آموزش ارز دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

معرفی ایردراپ sui؛ آموزش شرکت در ایردراپ احتمالی SUI Network

شبکه sui یک بلاک‌چین لایه اول است که بر اساس مکانیسم اثبات سهام راه‌‌اندازی شده و هم‌اکنون در مرحله توسعه و تست خود قرار دارد. ایردراپ sui رویکردی است که تیم توسعه‌دهنده این شبکه از آن به عنوان روشی برای بازاریابی و تست عملکرد قسمت‌های مختلف شبکه استفاده می‌کند. 

به این معنا که کاربران با انجام وظایف مشخص می‌توانند در فرایند تست شبکه Sui Network شرکت کنند و به تناسب میزان فعالیت خود، احتمال دریافت ایردراپ sui را بالاتر ببرند. پروژه بلاک‌چینی sui بر مبنای مقیاس‌پذیری افقی در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی به جامعه رمزارزی معرفی شد. اگر شما نیز به دنبال روش‌های دریافت ایردراپ sui هستید، در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس با ما همراه باشید.

پادکست ایردراپ sui

معرفی ایردراپ sui

معرفی ایردراپ sui

همانطور که در مطلب ایردراپ چیست توضیح داده شد، منظور از ایردراپ ارز دیجیتال فرایندی است که کاربران می‌توانند با انجام فعالیت‌های مشخصی که از سوی خود پروژه تعیین شده، ارز دیجیتال رایگان به دست آورند. فالو کردن حساب رسمی پروژه‌ ارز دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد تعامل با آن‌ها مرسوم‌ترین روش‌های دریافت ایردراپ ارز دیجیتال هستند که با هدف بازاریابی و شناساندن آن پروژه به جامعه رمزارزی انجام می‌شوند و تیم توسعه‌دهنده نیز در ازای انجام این دسته از فعالیت‌ها، به کاربران ارز دیجیتال رایگان اهدا می‌کند.

به بیان ساده‌تر در فرایند ایردراپ ارز دیجیتال افراد می‌توانند با انجام یک سری فعالیت که از سوی تیم توسعه‌دهنده پروژه مشخص شده، در روند توسعه و بازاریابی آن مشارکت داشته باشند و در ازای آن، ارز دیجیتال رایگان به دست آورند.

ایردراپ sui نیز به این صورت است که افراد می‌توانند با انجام یک سری فعالیت در فرایند تست قسمت‌های مختلف بلاک‌چین sui مشارکت کنند و از این طریق احتمال دریافت ایردراپ sui را افزایش دهند. انجام این فعالیت‌ها کاملا رایگان بوده و نیازی به انجام هیچ‌گونه هزینه‌ای از سوی شما نیست.

تنها کافی است از طریق ایجاد کیف پول‌های اختصاصی بلاک‌چین sui، به این شبکه بپیوندید و با توکن‌هایی که در اختیار شما قرار داده می‌شود، قسمت‌های مختلف پلتفرم را تست کنید.

در حال حاضر شبکه sui در وضعیت تست نت (TestNet) و دِونت (DevNet) قرار دارد و کاربران می‌توانند با ایفای نقش در تست قسمت‌های مختلف پلتفرم، در فرایند پیدا کردن باگ‌های احتمالی شبکه مشارکت داشته باشند و در ازای آن در ایردراپ sui شرکت داده شوند.

نحوه دریافت ایردراپ sui

نحوه دریافت ایردراپ sui

پلتفرم sui تاکنون به صورت رسمی پروتکل‌ مشخصی برای دریافت ایردراپ Sui ارائه نکرده و جزئیات ایردراپ sui و زمان دقیق آغاز آن نیز هنوز مشخص نشده است. با توجه به شباهت‌های میان پروژه sui و آپتوس (Aptos)، بسیاری از کارشناسان فعال در حیطه رمزارزها پیش‌بینی می‌کنند که شبکه بلاک‌چینی sui نیز بخش قابل توجهی از توکن‌های خود را بین کاربران فعال در شبکه در قالب «ایردراپ sui» توزیع کند. با راه‌اندازی رسمی پروژه sui نیز احتمالا قیمت ارز دیجیتال بومی این شبکه رشد قابل توجهی را تجربه خواهد کرد و همین موضوع می‌تواند سود بسیار خوبی را نصیب کاربران کند.

بنابراین هر چه میزان فعالیت کاربران در شبکه تست نت بلاک‌چین sui بیشتر باشد، شانس آن‌ها برای دریافت ایردراپ sui افزایش خواهد یافت. در ادامه، مراحل مختلف شرکت در ایردراپ sui و چند نمونه از فعالیت‌هایی که می‌تواند شانس شما را در دریافت ایردراپ sui بالا ببرد، توضیح خواهیم داد.

آموزش دریافت ایردراپ sui

آموزش دریافت ایردراپ sui

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، ایردراپ احتمالی sui به آن دسته از کاربرانی اختصاص خواهد یافت که بیشترین میزان فعالیت را در تست شبکه sui داشته باشند. به منظور ایفای نقش در تست شبکه Sui، ابتدا می‌بایست کیف پول‌های مربوط به این شبکه را نصب کرده و با استفاده از آن، تراکنش‌های واریز و برداشت آزمایشی انجام دهید.

«Sui Wallet»، «Suiet» و «Ethos» سه مورد از اصلی‌ترین کیف پول‌های شبکه sui هستند که برای شرکت در ایردراپ sui می‌بایست در فعالیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید. این کیف پول‌ها به صورت آنلاین ایجاد شده‌اند و برای استفاده از هر یک از آن‌ها می‌بایست، افزونه (Extension) مربوطه را در مرورگر اینترنتی خود دانلود و نصب کرده و اقدام به ایجاد یک کیف پول جدید کنید.

پس از ایجاد کیف پول، گزینه مربوط به درخواست توکن DevNet را انتخاب کنید. به این ترتیب تعداد مشخصی توکن تست Sui به کیف پول شما واریز شده و می‌توانید با استفاده از این توکن‌ها به فعالیت آزمایشی در پلتفرم‌های مربوط به شبکه sui بپردازید و عملکرد قسمت‌های مختلف را تست کنید.

دقت کنید که این توکن‌ها ارزش حقیقی ندارند و تنها برای تست قسمت‌های مختلف پلتفرم در اختیار شما قرار داده می‌شوند. بنابراین در صورت کاهش تعداد یا ارزش این توکن‌ها، هیچ گونه تهدید یا نگرانی متوجه کیف پول شما نخواهد بود. بلکه شما می‌بایست با استفاده از این توکن‌های نمایشی به فعالیت در شبکه sui بپردازید تا شانس خود را برای دریافت ایردراپ sui بالا ببرید.

برای مثال، شما می‌توانید این کیف پول‌ها را به پلتفرم‌های گیمینگ شبکه sui متصل کرده و با استفاده از این توکن‌ها، عملکرد قسمت‌های مختلف بازی را تست کنید. تبدیل موجودی توکن‌ها به یکدیگر یا همان سواپ (Swap)، ساخت ان اف تی (NFT) و جمع‌آوری ان اف تی‌های خاص نیز نمونه‌هایی از دیگر فعالیت‌هایی هستند که در تست عملکرد شبکه sui از اهمیت بالایی برخوردارند.

یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌هایی که محوریت اصلی شبکه sui محسوب می‌شود، استیکینگ ارزهای دیجیتال است. بنابراین شما می‌توانید با استیک آزمایشی توکن‌هایی که در اختیارتان قرار گرفته، در فرایند تست استیکینگ پلتفرم Sui نیز ایفای نقش کنید و در ایردراپ احتمالی sui شرکت داده شوید.

وبسایت crew3.xyz یکی از برترین پلتفرم‌های فعال در حوزه ایردراپ ارزهای دیجیتال است که تسک‌ها و وظایف مربوط به هر ایردراپ را در هر مقطع زمانی به صورت کامل مشخص می‌کند. به بیان دیگر، با مراجعه به این پلتفرم شما می‌توانید جدیدترین ایردراپ‌های دنیای کریپتو را به همراه جزئیات هر یک مشاهده کنید و با آن دسته از فعالیت‌ها و تسک‌هایی که انجام آن‌ها منجر به افزایش احتمال دریافت ایردراپ ارز دیجیتال خواهد شد، آشنا شوید.

برای آشنایی با تسک‌های مورد نیاز برای شرکت در ایردراپ sui نیز کافی است وارد وبسایت crew3.xyz شوید، کیف پول خود را متصل کنید، روی Sui Global بزنید و تسک‌های مشخص شده را انجام دهید.

گاهی اوقات ممکن است ضمن انجام این فعالیت‌ها به دلیل وجود باگ‌های احتمالی در شبکه sui، موجودی توکن‌ Sui در کیف پول شما کاهش پیدا کند یا به صورت ناگهانی صفر شود. لازم به ذکر است که در چنین اتفاقی هیچ جای نگرانی وجود نداشته و میزان موجودی کیف پول شما در شبکه sui تنها به صورت نمایشی بوده و قابل برداشت در شبکه‌های بلاک‌چینی واقعی نیست.

توکن‌های sui که در ابتدای نصب کیف پول در اختیار شما قرار می‌گیرد، توکن تست هستند و به عنوان ابزاری برای شرکت در فعالیت‌های آزمایشی به کار برده می‌شوند و در دنیای واقعی قابل استفاده نیستند. در ایردراپ sui نیز تنها موضوعی که اهمیت دارد، میزان فعالیت و تعامل کاربران با شبکه بوده و موجودی کیف پول آن‌ها معیار دریافت ایردراپ sui نیست.

آیا ایردراپ sui معتبر است؟

آیا ایردراپ sui معتبر است؟

تا زمان نگارش این مقاله، هیچ اطلاعیه رسمی پیرامون زمان و نحوه برگزاری ایردراپ sui منتشر نشده است. اما مطابق با اطلاعات موجود در توکنومیکس (Tokenomics) این پروژه،  20 درصد توکن‌های sui به عنوان پاداش برای مشارکت‌کنندگان اولیه در نظر گرفته شده و احتمال می‌رود این بخش بین کاربرانی که در زمان تست شبکه مشارکت می‌کنند، در قالب ایردراپ sui wallet توزیع شود.

نکات پایانی برای شرکت در ایردراپ sui

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شرکت در ایردراپ sui کاملا رایگان بوده و نیاز به انجام هیچ‌گونه هزینه از جانب کاربران نیست و تنها از طریق مشارکت در فرایند تست نت شبکه sui امکان‌پذیر خواهد بود. بنابراین، در صورت مواجهه با هر گونه برنامه‌ یا طرح با عنوان ایردراپ sui که شرط شرکت در این ایردراپ را واریز رمزارز تعریف می‌کنند، مطمئن باشید که با یک پروژه اسکم مواجه هستید.

دومین نکته‌ای که توجه به آن خالی از لطف نخواهد بود، دقت به جزئیات تسک‌های تعیین‌شده است. توجه داشته باشید که انجام هر یک از این تسک‌ها دارای محدودیت زمانی بوده و در مقاطع مختلف پیشرفت پروژه، به‌روزرسانی می‌شوند. بنابراین، اگر قصد دارید تا با انجام فعالیت‌های به‌موقع، شانس بیشتری برای دریافت ایردراپ sui داشته باشید، بهتر است حساب‌های رسمی مرتبط با پروژه sui را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و نسبت به جدیدترین تسک‌های اعلام شده آگاهی داشته باشید.

بیشترین سوالات کاربران در مورد ایردراپ sui

چه سازمان‌هایی در پروژه sui سرمایه‌گذاری کرده‌اند؟

تیم سازنده sui یعنی Mysten Labs در سه مرحله، ۳۳۶ میلیون دلار جذب سرمایه داشته و Coinbase Venture، Samsung NEXT و Jump Crypto سرمایه‌گذاران مطرح این پروژه هستند.

آیا ایردراپ sui واقعی است؟

تیم توسعه‌دهنده این پروژه هیچ گونه اطلاعیه رسمی در مورد ایردراپ SUI منتشر نکرده؛ اما در توکنومیکیس پروژه، ۲۰ درصد از توکن‌ها به کاربران فعال در شبکه اختصاص یافته که همین موضوع احتمال ایردراپ sui را بالا می‌برد.

چگونه ایردراپ sui بگیریم؟

برای دریافت ایردراپ sui wallet می‌بایست ابتدا کیف‌پول sui wallet را روی مرورگر خود نصب کرده و سپس با استفاده از تست توکن‌های sui که در اختیار شما قرار می‌گیرد، به فعالیت و تعامل در شبکه sui بپردازید.

سلب مسئولیت در محتوای ایردراپ sui

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. سلام وخسته نباشید و ارزوی موفقیت روزافزون عالی بود
    باز هم از این ایردراپ ها البته پروژه های خوب واینده داری که بنظر میرسن قرار دهید با تشکر

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      بله حتما ترندترین و داغ‌ترین موضوعات کریپتو در مقالات خبری و آموزشی وبلاگ او ام پی فینکس پوشش داده میشن.

    1. سلام وقت بخیر. احتمالا این مرحله از ایردراپ ارز سویی SUI به پایان رسیده، اگر هنوز پورتال شرکت در ایردراپ باز هست، باید دوباره تلاش کنید تا تایید بشین، شاید اتصال اینترنت شما مشکل داشته باشه یا نرم افزارهاتون به‌روزرسانی نیاز داشته باشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا