اخبار ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

پیش ‌بینی شیبا اینو؛ شیبا چه زمانی به یک سنت می‌رسد؟

در جهت پیش ‌بینی شیبا اینو، اگر داده‌های فعلی این رمزارز را بررسی کنیم، می‌بینیم که بر اساس اطلاعات اخیر مربوط به شیبا اینو در سایت کوین مارکت کپ، در هفت روز گذشته این ارز دیجیتال رشد قابل‌توجهی داشته و تقریباً بیش از ۱۰ درصد رشدیافته است. سؤالی که در ذهن اغلب سرمایه‌گذاران این رمزارز یا کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارند، وجود دارد این است: شیبا اینو کی به یک سنت می‌رسد؟ در ادامه این مقاله از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به پیش‌ بینی شیبا اینو با جزئیات بیشتری می‌پردازیم.

پادکست پیش بینی شیبا اینو

به‌منظور ارائه یک پیش‌بینی دقیق و محاسبه شده از قیمت شیبا اینو، لازم است که نگاهی به روندهای گذشته و فعلی بازار، ارزش ذاتی توکن SHIB و برنامه‌های آینده برای توسعه این پروژه داشته باشیم. بسیار مهم است که به یاد داشته باشید؛ ارزش ارزهای دیجیتال نوسانی است و به دلیل عوامل متعددی می‌تواند به‌سرعت تغییر کند.

دوج کوین یا شیبا؟ سرمایه‌ گذاری در کدام میم کوین آینده بهتری دارد؟

نگاهی به عملکرد تاریخی شیبا اینو

شیبا اینو از زمان پیدایش خود رشد چشمگیری داشته است. این توکن در ابتدای سال ۲۰۲۰ تقریباً قیمتی نداشت، اما در سال‌های اواخر ۲۰۲۱ و اوایل ۲۰۲۲ شاهد رشد انفجاری بود. از اواسط سال ۲۰۲۱ تا تاریخ فعلی از سال ۲۰۲۳، قیمت از این رمزارز از ۰.۰۰۰۰۰۱ دلار به ۰.۰۰۰۰۰۹۱۲۵ دلار افزایش‌یافته است. این نرخ رشد تقریباً ۸۱۳ درصد افزایش را تشکیل می‌دهد. البته نرخ شیبا در سطح ATH خود که ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار (در اکتبر ۲۰۲۱) بود، رشد چند هزاردرصدی برای سرمایه‌گذاران اولیه خود به ثبت رساند.

پیش بینی شیبا اینو در آینده

پیش‌بینی روند آتی یک ارز دیجیتال به دلیل ماهیت پرنوسانی بازار رمزارزها یک کار چالش‌برانگیز است. بااین‌حال، در این مقاله ما برای پیش‌بینی شیبا در آینده از یک مدل رشد خطی ساده که بر اساس عملکرد تاریخی این پروژه است، استفاده خواهیم کرد.

آیا شیبا اینو شما را میلیاردر می‌کند؟ تحلیل و پیش بینی شیبا اینو

برای اینکه شیبا اینو به ۰.۰۱ دلار (یک سنت) برسد، قیمت باید تقریباً از سطح فعلی ۱۰۹۵۸۹.۰۴ درصد افزایش یابد. حال، اگر بخواهیم نرخ رشد قیمت شیبا در ۲۴ماهه گذشته؛ یعنی ۸۱۳ درصد ​​را به‌عنوان یک نرخ ثابت در نظر بگیریم که مسلماً یک تخمین تقریبی است، ماهی تقریباً ۳۳.۸۷ درصد شیبا اینو رشد یافته است؛ بنابراین، اگر عدد ۱۰۹۵۸۹.۰۴ درصد را بر ۳۳.۸۷ ​​تقسیم کنیم می‌توانیم زمان تخمینی را به دست آوریم. با محاسبه این زمان، متوجه می‌شویم که تقریباً ۳۲۳۵ (حاصل تقسیم ۱۰۹۵۸۹.۰۴ بر ۳۳.۸۷) ماه یا تقریباً ۱۳۴ سال دیگر زمان لازم است که شیبا اینو با نرخ رشد دو سال گذشته خود به ۰.۰۱ دلار یا یک سنت برسد.

پیش ‌بینی قیمت شیبا اینو

نمودار روزانه قیمت شیبا اینو به دلار – منبع: تریدینگ ویو.

شیباریوم چیست و چه تاثیری بر شیبا اینو دارد؟

عوامل تاثیرگذار بر رشد شیبا اینو

درحالی‌که پیش‌بینی رشد خطی فوق یک جدول زمانی تقریبی ۱۳۴ساله به ما می‌دهد، مهم است که به یاد داشته باشیم که در حالت واقعی، روند تغییر قیمت می‌تواند خیلی متفاوت باشد. به‌طورکلی، عوامل متعددی می‌توانند روی رشد این ارز دیجیتال تأثیر بگذارند و آن را تسریع یا کند کنند. در ادامه به برخی از این عوامل می‎پردازیم:

  • شرایط بازار: افزایش نرخ کلی رمزارزها در بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند به طور قابل‌توجهی رشد شیبا اینو را تسریع کند، درحالی‌که یک بازار نزولی می‌تواند آن را کاهش دهد یا حتی منجر به کاهش ارزش شود.
  • پذیرش: پذیرش گسترده شیبا اینو برای معاملات و خدمات احتمالاً ارزش آن را افزایش می‌دهد.
  • مقررات: مقررات و پذیرش قانونی ارزهای دیجیتال بسته به کشورهای مختلف، بسیار متفاوت است. افزایش ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها می‌تواند بر ارزش یک ارز دیجیتال تأثیر منفی بگذارد.
  • حمایت جامعه: به‌عنوان یک میم کوین، ارزش شیبا اینو به‌شدت تحت‌تأثیر جامعه آن است. یک جامعه فعال و درحال‌رشد می‌تواند بر ارزش آن تأثیر مثبت بگذارد.
  • افزایش کاربرد شیبا اینو: افزایش کاربرد و انعطاف‌پذیری توکن SHIB در بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند بر رشد این رمزارز تأثیر مستقیم داشته باشد. به‌عنوان‌مثال، طبق صفحه توییتر این پروژه، برترین صرافی ارزهای دیجیتال یعنی؛ بایننس، استفاده از توکن‌های SHIB را به‌عنوان یک دارایی وثیقه در دریافت وام‌ از پلتفرم خود تأیید کرده است. این بدان معنی است که اگر توکن‌های SHIB را نگه دارید، می‌توانید از آن‎ها به‌عنوان وثیقه برای استقراض سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنید.
پیش بینی قیمت شیبا اینو وابسته به اتفاقات پیرامون آن

کلام پایانی

پیش‌بینی ارائه‌شده در بالا صرفاً یک تخمین بر اساس رشد گذشته است و بسیاری از متغیرهای غیرقابل‌پیش‌بینی در بازار ارزهای دیجیتال را در نظر نگرفته است. همیشه مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتال با یک مشاور مالی مشورت کنید. در شرایط فعلی، تخمین زده می‌شود که اگر رشد خطی باقی بماند و شرایط بازار مساعد بماند، تقریباً ۱۳۴ سال طول می‌کشد تا شیبا اینو به یک سنت برسد. با این‌ حال، مانند تمام ارزهای دیجیتال، مسیر رسیدن به این هدف بدون شک پر از فراز و نشیب خواهد بود.

حسین قطبی

من حسین قطبی، کارشناس ارشد ریاضیات مالی هستم و از اواخر ۱۳۹۵ به فعالیت در حوزه‌ بازارهای مالی مشغول شدم. به‌ویژه، تقریباً ۴ سال اخیر را به صورت مستمر و تخصصی در زمینه رمزارزها و بلاکچین تحقیق می‌کنم. معتقدم که آرزوهای دیرینه بشریت از جمله؛ سفر در زمان، حضور هم‌زمان در چند مکان متفاوت، حرکت با سرعت نور و… با فضای متاورس تحقق پیدا می‌کنند. از سوی دیگر، ابزارهای مالی فضای متاورس را متکی به دنیای غیرمتمرکز و بلاکچین می‌‌دانم. بنابراین، چشم‌انداز روشنی به آینده این صنعت دارم و از نوشتن، تحقیق و پژوهش در این حوزه نهایت لذت را می‌برم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا