اخبار ارز دیجیتال در ایراناخبار او ام پی فینکس

گزارش روز آخر در نمایشگاه اینوتکس؛ او ام پی فینکس

به گزارش واحد خبرگزاری صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، نمایشگاه اینوتکس (INOTEX) در پارک فناوری پردیس، روز آخر خود را با حضور گسترده مخاطبان پشت سر گذاشت. صرافی او ام پی فینکس نیز همانند روزهای گذشته در اینوتکس، به‌عنوان حامی رسمی در غرفه شماره ۸۰۲ پذیرای شرکت‌کنندگان بود.

پادکست گزارش روز آخر نمایشگاه اینوتکس


در روز آخر رویداد اینوتکس، کاربران زیادی در غرفه او ام پی فینکس حضور داشتند و مشغول انجام فعالیت‌های مهیجی نظیر «گردونه شانس» این صرافی بودند و جوایز ارز دیجیتال خود را دریافت کردند. همچنین، مخاطبان زیادی در مسابقه «ترید» او ام پی فینکس شرکت کرده و مهارت‌های معامله‌گری خود را با دیگران سنجیده و به چالش کشیدند.


شرکت‌کنندگان با حضور در غرفه و دریافت جوایز کریپتویی خود، به‌صورت حضوری و در کمتر از چند دقیقه با کمک تیم پشتیبانی او ام پی فینکس، فرآیند احراز هویت خود را تنها با یک کارت شناسایی تکمیل کردند.

اینوتکس


همانند روزهای گذشته در اینوتکس، استاد سید محمد حسینی (حسینی فایننس) با حضور در غرفه با مخاطبان خود دیدار کرده و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دادند. همچنین ایشان در یک مصاحبه جنجالی با پلتفرم ایران دکونومی، در مورد مسائلی نظیر قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال در کشور صحبت کردند.

همراهان او ام پی فینکس با حضور در نمایشگاه اینوتکس، یک جایزه ویژه نیز دریافت کردند. دوره آموزش ارز دیجیتال حسینی فایننس به قیمت ۶ میلیون تومان، به مخاطبان حاضر در غرفه صرافی به‌صورت رایگان اعطا شد تا بتوانند سطح آگاهی و تخصص خود در حوزه کریپتو را بهبود بخشند.


رویداد اینوتکس دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی در حوزه نوآوری و فناوری بود که از روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت ۱۸ جمعه، ۲۲ اردیبهشت ادامه داشت.

کاربران عزیز می‌توانند با مراجعه به صفحه رسمی صرافی او ام پی فینکس در اینستاگرام از جزئیات رویداد اینتوکس با خبر شوند.

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا