تحلیل ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

آیا منتظر پامپ گالا باشیم؟

پروژه  گالا گیم (Gala Games) پست توییتری منتشر کرد که در آن نوشت در حال کار روی یک فیلم با بازیگران معروفی مثل دوئین داگلاس جانسون و مارک رابرت مایکل والبرگ است.

طبق گزارش‌ها این فیلم‌ها در بلاکچین گالا خواهند بود و قرار است از توکن گالا در گالا فیلم و گالا موزیک استفاده شود.

پروژه گالا برای توضیح بیشتر این رخداد نوشت: تصور کنید که به دیدن یک فیلم می روید و یک کد QR روی بلیط برای بازخرید یک کالای دیجیتال وجود دارد و آن کالا در بازار اوپن‌سی نیز وجود دارد، بنابراین میلیون‌ها طرفدار جانسون و مایکل والبرگ همگی آیتم‌های دیجیتالی را جمع‌آوری می‌کنند که این آیتم‌ها برای خرید نیاز به توکن گالا دارند. این خبر روی قیمت توکن گالا تاثیر گذاشت و باعث شد که این توکن با افزایش شدیدی روبه‌رو شود.  

تحلیل تکنیکال توکن گالا

تحلیل قیمت گالا (GALA) برای امروز بسیار صعودی است زیرا روند خرید امروز به طور مداوم در حالت صعودی است. جفت GALA/USDT در حال حاضر در ساعت ۱۶:۲۸ دقیقه دوشنه ۱۹ دی با ۶۱.۸۹ درصد افزایش با قیمت ۰.۰۳۸۲۸ دلار معامله می‌شود و در حال حرکت به سمت سطح مقاومت بعدی در ۰.۰۳۹۲۶ دلار است، اگر این رمزارز بتواند از این سطح عبور کند، ممکن است در آینده نزدیک به ۰.۰۴ دلار نیز برسد.

این حرکت صعودی ناشی از افزایش حجم معاملات و تقاضا برای توکن‌های گالا  است. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال در حال حاضر ۱,۰۹۵,۰۶۷,۵۷۴ میلیون دلار است که ۶۶۶.۶۲ درصد نسبت به روز گذشته افزایش داشته‌است. از نظر ارزش بازار، گالا دارای ارزش بازار ۲۶۷,۷۰۱,۰۵۱ میلیون دلاری است و در حال حاضر در رتبه ۹۷ در لیست ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ قرار دارد.

تجزیه و تحلیل روزانه قیمت گالا روند صعودی بازار را تایید می‌کند. در حال حاضر خریداران کنترل بازار را در دست دارند و اگر حرکت فعلی تداوم پیدا کند، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت گالا به سمت سطوح مقاومت آتی باشیم.

تکنیکال گالا 1

میانگین متحرک (MA) در حال حاضر در سطح ۰.۰۲۲ تنظیم قرار دارد که نشان دهنده آن است که خریداران کنترل بازار را در دست دارند. از آنجایی که محدوده بین باندهای بولینگر در حال گسترش است، این نشانه واضح است که نوسانات بازار در حال افزایش است و معامله‌گران باید برای انجام معاملات در آینده نزدیک مراقب باشند.

باند بولینگر بالایی در حال حاضر روی ۰.۰۳۱۰ قرار دارد در حالی که باند بولینگر پایینی روی ۰.۰۰۹ است. شاخص قدرت نسبی (RSI) با شیب صعودی در ۴۱.۲۱ است که به فعالیت خریداران در بازار اشاره دارد.

تحلیل چهار ساعته قیمت گالا از حمایت خریداران حکایت دارد زیرا قیمت در چهار ساعت اول معاملات امروز افزایش قیمت خوبی را تجربه کرد. این به این دلیل است که گاوها دوباره وارد بازار شده‌اند و در تلاشند تا برتری خود را حفظ کنند.

تکنیکال گالا 2

با نگاهی به اندیکاتورهای تکنیکال ساعتی، باند بالایی بولینگر در حال حاضر روی ۰.۰۳۷۳ و باند بولینگر پایین در حال حاضر روی ۰.۰۱۴۴ قرار دارد که نشان می دهد روند صعودی احتمالا در آینده نزدیک ادامه خواهد داشت. نمودار شاخص قدرت نسبی (RSI) منحنی صعودی را نشان می‌دهد زیرا به ۷۹.۳۵ رسیده که نشان می‌دهد فعالیت خریداران در حال افزایش است. میانگین متحرک در حال حاضر روی ۰.۰۳۰ است.

به طور خلاصه، جفت GALA/USD در حال حاضر در یک روند صعودی قرار دارد و اگر خریداران حرکت فعلی خود را حفظ کنند، این رمزارز می‌تواند به سطوح بالاتر برسد. شاخص‌های فنی نیز از گاوها حمایت می‌کنند.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا