اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

آخرین اخبار نات کوین؛ پیش‌بینی‌ها از رشد ۱۱۰ درصدی NOT تا پایان ژوئن

مسترکارت کارت مسافرتی

پروژه نات کوین به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های‌های کریپتویی که بر بستر تلگرام راه‌اندازی شده، بلاخره بعد از حدود چهارماه فعالیت کاربران و استخراج رمزارز از طریق کلیک‌های پی‌درپی روی نماد بازی، روز پنجشنبه توکن خود را با نام اختصاری NOT از طریق شبکه تون (TON) عرضه کرد. در این گزارش از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، آخرین تحولات مربوط به توکن نات کوین را بررسی خواهیم کرد.

اطلاعات موجود نشان می‌دهد که عرضه گسترده نات کوین در صرافی‌ها موجب شد تا این توکن با حجم معاملات بیش از یک میلیارد دلار مواجه شود. موضوعی که باعث شد به یکی از بزرگترین راه‌اندازی‌های مربوط به توکن بازی در سال ۲۰۲۴ تبدیل شود. همانطور که اشاره شد، به طرز غیرقابل باوری، معاملات نات کوین تنها در عرض چند ساعت پس از عرضه، از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد و به این ترتیب نات کوین به چهاردهمین ارز دیجیتال پرمعامله تبدیل شد. البته این رمزارز در حال حاضر از نظر حجم معاملات با کاهش بیش از ۷۰ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته مواجه شده و به جایگاه بیست و چهارم از نظر حجم معاملات سقوط کرده‌است.

آخرین تحولات نات کوین

پس از فراهم شدن امکان خرید و فروش نات کوین، اتفاقات جالب توجهی از سوی دارندگان این رمزارز رقم خورد. به عنوان نمونه، بیش از نیم میلیون کاربر، ۱.۰۳ میلیارد توکن نات کوین  (NOT)را به آدرس کیف پول شخصی پاول دورف اهدا کردند. آنها در پیامی خطاب به بنیانگذار تلگرام و تیمش نوشتند: «از همه چیزهایی که ما ساختید متشکریم».

در پاسخ، دوروف قول داد که توکن‌ها را تا رسیدن قیمت آنها به ۶۸۰ میلیون دلار نگه دارد و سرورهای تلگرام بیشتری را برای تقویت تلگرام خریداری کند.

دوروف در کانال تلگرامی خود خطاب به بیش از ۲.۵ میلیون مشترک نوشت: «نات کوین به عنوان یک اپلیکیشن کوچک در تلگرام، تنها در عرض چند ماه به ۳۵ میلیون کاربر فعال رسید. این داستان موفقیت شگفت‌انگیز نشان می‌دهد که اکوسیستم‌های تلگرام و تون چقدر برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن قدرتمند هستند.

البته، این رمزارز پس از راه‌اندازی به دلیل فروش گسترده توسط دارندگان توکن نات کوین، با افت قیمت شدید ۵۵ درصدی مواجه شد اما در حال حاضر با رشد بالای ۶ درصد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، در  قیمت ۰.۰۰۶۸ دلار معامله می‌شود.  

به نظر می‌رسد، پشتیبانی معاملاتی در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس، OKX و کوکوین باعث افزایش قیمت شده و ارزش بازار نات کوین را افزایش داده‌است.

در نهایت برخی از رسانه‌ها نیز اقدام به پیش‌بینی ارزش نات کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ کرده‌اند. به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل وب‌سایت DigitalCoinPrice.com از روند قیمت نات کوین نشان می‌دهد که تا اوایل ژوئن ۲۰۲۴، قیمت نات کوین بالای ۱۴ درصد افت قیمت را تجربه کند. با این حال، این توکن در اواسط ژوئن، با افزایش قابل توجهی همراه خواهد شد و شاهد رشد بالای ۱۱۰.۴۶ درصد خواهد بود. این سایت تحلیلی معتقد است تا پایان ماه آینده نات کوین احتمالا  روند رشد را ادامه می‌دهد و تا پایان ماه  به طور متوسط ​حدود ۳۸.۱۶ درصد افزایش را تجربه می‌کند.

همچنین، پیش‌بینی قیمت نات کوین برای جولای ۲۰۲۴ نشان می‌دهد که این رمزارز تا این تاریخ حداقل قیمت ۰.۰۰۵۹۲ دلار، میانگین قیمت ۰.۰۱۲۱ دلار و حداکثر قیمت ۰.۰۱۴۱ دلار را را خواهد داشت. این بیانگر یک تغییر متوسط ​​قابل توجه تقریبا ۸۲.۷۷ درصدی نسبت به دوره‌های قبلی است.

نات کوین در حال حاضر با ارزش بازار بالای ۷۰۲ میلیون دلار به ترند وبسایت کوین مارکت کپ تبدیل شده و با توجه به محبوبیت زیادی که بین جامعه کریپتو دارد، بعید نیست که رشد قابل توجهی را تجربه کند. البته همانطور که می‌دانید، این رمزارز تازه وارد بازار شده و نمی‌توان آینده آن را به طور دقیق پیش‌بینی کرد. بنابراین، بهتر است همزمان با پیگیری آخرین اخبار پیرامون نات کوین، در نهایت با تحلیل تکنیکال و بررسی‌های دقیق خود وارد بازار شوید.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا