اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

پیش‌بینی یک تحلیلگر از رشد انفجاری پپه!

یک معامله‌گر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال به‌نام KALEO در توییتی پیش‌بینی کرد که Pepe (PEPE) در آستانه آغاز یک روند صعودی قرار دارد.

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وب‌سایت کریپتونیوز، به نظر می‌رسد این حرکت صعودی که اکنون این تحلیلگر پیش‌بینی‌ کرده، از قبل آغاز شده‌است. زیرا طبق گزارش وب‌سایت کوین مارکت کپ، پپه در زمان انتشار این خبر ۴.۶۹ درصد افزایش داشت و اکنون نیز جزو ترندهای این وب‌سایت است. این رمزارز بالاتر از پایین‌ترین سطح روزانه خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۱۲۲۵ دلار معامله می‌شود.

پادکست پیش‌بینی یک تحلیلگر از رشد انفجاری پپه!

این عملکرد مثبت روزانه به عملکرد هفتگی پپه اضافه شد، زیرا این کوین در حال حاضر در تایم فریم هفتگی نیز در منطقه سبز قرار دارد. به عبارت دیگر، قیمت ارز دیجیتال پپه طی ۷ روز گذشته ۱۶.۸۷ درصد افزایش یافته‌است. همچنین، همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم، افزایش ۲۴ ساعته باعث شد که PEPE در مقام دوم لیست کوین‌های ترند یا پرطرفدار کوین مارکت کپ قرار بگیرد. موضوعی که باعث شد میم‌کوین یاد شده در لیست پرطرفدارها گوی رقابت را از شیبا و ریپل برباید.

اگرچه میم کوین پپه توانست به بیشترین رشد طی ۲۴ ساعت برسد اما موفق نشد تا در این مدت، افزایشی را در حجم معاملات خود ثبت کند. در نتیجه، کل حجم معاملات برای این رمزارز به ۷۰,۰۴۹,۱۹۱ دلار رسید.

میم کوین پپه

از نظر تکنیکال، پپه در ۴۸ ساعت گذشته بالاتر از خطوط متحرک نمایی ۹ روزه و ۲۰ روزه قرار دارد. اگر این حرکت صعودی ادامه یابد، قیمت میم کوین ممکن است در ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده سطح مقاومت مهم ۰.۰۰۰۰۰۱۳۵۸۶ دلار را به چالش بکشد.

اگر قیمت پپه بالاتر از این سطح بسته شود، نه تنها شاهد صعود پپه به بالای خط متحرک نمایی ۵۰ روزه خواهیم بود، بلکه این موضوع مسیر را برای صعود قیمت آلت‌کوین به سطح مقاومت اصلی بعدی در ۰.۰۰۰۰۰۱۶۷۹۰ دلار در ۲ هفته آینده باز خواهد کرد. با این حال، اگر پپه از مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۱۳۵۸۶ دلار عبور نکند، ممکن است در معرض خطر آزمایش مجدد سطح حمایت مهم ۰.۰۰۰۰۰۰۹۹۳۰ دلار قرار بگیرد.

در نهایت باید گفت که به نظر می‌رسد فعالیت بازار میم کوین‌ها در حال افزایش است. نگاهی به داده‌های هفته گذشته پپه نشان می‌دهد که این رمزارز در روز دوشنبه، شاهد افزایش ۱۷ درصدی در قیمت خود بوده‌است.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

‫۲ دیدگاه‌ها

    1. سلام روزتون بخیر. همینطور که می‌دونین خرید و فروش ارزهای دیجیتال یک تصمیم شخصیه و خودتون با توجه به اخباری که منتشر می‌شه و تحلیل‌هایی که دارید باید اقدام به خرید و فروش کنین. البته می‌تونین برای پیگیری اخبار به وبلاگ او ام پی فینکس مراجعه کنین یا پیج ما رو در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا