آموزش ارز دیجیتالبازی های ارز دیجیتال

کسب درآمد دلاری با بازی Mad Running

بازی Mad Running یکی از جدیدترین بازی‌های بلاک‌چینی ارائه شده در حوزه بازی‌های Play to Earn است که حدودا دو ماه از زمان ورود رسمی آن به صنعت گیمینگ می‌گذرد. از اواخر سال ۲۰۲۱ تا به امروز بازی‌های پلی تو ارن (Play To Earn) یا همان «بازی کن پول دربیار» به یکی از ترندترین موضوعات در فناوری بلاک‌چین و ارز دیجیتال تبدیل شده‌اند.

فرایند کلی بازی‌های پلی تو ارن (P2E) به این صورت است که در ازای افزایش امتیاز بازیکنان و رفتن به سطوح بالاتر بازی، به موجودی پولی حساب کاربری آن‌ها اضافه می‌کنند و این موجودی عموما در قالب رمزارز قابل برداشت است. به بیان دیگر شما می‌توانید پس از کسب امتیاز و موجودی لازم برای برداشت، آدرس کیف پول خود را در قسمت مربوط به پرداخت بازی وارد کرده و در صورت تمایل آن را در یک صرافی ارز دیجیتال به فروش برسانید و نقد کنید.

در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس تصمیم گرفتیم تا آموزش کامل مراحل افتتاح حساب و روند بازی Mad Running را به شما توضیح دهیم. برای آشنایی کامل با این بازی بلاک‌چینی و نحوه ثبت درخواست برداشت موجودی از آن تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

پادکست آموزش بازی Mad Running

معرفی بازی Mad Running

«بازی بلاکچینی Mad Running» یا همان بازی «دونده دیوانه» در حدود دو ماه گذشته به صنعت گیمینگ معرفی شد و در این بازه زمانی بیش از ۱۰ هزار بار توسط کاربران گوناگون در سراسر دنیا دانلود شده است. برخی کاربران نیز این بازی را با نام «بازی کن و پول در بیار Mad Running» می‌شناسند.

تیم توسعه‌دهنده بازی در توضیحات آن عنوان کرده که افراد می‌توانند با شرکت در این بازی در یک رابط کاربری دوستانه و جالب، هیجان دویدن را با فرصتی برای کسب درآمد واقعی (To Earn Real Money) ترکیب کنند. بازیکنان می‌توانند در بازی موجودی دلاری حساب خود را در قالب رمزارزهای بیت‌کوین و تتر برداشت کرده و به کیف پول رمزارزی خود انتقال دهند.

اگر سیستم عامل تلفن همراهتان سیستم عامل اندروید (Android) است، برای دانلود بازی Mad Running می‌توانید وارد گوگل پلی استور شوید و عبارت Mad Running را جستجو کنید. نام دقیق بازی «Mad Running- Play To Earn» است. روی گزینه Install بزنید تا روند دانلود و نصب بازی تکمیل شود. پس از آن با کلیک روی گزینه Play می‌توانید وارد نرم‌افزار بازی شوید.

اگر از سیستم عامل IOS نیز استفاده می‌کنید، می‌توانید وارد اپ استور شوید و پس از جستجوی نام بازی، آن را دانلود کرده و روی تلفن همراهتان نصب کنید و وارد محیط بازی شوید. در ادامه، آموزش ایجاد حساب کاربری در بازی Mad Running را توضیح خواهیم داد.

به خاطر داشته باشید که اگر از قبل این بازی را روی تلفن همراهتان نصب کرده‌اید، حتما نرم افزار را به‌روزرسانی (Update) کرده و همواره از جدیدترین نسخه بازی استفاده کنید.

دسترسی بیشتر: قیمت بیت کوین

آموزش بازی Mad Running

فرایند کلی بازی به این صورت است که شما ابتدا می‌بایست با آدرس ایمیلتان برای خود یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس ایمیل را از طریق کد یا لینکی که به آن ارسال می‌شود، تایید یا اصطلاحا Verify کنید. پس از آن می‌توانید وارد محیط بازی شوید و با پرش از روی آدمک‌های زامبی مانند، به کسب امتیاز و افزایش موجودی دلاری حسابتان بپردازید.

۱- برای ایجاد حساب کاربری کافی است روی علامت آدمک (My Account) در پایین صفحه سمت راست بزنید.

۲- روی دکمه‌ Authen Email بزنید.

۳- آدرس ایمیلی که به آن دسترسی دارید، وارد کنید و سپس روی دکمه Send Link بزنید.

آموزش بازی Mad Running
تایید ایمیل در بازی Mad Running

هم اکنون یک لینک تایید ثبت نام با موضوع «Sign in to Mad Running-Play to Earn» به ایمیل شما ارسال می‌شود. کافیست روی لینک آبی رنگ داخل ایمیل بزنید. به این ترتیب ایمیل شما تایید و حساب کاربری‌تان نیز با موفقیت ایجاد می‌شود و وارد محیط بازی می‌شوید.

ایمیل بازی Mad Running

پس از ورود مجدد به نرم‌افزار بازی می‌توانید روی آیکون Play بزنید و بازی را آغاز کنید. در محیط بازی کافی است از روی آدمک‌هایی که در مسیر دویدن خود با آن‌ها مواجه می‌شوید، بپرید تا به امتیاز و موجودی دلاری حسابتان افزوده شود. با ادامه یافتن بازی، سرعت دویدن و همچنین تعداد آدمک‌هایی که سر راهتان قرار می‌گیرند، افزایش یافته و می‌بایست در پرش از روی آن‌ها سرعت عمل خوبی داشته باشید!

به محض برخورد با هر یک از آدمک‌ها فرایند بازی شما به پایان رسیده و اصطلاحا Game Over می‌شوید و می‌توانید امتیاز کسب شده از آن بازی را مشاهده کنید. با زدن روی گزینه Retry می‌توانید یک دوره جدید از بازی را آغاز کرده و با زدن روی گزینه Main Menu به صفحه اصلی بازی باز خواهید گشت.

نکته مهم:

شما در هر دوره از بازی امتیاز مشخصی کسب می‌کنید و با هر بار Game Over شدن، می‌بایست بازی جدید را از ابتدا و با امتیاز صفر شروع کنید. اما توجه داشته باشید که این موضوع به معنای صفر شدن کل امتیاز تمام بازی‌های شما نیست. بلکه عدد صفری که در زمان شروع بازی جدید مشاهده می‌کنید، عدد امتیاز مربوط به همان بازی است و نه تمام بازی‌هایی که تاکنون انجام داده‌اید.

بازی Mad Running

امتیاز و موجودی دلاری کل حساب شما در بازی Mad Running، در صفحه اصلی بازی (نه در محیط بازی) قسمت بالای صفحه سمت چپ قابل مشاهده است. حداقل مقدار برداشت موجودی حساب در قالب ارز دیجیتال بیت‌کوین برابر با ۵ دلار و حداقل موجودی قابل برداشت در قالب رمزارز تتر برابر با ۱۰ دلار است. یعنی زمانی که موجودی کل حساب شما که از مجموع کل بازی‌هایتان محاسبه شده و به ۱۰ تتر برسد، می‌توانید درخواست برداشت از حساب را ثبت کنید.

مراحل بازی Mad Running

علاوه بر دویدن و پرش از روی آدمک‌ها در محیط اصلی بازی که منجر به افزایش امتیاز می‌شود، شما می‌توانید با انجام یک سری وظایف روزانه و هفتگی به امتیاز و موجودی دلاری حسابتان در بازی Mad Running بیفرایید. کافی است در صفحه اصلی بازی روی گزینه Task Reward بزنید و تسک‌های روزانه (Daily) و هفتگی (Weekly) مشخص شده را انجام دهید.

آموزش ثبت درخواست برداشت موجودی در بازی Mad Running

همانطور که در قسمت‌های قبل توضیح داده شد، امکان برداشت موجودی دلاری از طریق رمزارز تتر و بیت‌کوین در بازی Mad Running فراهم شده‌ که پیشنهاد ما به شما استفاده از تتر است. حداقل مقدار برداشت در قالب ارز دیجیتال تتر برابر با ۱۰ دلار است. یعنی زمانی که موجودی حساب شما به ۱۰ دلار رسید، می‌توانید درخواست برداشت از طریق تتر را ثبت کنید. دقت کنید که آدرس کیف پولی که به بازی ارائه می‌کنید باید حتما بر بستر BEP-20 باشد.

توجه داشته باشید که حداقل مقدار ۱۰ دلار در برداشت با تتر قانونی است که تیم توسعه‌دهنده بازی برای برداشت موجودی وضع کرده و شما می‌بایست کارمزد انتقال شبکه را نیز در این درخواست برداشت لحاظ کنید.

کارمزد انتقال شبکه در انتقال تتر بر بستر BEP-20 برابر با ۰.۶ USDT است. یعنی موجودی دلاری حساب شما باید برابر با ۱۰.۶ دلار باشد تا امکان ثبت درخواست برداشت برای شما فراهم شود.

پس از آن که موجودی حساب شما در بازی Mad Running به حداقل مقدار قابل برداشت رسید، می‌توانید یک آدرس واریز تتر بر بستر BEP-20 به نرم‌افزار ارائه کنید تا موجودی حساب شما به همان آدرس کیف پول واریز شود. برای ایجاد آدرس نیز می‌توانید از کیف پول تراست ولت یا هر صرافی ارز دیجیتالی که از شبکه BEP-20 پشتیبانی می‌کند، استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: آشنایی با شبکه های انتقال ارز دیجیتال و میزان کارمزد هر کدام

صرافی او ام پی فینکس یکی از معتبرترین پلتفرم‌های رمزارزی ایرانی است که از شبکه BEP-20 پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید پس از ثبت نام و احراز هویت در وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس، یک آدرس واریز تتر بر بستر BEP-20 داشته باشید. پس از ایجاد حساب کاربری کافی است در صفحه داشبورد روی گزینه «واریز» بزنید و وارد سربرگ مربوط به «واریز رمزارز» شوید.

کیف پول bep20 در صرافی او ام پی فینکس

در صفحه واریز رمزارز نیز کافی است از لیست ارزهای موجود، رمزارز تتر را انتخاب کرده و شبکه انتقال را نیز روی BEP20 قرار دهید. به این ترتیب آدرس واریز تتر بر بستر BEP-20 برای حساب کاربری شما در او ام پی فینکس تولید می‌شود و می‌توانید با کپی کردن این آدرس و Paste کردن آن در محیط بازی، برداشت تتر را انجام دهید.

کافی است در صفحه اصلی بازی Mad Running روی آیکون آدمک پایین صفحه سمت راست (My Account) بزنید و روی گزینه Payment کلیک کنید. در صفحه جدید نیز می‌توانید آدرس واریز تتر بر بستر BEP-20 یا آدرس واریز بیت‌کوین بر بستر BEP-20 را وارد کنید.

برداشت موجودی در بازی Mad Running

حال می‌توانید مجددا به صفحه اصلی بازی برگردید و از قسمت پایین صفحه سمت چپ روی آیکون Payment بزنید. در پنجره جدید نیز کافی است گزینه مربوط به تتر را انتخاب کنید و در نهایت روی دکمه Request بزنید. به این ترتیب، موجودی دلاری حساب شما در بازی Mad Running به صورت رمزارز تتر به کیف پول حساب کاربری‌تان در او ام پی فینکس واریز می‌شود و می‌توانید در صورت تمایل آن را به تومان تبدیل کرده و در حساب بانکی خود دریافت کنید.

برداشت تتر در بازی Mad Running

در صورت مواجهه با هر گونه مشکل در ایجاد حساب کاربری، روند بازی و یا درخواست برداشت در بازی Mad Running نیز می‌توانید به صورت مستقیما از طریق ایمیل [email protected] با واحد پشتیبانی بازی در ارتباط باشید.

بیشترین سوالات کاربران در مورد بازی Mad Running

بازی Mad Running را از کجا دانلود کنم؟

اگر سیستم عامل تلفن همراهتان اندروید است، می‌توانید بازی را از پلی استور دانلود و نصب کنید. اگر از سیستم عامل ios استفاده می‌کنید نیز می‌توانید برنامه بازی را از طریق اپ استور دریافت کنید.

آیا دانلود بازی Mad Running هزینه دارد؟

خیر. دانلود بازی Mad Running کاملا رایگان بوده و شما می‌توانید به صورت رایگان آن را نصب کرده و وارد محیط بازی شوید.

چرا با هر بار ورود به بازی امتیاز و موجودی حسابم صفر می‌شود؟

عدد صفری که در زمان شروع بازی جدید مشاهده می‌کنید، امتیاز مربوط به همان بازی است و نه تمام بازی‌هایی که تاکنون انجام داده‌اید. امتیاز و موجودی دلاری کل حساب شما در بازی Mad Running، در صفحه اصلی بازی (نه در محیط بازی) قابل مشاهده است.

سلب مسئولیت در بازی Mad Running

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۶۷ دیدگاه‌ها

    1. سلام.بازی میکنم بعد از گیم اور شدن هم رقم دلاری رو برام نشون میده اما بعد از زدن main menu رقم دلاری که دارم صفر هستش

      1. سلام وقتتون بخیر باشه.
        میتونین از طریق ایمیل زیر با پشتیبانی خود بازی در ارتباط باشین و مشکل حساب کاربریتون رو باهاشون در میون بذارین.
        [email protected]

          1. سلام وقتتون بخیر.
            اول چک کنین ببینین که آخرین نسخه برنامه رو نصب کردین یا نه؟
            اگر بعد از به روز رسانی باز هم مشکلتون حل نشد، میتونین از طریق ایمیل زیر مستقیما با خود پشتیبانی بازی در ارتباط باشین.
            [email protected]

  1. سلام خسته نباشید ایی کاش درباره اینکه روزانه چه مقدار در امد میتونیم داشته باشیم از این بازی توضیح میدادید

    1. سلام امیر حسین عزیز وقتتون بخیر باشه
      این موضوع کاملا به خود شما بستگی داره که روزانه چقدر میتونین تایم بذارین برای بازی کردن.

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      گوگل پلی رو چک کنین و اگر برنامه نیاز به آپدیت داشت، به روز رسانی انجام بدین.

      1. سلام وقتتون بخیر من ۲ ۳ شبه که با madrunning بازی کردم ولی متاسفانه هنوز هیچ درآمدی به دست نیاوردم
        به نظر شما چرا ؟شما گفتین اگر روزانه بازی کنید به درآمد می‌رسید من شبا بازی می کنم ولی هنوز به درآمد نرسیدم میشه لطفاتوضیح بدین علتش چیه ؟
        وقتی بازی می‌کنیم چجوری میتونیم از بازی درامد به دست بیاریم ؟
        این درآمد کجا میره چجوری به دست ما میرسه میشه لطفا توضیح بدین ؟

        1. سلام وقتتون بخیر باشه
          تمامی مواردی که در قالب سوال مطرح کردین، در ویدئو همین پست بهش اشاره شده.
          ویدئو رو کامل ببینین و اگر باز هم سوالی داشتین می‌تونین از طریق ایمیل زیر با پشتیبانی خود بازی در ارتباط باشین.
          [email protected]

  2. سلام عزیزم من با بازی madrunning بازی می کنم بعد از گیم اور شدن هم رقم دلاری رو برام نشون میده اما بعد از این که از بازی خارج میشوم رقم دلاری که دارم صفر میشه . میشه لطفا بگین من چیکار کنم بعد از این که خارج می شوم از بازی دوباره رقم دلاری بهم نشون بده من از طریق این ایمیلم [email protected]رفتم جواب درستی بهم نمیدن لطفا شما توضیح بدین که من چیکار کنم تا این مشکل حل بشه ؟

    1. سلام نیلوفر عزیز
      میتونین بازی رو پاک کنین و بعد نصب از مجدد، ایمیلی که در حال حاضر روی حسابتون فعال کردین رو وارد کنین.
      اما دقت کنین که این صرفا یه راهکار هست که میتونه برای بعضی تلفن‌های همراه اوکی باشه و برای بعضیا نه.
      به همین خاطر پیشنهاد ما به شما اینه که تنها از طریق پشتیبانی خود بازی برای رفع مشکلاتتون کمک بگیرین.

  3. سلام الهه جون من از پشتیبانی خود بازی برای رفع مشکلاتم کمک می گیرم ولی پاسخ نمیدن همش میگن نشانه ندارد نمیدونم منظورشون از نشانه چیه
    خواهش می کنم لطفا شما کمکم کنید زود زود مشکلاتم حل بشه دیگر خسته شدم

    1. خب اگر موجودی فعلی حسابتون چندان زیاد نیست، می‌تونین مجددا با یک ایمیل جدید برای خودتون حساب کاربری ایجاد کنین و بازی رو از اول پیش ببرین.

  4. سلام الهه جون من از پشتیبانی خود بازی برای رفع مشکلاتم کمک می گیرم ولی پاسخ نمیدن همش میگن نشانه ندارد نمیدونم منظورشون از نشانه چیه
    خواهش می کنم لطفا شما کمکم کنید زود زود مشکلاتم حل بشه دیگر خسته شدم

  5. سلام روزتون بخیر ۹ مرداد شما به من گفتین : ایمیلی که در حال حاضر روی حساب تون فعال کردین وارد کنید
    منظورتون حساب کارت بانکیه لطفا پاسخ بدین ؟

    1. سلام روزتون بخیر
      منظور همون ایمیلی هست که باهاش داخل بازی ثبت نام کردین.
      ارتباطی به حساب بانکی‌تون نداره.

    1. سلام وقتتون بخیر.
      اگر سوالاتتون در مورد نحوه کار با قسمت‌های مختلف پلتفرمه می‌تونین از طریق چت آنلاین وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس با واحد پشتیبانی در ارتباط باشین.

    1. سلام نیلوفر خانم
      اگه تبلیغ بهتون نشون داد بازی کنین اگه نشون نداد فیلتر شکنتون رو عوض کنین اگه شد شد نشد دیگه خودتونو اذیت نکنین من خیلی گشتم که بتونم راهی پیدا کنم تا یبار خوده بازی رو که دوباره نصب کردم یه پیام داد اول بازی که گوشیت نمیتونه تبلیغ پخش کنه و یه سری چیزای دیگه اخرش بیخیال شدم

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      نه متاسفانه. در مورد سایر محتواهایی که توسط وبلاگ او ام پی فینکس پوشش داده نشده، نمی‌تونیم راهنمایی‌تون کنیم.

  6. سلام من با فیلتر شکن بازی می‌کنم
    به خاطره همین امتیازم ثبت نمیکنه
    آیا راهی هست که من بدون فیلتر شکن بازی کنم تا امتیازم ثبت کند لطفا پاسخ بدین ؟

    1. سلام نیلوفر خانم
      باید با فیلتر شکن بازی کنین تا باز بشه من با سرچیکه تو یوتیپ و گوگل کردم به اینجا رسیدم که بعضی گوشیا نمیشه و باید با کامپیوترو لبتاب برنامه شبیه ساز بگیری و با فیلتر شکن بازی کینین اونجا من که بلو استک گرفتم و بازی کردم انشالله برا شما هم درست بشه
      تو یوتیپ بگرد بازی درامد زایی زیاد هست ولی جدیداشو نصب کن و بازی کن

  7. سلام وقت بخیر من در بازی fernzy slots master درآمد کسب کردم و ۵هزار دلار دارم میشه راهنمایی کنید غیر از داشتن حساب پی پال چه چیزهایی دیگه نیاز هست که به برداشت موفق برسم و ترس این رو دارم که پولم بسوزه …
    باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی جامع و کامل بکنید …
    با تشکر …

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      باید قسمت مربوط به payment رو در محیط بازی پیدا کنین و ببینین که فرایند برداشت به چه صورت انجام میشه.
      اگر هم موفق نشدین پیدا کنین بهتره با پشتیبانی خود بازی ارتباط برقرار کنین.

  8. سلام
    مشکل پخش نشدن تبلیغات رو چجوری باید حل کرد بازی رو پاک کردم دوباره نصب کردم و پیم داد که گوشیتون توانایی پخش تبلیغات رو نداره نوت۸ سامسونگ دارم راه حلی داره؟

  9. سلام مجدد خدمت دوستان و الهه خانم
    با اجازتون الهه خانم
    من یه سرچ که کردم تو یوتیوپ و گوگل به اینجا رسیدم که با کامپیوتر و لبتاب این بازی رو اجرا کنین یه برنامه شبیه ساز دانلود کنین و فیلتر شکن مناسب و بازی کنین من که اینکارو کردم اوکی شد

    1. سلام وقتتون بخیر
      برنامه رو یک بار پاک کنین و دوباره امتحان کنین.
      اگر باز هم موفق نشدین با پشتیبانی خود بازی در ارتباط باشین.

  10. سلام من تحقیق کردم وفهمیدم که باید بدون فیلترشکن واردشوم ووقتی که بدون فیلترشکن می یام بازی نمیاره لطفا بگین چکارکنم خواهش میکنم

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      دوست عزیز عملکرد بازی رو گوشی‌های مختلف متفاوته
      سعی کنین آخرین نسخه بازی رو نصب کنین

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      تنظیمات اینترنتتون رو چک کنید.
      وضعیت اتصال وی پی ان موبایلتون رو هم بررسی بفرمایید.

  11. سلام ببخشید من متوجه نشدم چون جوری دلار بازی رو به تومان تبدیل کنیم مراحل شو اصلا متوجه نشدم

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      نمیتونین داخل بازی مستقیما امتیازتون رو به تومان تبدیل کنین.
      باید اول موجودی حسابتون رو از طریق برداشت تتر به یک حساب داخل صرافی ایرانی انتقال بدین.
      بعدش می‌تونین داخل صرافی ایرانی، موجودی تتر رو به تومان تبدیل کنین و به حساب بانکی‌تون برداشت بزنین.
      توضیحاتش رو در قسمت «آموزش ثبت درخواست برداشت موجودی در بازی Mad Running» در همین مطلب براتون قرار دادیم.

      1. سلام وقتتون بخیر باشه.
        آدرس ایمیلی که بهش دسترسی دارین رو وارد کنین و بعد روی دکمه Send Link بزنین تا لینک تایید ایمیل براتون ارسال بشه.

    1. سلام وقتتون بخیر
      بهتره خودتون چند مورد رو تست کنین و ببینین با کدوم اپلیکیشن سازگاری داره

    1. سلام. لطفا اتصال اینترنت خودتون رو چک کنید و اگر هنوز مشکل داشتید از آی پی خارج از ایران استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا