اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهاناخبار بیت کوین

تیم دریپر: بیت‌کوین هنوز هم می‌تواند به ۲۵۰ هزار دلار برسد

تیم دریپر سرمایه‌گذار، میلیاردر معروف، اخیرا نظر خود را در مورد پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین بیان کرده‌است. به طور خاص، او استدلال می‌کند که هنوز ممکن است قیمت به ۲۵۰ هزار دلار برسد، اگرچه این پیش‌بینی دو سال دیرتر از آنچه قبلا تصور می‌شد رخ خواهد داد.

به گزارش صرافی ارز دیجیتال ام ام پی فینکس و به نقل از وبسایت کریپتونومیست، در واقع، دریپر پیش‌بینی کرد که کریپتو در ژوئن ۲۰۲۳ به این رقم خواهد رسید و اکنون اعتراف کرده که انتظار نداشت تمام محدودیت‌های نظارتی اخیر از سوی آمریکا اعمال شود.

پادکست تیم دریپر: بیت‌کوین هنوز هم می‌تواند به ۲۵۰ هزار دلار برسد

علی‌رغم پیش‌بینی‌های اشتباه تیم دریپر، سرمایه‌گذار میلیاردر که گفته بود بیت‌کوین (BTC) تا ژوئن ۲۰۲۳ به ۲۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید، او همچنان معتقد است که این اتفاق در آینده، یعنی تا سال ۲۰۲۵ رخ خواهد داد. دریپر در مصاحبه‌ای که با بلومبرگ داشت، اعتراف کرد: صادقانه بگویم، من انتظار نداشتم بوروکراسی آمریکا تا این حد تهاجمی باشد و فکر می‌کردم که آنها ضرورت رقابت با بقیه جهان را تشخیص می‌دهند.

او همچنین گفت که اقدامات اجرایی اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) علیه شرکت‌های ارزهای دیجیتال مانند کوین‌بیس و بایننس، کارآفرینان را وادار به خروج از آمریکا کرده‌است و این موضوع تاثیر منفی بر قیمت بیت‌کوین دارد. با این حال، به گفته دریپر، تشدید فشارهای نظارتی این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که بیت‌کوین و فناوری زیربنایی آن هنوز از ارزش بالایی برخوردار هستند. دریپر افزود که بیت کوین به عنوان یک سیستم، به عنوان یک ارز و به عنوان یک راهکار عالی است.

مطالعه بیشتر: آغاز فعالیت اولین ETF بیت کوین اروپا پس از یکسال انتظار

اخیرا درپیر به نظر مثبت خود نه تنها در مورد پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین، بلکه در مورد فناوری این ارز و همچنین موارد استفاده آن در آینده تاکید کرد و افزود: این یک سیستم عالی است، یک ارز عالی است و یک روش عملکردی عالی محسوب می‌شود. زیرا در آن صورت حسابداری وجود ندارد، حسابرسی وجود ندارد، همه این موارد روی بلاک چین انجام می‌شود. بنابراین همه چیز شفاف و روشن است.

جای تعجب نیست که دریپر یکی از پیشگامان در پشتیبانی از ارزهای دیجیتال بود. در واقع، او در سال ۲۰۱۳ و پس از فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال Mt. Gox بر اهمیت بیت کوین پی برد. او در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۴ فاش کرد که پس از آن حادثه ۳۰ هزار بیت کوین خریده است.

پیش بینی تیم دریپر درباره حرکت صعودی بیت کوین

از آن زمان، او به یک سرمایه‌گذار بزرگ در زمینه ارزهای دیجیتال و پروژه‌های مرتبط با آن تبدیل شده‌است و دوره‌های مالی متعددی برای استارت‌آپ‌های این حوزه ارائه می‌کند. در سال ۲۰۱۸، دریپر پیش‌بینی جسورانه‌ای کرد و مدعی شد که بیت‌کوین تا ژوئن ۲۰۲۳ به ۲۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید و تا به امروز علی‌رغم بازار نزولی اخیر، به این پیش‌بینی پایبند بوده‌است.

دریپر در توییتر خود در تاریخ ۳۰ ژوئن، نوشت: صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر در نظر دارد مبالغی بین ۲۵۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰ دلار در دوره‌های تامین مالی اولیه، سری A و دورهای بعدی، سرمایه‌گذاری کند.

دریپر گورن هولم (Draper Goren Holm) که سال گذشته با تیم دریپر شریک شد، در چندین شرکت از جمله CasperLabs، سرمایه‌گذاری کرده‌است. همچنین، Vertalo یک صادرکننده توکن امنیتی مبتنی بر تزوس و Tezos Stablecoin Technologies به عنوان یک شرکت تابعه از بنیاد Tezos که استیبل کوین‌ها را توسعه می‌دهد، نمونه دیگری از این موارد هستند.

تیم دریپر در یک توییت دیگر نوشت: وقتی بیت‌کوین ۴۰۰۰ دلار بود، پیش‌بینی می‌کردم که تا الان به ۲۵۰ هزار دلار (۶۰ برابر) برسد؛ اما فقط به ۳۰ هزار دلار رسید. حدس می زنم باید کمی بیشتر صبر کنیم، شاید ۲ سال. اما مهندسان سخت کار می‌کنند.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا