آموزش ارز دیجیتال

معرفی و دانلود ۴ برنامه ارز دیجیتال برای ایفون

با افزایش تعداد کاربران بازار ارزهای دیجیتال در سطح جهان، تقاضا دانلود برنامه ارز دیجیتال برای ایفون و سایر دستگاه‌ها افزایش پیدا کرده است. امروزه اپلیکیشن‌های بسیاری با طیف وسیعی از خدمات رمزارزی ارائه شده و در دسترس عموم قرار دارند. در این مقاله از صرافی او ام پی فینکس به معرفی ۴ نرم‌افزار ارز دیجیتال برای ios می‌پردازیم که امکان تحلیل بازار، خرید، فروش و نگهداری رمز ارز را به کاربران می‌دهد.

ویژگی‌های معتبرترین برنامه ارز دیجیتال برای ایفون

امنیت” و “سرعت” مهم‌ترین اصل در بازارهای مالی بوده و معتبرترین برنامه ارز دیجیتال ایفون می‌بایست هر دوی این ویژگی‌ها را به صورت همزمان داشته باشد.

خرید و فروش ارز دیجیتال تنها از طریق صرافی های آنلاین امکان‌پذیر است. در بستر اینترنت نیز همواره خطراتی هم چون هک و حملات سایبری در کمین دارایی و البته اطلاعات هویتی کاربران است. از همین جهت مسئله “امنیت” در یک برنامه ارز دیجیتال برای ایفون، اندروید و همچنین وبسایت ارز دیجیتال اهمیت بسیار بالایی دارد.

موضوع مهم دیگری که در معاملات خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انتخاب بهترین برنامه ارز دیجیتال برای ایفون اهمیت دارد، سرعت انجام تراکنش‌ها و معاملات است. اکثر معامله‌گران بازارهای ارز دیجیتال را به نوسانات گسترده آن می‌شناسند. حال اگر قصد دارید با استفاده از این نوسان‌ها به سود برسید، می‌بایست از وبسایت یا اپلیکیشنی استفاده کنید که سرعت بالایی برای معاملات خرید و فروش و همچنین واریز و برداشت ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند.

در ادامه به بررسی اموزش صرافی ارز دیجیتال با ايفون، نرم‌افزار کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون، صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای ایفون و دانلود برنامه خرید و فروش ارز دیجیتال برای ایفون می‌پردازیم.

اپلیکیشن های خارجی برای آیفون

پلتفرم‌های تریدینگ ویو (TradingView)، بایننس (Binance) و تراست ولت (Trust wallet) سه مورد از برترین اپلیکیشن های خارجی برای آیفون در زمینه تحلیل تکنیکال نمودارهای قیمتی، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و نگهداری رمزارزها هستند که امکانات متفاوتی برای تمامی معامله‌گران (چه افرادی که به تازگی وارد بازار شده‌اند و چه افرادی که به صورت حرفه‌ای در بازار فعالیت می‌کنند) فراهم کرده‌اند.

برنامه تریدینگ ویو برای آیفون

برنامه ارز دیجیتال برای ایفون- تریدینگ ویو

پلتفرم تریدینگ ویو (tradingview.com) به عنوان حرفه‌ای‌ترین بستر تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال و مرجع قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در میان معامله‌گران شناخته می‌شود. امکان دسترسی به نمودارهای قیمتی و سایر امکانات تریدینگ ویو از طریق وبسایت و اپلیکیشن در نسخه‌های اندروید و ios برای کاربران فراهم شده است.

همچنین افراد می‌توانند در تریدینگ ویو برای خود یک حساب کاربری ایجاد کرده و از این طریق تحلیل‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. اگر به تازگی آموزش تحلیل تکنیکال را آغاز کرده‌اید می‌توانید از تحلیل‌های موجود در این پلتفرم استفاده کنید. به همین علت است که اپلیکیشن تریدینگ ویو به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های خارجی برای آیفون محسوب می‌شود.

دریافت برنامه ارز دیجیتال تریدینگ ویو برای ایفون

اپلیکیشن صرافی بایننس برای ایفون

برنامه ارز دیجیتال برای ایفون - صرافی بایننس

صرافی آنلاین بایننس یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال است که بستر خرید و فروش بیت کوین و انواع آلت کوین‌ها را برای معامله‌گران در سراسر جهان فراهم کرده است.

امکان دسترسی به بازار معاملات و همچنین سایر خدمات بایننس نیز همچون تریدینگ ویو از طریق وبسایت و اپلیکیشن در و نسخه اندروید و ios فراهم شده‌است. معامله‌گران در سراسر جهان می‌توانید با ثبت نام در بایننس به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن بایننس (Binance App) که باعث شده تا افراد آن را به عنوان یک برنامه ارز دیجیتال برای ایفون که از امنیت و سرعت کافی برخودار است انتخاب کنند، بازار فیوچرز است. در بازار فیوچرز بایننس معامله‌گران می‌توانند با استفاده از اهرم‌های معاملاتی تا چند برابر موجودی حساب خود ترید و سود کنند. اما همواره به خاطر داشته باشید که استفاده از اهرم‌های معاملاتی، در کنار سود چند برابر ممکن است ضررهای حساب شما را نیز تا چند برابر افزایش دهد.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر به تازگی فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را آغاز کرده‌اید، به هیچ عنوان سمت معاملات فیوچرز و اهرم‌های معاملاتی بالا نروید. چرا که ممکن است نتوانید احساس ترس و طمع را به خوبی مدیریت کنید و از همین جهت ممکن است در معاملات پیاپی سرمایه خود را به صفر برسانید!

نکته دیگری که در هنگام استفاده از اپلیکیشن بایننس باید به آن توجه داشته باشید این است ک به دلیل تحریم‌های بین المللی که برای ایران وضع شده، فعالیت معامله‌گران ایرانی در این پلتفرم ممنوع می‌باشد.

همچنین لازم به ذکر است که بایینس قوانین نسبتا سخت‌گیرانه‌ای برای احراز هویت معامله‌گران در نظر گرفته و در صورتی که تشخیص دهد فردی با آی پی ایران در حال معامله است، اقدام به بلوکه کردن دارایی او می‌کند. همین موضوع باعث شده تا استفاده از بایننس به عنوان یک برنامه ارز دیجیتال برای ایفون در دو سال گذشته کاهش یابد.

بنابراین اگر بایننس را به عنوان پلتفرم معاملاتی خود انتخاب کرده‌اید، می‌بایست از یک VPN یا VPS با آی پی ثابت برای فعالیت در این پلتفرم استفاده کنید تا هیچ خطری مبنی بر بلوکه شدن دارایی، سرمایه شما را تهدید نکند.

دانلود اپلیکیشن بایننس برای ایفون

کیف پول تراست ولت برای ایفون

برنامه ارز دیجیتال برای ایفون - تراست ولت

پس از آشنایی با نرم‌افزار صرافی ارز دیجیتال برای ios، نوبت آن است که یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب برای ایفون را بشناسیم. کیف پول تراس ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال که امکان ذخیره و نگهداری طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را برای معامله‌گران مبتدی و حرفه‌ای فراهم کرده است.

تراست ولت یک کیف پول موبایلی آنلاین است که در دسته کیف پول‌های گرم قرار می‌گیرد و با کاربری بسیار آسانی که دارد، برای افراد تازه ورود به بازار ارزهای دیجیتال بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که امکان نصب و استفاده از این کیف پول در نسخه ویندوز وجود ندارد و کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) یک برنامه ارز دیجیتال برای ایفون و اندروید است. اگر به دنبال دانلود نرم‌افزار والت برای آیفون هستید، پیشنهاد ما به شما کیف پول Trust Wallet است.

دانلود برنامه ارز دیجیتال برای ایفون (کیف پول تراست ولت)

اپلیکیشن های ایرانی برای آیفون

همان طور که در توضیحات مربوط به اپلیکیشن بایننس اشاره شد، فعالیت کاربران ایرانی در صرافی های خارجی ارز دیجیتال می‌تواند سرمایه شما را درگیر ریسک‌های بزرگی کند. بنابراین همواره توصیه می‌شود تا از پلتفرم‌های داخلی برای انجام معاملات خرید و فروش ارزهای استفاده کنید.

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس یکی از معتبرین سایت های خرید و فروش بیت کوین در ایران است که خدمات رمزارزی گوناگونی برای معامله‌گران ایرانی فراهم کرده است. در ادامه به نحوه ثبت نام در اپلیکیشن او ام پی فینکس برای ایفون و همچنین نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در او ام پی فینکس می‌پردازیم.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای ایفون

برنامه ارز دیجیتال برای ایفون او ام پی فینکس

دسترسی به پلتفرم او ام پی فینکس از طریق وبسایت و اپلیکیشن برای معامله گران فراهم شده است. کاربران می‌توانند با دانلود برنامه ارز دیجیتال با لینک مستقیم از وبسایت رسمی او ام پی فینکس، جدیدترین نسخه اندروید او ام پی فینکس را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند و از این طریق به ثبت نام در OMPFinex بپردازند.

اپلیکیشن او ام پی فینکس برای ایفون نیز از طریق وب اپلیکیشن برای کاربران فراهم شده است. نسخه وب اپلیکیشن به راحتی و از طریق مرورگر تلفن همراه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که وبسایت و اپلیکیشن او ام پی فینکس یک برنامه ارز دیجیتال رایگان برای تمامی کاربران است و هیچ هزینه‌ای بابت ثبت نام در او ام پی فینکس از معامله‌گران اخذ نمی‌گردد.

مطالعه بیشتر: آموزش ثبت نام در صرافی او ام پی فینکس

کاربران با استفاده از نسخه وب اپلیکیشن (برنامه ارز دیجیتال برای ایفون) صرافی او ام پی فینکس می‌توانند از تمامی امکانات این صرافی نظیر موارد زیر استفاده کنند:

  • امنیت
  • ربات معامله گر
  • کارت هدیه ارز دیجیتال
  • روش‌های سفارش‌گذاری متنوع
  • مسابقه تریدرها

از بین پلتفرم‌های معرفی شده، شما از کدام یک به عنوان برنامه ارز دیجیتال برای ایفون استفاده می‌کنید؟ بهترین برنامه ارز دیجیتال ایرانی از نظر شما چیست؟

بهترین برنامه ارز دیجیتال برای ایفون چیست؟

پلتفرم تریدینگ ویو به عنوان حرفه‌ای‌ترین بستر تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال و مرجع قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در میان معامله‌گران شناخته می‌شود.

قیمت ارز دیجیتال در او ام پی فینکس چگونه تعیین می‌شود؟

پایه قیمت ها براساس قیمت جهانی می‌باشد. اما قیمت نهایی بر اساس آخرین سفارشات انجام شده کاربران، تعیین شده و نمایش داده می‌شود.

آیا استخراج بیت کوین با ایفون امکان‌پذیر است؟

نمی‌توان گفت که این امکان وجود ندارد. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که استخراج بیت کوین به پردزانده‌های بسیار قدرتمند و هزینه بالایی نیاز دارد. بنابراین استخراج بیت کوین با برنامه ارز دیجیتال برای ایفون انتخابی منطقی و عقلانی نیست و به همین علت است که گوگل پلی و اپل استور استفاده از چنین اپلیکیشن‌هایی را منع کرده‌اند.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. خیلی خوب بود
    خیلی جالبه که دارم میبینم بعضی از صرافی ها کم کم دارن بخش هایی که دارید رو راه اندازی میکنند
    مثل بازار دمو که جدیدا صرافی نوبیتکس راه اندازی کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا