آموزش ارز دیجیتالآموزش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتالبازی های ارز دیجیتال

تپ سواپ چیست؟ آشنایی با بازی و ارز دیجیتال تپ سواپ

مسترکارت کارت مسافرتی

بازی تپ سواپ (TapSwap) یک پروژه جدید مشابه نات کوین است که اخیرا در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده. این پروژه به مشارکت‌کنندگان خود فرصت می‌دهد که از تعامل با ربات تلگرام Tapswap در حالتی سرگرم‌کننده و شبیه به بازی، توکن‌های Tap را به دست آورند.  پروژه TapSwap در حساب رسمی توییتر، خود را یک صرافی ارز دیجیتال مبتنی بر سولانا با کارمزد کم، توان عملیاتی بالا و ویژگی‌های هیجان‌انگیز مانند سهامداری و معامله مارجین معرفی می‌کند.

پادکست آشنایی با پروژه تپ سواپ

تپ سواپ چیست؟

TapSwap یک پروژه در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) شبیه به Notcoin است. هر دو از یک سیستم ماینینگ مبتنی بر تلگرام برای جذب کاربران استفاده می‌کنند. تفاوت اصلی در فناوری بلاک چین است که Notcoin روی بلاک چین Ton عمل کرده در حالی که تپ سواپ از شبکه Solana بهره می‌برد.

از طریق تعامل با ربات تلگرام می‌توان به کسب توکن‌های تپ (TAPS) پرداخت. از طریق ضربه زدن مکرر روی رابط ربات شما شروع به جمع‌آوری امتیاز می‌کنید که با توجه به آن‌ها رتبه شما در بین دیگر تپرها تعیین می‌شود. این رویکرد، استخراج کریپتو را در دسترس تمام افراد بدون نیاز به سخت‌افزار یا تخصص فنی قرار می‌دهد.

حمایت پاول دورف از TAPSWAP

پاول دورف، بنیان‌گذار پیام‌رسان تلگرام، اخیرا در کانال خود اظهار کرده است که از اپلیکیشن TapSwap به‌طور قوی حمایت می‌کند. TapSwap، یک اپلیکیشن کوچک است که به سرعت تأثیر مثبت خود را بر روی جامعه کاربری تلگرام به نمایش گذاشته و اکنون بیش از ۵۶ میلیون کاربر جذب کرده است. این افزایش بی‌سابقه تنها در چند ماه، بدون هیچ‌گونه استراتژی بازاریابی، اتفاق افتاده است که نشان از قدرت و جذابیت واقعی این اپلیکیشن دارد.

پاول دورف همچنین به تعداد کاربران بی‌سابقه تپ سواپ اشاره کرده است که به تنهایی بیشتر از تمامی پروژه‌های قدیمی مبتنی بر بلاکچین است. تیم TapSwap با استفاده از زیرساخت‌های قدرتمند تلگرام برای توزیع و از شبکه TON برای انتشار توکن آینده‌اش استفاده کرده است. این استراتژی هوشمندانه، علاوه بر ایجاد کمبود و افزایش ارزش توکن، تپ سواپ را به یک داستان موفقیت الهام‌بخش برای تمامی توسعه‌دهندگانی که در زمینه ساخت اپلیکیشن‌ها بر روی تلگرام و TON فعالیت می‌کنند، تبدیل کرده است.

بازی تپ سواپ

بازی تپ سواپ چگونه کار می‌کند؟ یک بازی در تلگرام را تصور کنید که در آن روی نمادی ضربه می‌زنید تا توکن‌های Taps بدست آورید. هرچه بیشتر ضربه بزنید، امتیاز شما بالاتر می‌رود و توکن‌های بیشتری به دست می‌آورید، به نوعی مانند مسابقه ضربه زدن.

مشابه برخی از بازی‌های موبایل، TapSwap به شما امکان می‌دهد قفل تقویت‌کننده‌ها را باز کنید و وظایف خود را برای افزایش درآمدتان کامل کنید. همچنین می‌توانید دوستان خود را به بازی دعوت کنید و جایزه دریافت کنید. هدف نهایی این است که تا آنجا که ممکن است توکن‌های Taps را جمع‌آوری کنید، که سپس می‌توانید آن‌ها را با چیزی ارزشمندتر در بلاک چین سولانا مبادله کنید.

آموزش استخراج تپ سواپ

استخراج ارز تپ سواپ مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که کاربران برای کسب توکن‌ها انجام می‌دهند، که سپس می‌توانند این توکن‌ها را در بلاک‌چین سولانا با توکن‌های Tapswap مبادله کنند. فرآیند استخراج شامل تعامل با ربات تلگرام Tapswap است که کاربران با ضربه زدن مکرر بر روی رابط آن امتیاز جمع‌آوری می‌کنند و بر اساس تعداد ضربات خود رتبه‌بندی می‌شوند. این یک شکل جذاب و منحصر به فرد از استخراج ارز دیجیتال است که نیاز به سخت‌افزار پیچیده یا گران‌قیمت و دانش فنی ندارد.

برای درآمد بیشتر به بخش تسک (Task) در ربات بروید. احتمالا کاری مانند پیوستن به شبکه‌های اجتماعی را مشاهده خواهید کرد. سپس به بخش تسک برگردید و روی بررسی کلیک کنید. این باید ۲۰۰۰۰۰ سکه اضافی به شما اعتبار دهد. برای افزایش بیشتر، بخش بوست (Boosta) را بررسی کنید و به دنبال گزینه خرید ربات برای ۲۰۰۰۰۰ سکه باشید.

به یاد داشته باشید این بازی یک مفهوم بسیار ساده دارد ضربه بزنید، امتیاز کسب کنید، رتبه‌های بالاتر به دست آورید و کوین‌های Taps را جمع‌آوری کنید!

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید تتر در صرافی آنلاین ارز دیجیتال

آموزش بازی تپ سواپ

برای شروع بازی Tapswap باید اپلیکیشن تلگرام را روی گوشی خود داشته باشید، اگر آن را ندارید نصب کرده سپس برای فعال کردن ربات تلگرام Tapswap روی لینک (@tapswap_bot) کلیک کنید.  دستورالعمل‌ها را دنبال کنید و با ضربه زدن روی صفحه نمایش خود، ربات تلگرام Tapswap را درگیر کنید. امتیازی به دست می‌آورید که با ضربه زدن، سطح و رتبه شما در لیگ بازیکنان با تعداد ضربه‌هایی که جمع می‌کنید تعیین می‌شود. این فرایندی است که تنها با ضربه زدن می‌توانید برای خود درآمد ایجاد کنید. چهار بخش مهم این بازی به ترتیب زیر است:

ضربه زدن برای کسب درآمد: کاربران با ضربه زدن روی آیکون مربوط در مرکز صفحه ربات تلگرام تپ سواپ، سکه استخراج می‌کنند.

لیگ‌ها: شرکت‌کنندگان می‌توانند در رتبه‌ها بالا بروند، سکه‌های بیشتری کسب کنند و دیگران را در لیگ‌ها پشت سر بگذارند.

افزایش‌دهنده‌ها: می‌توان افزایش‌دهنده‌ها را باز کرد و وظایفی را تکمیل کرد تا درآمد سکه‌ها به حداکثر برسد.

دوستان: کاربران می‌توانند با دعوت دیگران پاداش‌هایی دریافت کنند، به دوستان خود کمک کرده تا در لیگ‌ها به مراحل بالاتر بروند که به عنوان پاداش سکه بیشتری به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

هدف: هدف جمع‌آوری هر چه بیشتر سکه‌ها و مبادله آن‌ها با توکن‌های Taps در بلاک‌چین Solana است.

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید ترون در صرافی آنلاین ارز دیجیتال

اکوسیستم تپ سواپ

توکن Taps توکن بومی اکوسیستم TapSwap با حداکثر مقدار ۱ میلیارد توکن، در بستر TapSwap برای تراکنش‌ها و حاکمیت استفاده می‌شود. 

بر اساس اطلاعات کوین‌بیس (Coinbase)، در حال حاضر قیمت هر واحد Tap (XTP) معادل ۱.۵۷ NGN است. Coingecko اعلام کرده که ارزش هر واحد Tap (XTP) برابر با ۱.۷۱ NGN می‌باشد. مشارکت‌کنندگان در پروژه استخراج Tapswap به نام Tap to Earn می‌توانند سکه‌های به‌دست‌آمده خود را به توکن‌های واقعی Tap تبدیل کنند که می‌توانند آن‌ها را بفروشند یا نگه دارند.

استراتژی توزیع حداکثر ۱ میلیارد توکن Tap شامل تخصیص ۵۰ درصد به اعضای فعال جامعه، ۳۰ درصد به خزانه برای توسعه پلتفرم و مابقی به تیم، مشاوران و پشتیبانی نقدینگی است.

نحوه برداشت کوین‌های TapSwap به کیف پول خود

قیمت ارز دیجیتال برای کاربران بسیار مهم است، افرادی که از طریق بازی تپ سواپ، کوین جمع‌آوری کرده‌اند به دنبال نحوه برداشت آن نیز هستند. در این بخش نحوه برداشت ارز تپ سواپ آورده شده است:

۱. مطمئن شوید که به اندازه کافی توکن Taps را از طریق ربات تلگرام جمع‌آوری کرده‌اید.

۲. منتظر راه‌اندازی باشید و نرخ‌های مبادله را بررسی کنید. پس از راه‌اندازی، توکن‌های Taps خود را به توکن‌های رسمی Tap در بلاک چین سولانا تبدیل کنید.

۳. توکن‌های Tap را برای نگهداری به کیف پول سولانا سازگار خود منتقل کنید.

پروژه TapSwap معتبر است؟

TapSwap یک بازی کلیکی رایگان و معتبر است که شما می‌توانید در آن توکن‌هایی را کسب کنید که احتمالا ارزشی پس از لیست شدن در صرافی‌ها دارند. به طور معمول، کلاهبرداری‌ها از کاربران می‌خواهند که هزینه اولیه را پرداخت کنند یا پول سرمایه‌گذاری کنند، اما TapSwap اینگونه نیست. اما هر کاربر فعالی در دنیای ارز دیجیتال باید تحقیقات لازم را انجام دهد، مفهوم DYOR در دنیای ارزهای دیجیتال به معنی خودتان تحقیق کنید در همین راستا به وجود آمده است.

پرسش‌های پر تکرار در مورد پروژه تپ

  • مالک پروژه تپ سواپ کیست؟

    اطلاعات دقیق در دسترس نیست اما گفته می‌شود پروژه Tapswap توسط مردی کنیایی به نام کیبرو موتاکا ساخته شده است.

  • آیا Tapswap لیست می‌شود؟

    هنوز زمان لیست شدن به صورت رسمی‌ اعلام نشده، اگرچه برخی شایعات نشان می‌دهد که Bybit ممکن است اولین صرافی باشد که توکن‌های تپ (TAPS) را لیست کند.

  • قیمت ارز TapSwap چقدر است؟

    قیمت لیست کردن برای سکه TapSwap هنوز رسمی نشده و نمی‌توان به صورت دقیق بیان کرد اما پیش‌بینی می‌شود بعد از لیست شدن هر توکن در حدود ۰.۰۰۰۱ دلار (۱۰ هزار توکن = ۱ دلار) باشد.

  • TapSwap چه زمانی لانچ می‌شود؟

    گزارش‌های تایید نشده‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه توکن پروژه در ۳۰ می راه‌اندازی می‌شود. برای به‌روز ماندن، می‌توانید به انجمن آن‌ها در تلگرام بپیوندید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا