آموزش ارز دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

چگونه نات کوین را بفروشیم؟ همراه با آموزش ویدیویی

مسترکارت کارت مسافرتی

نات کوین بالاخره در ۲۷ اردیبهشت همزمان با‌ صرافی‌های جهانی، در او ام پی فینکس لیست شد و در حال حاضر در دو بازار تتری و تومانی قابل معامله است. اگر نات کوین دارید و به دنبال راهی برای فروش نات کوین خود هستید، در این مطلب به صورت کامل به روش فروش نات کوین می‌پردازیم.

نات کوین چیست؟

این پروژه به عنوان یک بازی تلگرامی مبتنی بر بلاکچین با ارائه ایردراپ توانست ۳۵ میلیون بازیکن را جذب کرده و فضای مجازی را مبتلا به ویروس نات کوین کند. گیم پلی بازی به این شکل بود که کاربران تنها با کلیک کردن روی صفحه موبایل خود می‌توانستند صاحب نات کوین رایگان شوند.در حال حاضر ایردراپ این بازی به اتمام رسیده و دارندگان نات کوین می‌توانند این توکن را به راحتی به فروش برسانند.

نات کوین (NOT) اولین میم کوین در بلاکچین تون (TON) است که برای برداشت آن باید توکن‌های خود را به کیف پولی منتقل کنید که با شبکه تون سازگار باشد. حدود ۱۰۲ میلیارد دلار توکن نات کوین عرضه شده که ۷۸% آن به دارندگان ووچر و NFT اختصاص پیدا کرده‌است. ۲۲% دیگر نیز به کاربران و معامله‌گران جدید تعلق دارد.

نمادNOTعرضه در گردش۱۰۲,۷۱۹,۲۲۱,۷۱۴ NOT
وب سایتhttps://notco.inمارکت کپ$۷۰۱,۶۲۵,۹۵۱

نحوه اتصال ربات تلگرامی به تون کیپر

اگر قصد داشته باشید که از طریق کیف پول تلگرام نات کوین‌های خودتان را نقد کنید، احتمال مسدود شدن حساب شما و از دست رفتن نات کوین‌ها بسیار زیاد است؛ بنابراین بهترین کیف پول برای نگهداری نات کوین، تون کیپر است که در این بخش به آموزش آن می‌پردازیم.

چگونه نات کوین را بفروشیم؟ صرافی او ام پی فینکس
  1. ابتدا کیف پول تون کیپر را از طریق Google play یا App store دانلود کنید. سپس وارد ربات تلگرامی not coin شوید و روی گزینه claim بزنید.
  2. در ادامه تعداد نات کوین‌های شما نمایش داده می‌شود. حالا باید روی wallet connect کلیک کنید و بعد کیف پول Ton keeper را انتخاب کنید.
  3. بعد از اینکه وارد کیف پول شدید دوباره روی گزینه Connect می‌زنید و در نهایت می‌توانید موجودی جدید کیف پول خود را مشاهده کنید.

توجه :اگر موجودی نات کوین شما کمتر شده‌است، می‌تواند به این دلیل باشد که برای مدتی فعالیت نکرده‌اید و نات کوین‌های شما از بین رفته‌است.

نحوه برداشت از تون کیپر و واریز به او ام پی فینکس

برای شروع لازم است وارد صرافی او ام پی فینکس شوید. روی گزینه واریز و سپس واریز رمزارز کلیک کنید. ارز NOT را انتخاب کنید. حالا باید شبکه TON را بزنید تا آدرس به شما نمایش داده شود. آدرس را کپی کرده و به کیف پول تون کیپر بروید.

چگونه نات کوین را بفروشیم؟ صرافی او ام پی فینکس

در کیف پول تون کیپر، روی NOT کلیک کرده و گزینه Send را انتخاب کنید. در این مرحله باید آدرس واریز و ممو را وارد کنید و در نهایت با انتخاب مقدار و تایید برداشت، نات کوین‌های شما به صرافی او ام پی فینکس منتقل می‌شود.

چگونه نات کوین را بفروشیم؟ صرافی او ام پی فینکس

لزوم وارد کردن ممو برای واریز نات کوین

ممو (MEMO) که یک شناسه اختصاصی است، در پیگیری تراکنش‌های شما کاربرد دارد. همانطور که در بخش‌های قبلی توضیح داده شد، هنگام واریز نات کوین وارد کردن کد ممو ضروری است. این کد را از صرافی او ام پی فینکس کپی کرده و در قسمت required comment جای گذاری می‌کنید. توجه داشته باشید که در این مرحله، گزینه Encrypt را فعال نکنید؛ چون با این قابلیت، کامنت شما قابل تشخیص نخواهد بود و احتمال از بین رفتن دارایی شما وجود دارد.

آموزش فروش نات کوین در صرافی او ام پی فینکس

برای فروش نات کوین لازم است وارد حساب کاربری خود در او ام پی فینکس شوید. اگر مطابق مراحل قبلی موجودی نات کوین خود را به او ام پی فینکس منتقل کرده باشید، حالا می‌توانید به راحتی با چند کلیک آن‌ها را بفروشید. برای فروش ارز نات کوین دو روش پیش روی شماست. چنانچه برای فروش نیازی به تحلیل تکنیکال و یک سطح دقیق ندارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه «داشبورد» و بخش «معامله سریع»، سفارش خود را ثبت کنید. ابتدا در بخش «معامله سریع» ارز پرداختی را نات کوین و ارز دریافتی را تومان یا تتر انتخاب کرده و سپس با واردکردن مقادیر مد نظر خود، سفارش فروش ارز دیجیتال Not coin را با کلیک بر روی دکمه «تبدیل» ثبت کنید.
همچنین، اگر برای فروش ارز نات کوین در او ام پی فینکس به ابزار تکنیکال و یک نقطه ورود دقیق نیاز دارید، به صفحه «معامله» این رمزارز در «بازارها» رجوع کرده و پس از پیداکردن سطح مورد نظر، طبق یکی از این انواع سفارش خرید سفارش بازار (Market)، سفارش محدود (Limit)، سفارش با حد ضرر (Stop Limit)، سفارش حد ضرر با قیمت بازار(Stop Market) یا OCO فروش خود را ثبت کنید.

چگونه نات کوین را بفروشیم؟ صرافی او ام پی فینکس

عدم امکان واریز ووچر یا NFT نات کوین به او ام پی فینکس

قبل از عرضه رسمی، کاربران می‌توانستند موجودی نات کوین خود را با کوپن‌هایی مانند ووچر یا NFTها در مارکت پلیس گت جمز (Getgems) تعویض کنند؛ اما اکنون که نات کوین در صرافی‌های معتبر فهرست شده‌است، کاربران برای نقد کردن دارایی خود می‌بایست NFTها یا ووچرها را مجددا به نات کوین تبدیل کنند تا بتوانند آن‌ها را بفروشند. لازم به ذکر است که امکان فروش ووچر یا NFT در صرافی‌ ارز دیجیتال وجود ندارد و حتما باید به روشی که در این مقاله آموزش دادیم، عمل کنید.

تحلیل ارز نات کوین

هیچکس فکرش را نمی‌کرد که نات کوین از یک سرگرمی تبدیل به یک ارز جنجالی شود. هم اکنون نات کوین جز ۱۰ ارز برتر جهان از نظر حجم معاملات بوده و ارزش بازار آن از ۷۰۰ میلیون دلار عبور کرده‌است. بنیانگذار تلگرام در اعلامیه‌ای گفته که نات کوین یک موفقیت فوق العاده محسوب می‌شود و از اجرای کمپین‌های جدید برای دارندگان و سپرده گذاران خبر داد. پیش بینی شده‌است که این ارز ممکن است تا ژوئن ۲۰۲۴ بیشتر از ۱۰۰% رشد کند.

خبر فوری: رشد ۱۱۰ درصدی نات کوین تا پایان ژوئن؟

با توجه به اینکه این ارز به تازگی قیمت گذاری شده‌، نمی‌توان تحلیل دقیق و کوتاه مدتی از آن داشت. باید ببینیم بنیانگذاران تا چه حدی می‌توانند به تعهدات خود عمل کنند و موارد استفاده این ارز در دنیای واقعی را افزایش دهند. دقت کنید که این تحلیل تنها حدس و گمان است و نباید بر اساس آن تصمیمات معاملاتی اتخاد کنید. اگر قصد سرمایه گذاری در ارز نات کوین را دارید بهتر است از نظر فاندامنتال و تکنیکال آن را بررسی کنید.

زهرا اسدنژاد حقی

من زهرا اسدنژاد حقی؛ دانش آموخته رشته مدیریت مالی که از سال ۱۳۹۸ تا الان به عنوان معامله‌گر و ژورنالیست بازارهای مالی مشغول به فعالیت هستم. به تحقیق و پژوهش در حوزه‌ اقتصاد و بازارهای جهانی بسیار علاقه‌مندم و تولید محتوا در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاک چین برای من جذابیت دارد. در سال‌های اخیر تلاش کردم تا روی مباحث اقتصاد کلان، تحلیل فاندامنتال و تکنیکال تسلط پیدا کنم. به عقیده من، پذیرش تکنولوژی‌های نوظهور و همگام شدن با آن‌ها نیازمند افزایش آگاهی جمعی و اطلاع رسانی درست است و من از اینکه می‌توانم در مسیر جمع آوری و انتقال این اطلاعات به جامعه کریپتو موثر باشم، بسیار خوشحالم.

مطالعه بیشتر

‫۶۶ دیدگاه‌ها

    1. درود وقت بخیر کاربر گرامی
      نسبت تبدیل کلیک ها به توکن ها در مراحل اولیه بازی به صورت ۱۰۰۰:۱ اعمال شده‌است.

      1. سلام من ممو رو نزدم ولی در تراست والت ممو شش رقمی خودم نوشتم.وانتقال دادم سایت ممو سایت نزدم

        1. سلام مقدار۲۳میلیون ناتکوین به صرافی ارسال کردم ولی ممو آنرا وارد نکردم و صرافی پیام داده ۳۰روز برای یرگشت ارز وقت لازمه و الان ۱۲روز گذشته .چه راهی برای بازیابی سریع تر وجود داره

          1. درود دوست عزیز وقت بخیر
            بهتره از طریق پشتیبانی صرافی جهت پیگیری مشکلتون اقدام کنین…

      2. سلام درود به شما. من میخام نات ها رو انتقال بدم به او ام پی و تو کیف پول درخواست کار مزد انتقال داره ازم. چقدر باید تون کوین بخرم و انتقال بدم به تون کیپر ک بتونم نات ها رو منتقلشون کنم ب او ام پی

    2. سلام الان حدود یک ماه هست نات کوین رو صرافی از خریده اما پولش رو واریز نمیکنه میگه منتظر باشید

  1. گزینه Encrypt را فعال نکنید با سلام و شب بخیر این گزینه در کجای صفحه آموزشی قرار داشت که نباید آنرا فعال کنیم.

    1. درود وقت بخیر کاربر گرامی
      پس از وارد کردن آدرس و ممو یک گزینه Encrypt نمایش داده میشه که نباید فعالش کنید.

        1. درود دوست عزیز وقت بخیر
          اگر به روشی غیر از چیزی که تو مقاله آموزش داده شده عمل کردید لطفا توضیحات بیشتری بدید که بتونم کمکتون کنم

    1. درود وقت بخیر کاربر گرامی
      باید گزینه واریز رمز ارز و سپس Notcoin رو انتخاب کنید تا آدرس و ممو براتون نمایش داده بشه.

    1. سلام وقت بخیر کاربر گرامی
      اگر نات کوین‌هاتون رو به تون کوین تبدیل کردید، الان موجودی تون کوین حسابتون رو میتونید معامله کنید.

  2. سلام من به یه کیف پول دیه برداشت زدم ولی اصلا به اون کیف پول اضافه نشد از الان تلگرام صفره چیکار کنم

    1. سلام میشه بعد از اینکه نات رو وارد صرافی کردیم از همون نات به جایی تون برا انتقال استفاده کرد بعد اینکه وقتی تبدیل به تومان شد میتونیم پول فروش نات کوین رو برداشت کنیم به کارت بانکی

      1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
        به دلیل اینکه نات کوین روی شبکه تون راه اندازی شده، برای انتقال تنها از ارز TON میتونین استفاده کنین. بعد از انتقال نات کوین به صرافی او ام پی فینکس، مطابق آموزش میتونین اون رو بفروشین و بعدش به حساب بانکیتون برداشت بزنین.

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله به روشی که در مقاله آموزش داده شده میتونید نات کوین‌هاتون رو به صرافی او ام پی فینکس منتقل کرده و بفروشید.

        1. سلام وقت بخیر
          همانطور که در این مطلب تاکید کردیم، حتما برای انتقال نات کوین ممو را وارد کنید لطفا

    1. سلام وقت بخیر
      در کیف پول تلگرام ارز NOT رو انتخاب کنید، Send رو بزنید. ممو و آدرس ولت مورد نظر رو وارد کنید و انتقالتون رو انجام بدید.

    2. سلام وقتتون بخیر
      من تو رباط تلگرام نات کوین داشتم ولی الان مثل قبل که وارد میشم چرا وارد نمیشه و نمی تونم پیداش کنم و انتقالش بدم به کیف پولی که بتونم بفروشمش 🙏🙏

      1. درود وقت بخیر دوست عزیز
        اگر موفق به ورود به ربات نمیشید اتصال اینترنت و پروکسی خودتون رو چک کنید.

    1. درود و وقت بخیر دوست گرامی
      باید در کیف پول تون کیپر موجودی نات کوین داشته باشید تا براتون گزینه NOT رو بیاره. مرحله انتقال نات از تلگرام به تون کیپر رو درست انجام دادید؟

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      اگر نات کوین‌های خودتون رو از تلگرام به تون کیپر منتقل کرده باشین، بعد از ۲۴ ساعت در کیف پولتون نمایش داده میشه.

  3. سلام خسته نباشید من چند روز پیش نات کوین هامو انتقال دادم به تون کیپر ولی هیچ اثری از نات کوین هام نمونده چکار باید بکنم

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      احتمالات زیادی وجود داره اما حدس بنده این هست که کیف پولتون رو در تلگرام درست انتخاب نکردید یا آدرس رو اشتباه وارد کردید.

  4. سلام من از صرافی او ام پی فینکس خرید زدم میخوام نات کوینامو برداشت بزنم به کیف پول تون کیپر ی ممو میخواد آیا خالی بزارم مشکلی پیش نمیاد

    1. سلام وقت بخیر کاربر گرامی
      لطفا مطابق مراحلی که در این مطلب آموزش دادیم پیش برید و حتما ممو رو وارد کنین. وارد نکردن ممو میتونه موجب از دست رفتن نات کوین شما بشه.

    2. سلام خوب هستین من میخواستم نات کویین هامو بفروشم با توجه به ویدیو اموزشیتون از تلگرام به تونکیپر همون طور که داخل ویدیو بود انتقال دادم بعد که میام داخل صرافی او ام پی فینکس اون لینکش با ممو شو وارد میکنم تو تونکیپر وارد قسمت مقدارش میشم میزنه هیچی ندارم بعد داخل تلگرام هم صفر شده مقدار نات کوینم چیکار کنم

      1. درود وقت بخیر دوست عزیز
        حدودا ۲۴ ساعت زمان میبره تا نات کوین از تلگرام به کیف پول تون کیپر منتقل بشه!

  5. سلام. داخل تون کیپر کارمزد انتقال هر مقدار نات رو ۱ TON یا حدودا ۶ دلار!! مینویسه. این در حالیه که در ولت های دیگه ای مثل مای تون ولت مقدار فی حدود ۵ سنت هست و خیلی خیلی کمتره و تقریبا هیچه. میخواستم ببینم ۱ تون که نوشته منظورش اینه که فقط کافیه ۱ تون تو ولت داشته باشم تا انتقال انجام بشه یا اینکه کامل ۱ تون بعنوان فی برمیداره؟؟!

    1. سلام وقت بخیر
      حداقل مقداری که میتونید از او ام پی فینکس تون کوین خریداری کنید و به عنوان کارمزد به تون کیپر واریز کنید ۱TON است.

    2. درود وقت بخیر دوست عزیز
      اینکه چه مقدار کارمزد ازتون کم بشه به عوامل مختلفی بستگی داره ولی شما حداقل ۱Ton باید در کیف پول خودتون داشته باشید.

      1. سلام من نات کوین هام به اون کیپر انتقال دادم و استیک کردم نمی‌دونم چطوری بیرونش بیارم و بفروشم

    1. سلام وقت بخیر کاربر گرامی
      مراحل انتقال نات کوین از تلگرام به تون کیپر رو مطابق آموزش انجام دادید؟

  6. سلام خسته نباشید
    من ۱۵هزارتا نات کوین تو ولت تلگرام دارم وقتی میخوام انتقال بدم به صرافی میزنه unable to verify transaction به پشتیبانی تلگرام هم پیام دادم درست و حسابی جواب نمیدن خیلی ممنونتون میشم اگر کمکم کنید

    1. درود وقت بخیر دوست عزیز
      همونطور که تو ویدیو و مقاله آموزش دادیم، ابتدا باید نات کوین‌های خودتون رو به کیف پول تون کیپر و سپس به صرافی منتقل کنید.

  7. سلام من وقتی وقتی Not رو انتخاب کردم همه چی آورد ولی میرم تو تون کیپر اصلا گزینه not نیست که بخوام send و اینارو بزنم

    1. درود و وقت بخیر دوست گرامی
      باید در کیف پول تون کیپر موجودی نات کوین داشته باشید تا براتون گزینه NOT رو بیاره. مرحله انتقال نات از تلگرام به تون کیپر رو درست انجام دادید؟

    1. درود وقت بخیر دوست عزیز
      اگر مطابق با مقاله و ویدیو نات کوین‌هاتون رو به او ام پی فینکس انتقال داده باشید، باید عینا مقدار نات کوین موجود در کیف پولتون رو برای فروش وارد کنید.

  8. سلام من مقدار ۱.۰۶ تون دیشب انتقال دادم به تون کیپر،در او ام پی فینکس زده موفق
    اما در کیف تون‌کیپر چیزی نیامده

    مشکل چیه؟

  9. سلام خدمت شما،من میخواستم انتقال بدم به تون کیپر از تلگرام موجودیم صفر شده ولی به ولت اضافه نشده،دلیلش چیه،چیکار کنم برگرده

    1. درود وقت بخیر دوست عزیز
      اگر مراحلی که داخل مقاله و ویدیو توضیح دادیم رو به درستی انجام دادید، حدودا ۲۴ ساعت طول میکشه تا نات کوین به کیف پولتون منتقل بشه.

  10. سلام مننات کویین رو از کیف پول تلگرام میخوام انتقال بدم به تون کیپر نشانی آدرس رو که وارد کردم متاسفانه میگه شما کارمزد کافی برای این انتقال ندارید و برای کارمزد هم تون میخواد راه حلش چجوره؟

    1. درود دوست عزیز وقت بخیر
      همونطور که در مقاله توضیح دادیم، برای کارمزد انتقال می‌تونید تون کوین از صرافی او ام پی فینکس خریداری و به کیف پول تون کیپر منتقل کنین.

  11. سلام
    مثال برای فروش ۲۰۰۰ تا ناتکوین باید قیمت هر ۲۰۰۰ تاش را باهم بزنیم یا توی بخش قیمت ، قیمت هر یدونه رو بزنیم؟

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در بازار نات کوین باید قیمت یک نات کوین و تعداد نات کوین‌هایی که قصد فروششون رو دارین، وارد کنین.

    1. درود وقت بخیر دوست عزیز
      شما میتونید ۱ Ton از صرافی او ام پی فینکس خریداری کرده به ازای کارمزد انتقال نات کوین ازش استفاده کنین.

    1. سلام دوست عزیز
      خیر در حال حاضر امکان تغییر کیف پول وجود ندارد
      باید منتظر اعلامیه و به روز رسانی‌های جدید باشید تا ببینین آیا در آینده این گزینه اضافه میشه یاخیر.

  12. سلام
    من تمام مراحل انتقال نات کوین به او ام پی فینکس رو دقیق انجام دادم ولی هنوز هیچی به دارایی هام نیومده و نوشته ۰تومان
    چکار باید بکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا