آموزش ارز دیجیتالبازی های ارز دیجیتال

کارت های دیلی کمبو همستر امروز

جشنواره تون پلاس

در چند ماه گذشته، همستر کامبت (Hamster Kombat) که یک بازی Tap to earn است در سراسر جهان به ویژه در میان علاقه مندان به حوزه ارزهای دیجیتال محبوب شده‌است. یکی از جذابیت‌های این ربات تلگرامی کارت‌های کمبو  Daily Kombo است که کاربران از طریق بدست آوردن آن‌ها ۵ میلیون سکه برنده می‌شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارت های مناسب را پیدا کرده و روزانه آن‌ها را ارتقا دهید. به یاد داشته باشید که این کارت ها هر روز تغییر می کنند، بنابراین باید حواستان به رسانه‌های اجتماعی همستر باشد تا به موقع از فرصت‌های کسب سکه رایگان استفاده کنید. برای دیدن کارت‌های روزانه همستر کامبت این مطلب را مطالعه کنید.

کارت های کومبو ۲۸ شهریور همستر

کارت های کومبو 28 شهریور همستر

کارت های دیلی کمبو چیست؟

دیلی کمبو (Daily Combo) یکی از پرسودترین ویژگی‌های Hamster Kombat است که امکان کسب جوایز روزانه را برای کاربران فراهم می‌کند و باعث افزایش فعالیت و اشتیاق بازیکنان می‌شود. کارت‌های ترکیبی مجموعه‌ای از سه کارت هستند که روزانه در همستر کامبت منتشر می‌شوند و به بازیکنان ۵ میلیون سکه رایگان درون بازی هدیه می‌دهند. کارت‌های ترکیبی را می‌توانید در بخش Mine در دسته‌هایی مانند Markets ،PR&Team ،Legal و Specials پیدا کنید. کانال‌های تلگرامی نیز کارت‌های ترکیبی را روزانه به اشتراک می‌گذارند و به بازیکنان در یافتن کارت‌های مورد نظر کمک می‌کنند. پس بهتر است عضو کانال او ام پی فینکس را در تلگرام شده و از آخرین به‌روزرسانی‌ها مطلع شوید.

قیمت همستر کامبت به تومان در صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس

چطور از کارت های همستر کامبت استفاده کنیم؟

  1. بازی را باز کرده و روی Play کلیک کنید.
  2. روی گزینه Daily Kombo بزنید.
  3. ترکیب روزانه را از میان کارت ‌های موجود پیدا و روی دکمه Go Ahead کلیک کنید. (ترتیب چینش ۳ کارت اهمیتی ندارد)
  4. سپس ۵,۰۰۰,۰۰۰ سکه به موجودی شما اضافه می‌شود.
کارت های دیلی کمبو همستر امروز صرافی او ام پی فینکس

کد مورس روزانه در همستر کمبت چیست؟

دیلی سایفر The Daily Cipher یک قابلیت جدید در همستر است که از طریق آن می‌توانید هر روز ۱ میلیون سکه به دست آورید. کد مورس ترکیب نقطه و خط تیره است که برای نمایش حروف و اعداد استفاده می‌شود. در بازی، هر روز یک کلمه به عنوان کد مورس منتشر می‎شود که بازیکنان باید آن را در قسمت The Daily Cipher وارد کنند تا ۱ میلیون سکه بدست آورند. 

پیشنهاد می‌شود راهنمای‌های دقیق برای نحوه ضربه زدن و وارد کردن کد مورس را در مقاله « کد مورس همستر کامبت امروز چیست؟» مطالعه کنید.

نحوه شرکت در Daily Cipher

  1. بازی را باز کرده و روی Play کلیک کنید.
  2. روی گزینه Daily Cipher بزنید.
  3. حالا می‌توانید با ضربه زدن و نگه داشتن انگشت خود در کادر قرمز رنگ کد مورس روز را وارد کنید.
  4. سپس ۱,۰۰۰,۰۰۰ سکه به موجودی شما اضافه می‌شود.

راه های کسب درآمد از همستر

ایده همستر و گیم پلی بازی به این شکل است که شما مدیر عامل (CEO) یک بیزینس هستید و باید برای ارتقای درآمد شرکت خود تلاش کنید. راه‌هایی که می‌توانید سکه‌های خود را افزایش دهید عبارتند از:

  • ضربه زدن: روش اول این است که با عصبانیت روی مدیر عامل همستر کلیک کنید تا با هر ضربه تعداد کمی سکه به دست آورید.
  • انجام تسک: در این روش مانند سایر ایردراپ‌ها می‌توانید با تماشای یک ویدیو، دنبال کردن کانال‌های مختلف، افزودن دوستان و انجام وظایف دیگر تعداد زیادی کوین رایگان بدست آورید.
  • کارت کمبو: در این روش که بسیار چالشی و پرسود است، شما تنها با پیدا کردن و خریداری سه کارت همستر که روزانه در رسانه‌های اجتماعی همستر می‌شود، تا ۵ میلیون توکن دریافت کنید.
  • کد مورس: با وارد کردن کد مورس کلمه‌هایی که روزانه اعلام می‌شود و مرتبط به حوزه کریپتو است، ۱ میلیون کوین به شما تعلق می‌گیرد.
  • ماینینگ: خرید و لول آپ کارت‌های ماینینگ باعث افزایش profit per hours شده و  سود شما را در هر ساعت بالاتر می‌برد.

انواع کارت‌ های کمبو

کارت‌های کمبو، کارت‌هایی هستند که به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا به عنوان یک CEO پتانسیل درآمدزایی در ساعت خود را افزایش دهند و حتی روزی ۵ میلیون کوین دریافت کنند. این کارت‌ها در دسته بندی‌های مختلف Legal ،Special ،Market و PR&Team قرار دارند. 

کارت های دیلی کمبو همستر امروز

 کارت‌های حقوقی (Legal Cards): مجوز فعالیت در ژاپن، امارات، اتیوپی، هند، اندونزی، بنگلادش از کارت‌هایی هستند که می‌توانید در این بخش پیدا کنید. اگر کارت‌ها را قبلا خریداری کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها به مرور زمان تا لول ۱۰ ارتقا دهید. 

کارت‌های ویژه (Special Cards): کارت های ویژه، مانند NFTها معمولا گران‌ترین و پرطرفدارترین کارت‌ها هستند زیرا مرتبط به یک رویداد یا هدف خاص می‌شوند. کارت‌های کمبو در برخی موارد ممکن است در این بخش پنهان شده باشند. اگر قصد افزایش Profit per hours را دارید، پیشنهاد می‌شود کارت‌های ویژه و حقوقی را در اولویت قرار دهید.

کارت های دیلی کمبو همستر امروز

 بازار (Market): کارت‌های مربوط به معامله گری از جمله مارجین تریدینگ، شت کوین، میم کوین، استیکینگ، ربات تریدینگ  و دیفای در این بخش قرار دارند. هنگام ارتقای این کارت‌ها حتما به تعادل بین تعداد کوین‌های پرداختی و سود دریافتی در ساعت دقت کنید. 

تیم (PR&Team): در این بخش می‌توانید به عنوان مدیر عامل تیم خود اعم از مارکتینگ، امنیت، پشتیبانی، محصول و سایر موقعیت‌های شغلی موجود در کسب و کار خود را به لول‌های بالاتری ارتقا دهید.

دلیل محبوبیت همستر کامبت

همستر کامبت پس از نات کوین وارد بازار شد و توانست توجه و اعتماد کاربران کریپتویی و غیر کریپتویی را جلب کند. برخی از اصلی‌ترین دلایل استقبال بازیکنان از این ربات تلگرامی به شرح زیر است:

  • گرافیک جذاب: طراحی بامزه و کارتونی همسترها به همراه گرافیک‌های با کیفیت بالا، می‌تواند برای بازیکنان جذاب به نظر برسد.
  • پشتیبانی و به‌روزرسانی‌ها: ارائه به‌روزرسانی‌های منظم و اضافه کردن کارت‌های جدید به بازی، باعث حفظ و افزایش علاقه‌ی بازیکنان به خریداری و ارتقای کارت‌ها می‌شود. 
  • بازاریابی مؤثر: تیم توسعه‌دهنده با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و کمپین‌های تبلیغاتی موثر، توانست بازی را به مخاطبان گسترده‌تری معرفی کند.

سوالات متداول درباره ایردراپ همستر کامبت

چه زمانی همستر کامبت در لیست قرار می‌شود؟

تاریخ مشخصی برای لیست شدن همستر وجود ندارد، اما توسعه دهندگان به سپتامبر ۲۰۲۴ اشاره کرده‌اند.

چگونه یک دوست را به همستر کامبت دعوت کنم؟

در برنامه، گزینه ‘Friends’ را انتخاب کنید و لینک دعوت را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

جایگزین همستر کامبت چیست؟

پروژه‌های Tap to earn  زیادی پس از نات کوین منتشر شده‌اند که از آن‌ها می‌توان به Tap swap ،Yescoin و Blum اشاره کرد.

محمدرضا علیزاده

من محمدرضا علیزاده هستم و چهار سال است که به صورت حرفه‌ای در حوزه ترید و تحلیل در بازارهای فارکس و ارز دیجیتال فعالیت می‌کنم و در این مدت توانسته‌ام دانش و مهارت‌های لازم را برای موفقیت در این بازارهای پیچیده کسب کنم. علاقه به دنیای مالی و بازار رمزارزها، من را به سمت این حرفه کشاند. من باور دارم که آینده اقتصادی در دستان بیت کوین و ارزهای دیجیتال است و فرصت‌های زیادی برای افرادی که آماده یادگیری و تحلیل هستند وجود دارد. با توجه به توانمندی‌هایی که در این سال‌ها به دست آورده‌ام، امیدوارم بتوانم مطالب مفیدی را در اختیار مخاطبان قرار دهم.

مطالعه بیشتر

‫۱۶ دیدگاه‌ها

    1. درود و وقت بخیر دوست عزیز
      خیلی سپاسگزارم از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  1. سلام وعرض ادب عرض به حضورتون بعضی از کاربران سوادلاتین ندارن ترتیبی اتخاذکنیدکه این دسته هم بتوانند راهنمایی مفیدشما بهره ببرندبهترین ها را برایتان آرزو مندم

    1. درود دوست عزیز وقت بخیر
      از توجه شما ممنونم
      ما تلاش میکنیم که با بیان ساده به مسائل کریپتو بپردازیم تا مطالب برای عموم قابل استفاده باشن. اما ترجمه برخی اسم‌ها و اصطلاحات موجب گمراهی می‌شوند چرا که بازی همستر به زبان انگلیسی است.
      اگر سوالی در هر قسمت داشتید لطفا در قسمت کامنت‌ها بپرسید در خدمتتون هستیم.

  2. سال ۶۹ به ۷۰ با توصیه یکی از اساتید دانشگاه یک دستگاه رایانه به نرخ ۸۰۰ تومن خریدم،درست در همان زمان،همسایه ام خانه اش را ۸۳۰ فروخت،اما اکنون و علیرغم رشد سرسام آور قیمتها و تورم شدید باز هم از خرید رایانه راضی ام.
    علیرغم پیشرفت غیر قابل وصف دنیای دیجیتال،باز هم هستند پدر و مادرانی که به دلایل واهی از ورود فرزندانشان به دنیای دیجیتال جلوگیری میکنند.باید بگویم زمانی اگر کسی دیپلم متوسطه داشت،ارج و قربش از رئیس جمهور بیشتر بود چون سطح سواد و تحصیلات آکادمیک در جامعه پایین بود.اما اکنون حتی با مدرک دکتری،اگر نسبت به دنیای دیجیتال اطلاعات نداشته باشید،عملا یعنی بیسواد هستید.
    بنابرین به آن دسته از پدران و مادران که فرزندان خود را از ورود به دنیای دیجیتال منع میکنند صراحتا میگویم : دنیای فردا دنیای دیجیتال است.والسلام.

    1. درود کاربر گرامی
      باعث افتخاره که نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک میذارید.

  3. سلام دوستان چرا کارت ها رو میخوام‌بزنم اون کارتی که اسمش یوتیوب همستر‌ هست رو میزنم بعنوان کارت برنده اعلام نمیکنه و پنج میلیون رو‌ نمی‌گیرم

  4. سلام ..من واسه گرفتن کارت‌های پنج میلیونی همستر صد و شصت میلیون واسه یکی از کارت‌هایم که باز بشه کم شد از سکه هام ولی اصلا از پروفیتم هیچی اضافه نشد در صورتی که صد و شصت میلیون از سکه هام کم شد . لطف کنین راهنمایی کنین

    1. سلام و درود پرافیت شما همون لحظه بیشتر نمیشه به مرور زمان اضافه میشه. همچنین باید میزان ارزش کارت نسبت به پرافیتی که بهتون میده رو هم در نظر بگیرین

      1. سلام و درود
        ارزش گذاری چطوری هست؟
        آیا آپدیت کارت ها تا لول ۲۵ یا چیزهایی که نوشته درسته؟

        یک پیغام برام میاد که هربار بعدش از بازی خارجم میکنه! چطور میتونم براتون بفرستم تا راهنماییم کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا