اخبار ارز دیجیتال

تنها ۱ روز تا لیست شدن نات‌کوین، استیک ۱۴ میلیون دلاری برای پاداش نات‌کوین

مسترکارت کارت مسافرتی

نات کوین ادعا می‌کند ایردراپ آن در حالی آغاز می‌شود که کاربران بایننس ۱۴ میلیارد دلار به ازای پاداش‌های NOT استیک کرده‌اند.

بازیکنان نات کوین در تلگرام می‌توانند توکن‌های خود را واریز کرده یا استیک کنند، زیرا میلیاردها توکن NOT از طریق Binance و OKX توزیع می‌شوند.

توکن NOT در روز پنجشنبه، ۱۶ می از طریق چندین صرافی رمزنگاری فهرست می‌شود و پیش از عرضه، توسعه‌دهنده Open Builders فرآیند ادعای درون‌بازی را برای همه بازیکنان از اوایل سه‌شنبه باز کرد.

حدود ۳۵ میلیون بازیکن بازی اکنون می‌توانند با توکن‌های NOT کسب‌شده خود انتخاب کنند که با نسبت ۱۰۰۰ به ۱ بر اساس سکه‌های درون بازی که در اوایل سال جاری استخراج کرده‌اند، اعطا می‌شود. بنابراین اگر ۱۰۰۰۰۰ سکه درون بازی استخراج کرده اید، می توانید ۱۰۰ توکن NOT را در شبکه تن دریافت کنید.

ایردراپ نات کوین

کاربران توکن‌های NOT خود را از بازی به صرافی‌های رمزنگاری Binance، OKX، Bybit یا ولت تلگرام واریز می‌کنند. سپرده‌ها در طول روز سه‌شنبه در دسترس هستند، اما روز چهارشنبه قبل از فهرست توکن متوقف می‌شوند.

طبق یک پست رسمی تلگرام، بازیکنان نات کوین همچنین می‌توانند توکن‌های خود را به اشتراک بگذارند و به آن‌ها اجازه می‌دهند سطوح بالاتری کسب کنند که به شما امکان دسترسی به شرایط بهتر و پروژه‌های انحصاری را می‌دهد.

بایننس با بیش از ۳ میلیارد بزرگترین سهم را برای ارائه دارد. کاربران قبلا حدود ۱۳.۷ میلیارد دلار از بایننس کوین (BNB) و استیبل کوین FDUSD سهام داشته اند که این رقم در روز دوشنبه برای مدت کوتاهی به بالای ۱۴ میلیارد دلار رسید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا