آموزش ارز دیجیتال

دلایل کم شدن سکه در همستر کامبت چیست؟

جشنواره تون پلاس

بعد از رسیدن به پاسخ این سوال که پروفیت مهم‌تر است یا تعداد سکه، الان بیشتر سوال‌های کاربران این است که چرا سکه‌های همستر کم می‌شود؟ در ادامه این مطلب به دلایل کم شدن و روش‌های افزایش سکه همستر می‌پردازیم.

همستر کامبت چیست و چگونه کار می کند؟

همستر کامبت (Hamster Kombat) یک بازی P2E مانند نات کوین است که در تلگرام اجرا می‌شود. در این بازی، شما در نقش یک مدیر عامل، باید  با سرمایه گذاری هوشمندانه در زمینه‌هایی مانند بازاریابی، مجوزها، استعدادها و محصولات جدید، یک صرافی ارز دیجیتال را مدیریت کنید. همستر با وعده راه‌اندازی توکن و توزیع ایردراپ در شبکه تون (TON)، در مدت کوتاهی ویروسی شده و ۱۵۰ میلیون بازیکن را جذب خود کرده‌است. تنها کاری که بازیکنان باید انجام دهند این است که روی صفحه گوشی ضربه بزنند تا سکه جمع کنند؛ سپس این سکه‌ها را می‌توانند برای کسب رتبه‌های بالاتر و ارتقاء کارت‌های خود مصرف کنند. در نهایت، هرچه صرافی یا شرکت شما رشد کرده باشد، پاداش بیشتری برای عملکرد خود به عنوان مدیر عامل دریافت خواهید کرد و فرصت های شما را برای کسب توکن HMSTR افزایش می‌یابد.

مشاهده قیمت ارز دیجیتال در صرافی او ام پی فینکس

چرا سکه های همستر کم میشه؟ صرافی او ام پی فینکس

توکنومیکس همستر کمبت

به نظر می رسد که در مجموع ۱۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن HMSTR وجود دارد ولی هیچ یک از آن‌ها هنوز در گردش نیست. از این تعدا توکن، ۷۶ درصد (برابر با ۷،۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن) به مشارکت‌ها اختصاص داده شده‌است. ایردراپ همستر کمبت ۱٪ از کل عرضه را در بر می‌گیرد. در نهایت، ۰.۲۵ درصد نیز برای عرضه اولیه ICO پروژه در نظر گرفته شده‌است.

به طور کلی، با توجه به این که وایت پیپر هنوز منتشر نشده است، توکنومیکس همستر کامبت می تواند تغییر کند تا یک اکوسیستم پایدار و سودمند برای سرمایه گذاران اولیه ایجاد کند. به طور کلی، توزیع توکن‌های HMSTR از طریق پاداش‌های گیم‌پلی، استیکینگ و سایر فعالیت‌های درون بازی به دقت انجام خواهد شد.

علت کم شدن سکه های همستر چیست؟

اخیرا این سوال از سمت کاربران مطرح می‌شود که چرا سکه‌های همستر کامبت کم می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تعداد سکه‌ها با توجه به کارت‌هایی که خریداری می‌‎کنید یا ارتقا می‌دهید ممکن است کاهش پیدا کند. اما باید توجه داشته باشید که در ازای خرج کردن سکه‌های خود برای بدست آوردن کارت‌های جدید، شما Profit per hours خود را افزایش می‌دهید. این عدد به معنای تعداد سکه‌هایی است که به صورت خودکار در هر ساعت به موجودی شما اضافه می‌شود. در ماهیت واقعی این بازی شما در حال استخراج کوین از طریق گوشی همراه خود هستید. ماینینگ گاهی با ضربه زدن روی صفحه گوشی و گاهی به صورت اتوماتیک در برنامه بر اساس امتیازات شما انجام می‌شود.

چرا سکه های همستر کم میشه؟ صرافی او ام پی فینکس

روش کسب سکه همستر

همستر کمبت فقط یک بازی نیست. این یک راه سرگرم‌کننده و جذاب برای به دست آوردن سکه‌های مجازی است که ممکن است در آینده به ارز دیجیتال تبدیل شود. به دست آوردن سکه، کلیک روی همستر مکانیسم اصلی است. هرچه بیشتر کلیک کنید، سکه‌های بیشتری به دست می‌آورید. با استفاده از سکه هایی که به دست می آورید، می‌توانید قابلیت‌ها در قسمت Mine را ارتقا دهید. سطوح بالاتر کارت‌ها به معنای درآمد بیشتر در هر کلیک و در طول زمان است. این راهنما به شما کمک می‌کند موجودی سکه‌های خود را به حداکثر برسانید.

کارت های دیلی کومبوی همستر

این بازی همچنین دارای ترکیبی کارت‌های کمبو روزانه است که اگر کاربران بتوانند آن‌ها را به کالکشن خود اضافه کنند، ۵ میلیون توکن همستر رایگان بدست می‌آورند. این کارت‌ها در چهار موضوع Legal ،PR&Team ،Markets و Special دسته بندی می‌شوند. کارت‌های همستر کمبو هر روز ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران منتشر می‌شوند. کاربران با پیدا کردن و ارتقا این کارت‌های منحصر به فرد می‌توانند سود هر ساعت خود را افزایش داده و در نهایت امتیازات آن کارت را دریافت کنند. اگر بتوانید هر سه کارت معرفی شده را بدست آورید، در نهایت ۵ میلیون سکه دریافت خواهید کرد. 

با مطالعه مقاله کارت های دیلی کمبو همستر امروز می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری از نحوه عملکرد و کسب این کارت‌ها بدست آورید. 

کد مورس همستر کامبت

در قسمت Daily cipher با وارد کردن عبارت مرتبط به ارز دیجیتال (برای مثال FIAT،ETH و WALLET) به شکل کد مورس می‌توانید ۱ میلیون سکه جایزه بدست آورید. دراین روش نیازی به مصرف کردن سکه‌های خود برای خرید کارت‌ها نیست. این عبارت‌ کد مورس توسط جامعه همستر در ساعت ۱۰ شب به وقت ایران منتشر می‌شوند. اعتبار این کدها فقط ۲۴ ساعت است و پس از اتمام مهلت آن باید منتظر کد مورس بعدی برای روز جدید باشید.

با مطالعه مقاله کد مورس همستر امروز می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری از نحوه پیدا کردن و وارد کردن کد مورس این بدست آورید. 

دعوت از دوستان

دعوت از دوستان به وسیله کد ریفرال یکی دیگر از راه ها برای افزایش سکه‌ها در همستر است. مکانیزم این بازی به این شکل است که در ازای تشویق دوستان خود به انجام این بازی، از پاداش‌ها و فعالیت‌های آن‌ها سهم خواهید داشت. هر چه تعداد افرادی که از لینک دعوت شما وارد بازی می‌شوند بیشتر باشد، شانس شما برای دریافت جوایز نیز افزایش می‌یابد. همچنین باز کردن برخی از کارت‌ها در بازی همستر مستلزم دعوت تعداد زیادی از دوستان شما است. به این معنا که اگر Ref بالاتری داشته باشید، قادر خواهید بود تا کارت‌های خاص‌تر و با پروفیت بیشتری را بازگشایی کنید. 

دلایل محبوبیت همستر کمبات

از آنجایی که بازی همستر بلافاصله بعد از لیست شدن نات کوین وارد بازار شد، با استقبال جامعه کریپتو و محبوبیت در فضای مجازی روبه‌رو شد. از زمان راه‌اندازی توکن NOT در شبکه تون تاکنون، قیمت آن ۳۰۰ درصد رشد کرده و ارزش بازار آن به بیش از ۱.۵ میلیارد دلار رسید. همچنین حمایت تلگرام از نات کوین را در موفقیت آن نمی‌توان نادیده گرفت.

بر اساس آخرین اخبار، پاول دورف (بنیانگذار تلگرام) در روزهای قبل اعلام کرده‌است که همستر کامبت به جدیدترین پدیده اینترنت تبدیل شده‌ و همه درباره آن صحبت می‌کنند. همین موضوع سبب شد تا همستر یک لول جدید به عنوان Creator (به معنای خالق) را به رتبه بندی کاربران اضافه کرد. بنابراین یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت همستر را می‌توانیم جامعه فعال کاربران کریپتو و به شهرت رسیدن ایردراپ‌های تلگرامی بدانیم. 

زهرا اسدنژاد حقی

من زهرا اسدنژاد حقی؛ دانش آموخته رشته مدیریت مالی که از سال ۱۳۹۸ تا الان به عنوان معامله‌گر و ژورنالیست بازارهای مالی مشغول به فعالیت هستم. به تحقیق و پژوهش در حوزه‌ اقتصاد و بازارهای جهانی بسیار علاقه‌مندم و تولید محتوا در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاک چین برای من جذابیت دارد. در سال‌های اخیر تلاش کردم تا روی مباحث اقتصاد کلان، تحلیل فاندامنتال و تکنیکال تسلط پیدا کنم. به عقیده من، پذیرش تکنولوژی‌های نوظهور و همگام شدن با آن‌ها نیازمند افزایش آگاهی جمعی و اطلاع رسانی درست است و من از اینکه می‌توانم در مسیر جمع آوری و انتقال این اطلاعات به جامعه کریپتو موثر باشم، بسیار خوشحالم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا