اخبار ارز دیجیتال در جهان

انتشار ۶۰ میلیون دلار تتر در شبکه تن

انتشار ۶۰ میلیون دلار USDT در شبکه تن آن را به یازدهمین بلاک چین بزرگ برای تتر تبدیل می‌کند.

تتر، صادرکننده پیشرو استیبل کوین در جهان، شروع سریعی در تن داشته و از زمان ادغام با بلاک چین در ۱۹ آوریل، ۶۰ میلیون دلار USDT منتشر کرده است. این امر تن را به یازدهمین بلاک چین تتر تبدیل می‌کند و دامنه دسترسی خود را گسترش می‌دهد و گزینه‌های جدیدی را برای کاربران فراهم می‌کند.

همکاری بین این دو که در کنفرانس Token2049 در دبی اعلام شد، همچنین شاهد راه‌اندازی Tether Gold (XAUT) در TON بود. این استیبل کوین طلایی، گزینه‌های متنوع‌سازی بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد.

هم‌چنین پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در این کنفرانس اعلام کرد که شکلک‌ها و ایموجی‌ها به توکن‌های غیرقابل تعویض تبدیل خواهند شد و از طریق بلاکچین تن قابل معامله می‌شوند. این اقدام با هدف ایجاد فرصت‌های درآمدی برای کاربران صورت می‌گیرد.

مدیر عامل تتر پائولو آردوینو (paoloardoino) نسبت به این همکاری ابراز خوش بینی کرد و آن را شروعی عالی با ۳۵ میلیون دلار اعلام کرد.

گزارش Tether Transparency تایید می کند که این رقم در عرض تنها دو روز به ۶۰ میلیون دلار رسیده است.

این ادغام پیامدهای قابل توجهی برای کاربران تلگرام دارد. حضور تتر در تن امکان پرداخت فوری و رایگان برون مرزی را بین همه کاربران پلتفرم فراهم می کند. این ترکیب اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به آدرس بلاک چین یا دانلود برنامه‌های جداگانه، پرداخت ها را ارسال کنید. طبق گفته تلگرام، ارسال پول به سادگی ارسال پیام مستقیم خواهد بود.

تتر و تون یکپارچه با ارزهای فیات

تتر در بلاک‌چین تن دارای یکپارچگی یکپارچه با ارزهای فیات است که به کاربران امکان می دهد تتر خود را دوباره به فیات تبدیل کرده و مستقیما آن را به حساب های بانکی یا کارت ها برداشت کنند.

در حالی که تن یک سبکه جدید است، حضور غالب تتر در شبکه ترون (Tron) باقی می‌ماند که بیش از ۵۷.۸ میلیارد دلار USDT را در اختیار دارد. اتریوم که زمانی پیشرو بود، در حال حاضر ۵۱ میلیارد دلار در اختیار دارد که نشان دهنده یک تغییر تدریجی است زیرا  تتر به دنبال فرار از هزینه های بالای شبکه اتریوم است. سولانا با ۱.۹ میلیارد دلار سومین میزبان بزرگ تتر است.

تتر در حال حاضر سهم خیره کننده ۶۹ درصدی از کل بازار استیبل کوین را در اختیار دارد که بر اساس CoinGecko ارزش آن تقریباً ۱۵۹.۵ میلیارد دلار است. نزدیکترین رقیب آن USD Coin با ۳۳.۷ میلیارد دلار در گردش، ۲۱ درصد سهم را در اختیار دارد. در حالی که قیمت تن در ابتدا ۲۲ درصد در اعلامیه تتر افزایش یافت، از آن زمان به سطوح قبلی بازگشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا