آموزش ارز دیجیتالآموزش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتالبازی های ارز دیجیتال

کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل؛ معرفی بهترین بازی‌های P2E

کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل، یکی از تازه‌ترین روش‌های دریافت کریپتو است. بازی‌های غیرمتمرکز، جدیدترین زیر شاخه از اقتصاد غیر متمرکز (Decentralized Finance) هستند و به تازگی یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازی‌های ویدیویی را برای بازیکنان و طرفداران ایجاد کرده‌اند که توانایی کنترل دارایی‌های درون بازی است. با کمک بازی‌های P2E (Play-to-Earn) شما می توانید از بازی‌های موبایلی ارز دیجیتال کسب کنید و بر دارایی‌های درون بازی خود کنترل داشته باشید. در ادامه این مقاله با صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه باشید تا به لیستی از بهترین بازی‌های موبایلی برای کسب ارز دیجیتال بپردازیم.

پادکست کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل؛ معرفی بهترین بازی‌های P2E

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

اکسی اینفینیتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که امکانات کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل را فراهم کرده است. این بازی در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گیمفای است که بازیکنان از سرتاسر جهان آن را بازی می‌کنند و از آن کسب درآمد می‌کنند. بعد از بحران پاندمی و شرایط سخت آن، این بازی راه بسیار خوبی برای کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل بوده است.

هدف اصلی بازی جمع آوری، پرورش و مبارزه با هیولاها است. بازیکنان به ازای بازی کردن، توکن به خصوص این بازی به نام AXS و SLP را دریافت می‌کنند. این توکن‌ها را به همراه هیولاهای درون بازی می‌توانید در مارکت درون بازی به ازای اتریوم به فروش برسانید.

مطالعه بیشتر: کسب درآمد از بازی اکسی اینفینیتی با کاشت و برداشت در فاناسیا و پرورش اکسی ها

بازی دنیای کشاورزها (Farmers World)

بازی دنیای کشاورزها (Farmers World)

نام بازی دنیای کشاورزها به خوبی داستان و سبک این بازی را توضیح می‌دهد. در این بازی، بازیکنان برای کسب ارز دیجیتال باید با استفاده از زمین، منابع و تجهیزات کشاورزی کسب و کار خود را توسعه دهند. این بازی بر پایه بلاک چین WAX ساخته شده است و به تازگی رشد چشم گیری در بین بازی‌های بر پایه بلاک چین و NFT داشته است. هر بازیکن برای شروع این بازی به یک NFT به خصوص نیاز دارد. بازیکنان می‌توانند با درگیر شدن با کشاورزان دیگر منابع بیشتر جمع کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند.

بازی مانستا اینفینیت (Monsta Infinite)

بازی مانستا اینفینیت (Monsta Infinite)

بازی مانستا اینفینیت یکی دیگر از بازی‌های مبتنی بر هیولاها است که پتانسیل بسیار زیادی برای قرار گرفتن در لیست بهترین عناوین کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل را دارد. بازیکنان برای شروع بازی باید سه هیولا یا مانستا ( Monsta ) از مارکت بازی خریداری کنند. هر هیولا ۶ کارت توانایی، ۲ کارت حمله و ۲ کارت دفاع دارد که به بازیکن امکانات منحصر به فردی را در طول بازی ‌می‌دهد.

در بازی مانستا اینفینیت، شما باید با سایر بازیکنان رقابت کنید و با جمع آوری امتیاز توکن بازی را به نام MONI دریافت کنید. این بازی در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین فرصت‌ها برای کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل است.

مشاهده قیمت لحظه‌ ای و خرید اتریوم در صرافی ارز دیجیتال

بازی دویکینز (Devikins)

بازی دویکینز (Devikins)

بازی دویکینز که توسط استودیوی MoonLabs ساخته شده است، دنیای بی انتهای کاراکترهایی به نام دویکینز را به تصویر می‌کشد. در این بازی، بازیکنان می‌توانند دویکینزها را جمع آوری و پرورش دهند. دویکینز یک بازی مهیج در سبک RPG است که عناصر JRPG را در رقابت‌ها به بازیکنان ارائه می‌دهد. بازیکنان برای کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل دویکینز می‌توانند از توکن بازی به نام DVK استفاده کنند. این توکن به بازیکنان امکان فعالیت در مارکت داخل بازی را می‌دهد و می‌تواند به عنوان یک فرصت خوب برای کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل شناخته شود.

بازی گیاهان علیه مردگان متحرک (Plant vs Undead)

بازی گیاهان علیه مردگان متحرک (Plant vs Undead)

بازی Plant VS Undead یک بازی پرطرفدار دفاعی چندنفره است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از گیاهان در قالب NFT با بازیکنان دیگر رقابت کنید. برای کسب ارز دیجیتال از این بازی به هیچ سرمایه اولیه‌ای نیاز ندارید پس این بازی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شروع است. این بازی بر پایه تکنولوژی، تجارت، معامله و ارتقا گیاهان ساخته شده است و فرصت نوآورانه‌ای را در دنیای کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل ساخته است.

بازی موباکس (Mobox)

بازی موباکس (Mobox)

موباکس یک بازی P2E (Play-to-Earn) دیگر است که به بازیکنان امکان کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل را می‌دهد. بازی موباکس به صورت خلاقانه‌ای مکانیک‌های بازی‌های ویدیویی مختلف را ترکیب کرده است تا یک اکو سیستم جذاب بر پایه اقتصاد غیر متمرکز و NFT را برای بازیکنان ایجاد کند. بازی‌هایی مانند Trade Action، Token Master و MOMO Farmer نیز از زیرمجموعه‌های بازی موباکس هستند. بازی موباکس یک مارکت درون بازی برای خرید و فروش NFT نیز دارد.

بازی ریلم (Realm)

بازی ریلم (Realm)

بازی Realm با توانایی ادغام موسیقی، هنر و بازی‌های ویدیویی موفق شده است تا یک اکو سیستم منحصر به فرد و جذاب را در قالب میکروورس‌های (MicroVerses) مختلف ایجاد کند. در این بازی، بازیکنان با استفاده از پورتال‌ها می‌توانند به میکروورس‌های متنوع دسترسی پیدا کنند. در بازی ریلم، بازیکنان برای کسب درآمد می‌توانند NFT بازی و توکن REALM را کسب کنند. همچنین، بازیکنان می‌توانند حیوانات خانگی سه بعدی را جمع آوری و با سفر به میکروورس‌های مختلف آنها را پرورش دهند. از سوی دیگر، هنرمندان در بازی توانایی ساخت دنیاهای به خصوص خود را دارند و می‌توانند حق امتیاز آثار خود را دریافت کنند.

مشاهده قیمت لحظه‌ ای و خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال

بازی کریپتو شوتر (Crypto Shooter)

بازی کریپتو شوتر (Crypto Shooter)

بازی کریپتو شوتر یکی دیگر از بازی‌های جذاب برای کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل است. در این بازی، بازیکنان باید به شخصیتی به نام اسپارکی کمک کنند تا جوجه گنجشک‌های خود را نجات دهد. این بازی در حال حاضر بیش از ۵ نقشه و ۱۰۰ مرحله جذاب را برای بازیکنان فراهم کرده است.

بازیکنان در بازی می‌توانند توکنی به نام SparkPoint را دریافت کنند. این توکن‌ برای خرید‌های درون بازی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بازی کاملا رایگان است، اما شامل تبلیغات می‌شود.

تاثیر و پیشرفت بازی‌های موبایل بر پایه بلاک چین

بازی‌های ‌P2E بر پایه بلاک چین تاثیر زیادی بر گسترش و پیشرفت این تکنولوژی داشته‌اند. بعضی از این بازی‌ها نیاز به سرمایه اولیه دارند، در حالی که بسیاری از آنها کاملا رایگان هستند. صنعت بازی‌های ویدیویی در چند سال اخیر با توجه به پاندمی و ادغام با رمزارزها توجه زیادی به خود جلب کرده است. این ورود اقتصاد و کریپتو به بازی‌ها نظرات متفاوتی را با خود به همراه داشته است. برخی مخالف ادغام کریپتو با بازی‌های ویدیویی هستند، در حالی که دیگران از اهمیت بیشتری که به بازی‌ها داده می‌شود، خوشحال هستند. در هر صورت استفاده از بلاک چین و NFT در بازی‌‌های ویدیویی پیشرفتی برای این صنعت است که در سال‌های آینده مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد.

مطالعه بیشتر: معرفی بازی سندباکس، آموزش کسب درآمد با خرید زمین

سوالات پر تکرار درباره کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل

آیا کسب ارز دیجیتال با بازی کردن ممکن است؟

بله، یکی از جدیدترین روش‌ها برای کسب ارز دیجیتال بازی کردن است.

کسب ارز دیجیتال از بازی موبایل چه مزایایی دارد؟

بازیکنان از این روش می‌توانند روی دارایی‌های درون بازی خود کنترل داشته باشند.

از چه بازی‌هایی می‌توان ارز دیجیتال کسب کرد؟

بازی‌هایی که در این مقاله لیست کرده‌ایم، تعدادی از بهترین و امن‌ترین بازی‌ها برای کسب ارز دیجیتال هستند.

امیرمهدی شکوهی

امیر مهدی شکوهی هستم. دو سال قبل نوشتن و ترجمه را شروع کردم. نزدیک به 10 سال زبان خواندم و مدرک‌های CAE و TTC گرفتم. در حال حاضر به طور اختصاصی روی مقالات بخش‌های بازی‌‌های بلاک چینی، ان اف تی‌ها و متاورس متمرکز هستم. به زبان انگلیسی، فیلم، سریال و بازی‌های ویدئویی علاقه زیادی دارم. همچنین به طور حرفه‌ای در بازار فعالیت می‌کنم. به نظرم کریپتوکارنسی‌ها آینده اقتصاد را شکل خواهند داد و تحولی در اقتصاد غیرمتمرکز ایجاد خواهند کرد.

مطالعه بیشتر

‫۲ دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا