آموزش ارز دیجیتالآموزش استخراج ارز دیجیتالآموزش سرمایه گذاری

سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید

رایج‌ترین روش سرمایه گذاری در بیت کوین (BTC)، خرید آن از یک صرافی ارز دیجیتال است؛ اما افراد زیادی در جامعه رمزارزها هستند که سرمایه‌گذاری خود را از طریق دستگاه‌های ویژه و استخراج بیت کوین انجام می‌دهند. به‌دلیل رشد قیمت و خرید بیت کوین و سختی فرآیند استخراج، انجام این عملیات برای بسیاری از کاربران دشوار است و توجیه مالی ندارد. این دسته از سرمایه‌گذاران می‌توانند با انتخاب سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید، بدون نیاز به خرید دستگاه ماینر ارز دیجیتال بیت کوین را استخراج کنند.


استفاده از اپلیکیشن یا برنامه استخراج بیت کوین با گوشی یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد بدون سرمایه و به‌صورت غیرفعال (Passive) است. از این رو، تنها با کمی جست‌و‌جو در گوگل می‌توانید سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید را پیدا کنید و نیازی به پرداخت هزینه برای خرید ماینر و همچنین قبوض سنگین برق نداشته باشید. به این صورت می‌توانید با یک گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت استخراج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

استخراج بیت کوین


لازم به ذکر است نرم‌افزار های استخراج بیت کوین به سرورهای ابری (Cloud-Mining) متصل می‌شوند و به‌طور کل، به گوشی شما آسیبی وارد نمی‌کنند. اگر به‌دنبال سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید هستید، بهتر است این مقاله از صرافی او ام پی فینکس را مطالعه کنید.

پادکست سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید

معرفی سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید

CryptoTab Browser: مرورگر کریپتو تب اولین نرم‌افزار مرورگر دنیا با قابلیت استخراج ارز دیجیتال است. این برنامه در ۲۰۰ کشور دنیا بیش از ۲۵ میلیون کاربر دارد. این نرم‌افزار در مرورگر محبوب کروم (Chrome) نصب می‌شود و یک برنامه برای استخراج بیت کوین با گوشی از طریق مرورگر است.

سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید 01


الگوریتم این برنامه طوری طراحی شده که به کاربران خود اجازه می‌دهد از طریق هر دستگاهی به کسب درآمد از استخراج بیت کوین بپردازند. کریپتو تب در حال حاضر نمونه‌ای از بهترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید به‌شمار می‌آید.

این برنامه در برداشت‌های روزانه محدودیت ندارد و برای پردازش این عملیات کارمزدی دریافت نمی‌کند. شما می‌توانید به محض استخراج بیتکوین موجودی خود را برداشت کنید. حداقل برداشت بیت کوین در کریپتو تب ۰.۰۰۰۰۱ واحد BTC است.

DigMine: دیگ‌ماین در قالب یک بازی شبیه‌ساز ماینینگ (Mining Simulator)، یکی دیگر از محبوب ترین و سریع ترین برنامه برای استخراج بیت کوین است. این اپلیکیشن که در واقع یک بازی ساده ماینینگ است، از موجودی شما با استفاده از تکنیک‌های رمزنگاری محافظت می‌کند.

سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید 02


این مسئله دیگ‌ماین را به یکی از امن‌ترین شیوه های استخراج بیت کوین با گوشی تبدیل کرده است. استفاده از این اپلیکیشن رایگان است و لازم به ذکر است که یک کیف پول ارز دیجیتال به‌صورت تعبیه‌شده در این برنامه ارائه می‌شود.

کیف پول ارز دیجیتال

StormGain: استورم‌گِین یک اپلیکیشن همه‌کاره است. این نرم‌افزار استخراج بیت کوین، قابلیت خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال، ذخیره توکن و منابع آموزشی را نیز در خود دارد. شاید این اپلیکیشن بهترین و سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید باشد.

سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید 04


استورم‌گین یکی از برترین اپلیکیشن‌های کریپتویی از لحاظ ارائه راه‌کارهای نوآورانه است و قابلیت نصب و استفاده از آن در تمامی دستگاه‌ها وجود دارد. استورم‌گین علاوه‌بر یک برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید، یک پلتفرم و بازار رمزارز تمام‌عیار به‌حساب می‌آید.

ECOS: ای سی او اس یک پلتفرم سرمایه گذاری ارز دیجیتال با ویژگی‌های زیر است:
• استخراج ارز دیجیتال
• کیف پول ارز دیجیتال
• صرافی ارز دیجیتال
• خدمات مدیریت سرمایه ارز دیجیتال

سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید 03


ECOS در سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرد و به نخستین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید و همچنین اولین پلتفرم قانونی ارائه‌دهنده خدمات ماینینگ از سرورهای ابری (Could Mining Service) در ایالات متحده تبدیل شد. این اپلیکیشن کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد که هر روزه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

Bitdeer: بیت‌دیر گروپ در شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان برترین پلتفرم استخراج ارز دیجیتال شناخته می‌شود. این کمپانی در کشورهای آمریکا، نروژ و چندین منطقه دیگر فعالیت دارد و دفتر مرکزی آن در کشور سنگاپور است.

سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید 05


بیت‌دیر در زیرمجموعه خود پلتفرم‌های کلود هش ریت (Cloud Hashrate)، ماینر پلاس (MinerPlus) و دیتاسنتر (DataCenter) را دارد. این کمپانی در واقع یک شبکه جهانی از مزارع ماینینگ برای بیش از ۱۰ رمزارز برتر قابل استخراج است که بیت‌دیر را به گزینه‌ای ایده‌آل جهت انتخاب سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید تبدیل کرده است.

مشاهده قیمت لحظه ای تتر، فروش و خرید تتر


نحوه مدیریت و استفاده از این برنامه بسیار بهینه طراحی شده و یک تیم عملیاتی و پشتیبانی را به‌صورت ۲۴ ساعته در اختیار کاربران قرار داده است. فعالیت ماینرها در این اپلیکیشن کاملاً شفاف است و پاداش‌های به‌دست آمده در این برنامه، به‌صورت مستقیم به کیف پول دیجیتال شما ارسال می‌شوند. شما با استفاده از بیت‌دیر می‌توانید بالاترین سطح عملکرد در استخراج بیت کوین را داشته باشید.

مشاهده قیمت لحظه ای اتریوم، فروش و خرید اتریوم


توصیه می‌شود در صورت استفاده از هر نوع برنامه استخراج بیت کوین با گوشی، به‌جای استخراج از طریق سخت‌افزار گوشی خود (Solo Mining) به استخرهای ماینینگ (Mining Pool) نظیر انت‌پول (AntPool)، پولین (Poolin)، بی تی سی (BTC.com)، اف تو پول (F2Pool) و ویا بی تی سی (ViaBTC) متصل شوید. همه گوشی‌های اندروید به‌اندازه کافی قدرت استخراج بیت کوین را ندارند و استفاده از استخرهای ماینینگ گزینه بهینه‌تری برای شما خواهد بود.

البته قبل از پیوستن به یک استخر ماینینگ بهتر است از سطح فعالیت‌های آن مطمئن شوید. استخرهای بزرگ‌تر پرداخت‌ها و پاداش‌های منظم‌تر و بهتری را به کاربران خود ارائه می‌دهند.


در این پست از صرافی او ام پی فینکس به یک توضیح کلی از استخراج بیت کوین با گوشی و معرفی سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید پرداختیم. اگر در خصوص مطالب فوق سوال، پیشنهاد و یا انتقادی داشتید لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات شما در رابطه با سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید

استخراج بیت کوین با گوشی اندروید چگونه است؟

شما می‌توانید با استفاده از یک گوشی به‌روز اندروید و اتصال به اینترنت، نرم‌افزارهای فوق را دانلود و نصب کنید و به استخراج بیت کوین با گوشی بپردازید.

بهترین سایت استخراج بیت کوین رایگان با گوشی چیست؟

از میان چند نمونه از بهترین سایت استخراج بیت کوین رایگان می‌توان به پلتفرم‌های StormGain، ECOS و BitDeer اشاره کرد.

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. میخواستم بدونم بهترین سایت استخراج بیت کوین و تتر که هم اروپایی باشه هم هر زمان خواستیم بتوانیم برداشت کنیم و هم قابل اعتماد باشه و هم تحریم ها مشکلی ایجاد نکنه بعنوان مثال ecos کد تایید شماره تلفن را نمی‌دهد موقعی برداشت دچار مشکل میشویم یا کریپتو بیت کوین تحریم ها دچار مشکل شده.حالا با این مشکلها شما چه پیشنهادی میکنید من از مشتریان ompfinxe هستم از شما هم برای مقاله خوبتان تشکر میکنم.

    1. سلام. به نظرم بهتره پلتفرم‌های معرفی شده رو همه رو تست کنید و طبق شرایطتون یکی رو انتخاب کنید. در حال حاضر بهترین سایت های استخراج بیت کوین همین نمونه‌های معرفی شده هستن و استفاده از سایت‌های ناشناخته ریسک بالایی داره. شاید بهتر باشه برای استخراج ابری بیت کوین با نرم افزارهای آی پی ثابت فعالیت کنید.ممنون از همراهی شما.

  2. سلام من قبلا در سایت های سرمایه گذاری متعدد مبالغ زیادی باختم مانند رویال فاندز و فاند فرمیستری و غیره که همشون ادعای داشتن مزارع بیت کوین رو دارند اما (بیت دیر ) رو چقدر اطمینان دارید که در نهایت کلاهبرداری نمیکنند.

    1. سلام. بیت دیر Bitdeer یکی از بزرگ‌ترین کمپانی های ماینینگ بیت کوین با مجوز فعالیت و ثبت‌شده در آمریکا هست و با بیت مین (Bitmain) از پرچم‌داران تولیدکننده ماینر، همکاری نزدیکی داره. یه جست و جوی ساده نشون میده که این کمپانی اعتبار بالایی داره و من شخصاً بعیید میبینم این کمپانی درگیر مسائل غیرقانونی بشه. در هر صورت، بهتره پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری یا انجام هر نوع فعالیت مالی، اول در مورد پلتفرم مد نظرتون به‌طور کامل تحقیق کنید و بعد تصمیم خودتون رو بگیرید. موفق باشی فرزین عزیز.

  3. برنامه bitdeer اصلا باز نمیشه bitmain هم پیدا نکردم میشه لطف کنید برنامه ای رو که معرفی میکنید تصویر آیکونش رو هم بگذارید؟

    1. سلام. Bitmain کمپانی تولید دستگاه ماینر هست و نرم افزار ماینینگ نداره. Bitdeer هم به‌دلیل تحریم‌ها باید با آی پی‌های خارجی وارد سایتش بشید.

  4. با سلام.
    من مدتی بود که با شرکت ایکاس آشنا شدم ( ecosmining )
    بعد از خرید یا اجاره ماینر ، پیامی دریافت کردم مبنی بر پرداخت هزینه برق ماینر
    حالا سوالم اینه که اولاً شما تایید میکنید که این یک کلاهبرداری نیست و
    دوماً اصلا این هزینه برق یه چیز طبیعیه؟

    1. سلام وقت بخیر. پلتفرم ECOS یکی از کمپانی‌های ثبت‌شده و قانونی ماینینگ بیت کوین هست و بله، این پلتفرم‌ها بخشی از پرداخت این هزینه‌ها رو از کاربرها می‌گیرن.

      اما باید توجه داشته باشید که او ام پی فینکس به‌عنوان یک کمپانی مستقل، مثل هر پلتفرم دیگه‌ای، هیچ‌وقت اعتبار هیچ پروژه‌ای رو تضمین نمیکنه و صرفاً وظیفه اطلاع‌رسانی و ارتقای دانش کاربر رو داره؛ و شما به‌عنوان یک فعال در بازارهای مالی، باید تمام تصمیات خودتون رو بعد از تحقیقات شخصی، صلاحدید خودتون و طبق استراتژی خودتون بگیرید که جزء مهم‌ترین اصول هر سرمایه‌گذاری هست.

    1. سلام وقت بخیر. بعد از نصب و اجرای برنامه و استخراج بیت کوین، میتونید به منوی اصلی برنامه رفته و روی گزینه برداشت (Withdrawal) بزنید. سپس یک آدرس کیف پول بیت کوین وارد می‌کنید که موجودی شما رو به کیف پولتون انتقال میده.

      1. سلام آقا پوریا یه برنامه بهم معرفی کنی که با گوشی همین از ایران بتونم نصب کنم و استخراج کنم وقت زیاد دارم چون از مادرم مراقبت میکنم همش خونم وقتم آزاده انگلیسی بلد نیستم لطفا راهنمایی کنید درآمدی هم داشته باشم ممنون میشم

    2. سلام وقت بخیر اقا این DigMine چطوری هستش اصلا برداشت داره باید چیکار کنیم که برداشت کنیم الان من اول ۲۶هستم ولی هیچ چیزی واسه برداشت نیست لطفاً راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر. بعد از دانلود و نصب CryptoTab، یک حساب کاربری با آرس ایمیل یا روش‌های دیگه‌ای که وجود داره میسازید و بعد از تایید ساخت حساب شما، کافیه روی گزینه Start کلیک کنید.

  5. سلام وقت بخیر. من قبلاً یک برنامه استخراج بیت در فضای ابری نصب کردم ولی متاسفانه موجودی به هیچ کدام از آدرسهای کیف پول منتقل نشد . کیف پولی هم خود برنامه معرفی می‌کنه در ایران باز نمیشه .

    1. سلام وقت بخیر. اگر هنوز با این مشکل روبرو هستید لطفا نام نرم افزار استخراج بیت کوین و کیف پولتون رو با جزئیات عملیاتی که انجام میدید رو عنوان کنید. متشکرم.

      1. سلام وقت بخیر. شما در نرم افزارهای استخراج بیت کوین فط کیف پولتون رو وصل میکنید به پلتفرم، و ملیت و موقعیت و مکانی شما از این طریق مشخص نمیشه و در نتیجه، مشکلی براتون پیش نمیاد.

    1. سلام وقت بخیر. وب‌سایت رسمی این برنامه استخراج بیت کوین “cryptobrowser.site” هست و ورژن موبایل این نرم افزار در نسخه‌های Pro و Lite عرضه شدن.

  6. سلام وقت بخیر اقا این DigMine چطوری هستش اصلا برداشت داره باید چیکار کنیم که برداشت کنیم الان من لول ۲۶هستم ولی هیچ چیزی واسه برداشت نیست لطفاً راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر. طی آخرین بررسی که روی این برنامه داشتم، ظاهراً دیگ‌ماین از حوزه استخراج بیت کوین خارج شده و صرفاً در قالب یک بازی ساده استخراج طلا و سنگ‌های قیمتی با هدف سرگرمی فعالیت میکنه. پیشنهاد می‌کنیم از برنامه‌های کریپتو تب (CryptoTab)، ماینرگیت (MinerGate) و بِتر هش (Better Hash) برای کسب درامد استفاده کنید.

    1. سلام وقت بخیر. اگر منظورتون برنامه Crypto Miner هست که بعید میدونم به خاطر این اپلیکیشن باشه، چون برنامه های استخراج ابری (Cloud Mining) بیت کوین، بر اساس فعالیت شما در اون اپلیکیشن کار می‌کنن و به سخت‌افزار گوشی یا کامپیوتر شما نیازی ندارد.

  7. سلام آقا پوریا عزیز میخواستم یه برنامه معرفی کنی با گوشی خودم همین ای پی ایران واردش بشم بتونم بت کوین استخراج کنم واقعیت وقتم آزاده چون از مادرم مراقبت میکنم بیکارم ازطرفی انگلیسی هم بلد نیستم لطفا کمکم کنید ممنون میشم

    1. سلام وقت بخیر. در حال حاضر همین برنامه‌هایی که معرفی کردیم برای استخراج بیت کوین با گوشی وجود دارن. استفاده از اون‌ها هم کار خیلی سختی نیست، شما طبیعتاً باید در این برنامه ها اول ثبت نام کنید و یک کیف ارز دیجیتال پول بهشون متصل کنید که نیازمند یک آدرس ایمیل و نصب نرم افزار یک کیف پول هست. بنده هم به‌طور دقیق نمی‌تونم رابط کاربری این برنامه‌ها رو برای شما توضیح بدم چون با هم تفاوت دارن. معمولاً کیلپ‌های آموزشی هم برای این برنامه‌ها در سطح اینترنت و یوتیوب وجود دارن. پیشنهاد می‌کنم یک جست‌و‌جو هم در این باره داشته باشید. یک نمونه‌ش رو براتون اینجا میذارم.

      https://www.youtube.com/watch?v=9AwEX4Iqsls

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا