اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در ایراناخبار او ام پی فینکس

عضویت صرافی او ام پی فینکس در انجمن بلاکچین

به گزارش واحد خبری صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، نشستی که سامان بیرقی، مدیرعامل صرافی او ام پی فینکس با امید علوی، رئیس انجمن بلاکچین ایران در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ داشتند، از عضویت این صرافی در بزرگ‌ترین انجمن آموزشی ایران در صنعت بلاک چین و رمزارزها، یعنی انجمن بلاکچین ایران خبر داد.

پادکست عضویت صرافی او ام پی فینکس در انجمن بلاکچین

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به‌عنوان حامی رسمی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، به‌واسطه قابلیت‌های متنوعی از جمله؛ مسابقه ترید، گردونه شانس، مشاوره تخصصی در زمینه بازارهای مالی و… که در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه می‌داد، به یکی از پربازدیدترین غرفه‌ها در اینوتکس ۲۰۲۳ تبدیل شده بود.

مطالعه بیشتر: نمایشگاه اینوتکس با حضور او ام پی فینکس به عنوان حامی رسمی

علاوه بر موارد فوق، حضور آقای محمد حسینی (مشهور به حسینی فایننس در فضای معامله‌گری ایران) به بازدید بیشتر از غرفه صرافی او ام پی فینکس شدت بخشید. آقای حسینی به‌عنوان یکی از معامله‌گران حرفه‌ای بازارهای مالی، با ارائه یکی از منابع آموزشی پر مخاطب در این فضا، طرفداران مختص به خود را دارد. همین موضوع باعث شد اکثر بازدیدکنندگان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ ساعت‌ها در صف انتظار ملاقات آقای حسینی بایستند تا شنونده‌ توصیه‌های مالی ایشان باشند.

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ دستاوردهای زیادی برای جامعه ارزهای دیجیتال در ایران داشت. در نشستی که در روز سوم نمایشگاه با حضور سامان بیرقی (مدیرعامل صرافی او ام پی فینکس)، امید علوی (رئیس انجمن بلاکچین ایران)، محمد حسینی (عضو هیئت مدیره صرافی او ام پی فینکس) و ساحل اختری (مدیر مارکتینگ صرافی او ام پی فینکس) برگزار شد، سامان بیرقی از عضویت این صرافی در انجمن بلاک چین ایران خبر داد.

عضویت صرافی او ام پی فینکس در انجمن بلاکچین

در ابتدای این نشست از مدیرعامل صرافی او ام پی فینکس پرسیده شد:

«باتوجه‌به اینکه غرفه صرافی او ام پی فینکس شلوغ‌ترین غرفه نمایشگاه امسال است، این رویداد چه دستاوردهایی برای شما داشته است و آیا از روند اجرایی نمایشگاه راضی هستید؟»

سامان بیرقی در پاسخ اعلام کرد:

«صرافی او ام پی فینکس سعی کرده است با ابتکارات جدیدی که از طریق پلتفرم خود به مخاطبان ارائه می‌دهد از جمله؛ پشتیبانی ۲۴ ساعته، کارمزدهای به نسبت کم تبادلات رمزارزها، ارتباط مؤثر با کاربر، جذب اعتماد مشتری، حساب دمو و ربات معامله‌گر مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. در کنار این موارد، وجود مسابقه ترید و گردونه شانس در نمایشگاه امسال نیز منجر به بازدید بیشتر مراجعه‌کنندگان از غرفه شده است.»

رئیس هیئت‌مدیره او ام پی فینکس همچنین افزود که حضور محمد حسینی در نمایشگاه و صرافی او ام پی فینکس باعث جلب توجه طرف‌داران خاص خود به این غرفه شده است که بدون شک تعداد آن‌ها کم نیست و باعث حضور بیشتر بازدیدکنندگان در غرفه و به‌طورکلی در نمایشگاه شده است. سامان بیرقی اضافه کرد: «از نحوه برگزاری نمایشگاه امسال راضی نیستند و مجموعه اجرایی نمایشگاه می‌توانست خیلی بهتر و حرفه‌ای‌تر عمل کند.»

مطالعه بیشتر: نمایشگاه اینوتکس؛ گزارش روز دوم از غرفه او ام پی فینکس

در ادامه خبرنگار تریبون نیوز از امید علوی سؤال می‌کند با وجود اینکه انجمن بلاک چین به‌صورت تخصصی در زمینه آموزش فضای رمزارزها و بلاکچین فعالیت می‌کند، وجود این چنین رویدادهایی را چه میزان تأثیر‌گذار می‌بیند.

رئیس انجمن بلاک چین ایران در پاسخ اشاره کرد:

«از آنجایی که امروزه یکی از ترند‌ترین موضوعات در فضای فین‌تک در سطح جهان، فناوری بلاک‌چین است، بدون شک وجود رویدادهای مرتبط با این حوزه پرمخاطب و جذاب خواهد بود. به‌ویژه اگر در راستای تلفیق آموزش و کسب‌وکارهای این صنعت باشد. در نتیجه همکاری صرافی او ام پی فینکس که به‌عنوان یک بستر برای خریدوفروش رمزارزهاست با آقای حسینی که یکی از مراجع آموزشی پرمخاطب در این حوزه است، می‌تواند خیلی تأثیر‌گذار و مهم باشد.»

علوی اضافه کرد: «از آنجایی که این حوزه به طور مستقیم با سرمایه مردم در ارتباط است، وجود بستری آموزشی و مدیریت صحیح آن حیاتی است. از این رو تبریک می‌گویم به آقای بیرقی که با محمد حسینی در این زمینه همکاری دارند و در کنار هم باعث افزایش سطح سواد عموم مخاطبان صنعت ارزهای دیجیتال خواهند شد.»

مطالعه بیشتر: گزارش روز آخر در نمایشگاه اینوتکس؛ او ام پی فینکس

وظایف بخش خصوصی نسبت به آموزش در زمینه فناوری‌های نوظهور

در بخش بعد ساحل اختری در رابطه با وظیفه بخش خصوصی نسبت به آموزش در زمینه‌های نوظهور و برنامه صرافی او ام پی فینکس اظهار داشت:

«پیرو صحبت‌های آقای علوی، ما در او ام پی فینکس جز رسالت خود می‌دانیم که علاوه بر تمرکز در کسب سود، رشد و توسعه کسب‌وکار خود بر آموزش کاربران تمرکز کنیم و تاحدامکان باعث کاهش خطرات احتمالی ناشی از عدم آگاهی در این فضا شویم. در این راستا، حتی برنامه‌هایی داریم که از پایه به آموزش این صنعت بپردازیم و کودکان را با این فضا از اساس آشنا کنیم.»

خبرنگار تریبون نیوز از محمد حسینی پرسید: چرا برخی افراد سرشناس این حوزه در دوره صعود بازارها ظاهر می‌شوند و به جذب سرمایه افراد تازه‌وارد در این صنعت دامن زده و سپس با نزول بازار ناپدید می‌شوند؟ شما با توجه به محبوبیتی که بین مخاطبان خود دارید و قدم‌های مثبتی که در این مسیر برداشته‌اید، چه برنامه‌ای برای آموزش در این راستا دارید؟

وی در پاسخ گفت:

«من همیشه یک رسالت اجتماعی در راستای افزایش آگاهی عموم مردم، در خودم دیده‌ام که امروز با همکاری صرافی او ام پی فینکس بیشتر روی آن تمرکز دارم. همواره به دانشجویان خود گفته‌ام شاید یک فرصت پرریسک در بازارهای مالی وجود داشته باشد و به شما وعده سود قابل‌توجهی بدهد، اما بدون آموزش و مدیریت صحیح سرمایه هیچ وقت پیشنهاد نمی‌کنم که دنبال این چنین فرصت‌هایی باشید و هیچ وقت دنبال یک‌شبه پول‌دار شدن نباشید.»

حسینی همچنین افزود: «مردم باید در جریان باشند که فضای کلاهبرداری در صنعت بلاک‌چین و رمزارزها همگام با رشد سریع خود این صنعت نیز چه‌بسا با سرعتی بیشتر پیش می‌رود. در نتیجه هنگام سرمایه‌گذاری در یک پروژه‌ جدید، بنیان‌گذار و ماهیت اصلی پشت پروژه را به طور کامل بررسی کنید. راه موفقیت در هر صنعتی از طریق مسیر آموزش‌دیدن در آن صنعت است و به دنبال راه میان‌بر نباشید.»

عضویت او ام پی فینکس در انجمن بلاک‌چین

او ام پی فینکس در انجمن بلاکچین

در پایان نشست سامان بیرقی افزود:

«از همین امروز عضویت صرافی او ام پی فینکس را در انجمن بلاکچین اعلام می‌کنم. البته باید این اتفاق زود‌تر می‌افتاد، اما به دلیل حجم زیاد کارهایی که در مسیر توسعه صرافی او ام پی فینکس داشته‌ایم، تا به امروز این فرصت فراهم نشده است. اما از این تاریخ به بعد حضور خود را در این انجمن اعلام می‌کنیم».
این همکاری می‌تواند رویداد بسیار بزرگی در فضای رمزارزها در سطح ایران باشد و به طور قابل‌توجهی می‌تواند در سامان‌دهی و قانون‌گذاری دنیای بلاک‌چین و رمزارزها در ایران تأثیر بگذارد.

حسین قطبی

من حسین قطبی، کارشناس ارشد ریاضیات مالی هستم و از اواخر ۱۳۹۵ به فعالیت در حوزه‌ بازارهای مالی مشغول شدم. به‌ویژه، تقریباً ۴ سال اخیر را به صورت مستمر و تخصصی در زمینه رمزارزها و بلاکچین تحقیق می‌کنم. معتقدم که آرزوهای دیرینه بشریت از جمله؛ سفر در زمان، حضور هم‌زمان در چند مکان متفاوت، حرکت با سرعت نور و… با فضای متاورس تحقق پیدا می‌کنند. از سوی دیگر، ابزارهای مالی فضای متاورس را متکی به دنیای غیرمتمرکز و بلاکچین می‌‌دانم. بنابراین، چشم‌انداز روشنی به آینده این صنعت دارم و از نوشتن، تحقیق و پژوهش در این حوزه نهایت لذت را می‌برم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا