آموزش ارز دیجیتالآموزش صرافی او ام پی فینکس

نحوه فعالسازی ربات اسپات گرید در صرافی او ام پی فینکس

ربات گرید نقطه‌ای یا ربات اسپات گرید (Spot Grid) جزو برترین ربات‌هایی است که تا به امروز در بازارهای مالی ارائه شده است. ربات اسپات گرید یک ربات تحلیلگر یا ربات سیگنال‌ نبوده و در اصل یک دستیار معاملاتی برای شماست تا بتوانید از نوسان‌های مقطعی در قیمت، به بهترین روش برای کسب سود استفاده کنید.

به بیان دیگر ربات گرید به شما کمک می‌کند تا بتوانید با استفاده از نوسان‌ قیمت ارزهای دیجیتال در قالب معاملات خرید و فروش پله‌ای در زمان‌های دقیق و مناسب به کسب سود بپردازید. در ادامه این مطلب، ربات گرید صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس را معرفی کرده و به شما آموزش می‌دهیم تا بدون نیاز به حضور در حساب کاربری، معاملات نوسان‌گیری رمزارز مورد نظرتان را به ثبت برسانید.

پادکست آموزش ربات اسپات گرید او ام پی فینکس

ربات اسپات گرید در او ام پی فینکس چگونه کار می‌کند؟

عملکرد کلی ربات اسپات گرید به این شکل است که بر اساس تنظیماتی که کاربر مشخص کرده، اقدام به ثبت سفارش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در سطوح مشخص می‌کند. به این صورت که شما یک محدوده قیمتی برای ربات مشخص کرده و تعیین می‌کنید که می‌خواهید چه تعداد سطح یا همان گرید به عنوان نقاط ورود به معاملات خرید یا فروش در نظر گرفته شود.

هر یک از این سطوح در واقع یک نقطه برای ورود به معامله خرید یا فروش هستند. به بیان بسیار ساده استراتژی ربات گرید این است که در سطوح پایین‌تر برای شما خرید انجام دهد و در سطوح بالاتر تسویه حساب کرده و از معامله خرید قبلی خارج شود.

این معاملات خرید و فروش به صورت کاملا خودکار توسط ربات انجام شده و نیازی به ثبت معامله توسط کاربر نیست. تنها اقدامی که کاربر می‌بایست انجام دهد این است که محدوده قیمتی فعالیت ربات و تعداد گرید را مشخص کند. بنابراین گرید تریدینگ به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به آنلاین بودن و حضور در حساب کاربری، معاملات نوسان‌گیری رمزارزها را به طور کاملا دقیق و در زمان مناسب به ثبت برسانید.

ساخت ربات اسپات گرید در صرافی او ام پی فینکس

انواع ربات اسپات گرید در او ام پی فینکس 

کاربران در او ام پی فینکس می‌توانند به دو صورت «پیشنهاد خودکار» و «شخصی‌سازی» ربات اسپات گرید مورد نظر خود را فعال کنند. در ربات اسپات گرید پیشنهاد خودکار (AI)، الگوریتم‌های هوشمند مطابق با دامنه نوسان قیمت رمزارزهای مختلف، محدوده قیمتی فعالیت ربات اسپات گرید و تعداد سطوح یا همان گریدها را مشخص کرده و کاربر تنها مبلغ سرمایه‌گذاری در ربات را مشخص می‌کند. «پیشنهاد خودکار» برای آن دسته از کاربرهایی که با ساز و کار ربات آشنایی چندانی نداشته و استراتژی معاملاتی شخصی ندارند، بسیار مناسب خواهد بود.

همچنین این امکان نیز فراهم شده تا کاربر، ربات اسپات گرید در او ام پی فینکس را کاملا مطابق با تنظیمات مورد نظر خود ایجاد کند. برای این منظور کافیست ربات اسپات گرید شخصی‌سازی را انتخاب کنید. در این حالت می‌بایست علاوه‌بر مبلغ سرمایه‌گذاری در ربات، محدوده قیمتی و تعداد گریدها را نیز خودتان مشخص کنید. در ادامه هر دو حالت «پیشنهاد خودکار» و «شخصی‌سازی» ربات اسپات گرید در او ام پی فینکس را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

نحوه فعالسازی ربات اسپات گرید صرافی او ام پی فینکس

برای معامله با ربات اسپات گرید ابتدا لازم است وارد حساب کاربری خود شوید. اگر در پلتفرم او ام پی فینکس دارای حساب کاربری نیستید، می‌بایست ابتدا ثبت نام کنید تا امکان دسترسی به قابلیت ربات معامله‌گر ارز دیجیتال برای شما فراهم شود.

پس از ورود به حساب کاربری می‌بایست در صفحه داشبورد از قسمت بالای صفحه سمت راست بر روی «ربات‌های معامله‌گر» کلیک کنید. به این ترتیب به صفحه داشبورد مدیریتی ربات در حساب کاربری خود وارد می‌شوید.

ساخت ربات گرید در او ام پی فینکس

در قسمت «انواع ربات‌ها» می‌توانید خلاصه‌ای از وضعیت کل ربات‌های معامله‌گری که توسط کاربران او ام پی فینکس ساخته شده، ببینید. برای مثال در تصویر فوق مشخص شده که ۴۰ درصد از کاربرهایی که ربات ایجاد کرده‌اند، کسب سود داشته‌اند. در مجموع نیز تعداد ۲۹۰ ربات توسط کاربرهای پلتفرم ایجاد شده است. سودی که تاکنون کاربرها از ربات‌هایشان کسب کرده‌اند نیز حدودا ۱۸۸ میلیون تومان بوده است.

آموزش ثبت نام در او ام پی فینکس

در قسمت «پرطرفدارهای امروز» هم می‌توانید ببینید که در ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین رباتی که کاربرها فعال کرده‌اند، در کدام بازارهای معاملاتی بوده است.

قسمت «اطلاعات سود و دارایی شما» نیز نشان می‌دهد که سود امروز و کل سود کسب شده توسط معاملاتی که با ربات گرید ثبت شده‌اند، چقدر بوده است. «دارایی‌های در جریان» هم مجموع مبالغ سرمایه‌گذاری شده در کل ربات‌های معامله‌گر حساب کاربری‌تان را نشان می‌دهد. دقت کنید که سود یا ضرر معاملاتی که توسط ربات ثبت شده نیز در این قسمت لحاظ شده است. لازم به ذکر است که تمام اطلاعات موجود در این صفحه، هر یک ساعت به روز رسانی می‌شود.

برای ایجاد ربات اسپات گرید می‌بایست در قسمت مربوط به «ربات اسپات گرید» بر روی دکمه سبز رنگ «ساخت ربات» بزنید. به این ترتیب به صفحه تنظیمات ربات گرید او ام پی فینکس هدایت خواهید شد که از سه بخش اصلی تشکیل شده است.

صفحه ربات معامله گر او ام پی فینکس

در قسمت اول سمت راست صفحه، گزینه‌هایی برای شما در نظر گرفته شده تا بتوانید انواع ربات معامله‌گر در حساب کاربری خود را مدیریت کنید. در قسمت بعدی می‌بایست نوع ربات گرید را مشخص کنید. به بیان دیگر می‌بایست مشخص کنید که قصد دارید از ربات گرید پیشنهاد خودکار او ام پی فینکس استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید ربات گرید مورد نظرتان را به صورت شخصی‌سازی شده ایجاد کنید.

پس از مشخص کردن نوع ربات می‌توانید با پر کردن فیلدهای تنظیمات، ربات مورد نظرتان را ایجاد کنید. امکان دسترسی به نمودار لحظه‌ای قیمت و استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال نیز در همین صفحه برای شما فراهم شده است.

ربات اسپات گرید پیشنهاد خودکار (AI) در او ام پی فینکس

ربات گرید پیشنهاد خودکار (AI) در او ام پی فینکس

با انتخاب گزینه «پیشنهاد خودکار» به صورت پیش فرض یک ربات گرید برای بازار «تتر/تومان» به شما نشان داده خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید بر روی علامت فلش کلیک کرده و بازار مورد نظر خودتان را انتخاب کنید تا ربات اسپات گرید پیشنهادی او ام پی فینکس در آن بازار به شما نشان داده شود.

پس از انتخاب بازار مورد نظر، محدوده قیمتی فعالیت ربات، تعداد گرید، فاصله گریدها و سود به ازای هر گرید در آن بازار به شما نمایش داده خواهد شد. برای فعالسازی ربات کافیست مبلغ سرمایه‌گذاری‌ را وارد کنید و بر روی دکمه «ساخت ربات گرید» بزنید.

دقت کنید که حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری برای فعالسازی ربات گرید برابر با یک میلیون تومان است. اما اگر تعداد گریدهای ربات بیشتر از ۱۰ باشد، حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری نیز افزایش می‌یابد؛ به ازای هر گریدِ بیشتر از عدد ۱۰ لازم است ۱۰۰ هزار تومان به مبلغ کل سرمایه‌گذاری اضافه کنید.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در بازار تتری هم به ازای هر گرید برابر با ۱۰ تتر است؛ مثلا اگر در بازار «اتریوم/تتر» تعداد گرید را برابر با ۴ قرار دهید، حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری ربات برابر با ۴۰ تتر خواهد بود.

سطوحی که پایین‌تر از قیمت لحظه‌ای هستند، به رنگ سبز مشخص شده و نماینده نقاط ثبت سفارش خرید ربات گرید هستند. به این معنا که هر زمان قیمت به این سطوح برخورد کند، یک معامله خرید برای شما توسط ربات ثبت خواهد شد.

سطوحی که بالاتر از قیمت لحظه‌ای هستند نیز به رنگ قرمز مشخص شده و نماینده نقاط فروش ربات اسپات گرید هستند. یعنی هر زمان که قیمت به این سطوح برخورد کند، ربات یک معامله فروش برای شما ثبت خواهد کرد.

حجم هر سفارشی که ربات ثبت می‌کند از فرمول زیر به دست می‌آید:

فرمول حجم سفارش ربات گرید

در ربات فوق اگر گزینه «استفاده از دارایی تتر» را فعال کرده باشید، موجودی تتری که از قبل در حساب کاربری خود دارید نیز در سفارش‌های ثبت شده توسط ربات لحاظ می‌شود.

ربات اسپات گرید شخصی‌سازی شده در او ام پی فینکس

ربات گرید شخصی‌سازی شده در او ام پی فینکس

در ربات اسپات گرید شخصی‌سازی، تمام تنظیمات ربات را خود کاربر مشخص می‌کند. ابتدا می‌بایست بازار موردنظرتان را مشخص کنید. بازار به صورت پیش فرض بر روی «تتر/تومان» قرار گرفته است. در صورت تمایل می‌توانید به راحتی آن را تغییر دهید و بازار دلخواه خود را انتخاب کنید.

در مرحله بعد می‌بایست محدوده قیمت فعالیت ربات را مشخص کنید. با تعیین کمترین و بیشترین قیمت، ربات اسپات گرید در همین محدوده اقدام به سفارش‌گذاری خواهد کرد.

پس از آن می‌بایست تعداد گرید را مشخص کنید. در حال حاضر می‌توانید تعداد گریدها را عددی بین ۲ تا ۱۰۰ انتخاب کنید. پس از مشخص شدن محدوده قیمت و تعداد گرید، سطوح گرید در نمودار به شما نمایش داده شده و عدد مربوط به فاصله گریدها و سود به ازای هر گرید نیز محاسبه می‌گردد.

در نهایت می‌بایست مبلغ کل سرمایه‌گذاری ربات را وارد کنید. اگر از قبل در کیف پول حساب کاربری خود تتر دارید و می‌خواهید آن مقدار تتر نیز در سفارش‌های ثبت شده توسط ربات لحاظ شود، کافیست گزینه «استفاده از دارایی تتر شما» را فعال کنید.

در ربات گرید شخصی‌سازی‌ نیز حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری برای فعالسازی ربات برابر با یک میلیون تومان است. اما اگر تعداد گریدهای ربات بیشتر از ۱۰ باشد، حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری نیز افزایش می‌یابد؛ به ازای هر گریدِ بیشتر از عدد ۱۰ لازم است ۱۰۰ هزار تومان به مبلغ کل سرمایه‌گذاری اضافه کنید. مثلا اگر تعداد گرید را برابر با ۱۲ قرار دهید، حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری بر روی ربات برابر با یک میلیون و دویست هزار تومان خواهد شد.

برای مثال ربات گرید زیر که در بازار «تتر/تومان» فعال شده را در نظر بگیرید:

ربات گرید بازار تتر تومان

این ربات قرار است در محدوده ۴۶,۷۰۰ تومان تا ۵۲,۰۰۰ تومان برای حساب کاربری شما سفارش‌های خرید و فروش تتر را در ۹ گرید ثبت کند. به بیان دیگر ربات گرید این محدوده را به ۹ قسمت تقسیم کرده و به تناسب شرایط لحظه‌ای بازار، با رسیدن قیمت به هر یک از این سطوح اقدام به ثبت سفارش خرید یا فروش تتر می‌کند.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این ۹ گرید به رنگ‌های سبز و قرمز در نمودار قیمت مشخص شده‌اند. خطوط سبز خطوطی هستند که پایین‌تر از قیمت لحظه‌ای بازار بوده و به منظور ثبت معاملات خرید در نظر گرفته می‌شوند. خطوط قرمز رنگ نیز گریدهایی هستند که بالاتر از قیمت لحظه‌ای بازار بوده و قرار است به عنوان موقعیت‌های ثبت سفارش فروش در نظر گرفته شوند.

زمانی که محدوده قیمت و تعداد گرید را مشخص می‌کنید، فاصله هر گرید و سود به ازای هر گرید هم به شما نشان داده خواهد شد. دقت کنید که سود به ازای هر گرید نمی‌تواند کمتر از ۰.۲ درصد باشد. پس اگر در ازای محدوده قیمتی و تعداد گریدهایی که مشخص کردید، سود هر گرید کمتر از ۰.۲ درصد شود، امکان ثبت ربات وجود نخواهد داشت.

اگر میخواهید برای ربات اسپات گرید مورد نظرتان حد سود یا حد ضرر مشخص کنید، می‌توانید از قسمت تنظیمات پیشرفته این کار را انجام دهید.

حد سود و حد ضرر ربات گرید

زمانی که قیمت بازار به قیمت حد سود یا حد ضرر شما برسد، ربات غیر فعال خواهد شد. ضمنا این حد سود و ضرر هم در نمودار به شما نشان داده می‌شود. پس از رسیدن قیمت بازار به قیمت حد سود یا حد ضرر، سیستم ربات را غیر فعال کرده و تمام سفارش‌های بازی که توسط آن ربات ثبت شده‌اند را نیز لغو می‌کند. پس از غیرفعال شدن ربات، تمام موجودی کاربر به ارز پایه تبدیل می‌شود.

نحوه شروع فعالیت ربات اسپات گرید او ام پی فینکس

اگر گزینه استفاده از دارایی تتر را فعال نکرده باشید، به محض اینکه ربات را فعال کنید، سیستم معاملاتی پلتفرم به مقدار حجم مورد نیاز برای ثبت سفارش فروش برای تعداد گریدهایی که بالاتر از قیمت لحظه ورود ربات وجود دارند، سفارش خرید به قیمت لحظه‌ای بازار ثبت می‌کند.

یعنی اگر حجم هر سفارش برابر با ۲۰۰,۰۰۰ تومان باشد و تعداد گریدهای بالاتر از قیمت لحظه ورود ربات برابر با ۲ باشد، ربات اسپات گرید همان ابتدا یک سفارش خرید بازار به حجم ۴۰۰,۰۰۰ تومان برای تامین نقدینگی سفارش‌های فروش ثبت می‌کند.

اما اگر گزینه استفاده از دارایی تتر را فعال کرده باشید و به میزان مورد نیاز برای ثبت سفارش‌های فروش در گریدهای بالاتر از قیمت لحظه‌ای در حساب کاربری خود موجودی داشته باشید، سفارش خرید لحظه‌ای توسط ربات انجام نخواهد شد.

در قسمت «ربات‌های من» می‌توانید به راحتی به جزئیات ربات‌هایی که در حال حاضر روی حساب کاربری‌تان فعال هستند، دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید ربات را غیر فعال کنید یا نسبت به آن افزایش سرمایه داشته باشید.

رباتهای من در داشبورد مدیریتی حساب ربات

با زدن بر روی دکمه «مشاهده جزئیات» نیز می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری از نحوه فعالیت ربات گرید مشاهده کنید. برای مثال می‌توانید به لیست سفارش‌های باز ثبت شده توسط ربات، تعداد معاملات خرید و فروش انجام شده توسط ربات و سفارش‌های نظیر به نظیر خرید و فروش دسترسی داشته باشید.

مشاهده جزئیات فعالیت ربات گرید

با مراجعه به قسمت «تاریخچه» در صفحه ربات نیز می‌توانید جزئیات کل ربات‌هایی که تا به حال ایجاد کرده‌اید و هم اکنون غیر فعال شده‌اند را مشاهده کنید.

تاریخچه ربات گرید او ام پی فینکس

در صفحه سود و زیان هم می‌توانید جزئیات سود و زیان فعالیت کل ربات‌ها و جزئیات سود و زیان هر ربات را به صورت جداگانه مشاهده کنید.

نمودار دایره ای در قسمت «جزئیات داراییهای ربات‌ها» نشان می‌دهد که چه مقدار از دارایی کل حساب شما در حال حاضر در فعالیتهای ربات درگیر است. قسمت «جزئیات نرخ موفقیت» هم نشان می‌دهد که چه تعداد از ربات‌های فعال حساب کاربری شما در سود یا ضرر است. نمودارهای پایین صفحه هم وضعیت سود یا زیان کل ربات‌های حساب‌تان را در بازه‌های زمانی مختلف نشان می‌دهد.

سود و زیان ربات گرید

در قسمت «رده بندی» هم کل ربات‌هایی که توسط کاربرها فعال شده‌اند، به ترتیب سودی که به دست آورده‌اند به شما نمایش داده می‌شود. در صورت تمایل به استفاده از ربات سایر کاربرها نیز می‌توانید به راحتی آن را کپی کنید.

رده بندی ربات های گرید در او ام پی فینکس

در صورت وجود هر گونه سوال دیگر پیرامون ربات اسپات گرید او ام پی فینکس می‌توانید به صورت بیست و چهار ساعته و در تمام روزهای هفته از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن و تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ با واحد پشتیبانی او ام پی فینکس در ارتباط باشید.

بیشترین سوالات کاربران در مورد ربات گرید او ام پی فینکس

  • آیا استفاده از ربات گرید او ام پی فینکس هزینه دارد؟

    خیر.

  • کارمزد معاملات ربات گرید چقدر است؟

    ۰.۱ درصد یا ۰.۰۰۱ حجم معامله.

  • حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری ربات گرید در بازار تومانی چقدر است؟

    یک میلیون تومان. اگر تعداد گریدها از ۱۰ بیشتر باشد، به ازای هر گرید بیشتر مبلغ صد هزار تومان به حداقل مبلغ اضافه خواهد شد.

  • حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری ربات گرید در بازار تتری چقدر است؟

    حداقل مبلغ سرمایه گذاری در بازار تتری به ازای هر گرید برابر با ۱۰ تتر است. برای مثال اگر در بازار «دوج‌کوین/تتر» تعداد گرید را برابر با ۵ قرار دهید، حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری ربات برابر با ۵۰ تتر خواهد بود.

  • تفاوت ربات اسپات گرید با ربات سفارش گذار چیست؟

    ربات اسپات گرید در بازه های مشخص شده توسط کاربر، سفارش‌های خرید و فروش متناظر ثبت می‌کند در صورتی که ربات سفارش گذار با توجه به قیمت جهانی رمز ارز و استراتژی تعیین شده توسط کاربر سفارش ثبت می‌کند.

  • در صورتی که قیمت رمز ارز از بازه مشخص شده خارج شود وضعیت سفارش گذاری چه تغییری خواهد داشت؟

    در صورتی که قیمت از بازه تعیین شده بالاتر رود، سفارشات در حالت خرید باقی خواهد ماند و در صورتی که قیمت از بازه تعیین شده پایین‌تر رود، سفارشات در حالت فروش باقی می‌ماند.

  • آیا امکان غیرفعالسازی ربات وجود دارد؟

    بله. در قسمت ربات‌های من می‌توانید ربات مورد نظرتان را غیر فعال کنید.

  • منظور از سود سالیانه ربات چیست؟

    درصد سودی که در ازای سرمایه گذاری در یک سال، در صورت تداوم وضعیت موجود دریافت می‌کنید.

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. با سلام و وقت بخیر
    اینجانب از مدیریت و کارشناسان محترم که ربات اسپات گرید را به سایر ویژگی های او ام فینکس افزوده اند ،بی نهایت سپاسگزارم

  2. با سلام برای شفاف تر شدن عملکرد ریالی یا ارزی این ربات در خرید و فروش بصورت خودکار در صورت امکان نمودار ها و یا معاملات انجام شده واقعی مشتریان را با اخذ اجازه از صاجبان سرمایه منتشر کنید . نتایج حاصل از این شفاف سازی حیرت انگیز خواهد بود .با تشکر

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      از قسمت رده‌بندی در داشبورد ربات می‌تونین تمام ربات‌های ساخته شده توسط کاربران رو به ترتیب سودی که کسب کردن ببینین.

  3. سلام.من هیچ اطلاعی در مورد این بازار ندارم ولی خیلی دوست دارم بیام تو کارش ولی نمیدونم از کجا شروع کنم و چجوری میشه کمکم کنی ممنون میشم

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      با استفاده از مطالب دسته بندی مربوط به «آموزش صرافی او ام پی فینکس» می‌تونین توضیحات کامل مراحل خرید و فروش و معامله‌گری رمزارزها رو ببینین.
      مطالب موجود در دسته بندی‌های «آموزش تحلیل ارز دیجیتال» و «آموزش سرمایه گذاری» هم می‌تونه اطلاعات بسیار خوبی در مورد نحوه سرمایه‌گذاری صحیح در بازار کریپتو و مدیریت سرمایه در اختیارتون قرار بده.
      باز هم هر سوال دیگه‌ای در مورد نحوه کار با قسمت‌های مختلف پلتفرم مثل نحوه خرید و فروش، نحوه کار با ربات‌های معامله‌گر و یا نحوه واریز و برداشت به کیف پول حساب کاربری‌تون داشتین می‌تونین به صورت ۲۴ ساعته از طریق چت آنلاین و تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ با پشتیبانی او ام پی فینکس در ارتباط باشین.

  4. السلام شب بخیر ممنون از مدیر بزرگوار و تمامی کسانی که در این صرافی فعالیت دارند من اطلاعات کمی در خصوص صرافی شما دارم و خیلی این بازار را هم دوست دارم نمیدانم از کجا شروع کنم ممنون میشم اگر راهی رو بهم نشان بدید

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      میتونین از مسیر زیر برای دسترسی به مطالب مربوط به آموزش قسمت‌های مختلف او ام پی فینکس استفاده کنین.
      وبلاگ او ام پی فینکس => مقالات=> دسته بندی آموزش ارز دیجیتال=> آموزش صرافی او ام پی فینکس
      هر سوال دیگه‎ای هم در مورد نحوه معامله کردن در وبسایت یا اپلیکیشن داشتین میتونین از طریق چت آنلاین و تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با پشتیبانی در ارتباط باشین.

  5. سلام
    ولی یک عیب بزرگ وجود دارد وآن اینکه اگر سطح قیمتی تا حدی که من فگر میکرده ام پایین نیامد، خریدی انجام نمیشود؟

    1. سلام وقت بخیر. با توجه این‌که ربات اسپات گرید مربوط به بازارهای رنج هست، این مسئله به تشخیص صحیح و نحوه تنظیمات شما در تعین کمترین و بیشترین قیمت (محدوده رنج) و همچنین تعداد گرید (فاصله) بستگی داره. اگر سوال بیشتری داشتین، میتونین با واحد پشتیبانی او ام پی فینکس تماس بگیرید تا کارشناس‌های مربوطه براتون توضیح بدن. موفق باشید.

  6. سلام وقت بخیر
    من تفاوت ربات اسپات گرید با ربات سفارش گذار را زیاد متوجه نشدم میشه توضیحی بدید کدام بهتر است؟؟

    1. سلام وقت بخیر. پیشنهاد میکنم برای درک بهتر این موارد با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان به صورت مستقیم پاسخگوی سوال‌های شما باشند. ممنون که با ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا