تحلیل ارز دیجیتالهفته نامه ارز دیجیتال

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۸ آبان

مسترکارت کارت مسافرتی

امروز دوشنبه هشتم آبان است و با چهل و نهمین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس همراه شما هستیم. پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۸ آبان، بررسی وضعیت کلی بازار کریپتو در اولین روز هفته، واچ لیست هفتگی، مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌ها در هفته پیش‌رو، ربات گرید بی‌نهایت صرافی او ام پی فینکس و تمدید کمپین برگشت نقدی در او ام پی فینکس موضوعاتی هستند که در ادامه این مطلب به آن می‌پردازیم.

پادکست پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۸ آبان

نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – ۸ آبان

نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – 8 آبان
وضعیت کلی بازار کریپتو در روز دوشنبه  آبان

به رسم همیشه در هفته نامه‌های او ام پی فینکس، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۸ آبان» را به بررسی وضعیت کلی بازار کریپتو در اولین روز از هفته معاملاتی جدید یعنی دوشنبه ۸ آبان اختصاص می‌دهیم.

قیمت بیت کوین در روز دوشنبه گذشته یعنی یکم آبان، با رشد ۱۰ درصدی محدوده مقاومتی ۳۰,۰۰۰ دلار را پشت‌سر گذاشت و کندل روزانه بیت‌کوین در سطح ۳۳,۰۶۹ دلار بسته شد! در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز رشد قیمت بیت‌کوین تا محدوده ۳۵,۲۸۰ دلار ادامه پیدا کرد و آلت‌کوین‌های بازار فرصتی پیدا کردند تا عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای بگذارند.

به دنبال رشد قیمت بیت‌کوین، دامیننس این رمزارز نیز افزایش یافت و به محدوده ۵۴ درصد رسید! رشد قیمت بیت‌کوین طی هفته گذشت به فاند مربوط به تایید ETFهای بیت‌کوین نسبت داده می‌شود که سرمایه‌گذارهای سازمانی را به بازار فراخواند.

اتریوم به عنوان دومین دارایی برتر بازار با پیوستن به جریان صعودی حاکم توانست مقاومت ۱,۷۴۶ دلار را پشت‌سر بگذارد و به نظر می‌رسد که پولبک به این سطح نیز تکمیل شده و اتریوم قصد دارد این محدوده مقاومتی را به حمایت تبدیل کند! با افزایش نقدینگی در بازار بیت‌کوین، نرخ تسلط این رمزارز بر کل بازار کریپتو افزایش یافت و همین موضوع دامیننس اتریوم را در یک محدوده تریدینگ رنج قرار داده است.

در این میان دامیننس تتر تا محدوده ۶.۶۶ درصد کاهش یافت و خط روند صعودی یک ساله و نیمه‌ی خود را شکست! کاهش دامیننس تتر، کاهش سهم تتر از معاملات بازار را نشان داده و دربردارنده این مفهوم است که معامله‌گران ترجیح می‌دهند با ورود به موقعیت‌های خرید بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها، از نوسان‌های قیمت به سود برسند و تمایلی به نگهداری استیبل‌کوین نزد خود ندارند!

جو مثبت حاکم بر بازار تا به امروز نیز ادامه پیدا کرده و رمزارزهای اکسی اینفینیتی (AXS)، گالا (GALA) و بیت‌تورنت (BTT) توانستند در اولین روز از هفته جدید نوسان‌های مثبت قابل توجهی را ثبت کنند. از سوی دیگر رمزارزهای میکر (MKR)، شیبا (SHIB) و فرکس شیر (FXS) کار خود در هفته جدید را با نوسان‌های منفی آغاز کردند.

در شرایط فعلی بازار، واکنش بیت‌کوین به مقاومت ۳۵,۰۰۰ دلاری می‌تواند ادامه مسیر مارکت کریپتو را مشخص کند. در این شرایط محدوده ۳۲,۴۰۰ دلار مهم‌ترین حمایت در نمودار بیت‌کوین است که می‌تواند نقطه اتکایی خوبی برای متوقف شدن اصلاح قیمتی BTC باشد.

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۸ آبان

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – 8 آبان

دومین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۸ آبان» به معرفی واچ لیست هفتگی و تحلیل موقعیت‌های معاملاتی در نمودار بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها اختصاص دارد. رشد چند ده درصدی قیمت‌ها در روزهای اخیر از امید فعالان بازار برای تایید ETF های اسپات (Spot) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) نشات می‌گیرد و همین موضوع منجر به افزایش نقدینگی و ورود سرمایه‌گذارهای جدید به بازار بیت‌کوین شد.

ای تی اف فیوچرز بیت‌کوین کمپانی پروشرز (ProShares) با نماد BITO در نوع خود اولین بوده و توانست مارکت کپ کل بازار را تا محدوده ۱.۲۷۰ تریلیون دلار افزایش دهد. این موضوع نشان‌دهنده این مفهوم است که تایید ETFهای اسپات، سرمایه و سرمایه‌گذاران زیادی را به بازار رمزارزها جذب خواهد کرد.

به دنبال افزایش قیمت بیت‌کوین، برخی آلت‌کوین‌ها نیز توانستند عملکرد پرقدرتی را از خود به نمایش بگذارند. این رشد قیمتی در برخی آلت‌کوین‌ها ادامه پیدا کرد و برخی دیگر با تضعیف عملکرد مواجه شدند. در چنین شرایطی معامله‌گران بهتر است تمرکز خود را بر روی آلت کوین‌هایی بگذارند که ضمن تبعیت از بیت‌کوین، توانستند رشدهای بهتری را ثبت کنند.

در پنجاه و هشتمین سری از واچ لیست هفتگی ارز دیجیتال در صرافی او ام پی فینکس نواحی مهم در نمودار بیت‌کوین (BTC) و همچنین رمزارزهای اتریوم (ETH)، اپتوس (APT) و کوانت (QNT) را در تایم فریم‌های روزانه و چهار ساعته برای شما قرار داده‌ایم. برای مشاهده کامل تحلیل‌ها می‌توانید به مطلب واچ لیست هفتگی ۸ آبان مراجعه کنید.

مهم‌ترین نکته در معاملات این هفته

در سومین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۸ آبان» سری به تقویم اقتصادی هفته می‌زنیم و مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بر ادامه روند مارکت کریپتو تاثیر بگذارد را بررسی می‌کنیم.

«تعیین نرخ بهره فدرال رزرو» مهم‌ترین رویداد در سطح اقتصاد کلان است که می‌تواند طی هفته جاری بر روند تمام بازارهای مالی از جمله بازار رمزارزها تاثیر بگذارد. چهارشنبه دهم آبان ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران، نرخ بهره فدرال رزرو اعلام خواهد شد. پیش‌بینی‌ها مبتنی بر این است که بانک مرکزی آمریکا این بار نرخ بهره را بدون تغییر و در سطح ۵.۵ درصد نگه خواهد داشت.

همزمان با تعیین نرخ بهره، کنفرانس مطبوعاتی کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا نیز برگزار می‌گردد که صحبت‌های جروم پاول در این کنفرانس می‌تواند نوسان‌های گسترده‌ای در قیمت بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها ایجاد کند. با توجه به اینکه قیمت‌ها در حال حاضر به محدوده‌های مقاومتی خود نزدیک شده‌اند، بهتر است معاملات خرید قبل را سیو سود کرده و پس از اعلام نرخ جدید بهره برای ورود به معاملات جدید تصمیم بگیرید.

جدیدترین رویدادها در صرافی او ام پی فینکس

در چهارمین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۸ آبان» قرار است تازه‌ترین اتفاقات در صرافی او ام پی فینکس را به اطلاع شما برسانیم و جدیدترین قابلیت‌ اضافه شده به وبسایت و اپلیکیشن او ام پی فینکس را نیز معرفی کنیم.

ربات اینفینیتی گرید به او ام پی فینکس اضافه شد

ربات اینفینیتی گرید به او ام پی فینکس اضافه شد

صرافی او ام پی فینکس امکان فعالسازی ربات اینفینیتی گرید یا همان ربات گرید بی‌نهایت را به طور کاملا رایگان برای تمام حساب‌های کاربری فراهم کرده است. استراتژی گرید بی‌نهایت یکی از برترین استراتژی‌های معاملاتی در بازارهای صعودی است که از طریق خرید در اصلاحات قیمتی و سیو سود به موقع در سطوح بالاتر، ارزش اولیه دارایی کاربر را حفظ می‌کند.

این ربات برای فعالیت به یک کف قیمتی و درصد سود مشخص برای هر گرید نیاز دارد تا بتواند به صورت خودکار و بدون نیاز به حضور کاربر در حساب، سفارش‌های خرید و فروش را ثبت کند. زمانی که قیمت به اندازه درصد سود مشخص شده برای هر گرید افزایش یابد، ربات اقدام به سیو سود کرده و آن مقدار ارزش اضافه شده به ارزش اولیه دارایی را می‌فروشد.

حال اگر قیمت به اندازه درصد سود مشخص شده برای هر گرید کاهش یابد، ارزش دارایی نیز نسبت به ارزش اولیه آن کاهش می‌یابد. در چنین شرایطی ربات خرید انجام می‌دهد تا مجددا ارزش دارایی را به ارزش اولیه برساند.

به همین ترتیب تا زمانی که قیمت رمزارز بالاتر از کف قیمتی مشخص شده قرار دارد، ربات اینفینتی گرید از طریق ثبت معاملات خرید یا فروش در گریدهای مختلف، ارزش اولیه دارایی را حفظ می‌کند. نکته جذاب دیگر در مورد ربات گرید بی‌نهایت این است که کارمزد معاملات آن برای تمام کاربرها تنها ۰.۱ درصد است!

برای آشنایی کامل با نحوه کارکرد ربات می‌توانید به مطلب آموزش ربات اینفینیتی گرید مراجعه کنید. در ویدئوی زیر نیز تمام توضیحات مربوط به نحوه عملکرد ربات گرید بی‌نهایت و آموزش فعالسازی آن در او ام پی فینکس برای شما قرار داده شده است.

کمپین برگشت نقدی در او ام پی فینکس تا ۱۶ آبان تمدید شد

کمپین برگشت نقدی در او ام پی فینکس تا 16 آبان تمدید شد

سیاره‌ نوردی در او ام پی فینکس همچنان ادامه دارد…

پلتفرم او ام پی فینکس قابلیتی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند از طریق واریز رمزارز، معامله و یا هر دوی آن‌ها روزانه بین ۵,۰۰۰ تومان تا ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان برگشت نقدی روزانه داشته باشند!

اولین روش برای دریافت کش بک روزانه «واریز رمزارز» است؛ کمترین مقدار برگشت نقدی مربوط به سیاره عطارد بوده و هر چقدر بتوانید با افزایش واریز ارزی، به سمت سیاره‌های مریخ، اورانوس، زحل، مشتری و خورشید حرکت کنید مقدار برگشت نقدی روزانه حساب شما نیز به طور تصاعدی افزایش می‌یابد و به ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان می‌رسد!

دومین روش برای دریافت کش بک «معامله» است؛ هر چقدر بتوانید حجم معاملات روزانه حسابتان را افزایش دهید، از سیاره عطارد به سمت خورشید حرکت خواهید کرد و برگشت نقدی حسابتان از ۱۰,۰۰۰ تومان به ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان خواهد رسید!

همچنین می‌توانید در هر روز هم واریز رمزارزی داشته باشید و هم معامله کنید و از این طریق کش بک دریافتی خود را به ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان برسانید. همچنین لازم به ذکر است که با عبور از سیاره اورانوس، علاوه‌بر اینکه مقدار کش روزانه حسابتان به طور تصاعدی افزایش پیدا می‌کند، به باشگاه VIP او ام پی فینکس نیز دعوت خواهید شد و می‌توانید به مدت یک ماه از امتیازهای ویژه‌ای همچون کاهش کارمزد معاملات، پشتیبانی ویژه، افزایش سقف برداشت و … برخوردار شوید.

همین حالا شروع کنید و از فرصت باقی‌مانده تا ۱۶ آبان برای رسیدن به خورشید و دریافت روزانه ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان برگشت نقدی، بیشترین استفاده ممکن را ببرید. در صورت وجود هر گونه سوال پیرامون کمپین برگشت نقدی و یا نحوه کار با ربات گرید بی‌نهایت نیز می‌توانید به صورت بیست و چهار ساعته و در تمام روزهای هفته از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن و همچنین تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ با واحد پشتیبانی او ام پی فینکس در ارتباط باشید.

مطالعه بیشتر: در کهکشان کریپتویی او ام پی فینکس چه خبر است؟!

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا