اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

کتیزن فاز سوم بازی را استارت زد!

جشنواره تون پلاس

کتیزن یکی از بازی‌های پلی تو ارن بر بستر تلگرام است که کاربران زیادی را با خود همراه کرده‌است. این بازی محبوب بر خلاف نات کوین یا همستر کامبت، یک بازی کلیکی نیست. در کتیزن، هر کدام از بازیکنان صاحب یک مغازه پر از گربه هستند. به این ترتیب مراجعه کنندگان به فروشگاه مراجعه کرده و در ازای بازی با گربه‌ها، به شما سکه پرداخت می‌کنند. بنابراین، اولین راه برای جمع‌کردن سکه در این بازی، تعداد مراجعینی هستند که از مغازه شما بازدید می‌کنند.

این بازی نیز مانند تپ سواپ و همستر یک نوع ایردراپ برای معرفی توکن این بازی یعنی CATI$ محسوب می‌شود. موضوعی که از سوی تیم پروژه نیز مورد تایید قرار گرفته است. در این ایردراپ قرار است ۴۰ درصد از عرضه یک میلیارد واحدی رمزارز بازی به‌عنوان پاداش بین بازیکنان توزیع شود. البته، ارزش این ایردراپ و قیمت هر یک واحد CATI$ هنوز مشخص نشده است.

به گزارش صرافی ارز دیجیتال اوام پی فینکس، تیم توسعه این بازی اخیرا در اطلاعیه‌ای خبر از یک آپدیت جدید داده‌است. در این اطلاعیه آمده: طبق نقشه راه کتیزن که برای آن پنج فاز پیش‌بینی شده بود، اینک دو فاز اول با موفقیت به پایان رسیده است و این پروژه در آستانه آغاز فاز جدید است. در این مسیر، فاز اول Catizen Mini Game و فاز دوم Catizen Launchpool بود.

فاز سوم کتیزن

در ادامه این اطلاعیه تیم توسعه به دستاوردهای دو فاز نخست اشاره کرد و نوشت: طی این سه ماه از شروع بازی کتیزن، کل بازیکنان داخل بازی به ۲۳,۰۵۲,۰۵۰ و تعداد کاربر فعال روزانه آن به ۳,۴۶۲,۰۶۰ رسیده است. همچنین، کل شرکت‌کنندگان در لانچ پول کتیزن نیز است. با نگاهی به ماه جولای، به نظر می‌رسد که کتیزن در آستانه راه‌اندازی فاز سه است.

در فاز جدید به نظر می‌رسد کتیزن قصد دارد از بالای ۲۰۰ مینی گیم جدید رونمایی کند. مواردی که این پروژه را به یک بازی مرکزی تبدیل می‌کند و ممکن است بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن را با هم متحد کند.

همچنین در این اطلاعیه گفته شده که قرار است یک موتور بازی راه‌اندازی شود که به طور خاص برای مینی اپلیکیشن‌های تلگرام طراحی شده‌است.

از طریق این فناوری، کتیزن یک سرویس یک مرحله‌ای ارائه می‌دهد تا توسعه‌دهندگان بازی بیشتری بتوانند به کیتِ توسعه‌ نرم‌افزار SDK دسترسی داشته باشند و بازی خود را تنها با یک کلیک در تلگرام راه‌اندازی کنند.

در ادامه گفته شده که کتیزن لانچ‌پول به زودی برای پروژه های دیگر باز خواهد شد. بنابراین، بازی کتیزن آماده دستیابی به بزرگترین نقطه عطف – در ماه جولای است.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا