آموزش متاورساخبار ارز دیجیتالبازی های ارز دیجیتال

معرفی و آموزش بازی استار اطلس Star Atlas

بازی استار اطلس یکی از پر سر و صداترین بازی‌های بلاک چین است که نسل بعدی بازی‌های کریپتویی را با گرافیک‌های پیشرفته به تصویر می‌کشد. این بازی در سبک RPG ترکیب متفاوت و جذابی را از متاورس و کریپتو را به دنیای گیمفای می‌آورد.

بازیکنان در این بازی به آینده‌ای دور در سال ۲۶۲۰ سفر می‌کنند و ماجراجویی خود را در یک فضای خیالی و هیجان انگیز شروع می‌کنند. این بازی از تکنولوژی بلاک چین بهره می‌برد و بر پایه سولانا ساخته شده است. از نظر محتوایی، بازی استار اطلس محتوای داستان خود را بر اساس تصمیمات و انتخاب‌های بازیکنان ایجاد می‌کند و اقدامات هر بازیکن تاثیر مستقیمی بر دنیای اطراف و روند بازی خواهد داشت.

با توجه به اینکه بازی استار اطلس از تکنولوژی بلاک چین استفاده می‌کند، راه‌های متنوعی برای کسب درآمد در این بازی وجود دارد. بازیکنان می‌توانند از طریق NFT، معامله با بازیکنان دیگر و مشارکت در فعالیت‌های بازی توکن بازی را کسب کنند.

در ادامه با این مقاله از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه باشید تا به جزئیات و اطلاعات دقیق بازی استار اطلس و نحوه کسب درآمد از این بازی بپردازیم.

پادکست معرفی و آموزش بازی استار اطلس

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال

بازی استار اطلس چیست؟

استار اطلس یک بازی متاورسی است که در آینده جای گرفته. در این بازی، بازیکنان می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، ماجراجویی کنند و اجتماع خود را تشکیل دهند. هر بازیکن می‌تواند یک شغل یا وظیفه داشته باشد که اقتصاد و داستان بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هدف اصلی توسعه دهندگان این بازی، ایجاد فرصتی برای بازیکنان است تا زندگی مجزایی را در دنیای متاورس ایجاد کنند، که به آنها امکان شکستن حد و مرز فیزیک، زمان و واقعیت را می‌دهد.

مانند دنیای واقعی، که رویدادهای روزانه آن مشخص نیست، بازی استار اطلس هم دنیای غیر منتظره‌ای را برای بازیکنان ساخته است که رویدادهای آن غیرقابل پیشبینی است. این امر یکی از جنبه‌های جذاب بازی است و باعث می‌شود که تجربه بازی هیجان انگیزتر شود.

بازی از سه دسته کاراکتر به نام‌های MUD، ONI و USTUR تشکیل شده است. هرکدام از این دسته‌ها بخش‌های مختلفی برای زندگی دارند. البته، هرکدام از کاراکترها می‌توانند در تمامی بخش‌ها تردد کنند، ولی انتخاب کاراکتر و سبک بازی می‌تواند چالش‌های متفاوتی را ایجاد کند.

کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل؛ معرفی بهترین بازی‌های P2E

استار اطلس یک عنوان تریپل ای (AAA) است و گرافیک آن به اندازه بازی‌های کنسول‌های گیمینگ است. برای شروع، بازیکنان باید یک NFT از بازی را تهیه کنند. این NFT به عنوان سرمایه شما در بازی شناخته می‌شود و شما در هر لحظه توانایی فروش آن را دارید.

نحوه بازی استار اطلس

برای شروع بازی استار اطلس باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا باید به وب سایت رسمی بازی استار اطلس Star Atlas بروید و ثبت نام کنید.
  • پس از ثبت نام در وب سایت باید یک کیف پول سولانا را به حساب خود متصل کنید تا از آن برای خرید NFT بازی استفاده کنید.
  • برای شروع بازی حتما باید یک NFT بخرید. برای خرید NFT می‌توانید از ارز ATLAS و برای پرداخت کارمزد از SOL استفاده کنید.
  • پس از خرید NFT باید کاراکتر خود و نقش خود را در بازی انتخاب کنید.
  • برای کسب درآمد و سفر کردن در بازی هم باید یک سفینه، سوخت و تجهیزات مورد نیاز سفینه را تهیه کنید.

در بازی استار اطلس مشکلات میان انسان‌ها (MUD)، اندرویدها (USTUR) و بیگانگان (ONI) به تصویر کشیده می‌شود. یکی از اهداف اصلی بازی برای هرکدام از آنها محافظت و دفاع از منطقه زندگی خود است.

استخراج و معامله از ویژگی‌های کلیدی بازی هستند. استخراج منابع از سطح زمین و سیارات مختلف می‌تواند راه خوبی برای کسب درآمد از بازی باشد، ولی برای معامله و جا به جایی این منابع نیاز به همکاری با بازیکنان دیگر دارید.

بازیکنان در استار اطلس به عنوان شهروندان شناخته می‌شوند و هر شهروند جدای از استخراج و معامله برای کسب درآمد، می‌تواند یک حرفه به خصوص را در بازی انتخاب کند.

کسب درآمد از بازی استار اطلس

بازی استار اطلس همانند بازی‌های دیگر بلاک چین از سیستم P2E (Play-to-Earn) استفاده می‌کند. این بازی دو توکن به نام‌های ATLAS و POLIS دارد. ATLAS توکن اصلی بازی است که برای خرید و فروش و معامله از آن استفاده می‌شود.  توکن POLIS هم در بازی یک توکن خاص است که به بازیکنان حق رای دادن در رویدادها و تصمیمات درون بازی را می‌دهد. این توکن‌ها را می‌توانید به صورت جداگانه خریداری کنید و توکن ATLAS را می‌توانید از فعالیت‌های درون بازی دریافت کنید.

بازیکنان می‌توانند برای کسب درآمد، سفینه‌های خود را به ماموریت ارسال کنند. انجام این ماموریت‌ها به بازیکنان توکن ATLAS جایزه می‌دهد. با این حال، بعد از انجام تعدادی ماموریت، سوخت و منابع سفینه تمام می‌شود. سفینه‌های کوچک در روز می‌توانند حدود ۱ توکن درآمد داشته باشند، در حالی که سفینه‌های بزرگ‌تر می‌توانند تا ۱۰۰ توکن در روز درآمد داشته باشند. با این حال، هزینه سوخت و منابع سفینه‌های بزرگ‌تر بیشتر است.

برای سرمایه گذاری در بازی، ۴ دسته NFT وجود دارد که شامل سفینه، لوازم شخصی سازی، ساختمان و نشان می‌شود. سفینه‌ها بهترین گزینه برای سرمایه گذاری هستند و ممکن است به مرور زمان رشد خوبی داشته باشند. همچنین، خرید سفینه یکی از نیازهای شما برای سفر در فضای بازی است. ساختمان‌ها و سازه‌ها هم می‌توانند برای سرمایه گذاری و کسب درآمد مداوم در بازی مورد استفاده قرار بگیرند.

بازیکنان در بازی استار اطلس کنترل کامل بر تمام دارایی‌های خود از NFT تا منابعی که استخراج می‌کنند را دارند. برای خرید و فروش و مبادله این دارایی‌ها در بازی هم می‌توانند از توکن ATLAS استفاده کنند.

اقتصاد و دیفای بازی استار اطلس

بازی استار اطلس از بلاک چین سولانا و معاملات غیر متمرکز Serum بهره می‌برد. بازیکنان استار اطلس می‌توانند در حین گیمپلی با استفاده از قراردادهای هوشمند با پلتفرم‌‌های دیفای ارتباط برقرار کنند. این ارتباط به بازیکنان فرصت‌های بسیاری را برای کسب درآمد می‌دهد.

نقاط قوت و ضعف بازی استار اطلس

بازی استار اطلس، بدون شک در حال شکل دادن به آینده بازی‌های بر پایه بلاک چین است و هدف بزرگی را برای این صنعت قرار داده است. این بازی به بهترین نحو ویژگی‌های بازی‌های وب ۲ و وب ۳ را ترکیب کرده است، ولی چنین پروژه‌ای برای پیشرفت و توسعه به وقت و توجه بسیار زیادی نیاز دارد. اگر اجرای این پروژه به درستی صورت نگیرد، تمام مزایای آن می‌تواند به بدترین ویژگی‌های آن تبدیل شود.

جمع بندی بازی استار اطلس

بازی استار اطلس آینده بازی‌های وب ۳ و بازی‌های بر پایه بلاک چین است. این بازی یک اکوسیستم را در قالب یک دنیای واقعیت مجازی به بازیکنان ارائه می‌کند که هرچیزی در آن ممکن است. بزرگ‌ترین ویژگی این بازی در کنار گرافیک بی نظیر و دنیای آن سیستم کسب درآمد از بازی استار اطلس است. تا به حال اکثر بازی‌های P2E (Play-to-Earn) روند تکراری و مکانیزم‌های ساده را در گیمپلی خود برای کسب درآمد قرار داده بودند، ولی استار اطلس همه چیز را عوض کرده است.

معرفی بازی سندباکس، آموزش کسب درآمد با خرید زمین

سوالات پرتکرار درباره بازی استار اطلس

استار اطلس چیست؟

استار اطلس یک بازی بر پایه بلاک چین سولانا و موتور گرافیکی Unreal Engine 5 است.

آیا بازی استار اطلس رایگان است؟

خیر، برای شروع بازی Star Atlas باید حداقل یک NFT از این بازی خریداری کنید.

توکن‌های بازی استار اطلس چیست؟

بازی استار اطلس دو توکن با نام‌های ATLAS و POLIS دارد که اقتصاد بازی بر پایه آنها تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا