اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در ایراناخبار او ام پی فینکس

ضرورت آموزش سالم در صنعت رمزارزها

بدون بازارهای مالی، سرمایه‌ نمی‌تواند به طور کارآمد در بخش‌های مختلف حوزه‌های صنعتی و فناوری تخصیص یابد. زیرا در این صورت، فعالیت‌های اقتصادی مانند تجارت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به شدت محدود می‌شوند که این موضوع به نوبه خود منجر به کاهش رشد اقتصادی خواهد شد. به عبارت دیگر، بازارهای مالی به دلایل متعددی وجود دارند؛ اما اساسی‌ترین کاربرد آن‌ها این است که امکان تخصیص کارآمد سرمایه و دارایی‌ها در اقتصاد مالی فراهم شود. 

دسترسی سریع‌: خرید تتر با بهترین قیمت

در واقع، بازارهای مالی از طریق اجازه دادن به بازار آزاد برای جریان سرمایه، تعهدات مالی و پول، اقتصاد جهانی را روان‌تر می‌کنند و در عین حال به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند در افزایش سرمایه در طول زمان مشارکت کنند. از این رو، به ویژه برای سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارهای فعال در یک بازار مالی، اهمیت آموزش و یادگیری تشخیص فرصت‌های آن بازار از اهمیت بالایی برخوردار است.

پادکست آموزش سالم در صنعت رمزارزها

عباس آشتیانی، مدیر عامل انجمن بلاک‌چین در پنل اختصاصی گفت‌وگوی سمینار INVESTOBASE اهمیت ارائه آموزش‌های مفید در این حوزه را قابل توجه دانست و ایجاد کسب‌وکارهای سالم در صنعت رمزارزها را پراهمیت جلوه داد. در این راستا، آشتیانی با اشاره به وضعیت فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال در ایران گفت:

«در فضایی یا صنعتی که قانون‌گذاری هنوز در این مرحله از زمان برای آن تکمیل نیست، بزرگترین قربانی سواستفاده کلاهبرداران، بخش آموزش و کسب‌وکارهای سالم است.»

مطالعه بیشتر: ارز فیات چیست؟ و چه تفاوتی با ارزهای دیجیتال دارد؟

او در ادامه صحبت‌های خود به حضار در جلسه توصیه می‌کند: «هر گونه وعده پرداخت سود ثابت روی انواع کلاس‌های دارایی، تقریباً کلاهبرداری است.» همچنین پیشنهاد می‌کند تا جایی که امکان دارد به اطرافیان خود اهمیت این موضوع را یادآوری کنید و آن‌ها را به سمت یادگیری و آموزش صحیح بازارهای مالی هدایت کنید.

در همین راستا، وبلاگ تخصصی صرافی او ام پی فینکس تا به امروز سعی داشته که به طور پیوسته به آموزش‌ بخش‌های مختلف حوزه معامله‌گری و صنعت رمزارزها برای کاربران خود بپردازد. اگر علاقه به یادگیری موضوعات خاصی دارید، در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید تا در اسرع وقت به آن‌ها بپردازیم.

حسین قطبی

من حسین قطبی، کارشناس ارشد ریاضیات مالی هستم و از اواخر ۱۳۹۵ به فعالیت در حوزه‌ بازارهای مالی مشغول شدم. به‌ویژه، تقریباً ۴ سال اخیر را به صورت مستمر و تخصصی در زمینه رمزارزها و بلاکچین تحقیق می‌کنم. معتقدم که آرزوهای دیرینه بشریت از جمله؛ سفر در زمان، حضور هم‌زمان در چند مکان متفاوت، حرکت با سرعت نور و… با فضای متاورس تحقق پیدا می‌کنند. از سوی دیگر، ابزارهای مالی فضای متاورس را متکی به دنیای غیرمتمرکز و بلاکچین می‌‌دانم. بنابراین، چشم‌انداز روشنی به آینده این صنعت دارم و از نوشتن، تحقیق و پژوهش در این حوزه نهایت لذت را می‌برم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا