آموزش ارز دیجیتالآموزش صرافی او ام پی فینکس

آموزش بازیابی رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس

بازیابی رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس از طریق ایمیل و پیامک امکان‌پذیر است. به این صورت که می‌بایست به صفحه ورود به حساب کاربری مراجعه کرده و با استفاده از قابلیت فراموشی رمز عبور اقدام به تنظیم مجدد آن کنید. در این مطلب آموزش بازیابی رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس را به صورت گام به گام برای شما قرار داده‌ایم.

پادکست آموزش بازیابی رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس

بازیابی رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس

در گام اول می‌بایست وارد صفحه اصلی وبسایت صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس شوید و گزینه «ورود» را انتخاب کنید.

فراموشی رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس

در این صفحه می‌بایست بر روی عبارت «رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟» کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس

در صفحه بازیابی رمز عبور می‌بایست ایمیل حساب کاربری خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه «درخواست تغییر رمز عبور» بزنید. دقت کنید که آدرس ایمیل خود را به درستی وارد می‌کنید.

درخواست بازیابی رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس

پس از ثبت درخواست، یک ایمیل و پیامک حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید برای حساب کاربری خود یک رمز عبور جدید تنظیم کنید. توجه داشته باشید که پس از تغییر رمز عبور به مدت ۲۴ ساعت امکان ثبت درخواست برداشت رمزارزی یا تومانی نخواهید داشت.

تایید درخواست بازیابی رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس

با مراجعه به صندوق ورودی (Inbox) ایمیل خود می‌توانید ایمیل مربوط به بازیابی رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس را مشاهده کنید. کافیست ایمیل ارسال شده از سوی OMPFinex را باز کرده و بر روی دکمه «تغییر رمز عبور» بزنید. توجه داشته باشید که لینک بازیابی رمز عبور به مدت ۳۰ دقیقه معتبر می‌باشد.

ایمیل بازیابی رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس

همان طور که گفتیم لینک بازیابی از طریق شماره تلفن همراهی که هنگام احراز هویت در او ام پی فینکس ثبت کرده‌اید نیز برای شما ارسال می‌شود. کافیست بر روی لینک پیامک شده کلیک کنید تا وارد صفحه «بازیابی رمز عبور» شوید.

پیامک بازیابی رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس

در این صفحه می‌بایست یک رمز عبور جدید برای حساب خود تعیین کنید، آن را مجددا در کادر دوم وارد کرده و بر روی دکمه «تغییر رمز عبور» بزنید. دقت کنید که رمز عبور شما می‌بایست حداقل ۸ کاراکتر و شامل حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و همچنین اعداد باشد.

تغییر رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس

به این ترتیب با پیغام «رمز عبور با موفقیت تغییر یافت» مواجه می‌شوید و به طور خودکار وارد صفحه «ورود» خواهید شد.در صورت وجود هر سوال دیگری نیز می‌توانید به صورت بیست و چهار ساعته و در تمام روزهای هفته از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن و همچنین تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ با واحد پشتیبانی او ام پی فینکس در ارتباط باشید.

تایید رمز عبور جدید در صرافی او ام پی فینکس

احراز هویت مستر کارت او ام پی فینکس و دریافت کارت در ترکیه

بیشترین سوالات کاربران در مورد بازیابی رمز عبور در صرافی او ام پی فینکس

چرا در قسمت فراموشی رمز عبور لینک بازیابی برای ایمیل من ارسال نمی شود؟

مطمئن شوید که آدرس ایمیل خود را به درستی وارد می‌کنید. تمامی پوشه های ایمیل‌تان را چک کنید و ایمیل خود را روی حالت All Mail قرار دهید. همچنین پوشه‌های Junk و Spam را نیز بررسی کنید.

چرا لینک بازیابی رمز عبور برای من پیامک نمی‌شود؟

لینک بازیابی برای شماره تلفن ثبت شده در زمان احراز هویت ارسال خواهد شد. به تبع اگر احراز هویت خود را در مرحله تایید تلفن همراه تکمیل نکرده باشید، لینک بازیابی تنها از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود.

چگونه می‌توانم رمز عبور حسابم را تغییر دهم؟

برای تغییر رمز عبور حساب خود می‌توانید وارد قسمت امنیت شوید و برای تغییر رمز حساب خود اقدام کنید. اما اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید می‌بایست در صفحه ورود بر روی عبارت «رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟» کلیک کنید.

چرا در زمان تغییر رمز عبور با پیغام «خطایی رخ داده است» مواجه می‌شوم؟

اعتبار لینک بازیابی رمز عبور ۳۰ دقیقه بوده و اگر پس از سپری شدن این مدت زمان اقدام به تغییر رمز عبور کنید، با این پیغام مواجه می‌شوید. در چنین شرایطی می‌بایست درخواست بازیابی رمز عبور را مجددا ثبت کنید.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا