اخبار ارز دیجیتال در ایراناخبار او ام پی فینکس

نمایشگاه اینوتکس با حضور او ام پی فینکس به عنوان حامی رسمی

به گزارش واحد خبرگزاری صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس» (INOTEX) از صبح امروز، سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است. نمایشگاه اینوتکس مثل همیشه با هدف مشارکت با فعالان جدید این حوزه، جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها و ارائه محتواهای آموزشی سطح بالا، رویداد جدید خود را آغاز کرده است.

پادکست نمایشگاه اینوتکس


در این دوره از نمایشگاه، ۴۰۰ کمپانی، بیش از ۷۰,۰۰۰ کاربر فعال و بالغ بر ۱۵۰ سرمـــایه‌گذار حضور دارند. از بین برنامه‌های اجرایی در نمایشگاه اینوتکس، می‌توان به «رویداد بین‌المللی تامین مالی، نوآوری و فناوری فینوتکس»، «رقابت علمی کنز» (KANS)، «معرکه اینوتکس»، «اینوتکس پیج» و «استیج اینوتکس» اشاره کرد. همچنین، قرار است رویدادهای «ایستگاه آینده»، «کافه سرمایه اینوتکس» و «پاویون مشاوران» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ برگزار شوند.

او ام پی فینکس حامی رسمی اینوتکس

او ام پی فینکس حامی اینوتکس

طی این دوره از نمایشگاه اینوتکس، صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس (OMPFinex) به‌عنوان یکی از حامیان اصلی این رویداد حضوری منحصربه‌فرد را دارد. او ام پی فینکس با راه‌کارهای نوین خود طی سال‌های اخیر، موفق به جذب علاقه‌مندان بسیاری در صنعت کریپتو شده است. پلتفرم معاملاتی OMPFinex با در اختیار داشتن بیش از ۲۵۰ متخصص در حوزه‌های بلاک‌چین، معامله‌گری، فناوری اطلاعات، برنامه‌نویسی، تحلیل و تولید محتوا و پشتیبانی، پیشرفت‌های روز افزونی را در حوزه معامله‌گری و توسعه ابزارهای مرتبط رقم می‌زند و هم‌اکنون، بیش از ۳۰۰,۰۰۰ کاربر در این صرافی، مشغول خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتال هستند.


او ام پی فینکس با حضور در اینوتکس به‌عنوان حامی این رویداد، در نظر دارد تا در حوزه امور مالی، فناوری و بانکی و تحول صنعت رمزارزها به‌ویژه در داخل کشور، تاثیرگذار واقع شود و در رشد حیطه‌های مذکور به جامعه کشوری کمک کرده باشد. ناگفته نماند که صرافی رمزارزی او ام پی فینکس با حضور خود در این رویداد، به معرفی همکاری رسمی خود با استاد «سید محمد حسینی» (حسینی فایننس) خواهد پرداخت.

او ام پی فینکس در اینوتکس چه برنامه هایی دارد؟

تیم او ام پی فینکس

در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس که به مدت ۴ روز در جریان خواهد بود، صرافی او ام پی فینکس با ارائه برنامه‌های آموزشی، مسابقات مهیج و ارائه جوایز کریپتویی، مخاطبان خود را برای پیوستن به این پلتفرم دعوت می‌کند. همچنین، در غرفه شماره ۸۰۲ اینوتکس، کارشناسان او ام پی فینکس پاسخگوی سوالات شما مخاطبان عزیز هستند. برنامه‌ریزی فعایت‌های او ام پی فینکس در رویداد اینوتکس به‌شرح زیر است:

او ام پی فینکس در نمایشگاه اینوتکس


یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای غرفه صرافی او ام پی فینکس، برگزاری دو سخنرانی تحت عنوان‌های «استیج» و «نکست استیشن» است. طی رویداد استیج که در روز چهارشنبه ساعت ۱۴ برگزار می‌شود، استاد محمد حسینی در رابطه با مواردی نظیر «چگونگی تحول در بازارهای مالی» و «امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi)»، سخنرانی خواهند داشت.


ناگفته نماند که ایشان در حال حاضر در غرفه صرافی در نمایشگاه حضور دارند و مشغول گفت‌و‌گو با حامیان و هواداران خود هستند. علاوه‌بر این، شما می‌توانید با حضور در این رویداد، دوره آموزش ارز دیجیتال حسینی فایننس را به ارزش ۶ میلیون تومان، به‌صورت رایگان دریافت کنید و با اطلاعات کامل‌تر و بیشتری در حوزه کریپتو قدم بردارید.


روز پنجشنبه در نمایشگاه اینوتکس، صرافی او ام پی فینکس در جریان پنل «نکست استیش» حضور جواد موسویان، توسعه‌دهنده نرم‌افزار، را خواهد داشت که در ارتباط با هوش مصنوعی صحبت‌هایی را ارائه خواهند کرد.


از دیگر برنامه‌های او ام پی فینکس در جریان نمایشگاه اینوتکس، می‌توان به برگزاری مسابقات مهیج و علمی اشاره کرد که تحت عناوین «ترید» و «گردونه شانس» اجرا خواهند شد. در مسابقه ترید که با حضور استاد حسینی برگزار می‌شود، تریدرهای داوطلب شرکت در مسابقه، به سوالات مختلف در زمان مشخص‌شده پاسخ خواهند داد و بر اساس میزان درصد پاسخ صحیح به سوالات، برنده این رویداد خواهند شد. این افراد علاوه‌بر دریافت جوایز خود، فرصت همکاری شغلی با مجموعه او ام پی فینکس را پیدا خواهند کرد.

تیم او ام پی فینکس 01


رویداد سرگرم‌کننده بعدی گردونه شانس او ام پی فینکس بوده که برندگان برای دریافت جوایز کریپتویی خود، نیاز به احراز هویت در او ام پی فینکس پیدا خواهند کرد. انجام این فرآیند با حضور کارشناسان مرتبط در غرفه نمایشگاه، برای متقاضیان تسهیل شده که تنها نیازمند یک کارت شناسایی می‌باشد.

همچنین تیم فنی او ام پی فینکس در این غرفه، به کاربرانی که در استفاده از کیف پول و موارد فنی دچار مشکل شده‌اند، کمک خواهند کرد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و یا صفحه رسمی صرافی او ام پی فینکس در اینستاگرام را دنبال کنید.

سلب-مسئولیت-اینوتکس

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا