تحلیل ارز دیجیتالهفته نامه ارز دیجیتال

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۹ دسامبر

در نهمین سری از هفته نامه او ام پی فینکس با پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۹ دسامبر، معرفی رمزارزهای لوپرینگ کوین (LRC)، بی ان اس (BNS) و نحوه خرید آن‌ها و بررسی حواشی پیرامون صرافی بایننس با ما همراه باشید.

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۹ دسامبر

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده - 19 دسامبر

در اولین قسمت از مطلب “پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۹ دسامبر” وضعیت کلی بازار ارز دیجیتال و نمودار قیمتی رمزارزهای بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و چیلیز (CHZ) را بررسی می‌کنیم.

چندین هفته از بحران مربوط به ورشکستگی صرافی FTX می‌گذرد و ترس معامله گران تا حدودی کاهش یافته است. معامله گران بازار سهام وبازار ارز دیجیتال در حال حاضر با حریف قدیمی خود یعنی فدرال رزرو آمریکا در نبرد هستند!


هفته گذشته نرخ بهره فدرال رزرو، با یک افزایش ۰٫۵ درصدی به بالاترین حد خود در ۱۵ سال اخیر رسید و همین موضوع باعث ریزش مقطعی مجدد در بازارهای مالی از جمله بازار ارز دیجیتال شد. تاریخ بارها و بارها اثبات کرده که بازار نزولی هیچ‌گاه به معنای اتمام فرصت‌های معاملاتی نبوده و یک معامله‌گر واقعی می‌تواند حتی از نوسان‌های جزئی بازار هم برای شکار موقعیت‌های معاملاتی استفاده کند. برای مشاهده واچ لیست هفتگی ۲۸ آذر می‌توانید به مطلب زیر مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر: واچ لیست هفتگی ۲۸ آذر | او ام پی فینکس

جدیدترین‌ها در صرافی او ام پی فینکس

دومین قسمت از مطلب “پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۹ دسامبر” به بررسی جدیدترین ارزهای اضافه شده به پلتفرم او ام پی فینکس و همچنین بررسی قابلیت “هشدار قیمت” در او ام پی فینکس اختصاص یافته است.

ارز دیجیتال لوپرینگ کوین (LRC) به بازار معاملات او ام پی فینکس اضافه شد

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده - 19 دسامبر و ارز دیجیتال لوپرینگ کوین

لوپرینگ کوین با نماد LRC یک توکن ERC-20 بوده که بر بستر بلاک چین اتریوم ایجاد شده است. توکن LRC بر اساس مکانیسم اثبات کار (POW) به دست آمده و در دسته ارزهای قابل استخراج قرار می‌گیرد.

لوپرینگ کوین در حال حاضر در جایگاه ۹۱ در لیست ارزها بر اساس ارزش بازار در وبسایت کوین مارکت کپ قرار گرفته و حدودا ۲۵۰ هزار معامله‌گر فعال در بازار ارز دیجیتال، رمزارز لوپرینگ کوین (LRC) را در واچ لیست خود قرار داده‌اند و نوسان‌های آن را بررسی می‌کنند.

این ارز دیجیتال هم اکنون در محدوده ۰.۲ دلار در حال معامله بوده و در حال نزدیک شدن به کف قیمتی سابق است. شاید برایتان جالب باشد که سقف قیمتی LRC برابر با ۴ دلار است و این ارز دیجیتال هم اکنون نزدیک به ۱۷۰۰ درصد با سقف قیمتی خود فاصله دارد! اگر قصد سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال را دارید، محدوده قیمتی فعلی برای لوپرینگ می‌تواند برای یک پله ورود به معاملات خرید این رمزارز مناسب باشد.

صرافی او ام پی فینکس به تازگی ارز دیجیتال LRC را به لیست ارزهای قابل معامله در این پلتفرم اضافه کرده و کاربران می‌توانند به صورت مستقیم، با استفاده از تومان یا تتر به خرید و فروش لوپرینگ کوین (LRC) در وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس بپردازند.

ارز دیجیتال بی ان اس (BNS) به بازار معاملات او ام پی فینکس اضافه شد

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده - 19 دسامبر و ارز دیجیتال bns

بی ان اس (BNS) یکی دیگر از رمزارزهایی است که پلتفرم او ام پی فینکس به تازگی امکان خرید و فروش آن را برای کاربران خود فراهم کرده است. ارز دیجیتال BNS یکی دیگر از پروژه‌های رمزارزیست که تحلیلگران بازار آن را به عنوان یک توکن ابزار چند پروتکلی برای آینده می‌شناسند؛ پروژه‌ای که آورده‌های کاربردی بسیاری برای دنیای کریپتوکارنسی خواهد داشت.

همچون سایر رمزارزهای موجود در او ام پی فینکس، امکان معامله ارز بی ان اس (BNS) نیز به دو روش “معامله سریع” و “معامله در بازار” در وبسایت و اپلیکیشن او ام پی فینکس برای کاربران فراهم شده است.

با استفاده از قابلیت “معامله سریع” می‌توانید ارز دیجیتال بی ان اس را به صورت مستقیم و تنها با یک کلیک به تومان یا تتر تبدیل کنید. با مراجعه به بازار معاملات او ام پی فینکس نیز می‌توانید به چهار روش سفارش بازار (Market)، سفارش محدود (Limit)، سفارش حد ضرر (Stop Limit) و سفارش حد ضرربا قیمت بازار (Stop Market) به خرید و فروش بی ان اس (BNS) بپردازید و نمودار لحظه ای قیمت آن را مشاهده و تحلیل کنید.

قابلیت هشدار قیمت به پلتفرم او ام پی فینکس اضافه شد

هشدار قیمت در صرافی او ام پی فینکس

یکی از جذاب‌ترین و البته کاربردی‌ترین امکاناتی که معامله‌گران در پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال به دنبال آن می‌گردند، قابلیت “هشدار قیمت” است.

صرافی او ام پی فینکس به تازگی این قابلیت را در قسمت “بازارها” اضافه کرده و کاربران می‌توانند به روش‌های مختلف در بازارهای گوناگون برای خود یک یا چند هشدار قیمت تنظیم کنند.

با استفاده از این قابلیت می‌توانید تنظیماتی را مشخص کنید تا در زمان افزایش یا کاهش قیمت به میزان مشخصی در بازار مورد نظر، برای شما یک پیام هشدار در قالب پیامک یا ایمیل ارسال شود.

هشدار-قیمت-در-ارز-دیجیتال

برای مثال هشدار فوق به این معناست که با بیشتر شدن قیمت بیت کوین از ۶۸۰ میلیون تومان، یک هشدار در قالب ایمیل و پیامک برای شما ارسال خواهد شد. همچنین شما می‌توانید بر اساس تحلیل و استراتژی معاملاتی خود برای هشدارهایی که ایجاد می‌کنید، تاریخ انقضا مشخص کنید.

افزایش ناگهانی برداشت‌ها در صرافی بایننس؛ مهم‌ترین رویداد هفته گذشته بازار کریپتو

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده - 19 دسامبر و بررسی حواشی صرافی بایننس

آخرین قسمت از مطلب “پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۹ دسامبر” نیز به بررسی حواشی موجود پیرامون صرافی بایننس اختصاص یافته است.

پس از انتشار خبر مربوط به ورشکستگی صرافی اف تی ایکس (FTX) گمانه زنی‌های بسیاری پیرامون اثبات ذخایر صرافی‌های متمرکز ایجاد شد و این بار صرافی بایننس بود که در مرکز توجهات قرار گرفت!

ماجرا از این قرار است که خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی مدعی شده سه مقام قضایی در ایالات متحده به این نتیجه رسیده‌اند که این صرافی در حال انجام اقداماتی با رویکرد پولشویی بوده و سرنوشتی همچون FTX خواهد داشت.

همین موضوع باعث شد تا درخواست‌های برداشت در بایینس با افزایش قابل توجهی روبه رو شود و افراد سرمایه خود را از این پلتفرم خارج کنند. پس از انتشار این خبر، مدیر عامل بایننس این اتهام را صرافا توطئه‌ای از سوی رویترز و سایر رقبا برای این پلتفرم نامید.

از سوی دیگر در روز جمعه هفته گذشته، شرکت حسابرسی مازارس گروپ (Mazaras)، اعلام کرد که دیگر در فرایند حسابرسی دارایی‌ها و سند اثبات ذخایر صرافی‌های ارز دیجیتال با این پلتفرم‌ها همکاری نخواهد کرد.

پلتفرم آماری CryptoQuant اما با بررسی گزارش اثبات ذخایر Binance، تایید کرد که ذخایر بایننس با موجودی هر کاربر مطابقت دارد و همین موضوع باعث شد تا این صرافی نسبت به حواشی ایجاد شده تا حدودی ایمن شود، ترس و عدم قطعیت (FUD) پیرامون این پلتفرم کاهش پیدا کند و درخواست‌های برداشت کاربران از این صرافی روندی کاهش به خود بگیرد.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایینس، پیرامون این موضوع اظهار داشت:

” آزمایش صرافی‌های متمرکز در مقابل افزایش حجم برداشت‌ها اتفاق مثبتی است و پاسخگو بودن صرافی برای این حجم برداشت نشان از سلامت آن صرافی دارد.”

ژائو در ادامه افزود این میزان برداشت که بر اساس تخمین‌ها نزدیک به ۲ میلیارد دلار بوده است، حتی جزو ۵ روز با بیش‌ترین حجم برداشت‌ نیز قرار نداشته است و به طور مثال در جریان سقوط LUNA و FTX شاهد فشار برداشت بیش‌تری بوده‌ایم!

دیدگاه و تحلیل شما پیرامون این اتفاق و حواشی درباره بایننس چیست؟ آیا بایننس پس از FTX قربانی بعدیست یا این اتفاقی تنها توطئه و نقشه رقبای این پلتفرم است؟

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا