معاملات روزانه شما از ۲۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان فراتر رود، به مقصد نهایی یعنی خورشید می‌رسید. مقدار کش بک روزانه در خورشید برابر با ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. خورشید اولین سطح VIP در باشگاه او ام پی فینکس بوده و با رسیدن به آن به مدت یک ماه از امتیازهای ویژه‌ای در باشگاه او ام پی فینکس برخودار خواهید شد.

تا به اینجا توضیح دادیم که «واریز رمزارز» و «معامله» دو روش مجزا برای سفر در سیاره‌ها و دریافت برگشت نقدی در صرافی او ام پی فینکس هستند. همچنین شما می‌توانید هر دوی این روش‌ها را برای دریافت کش بک به کار ببرید؛ یعنی هم رمزارز واریز کنید و هم معامله کنید.

به این ترتیب می‌توانید مقادیر واریز ارزی روزانه و حجم معاملات روزانه خود را افزایش داده و کش بک بیشتری دریافت کنید. مبلغ برگشت نقدی او ام پی فینکس در هر روز می‌تواند تا ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان هم افزایش یابد!

در این سفر کهکشانی روی ما حساب کنید

ساعت ۱۲ بامداد هر روز مبلغ برگشت نقدی مربوط به فعالیت‌های روزی که گذشت محاسبه شده و در ساعت ۸ صبح روز بعد به کیف پول حساب کاربری شما در او ام پی فینکس واریز می‌گردد.

در ساعت ۱۲ ظهر هر روز هم از طریق پیامک به شما اطلاع می‌دهیم که هم اکنون در چه سیاره‌ای هستید، تا به این لحظه چه مقدار برگشت نقدی دریافت کرده‌اید و برای رسیدن به سیاره بعدی و افزایش برگشت نقدی، طی ۱۲ ساعت باقی مانده از روز چه کارهایی باید انجام دهید! در داشبورد حساب کاربری خود نیز می‌توانید به راحتی به اطلاعات مربوط به سیاره فعلی خود و مقدار برگشت نقدی دریافتی، دسترسی داشته باشید.

در نهایت در صورت وجود هر گونه سوال پیرامون کمپین برگشت نقدی پلاس صرافی او ام پی فینکس می‌توانید به صورت بیست و چهار ساعته و در تمام روزهای هفته از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن و همچنین تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ با واحد پشتیبانی مجموعه در ارتباط باشید.

بیشترین سوالات کاربران در مورد برگشت نقدی صرافی او ام پی فینکس

حداقل مقدار برگشت نقدی در هر روز چقدر است؟

حداقل برگشت نقدی مربوط به سیاره عطارد است. با واریز رمزارز معادل ۱۰۰-۲۵ میلیون تومان در هر روز به او ام پی فینکس می‌توانید روزانه ۵,۰۰۰ تومان و با داشتن حجم معامله بین ۱۰۰-۲۵ میلیون تومان در هر روز می‌توانید ۱۰,۰۰۰ تومان برگشت نقدی روزانه داشته باشید.

حداکثر مقدار برگشت نقدی در هر روز چقدر است؟

حداکثر برگشت نقدی مربوط به خورشید است. اگر در یک روز واریز خالص رمزارزی شما بیش از ۲۵ میلیارد تومان باشد، ۳۵ میلیون تومان برگشت نقدی دریافت می‌کنید. اگر حجم معاملات شما در آن روز به بالاتر از ۲۵ میلیارد تومان برسد، ۷۰ میلیون تومان به مبلغ برگشت نقدی شما اضافه می‌شود.

چطور می‌توانم برگشت نقدی بیشتری داشته باشم؟

با افزایش مقدار واریز رمزارزی روزانه و افزایش حجم معاملات روزانه می‌توانید برگشت نقدی روزانه بیشتری داشته باشید.

منظور از واریز خالص رمزارز در روز چیست؟

منظور این است که مقادیر برداشت رمزارزی روزانه شما از مقادیر واریزی کسر می‌گردد و مقدار باقی مانده، سیاره فعلی واریزی شما را مشخص می‌کند.

برگشت نقدی چه زمانی به حسابم واریز می‌شود؟

ساعت ۸ صبح هر روز، برگشت نقدی مربوط به فعالیت‌های روز گذشته به کیف پول برگشت نقدی در حساب کاربری‌تان واریز می‌گردد.

سطوح VIP کهکشان چه امتیازهایی دارند؟

زحل، مشتری و خورشید سه سطح VIP در باشگاه او ام پی فینکس هستند که با رسیدن به هر یک، امتیازهای ویژه‌ای همچون کاهش کارمزد معاملات، پشتیبانی ویژه و افزایش سقف برداشت به شما تعلق می‌گیرد.

مدت زمان استفاده از امتیازهای سطوح VIP چقدر است؟

از زمانی که به آن سیاره می‌رسید، به مدت یک ماه زمان دارید تا از امتیازهای باشگاه VIP او ام پی فینکس استفاده کنید.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. سلام من اصلا ازاین مواردی که. توضیح دادید متوجه نمیشم وسوادم به اون حد نیست لذااژشما خواهش می کنم که خودتان کار برداشتم را درست کنید

    1. سلام وقت بخیر. اگر مسئله‌ای برای شما در این مقالات مبهم هستش، میتونید با واحد پشتیبانی تماس تلفنی برقرار کنید تا شفاف‌سازی لازم براتون انجام بشه. موفق باشید.

  2. سلام
    برگشت نقدی چندین بار به حسابم واریز شده ولی امکان برداشتش رو از طریق گزینه برداشت از حساب نمیده …
    چطوری میشه ازش استفاده کرد ؟

    1. سلام وقت بخیر. به بخش کیف پول و دارایی‌هاتون برید و در این صفحه وارد بخش «برگشت نقدی» بشید. سپس گزینه «انتقال» را بزنید تا این موجودی به کیف پول اصلی شما منتقل بشه و بعد می‌تونید عملیات برداشت رو انجام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا