آموزش استخراج ارز دیجیتالآموزش سرمایه گذاریآموزش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال

معرفی پنج نرم افزار استخراج ارز دیجیتال

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال امکان کسب درآمد از ماینینگ رمزارزهایی مانند بیت کوین را فراهم می‌کند. این ابزارها می‌تواند بر روی دستگاه‌های مختلف از جمله: رایانه‌ها و ریگ‌های ماینینگ اجرا شوند. سپس برای مدیریت و بهبود فرایند استخراج رمزارزها مورداستفاده قرار گیرند. در ادامه این مقاله از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس نحوه عملکرد این نرم‌افزارها را توضیح می‌دهیم. همچنین بهترین نرم افزار استخراج ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ را معرفی خواهیم کرد.

پادکست نرم افزار استخراج ارز دیجیتال

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید دوج کوین در صرافی ارز دیجیتال

به‌طورکلی «کیفیت پشتیبانی» و «سهولت استفاده» دو عامل اصلی هستند که بر رضایت کاربران از نرم‌افزارهای استخراج ارزهای دیجیتال تأثیر مثبت دارند. برخی از این ابزارها، هنگام انجام فرایند ماینینگ از قدرت پردازش بازدیدکنندگان سایت یا کاربران برنامه خود استفاده می‌کنند. برخی دیگر از آن‌ها، قدرت محاسباتی خود را در استخرهای ماینینگ به اشتراک می‌گذارند. در مجموع می‌توان گفت؛ افراد و شرکت‌ها می‌توانند از این ابزارها برای روش‌های مختلف استخراج رمزارزها استفاده کنند.

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال چیست؟

نرم ‎افزار استخراج ارز دیجیتال پردازش و مدیریت فرایند مربوط به استخراج رمزارزها را انجام می‌دهد. این ابزارها علاوه بر اینکه می‌توانند در روش‌های استخراج انفرادی استفاده شوند، در عملیات استخراج ترکیبی با استخرها نیز کاربرد دارند. همچنین اغلب این نرم‌افزارها به صرافی‌های ارز دیجیتال متصل هستند و امکان ‌واریز و برداشت مستقیم از حساب صرافی‌ها را ارائه می‌دهند.

ماینینگ رمزارزها علاوه بر سودآوری فردی، نقش مهمی در توسعه اکوسیستم‌های مبتنی بر بلاک چین ایفا می‌کند. زیرا این فرایند، اساساً به مکانیزم تأیید تراکنش‌ها در بلاکچین‌ رمزارزهای قابل استخراج اشاره دارد. زمانی که یک بلاک یا بخشی از بلاکچین تأیید شد. ماینر تأییدکننده، واجد شرایط دریافت پاداش می‌شود. سودآوری این فرایند به‌شدت به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) یا تراشه‌های مدار مجتمع ویژه برنامه (ASIC) که برای انجام محاسبات ماینینگ استفاده می‌کنند، وابسته است.

الگوریتم pow چیست؟ بهترین رمزارزها با مکانیزم اجماع pow

تمرکز و توصیه اصلی توسعه‌دهندگان رمزارزهای قابل‌استخراج، استفاده از روش‌های انفرادی است، چون امنیت شبکه را تقویت می‌کند. بااین‌وجود، علاقه زیادی به استفاده از شرکت‌های اختصاصی استخراج ارز دیجیتال وجود دارد. این شرکت‌ها از نسخه‌های سطح سازمانی نرم افزار استخراج ارزهای دیجیتال، برای مدیریت عملیات استخراج در مقیاس بزرگ استفاده می‌کنند. این سازمان‌ها می‌توانند از سرمایه‌گذاری اولیه در سخت‌افزار و قدرت لازم برای افزایش استخراج ارزهای دیجیتال پشتیبانی کنند.

پیچیدگی نرم‌افزارهای استخراج به طور چشمگیری متفاوت است. اغلب آن‌ها روش‌های مختلف ماینینگ را پوشش می‌دهند، در‌ حالی‌ که برخی فقط استخرهای استخراج را به‌صورت پیش‌فرض پشتیبانی می‌کنند.

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال بیت‌کوین

مزایای نرم افزار استخراج ارز دیجیتال

دلایل مختلفی وجود دارد تا افراد و کسب‌وکارها را تشویق به استخراج رمزارزها کند که واضح‌ترین آن‌ها تولید ارز دیجیتال و کسب درآمد از این طریق است. به‌ویژه، بسته به تجهیزات و منابعی که در اختیار دارید، استفاده از نرم افزار استخراج ارز دیجیتال می‌تواند مزایای نظیر موارد زیر را داشته باشد:

  • بهره‌برداری از ابزارهای اضافی در استخراج انفرادی: کاربرانی که در ابتدا تمایلی به هزینه زیاد ندارد، اما می‌خواهند منابع موجود خود را به استخراج اختصاص دهند، می‌توانند این کار را با هزینه اولیه کمی انجام دهند. آن‌ها می‌توانند از طریق نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال، تجهیزات خود نظیر کامپیوترهای خانگی که بلا‌استفاده یا کم استفاده شده‌اند را برای کسب درآمد با ماینینگ به کار گیرند.
  • استفاده از استخرهای استخراج: افرادی را در نظر بگیرید که نمی‌خواهد اقدام به خرید تجهیزات گران‌قیمت استخراج، به‌منظور اتصال منابع خود به استخرهای استخراج کنند. این دسته علاقه‌مندان به ماینینگ با استخرها، می‌توانند از طریق برنامه نرم ‌افزار استخراج ارز دیجیتال اقدام کنند. این روش یک راه‌حل خوب برای کاربران جدید در شروع ماینینگ است، زیرا به انجام این فرایند بدون هزینه خاصی کمک می‌کند.

بیت کوین، اتریوم و تتر بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید هستند؟

نحوه عملکرد و کاربرد نرم افزار استخراج ارز دیجیتال

همان‌طور که بالاتر اشاره شد؛ نرم افزار استخراج ارز دیجیتال پردازش و مدیریت الگوریتم مربوط به استخراج رمزارزها را انجام می‌دهد. این ابزارها با اتصال رایانه‌های موجود در یک شبکه به بلاک چین رمزارز موردنظر و دانلود تاریخچه آن به‌منظور ردیابی و تأیید تراکنش‌ها کار می‌کنند. همچنین این نرم‌افزارها روی سطح دشواری شبکه تأثیر دارند و بسته به میزان هش ریتی که در هر زمان معین به آن شبکه اعمال می‌شود، سختی شبکه کم‌وزیاد می‌شود.

نرم ‌افزار استخراج ارز دیجیتال در کمک به استخراج‌کنندگان برای بهینه‌سازی تجهیزات خود نقش مهمی دارد. به‌طوری‌که با استفاده از آن‌ها بتوان حداکثر سود را کسب کرده و در عین‌ حال هزینه‌های برق را پایین نگه داشت. علاوه بر این، نرم‌افزارهای ماینینگ تضمین می‌کنند که ماینرها می‌توانند به‌درستی سیستم‌های ماینینگ خود را راه‌اندازی کنند و از ویژگی‌هایی مانند یکپارچه‌سازی کیف پول استفاده ببرند که این امر انتقال دارایی‌های رمزارزی را تا حد امکان آسان می‌کند.

امروزه استخراج رمزارزها برای افرادی که می‌خواهند به‌صورت خانگی به این فرایند بپردازند، به‌سادگی در دسترس یا انگیزه دهنده نیست. اما استفاده از نرم‌افزارهای استخراج شناخته ‌شده می‌تواند به این افراد انگیزه دهد. زیرا این ابزارها کسب درآمد از طریق ماینینگ را برای همه مدل رایانه‌های امروزی، ممکن می‌سازد. در ادامه به معرفی مختصری از بهترین نرم‌‌افزارهای استخراج ارز دیجیتال در سال جاری می‌پردازیم.

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال در 2023

بهترین نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال

اگر قصد دارید از طریق یک نرم افزار استخراج ارز دیجیتال اقدام به ماینینگ و کسب درآمد کنید، لازم است که ابتدا موارد زیر را آماده کنید. سپس به شروع روند استخراج بپردازید.

  • یک کامپیوتر شخصی که دارای کارت گرافیک باکیفیت است
  • یک اتصال اینترنت مداوم، سریع و قابل‌اعتماد
  • ایجاد حساب کاربری در یکی از ارائه‌دهنده‌های نرم‌افزار استخراج
  • نصب نرم‌افزار استخراج ارائه‌دهنده بر روی سیستم‌عامل کامپیوتر یا سیستم خود
  • ایجاد یک حساب در یک صرافی برای فروش، مبادله یا برداشت درآمد
  • یک کیف پول آنلاین برای ذخیره‌سازی ایمن درآمد

در مرحله انتخاب بهترین نرم افزار استخراج ارز دیجیتال می‌توانید متناسب با شرایط و اولویت‌های خود یکی از ارائه‌دهنده‌های زیر را انتخاب کنید. یادآوری می‌کنیم که لیست زیر صرفاً بر اساس نظرات کاربران در کیفیت پشتیبانی و سهولت در استفاده رتبه‌بندی شده‌اند.

کاربرد اکسپلورر بلاک چین؛ بهترین مرورگرهای بلاک چین در سال ۲۰۲۳

بیت‌دییر (Bitdeer) نرم افزار استخراج ارز دیجیتال

بیت‌دییر که توسط جیهان وو (Jihan Wu) در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده، یک پلتفرم استخراج ارز دیجیتال پیشرو در جهان است. دفتر مرکزی این پلتفرم در سنگاپور هست و در ایالات متحده، نروژ و برخی دیگر از کشورها نیز فعالیت می‌کند. تا به امروز، حوزه فعالیت این پلتفرم دارای سه خط تجاری است که شامل؛ هش ریت ابری (Cloud Hashrate) معروف به استخراج ابری، ماینر پلاس (MinerPlus) و مرکز داده (DataCenter) می‌شود. از ویژگی‌های اصلی این نرم‌افزار استخراج می‌توان به موارد زیر پرداخت:

  • استخراج کوین‌های مختلف: نرم‌افزار بیت‌دییر بیش از ۱۰ ارز دیجیتال برتر و قابل‌استخراج را ارائه می‌دهد.
  • محافظت شده توسط نرم‌افزار Minerplus: این پلتفرم با استفاده از ماینر پلاس یک سیستم مدیریت یک‌مرحله‌ای را برای به حداکثر رساندن کارایی و درآمد کاربران ارائه می‌دهد.
  • پشتیبانی ۲۴/۷
  • پرداخت‌های شفاف
  • دارای نسخه سازگار با سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، اندروید و iOS
  • نداشتن نسخه رایگان

برای اطلاعات دقیق‌تر و نحوه خدمات این نرم افزار استخراج ارز دیجیتال می‌توانید به آدرس bitdeer.com مراجعه کنید.

کریپتو‌ تب (CryptoTab) پلتفرم استخراج ارز دیجیتال

کریپتو تب، به‌عنوان اولین مرورگری شناخته می‌شود که امکان فرایند ماینینگ ارائه می‌دهد. طبق داده‌های منتشر شده، این پلتفرم بیش از ۲۰ میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد و در حال حاضر با تماشای ویدئو، چت یا بازی آنلاین از طریق کریپتو تب بیت کوین کسب می‌کنند. مرورگر کریپتو تب نیز در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده و از ویژگی‌های خاص آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای نسخه رایگان و پیشرفته
  • سازگار با سیستم‌های‌ مختلف ویندوز، مک، آیفون، آی پد، اندروید و سرویس ابری (SaaS)
  • پشتیبانی آنلاین
  • ارائه‌ ابزارهای موردنیاز برای جستجو در اینترنت

اطلاعات بیشتر از این پلتفرم در وب سایت cryptobrowser.site موجود است.

استخراج رمزارزها با نرم افزار

فارم کریپتو تب (CryptoTab Farm) سریع‌ترین نرم افزار استخراج ارز دیجیتال

استفاده از پلتفرم فارم کریپتو تب، سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای راه‌اندازی یک استخراج قدرتمند با استفاده از لپ‌تاپ یا رایانه شخصی شناخته می‌شود. اگر دسترسی به رایانه شخصی نداشته باشید، این پلتفرم به شما امکان می‌دهد که با استفاده از استخرهای استخراج از آن بهره‌مند شوید. به علاوه با این پلتفرم می‌توانید شرایط مختلف راه‌اندازی یک مزرعه استخراج را بررسی کنید و بیاموزید که چگونه فرایندهای استخراج را به طور مؤثرتری مدیریت کنید. در نتیجه، تصمیم‌گیری برای شما آسان‌تر خواهد بود که در آینده چه سخت‌افزاری را برای استخراج بخرید. ویژگی‌های خاص فارم کریپتو تب عبارت‌اند از:

  • دارای نسخه رایگان و پولی
  • سازگار با ویندوز، مک، اندروید و سرویس ابری
  • پشتیبانی آنلاین
  • سازگار با استخرهای استخراج
  • امکان برداشت وجه در هر زمانی و بدون کارمزد

نحوه کار با این پلتفرم را می‌توانید از طریق آدرس cryptotab.farm دنبال کنید.

بهترین موارد استفاده رمزارزها؛ معرفی ۱۰ کاربرد ارز دیجیتال

بایت‌باس (Bytebus) برترین پلتفرم استخراج ابری ارز دیجیتال

بایت‌باس در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان یکی از اولین شرکت‌هایی که خدمات استخراج ابری ارائه می‌کرد و اعتماد بیش از ۳۶۰ هزار کاربر در سراسر جهان را جلب کرده بود، تأسیس شد. این پلتفرم مدعی است که برترین پلتفرم استخراج ابری جهان با ارائه مطمئن‌ترین و پیشرفته‌ترین فناوری مربوطه هست که ۲ تا ۱۰ درصد از نرخ هش استخراج ابری جهان را پوشش می‌دهد. بایت‌باس دارای ویژ‌گی‌های زیر است:

  • دارای نسخه آزمایشی و پیشرفته
  • دارای نسخه سازگار با ویندوز، مک، لینوکس، آیفون، آی‌ پد، اندروید، کروم‌ بوک (Chromebook) و سرویس ابری
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • بازده روزانه بین ۲ تا ۱۰ درصد

برای کسب اطلاعات بیشتر از bytebus.com استفاده کنید.

الگوریتم اثبات دانش صفر چیست؟

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال هپی‌ماینر (HappyMiner)

ارائه‌دهنده نرم افزار استخراج ارز دیجیتال هپی‌ماینر، یک شرکت استخراج ابری دارای مجوز است که در سال ۲۰۱۸ در ایالات متحده تأسیس شد. مانند هر ارائه‌دهنده مجوزدار دیگری، هپی‌‌ماینر دارای تجهیزات صنعتی با یک پارک فناوری بزرگ و متشکل از دکل‌های حرفه‌ای استخراج بیت‌کوین است. مراکز داده این پلتفرم در ایسلند، نروژ و کانادا قرار دارند. طبق گزارش‌ها، در حال حاضر بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از سرتاسر جهان در هپی‌ماینر ارز دیجیتال کسب می‌کنند. برای دسترسی به قابلیت‌های منحصربه‌فرد این پلتفرم می‌توانید از طریق آدرس happyminer.us اقدام کنید.

بهترین نرم افزار استخراج ارز دیجیتال

تعداد ارائه‌دهندگان نرم افزار استخراج ارز دیجیتال امروزه خیلی زیاد است، عملاً پوشش‌دادن همه آن‌ها در یک مقاله ممکن نیست. به‌طورکلی طبق اطلاعات گرفته شده از فضای اینترنت، در حال حاضر بیش از ۱۶۰ نرم افزار استخراج ارز دیجیتال مشغول به فعالیت هستند که بهترین‌ آن‌ها در سال جاری عبارت‌اند از: بیت‌دییر، کریپتو‌ تب، فارم کریپتو تب، بایت‌باس، هپی‌ماینر، ECOS، هش‌مارت (Hashmart)Hiveon، F2Hash، SHAMINING، BetterHash، CoinMiningFarm ، XMRig، جی ماینر (GMiner) و غیره.

سؤالات متداول نرم افزار استخراج ارز دیجیتال

  • نرم افزار استخراج ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

    نرم‌افزار استخراج رمزارز‌ها، حجم زیادی از روند مدیریت و پردازش فرایند ماینینگ در الگوریتم استخراج یک رمزارز را خودکار می‌کند و کاربران را بی‌نیاز از خرید تجهیزات سخت‌افزاری گران‌قیمت می‌کند.

  • مزایای نرم افزار استخراج ارز دیجیتال چیست؟

    مهم‌ترین مزیت نرم‌افزارهای استخراج این است که ماینینگ را برای کاربرانی که دانش فنی پیشرفته‌ای ندارند، قابل‌دسترس‌تر می‌کند.

  • بهترین نرم افزار استخراج ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ چیست؟

    در لحظه نوشتن این متن، بیش از ۱۶۰ نرم افزار استخراج ارز دیجیتال مشغول به فعالیت هستند. بهترین این پلتفرم‌ها در حال حاضر عبارت‌اند از: بیت‌دییر، کریپتو‌ تب، فارم کریپتو تب، بایت‌باس، هپی‌ماینر، ECOS، هش‌مارت و غیره.

  • هزینه نرم‌افزار استخراج چقدر است؟

    استفاده از نرم‌افزارهای استخراج ارز دیجیتال از نظر هزینه بسیار متفاوت است. بسته به نوع ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه انتخابی این هزینه می‌تواند از رایگان تا صدها دلار باشد.

حسین قطبی

من حسین قطبی، کارشناس ارشد ریاضیات مالی هستم و از اواخر ۱۳۹۵ به فعالیت در حوزه‌ بازارهای مالی مشغول شدم. به‌ویژه، تقریباً ۴ سال اخیر را به صورت مستمر و تخصصی در زمینه رمزارزها و بلاکچین تحقیق می‌کنم. معتقدم که آرزوهای دیرینه بشریت از جمله؛ سفر در زمان، حضور هم‌زمان در چند مکان متفاوت، حرکت با سرعت نور و… با فضای متاورس تحقق پیدا می‌کنند. از سوی دیگر، ابزارهای مالی فضای متاورس را متکی به دنیای غیرمتمرکز و بلاکچین می‌‌دانم. بنابراین، چشم‌انداز روشنی به آینده این صنعت دارم و از نوشتن، تحقیق و پژوهش در این حوزه نهایت لذت را می‌برم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا