اخبار ارز دیجیتال در ایراناخبار او ام پی فینکس

نمایشگاه اینوتکس؛ گزارش روز دوم از غرفه او ام پی فینکس

به گزارش واحد خبرگزاری صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، روز دوم نمایشکاه اینوتکس (INOTEX) نیز از ساعت ۱۰ الی ۱۸ امروز چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه، در پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است. غرفه شماره ۸۰۲ صرافی او ام پی فینکس، حامی رسمی رویداد اینوتکس در سال ۲۰۲۳، هم‌اکنون پذیرای تعداد زیادی از کاربران، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان حوزه‌های مختلف است.

پادکست روز دوم نمایشگاه اینوتکس


او ام پی فینکس از صبح روز جاری تا به این لحظه، شاهد ورود شرکت‌کنندگان این نمایشگاه بوده و تعداد زیادی از این افراد با شرکت در رویدادهای «گردونه شانس» و مسابقات «ترید»، مشغول گرفتن جوایز ویژه کریپتویی خود هستند. شما نیز می‌توانید با حضور در نمایشگاه اینوتکس در غرفه ۸۰۲، در این رویدادها شرکت کنید و شانس و تجارب معاملاتی خود را به چالش بکشید و برنده جوایز ارزشمندی از سوی او ام پی فینکس شوید. لازم به ذکر است، در صورتی که کارنامه معاملاتی درخشانی نزد خود دارید، می‌توانید با شرکت در مسابقه ترید او ام پی فینکس، فرصت همکاری رسمی با این مجموعه دانش‌بنیان را داشته باشد.

گردونه شانس


تیم پشتیبانی او ام پی فینکس نیز همانند روز گذشته، به خدمت‌رسانی جهت حل مشکلات کاربران جدید و قدیمی این صرافی مشغول هستند و اطلاعات و امکانات مورد نظر مخاطبان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.


یکی از حضار ویژه امروز او ام پی فینکس در نمایشگاه اینوتکس، سفیر کشور ژاپن بود که توسط تیم مجموعه، با این صرافی آشنا شد و از بخش‌های مختلف این غرفه بازدید کرد.


اما از رویدادهای منحصر به فرد او ام پی فینکس در روز دوم نمایشگاه، می‌توان به رویداد «استیج» و سخنرانی استاد سید محمد حسینی (حسینی فایننس) اشاره کرد که از ساعت ۱۴:۱۰ آغاز شد. یکی از اهداف اصلی در این سخنرانی، ارتقای سطح آگاهی فعالان حوزه کریپتو و رویکرد آینده آن‌ها در این بازار است. وی در رابطه با ادغام فناوری هوش مصنوعی در این صنعت نیز صحبت‌هایی را کرد و به معامله‌گران در رابطه با پیشرفت این فناوری در زمینه معامله ارزهای دیجیتال هشدار داد. همچنین پس از صحبت‌های استاد حسینی، پنل سخنرانی او ام پی فینکس با حضور چندین کارشناس این صنعت نیز برگزار خواهد شد.

اینوتکس حسینی فایننس


ناگفته نماند که شما می‌توانید با حضور در غرفه او ام پی فینکس، دوره آموزش ارز دیجیتال حسینی فایننس را به ارزش ۶ میلیون تومان، به‌صورت رایگان دریافت کنید و سطح معامله‌گری و فعالیت خود در این بازار را ارتقا دهید.


یکی دیگر از اتفاقات مثبت در روز دوم نمایشگاه اینوتکس، حضور چندین سرمایه‌گذار و کارآفرین و تشکیل جلسه با هیئت مدیره صرافی او ام پی فینکس، به‌منظور مشارکت در زمینه‌های مختلف با این کمپانی بود.


در ادامه و روز پنجشنبه در نمایشگاه اینوتکس، صرافی او ام پی فینکس در جریان پنل «نکست استیش» حضور جواد موسویان، توسعه‌دهنده نرم‌افزار، را خواهد داشت که در ارتباط با هوش مصنوعی صحبت‌هایی را ارائه خواهند کرد. به‌علاوه، رویدادهای «گردونه شانس» و مسابقه «ترید» نیز در روز پنجشنبه ادامه خواهند داشت.


جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و یا صفحه رسمی صرافی او ام پی فینکس در اینستاگرام را دنبال کنید.

سلب-مسئولیت-نمایشگاه-اینوتکس

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

‫۲ دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا