اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

اعضای سابق تیم رمزارز Pepecoin مسئول سرقت ۱۶ میلیون دلار PEPE

در اطلاعیه‌ای جدید به اعضای جامعه Pepecoin، تیم مسئول این رمزارز مدعی هستند که سه عضو سابق این مجموعه بودجه پروژه را سرقت کردند و سپس کنترل کامل را به تنها عضو باقی مانده واگذار کردند.

به نظر می‌رسد که شرایط پشت برداشت مرموز ۱۶ میلیون دلاری از کیف پول چند امضایی پروژه PEPE مشخص شده است و به سمت سه عضو سابق سرکش این تیم برمی‌گردد.

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، در تاریخ ۲۵ آگوست، پس از اینکه رمزارز PEPE حدود ۱۵ درصد کاهش قیمت داشت، اعضای جامعه آن متوجه برداشت ۱۶ میلیون دلاری از کیف پول چند امضایی این رمزارز شدند.

پادکست سرقت ۱۶ میلیون دلاری کارکنان سابق PEPE

یکی از بنیان‌گذاران ناشناسی که پشت پروژه بود، در یک پست X در ۲۵ آگوست یک اطلاعیه با مشارکت انجمن و حساب رسمی Pepecoin منتشر کرد که جزئیاتی از آنچه که آن‌ها ادعا می‌کنند اتفاق افتاده است، ارائه می‌کرد.

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید پپه در صرافی ارز دیجیتال

طبق این اطلاعیه، سه عضو سابق تیم به طور ناگهانی این وجوه را از کیف پول چند امضایی دزدیدند و سپس پروژه را رها کردند و کنترل کامل را به عضو باقی مانده دادند.

به گفته تنها عضو باقی مانده از این کیف پول، سه عضو سابق بعد از دزدیدن این مبلغ از کیف پول چند امضایی، اطلاعات خود را از این حساب حذف کردند و کنترل کامل باقی مانده این حساب را به عضو چهارم دادند.

عضو چهارم ادعا دارد که حساب X و ۱۰ تریلیون PEPE باقی مانده در کیف پول هم اکنون امن است و وجوه باقی مانده به زودی به یک کیف پول جدید منتقل می‌شود.

او همچنین گفته است که کار با این اعضای سابق از زمان راه اندازی Pepecoin در ماه آوریل دشوار بوده و پروژه را از پیشرفت به سمت اهداف مختلف باز داشته است.

برنامه‌های آینده Pepecoin

برنامه‌های آینده Pepecoin

با حرکت به سمت جلو، عضو باقی مانده این پروژه ادعا دارد که از آنجایی که اعضایی که پروژه Pepecoin را محدود می‌کردند، رفته‌اند؛ او از این به بعد آنچه را که برای جامعه PEPE درست است انجام می‌دهد.

واکنش‌های طرفداران و نگهدارندگان Pepecoin در رابطه با این حادثه بسیار متفاوت است. برخی از آن‌ها از عضو باقی‌مانده حمایت کردند و به این اعلامیه خوش‌بین بودند، در حالی که برخی دیگر صحت این اطلاعات و ادعاها را زیر سوال بردند.

طبق داده‌ها، در زمان نگارش این مقاله، قیمت Pepecoin در ۲۴ ساعت گذشته رمزارز PEPE در قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۹۰۳ قرار دارد و ارزش فعلی بازار آن ۳۸۲ میلیون دلار است.

رمزارز Pepecoin چیست؟

PEPE رمزارزیه که از قورباغه معروف میم‌های جهانی به همین اسم ساخته شده. این رمزارز که به اصطلاح نوعی میم کوین است در زمان راه اندازی سر و صدای زیادی کرد و حجم معاملات زیادی را به چشم دید. رمزارز PEPE در کمتر از چند هفته به لیست ۱۰۰ رمزارز برتر جهان رسید و حجم معاملات بیش از ۴۰۰ میلیون دلار را تجربه کرد.

در زمان توسعه رمزارز PEPE، اعلام شده بود که این رمزارز تیم بزرگ و مشخصی ندارد و هیچ هدف اقتصادی و مالی از ساخت و تشکیل این میم کوین وجود ندارد.

پیش‌بینی یک تحلیلگر از رشد انفجاری پپه!

امیرمهدی شکوهی

امیر مهدی شکوهی هستم. دو سال قبل نوشتن و ترجمه را شروع کردم. نزدیک به 10 سال زبان خواندم و مدرک‌های CAE و TTC گرفتم. در حال حاضر به طور اختصاصی روی مقالات بخش‌های بازی‌‌های بلاک چینی، ان اف تی‌ها و متاورس متمرکز هستم. به زبان انگلیسی، فیلم، سریال و بازی‌های ویدئویی علاقه زیادی دارم. همچنین به طور حرفه‌ای در بازار فعالیت می‌کنم. به نظرم کریپتوکارنسی‌ها آینده اقتصاد را شکل خواهند داد و تحولی در اقتصاد غیرمتمرکز ایجاد خواهند کرد.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا