هفته نامه ارز دیجیتال

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۸ فروردین

در بیست و چهارمین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس، با پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۸ فروردین، معرفی واچ لیست هفتگی، بررسی رویدادهای جدید پیرامون تلفیق هوش مصنوعی، بلاک‌چین و پروژه‌های AI و نکته معاملاتی هفته همراه شما هستیم.

پادکست پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۸ فروردین

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۸ فروردین

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – 28 فروردین

طبق روال همیشه، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۸ فروردین» را به ارائه واچ لیست هفتگی و تحلیل و بررسی رمزارزهای مستعد رشد اختصاص می‌دهیم.

بعد از رشد ۷ درصدی قیمت بیت کوین طی هفته گذشته، کندل هفتگی نمودار در نهایت در قیمت ۳۰۳۰۰ دلار به پایان رسید. شاخص دلار آمریکا (DXY) برای پنجمین هفته متوالی با کاهش همراه بود و هفته گذشته را با کاهش ۰.۵ درصدی پشت سر گذاشت. با وجود این‌که اندیکاتورهای تکنیکال برای شاخص دلار سیگنال‌هایی صعودی برای هفته جاری نشان می‌دهند، نمودار روزانه این شاخص مسیری نزولی را به تصویر کشیده‌است.

در حوزه فاندامنتال و اقتصاد کلان نیز انتشار آخرین آمار مربوط به شاخص مدیران خرید (PMI) در بخش‌های صنعت و خدمات مربوط به اروپا، بریتانیا و ایالات متحده می‌توانند مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌ها در هفته پیش‌رو باشند.

در سی‌ودومین سری واچ لیست هفتگی در وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، موقعیت‌های معاملاتی رمزارزهای بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و ریپل (XRP) را بررسی خواهیم کرد. برای مشاهده کامل توضیحات تحلیل‌ها می‌توانید از مطلب زیر استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: واچ لیست هفتگی ۲۸ فروردین | او ام پی فینکس

ایلان ماسک و استارت آپ جدید هوش مصنوعی

ایلان ماسک و استارت آپ جدید هوش مصنوعی

در ادامه مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۸ فروردین» به بررسی جدیدترین موضوعات پیرامون ارز دیجیتال هوش مصنوعی می‌پردازیم. همانطور که احتمالا می‌دانید ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیر عامل توییتر و کمپانی تسلا یکی از اصلی‌ترین بازیگران بازار کریپتوکارنسی بوده که با توییت‌های جنجالی خود، برای ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) و برخی دیگر از میم‌کوین‌های بازار، جهش‌های قیمتی قابل توجهی را به ارمغان آورده است!

از ابتدای سال جدید میلادی ایلان ماسک توییت‌ها، مصاحبه‌ها و گفتگوهایی که در رسانه‌ها انجام داده را به موضوع هوش مصنوعی و پروژه‌های Open AI اختصاص داده است.

ماسک در یک ویدئو کنفرانس اعلام کرده که بخش قابل توجهی از دارایی خود را در پروژه‌های هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کرده‌است. طبق گزارشی که پلتفرم تحلیلی-خبری کوینتلگراف (Cointelegraph) منتشر کرده است، ایلان ماسک در حال راه‌اندازی یک استارتاپ جدید در زمینه Open AI بوده که قرار است رقیب سرسخت ربات ChatGPT و سازنده نسل جدید هوش مصنوعی باشد.

تاثیرات هوش مصنوعی بر متاورس

تاثیرات هوش مصنوعی بر متاورس

سباستین بورگت (Sebastien Borget) هم‌بنیان‌گذار پلتفرم بلاک‌چینی سندباکس (Sandbox) نیز از مزیت‌های توسعه هوش مصنوعی بر بستر بلاک‌چین حمایت کرده و معتقد است تکنولوژی هوش مصنوعی از طریق امکاناتی که ارائه می‌کند، سرعت عملی شدن ایده‌های جدید را افزایش داده و منجر به افزایش امنیت و گستردگی فعالیت‌ها در فضای متاورس خواهد شد. این موضوع می‌تواند امکانات متاورس را به جهان واقعی افراد نزدیک‌تر سازد.

۵ زبان برنامه‌نویسی برای هوش مصنوعی

5 زبان برنامه‌نویسی برای هوش مصنوعی

فارغ از بحث تلفیق بلاک‌چین، رمزارزها و هوش مصنوعی، پروژه‌های Open AI تقریبا در تمامی کسب و کارها پتانسیل اجرا شدن داشته و می‌تواند ابعاد مختلف زندگی انسان را دستخوش تحولات بسیاری کند. ماهیت این شکل از تکنولوژی به طور ۱۰۰ درصد در کدهای برنامه‌نویسی‌شده خلاصه می‌شود. بنابراین مهارت‌های برنامه‌نویسی و مشاغل مربوط به این حیطه، از آینده بسیار روشنی برخوردار خواهند بود.

اگر به مشاغل برنامه‌نویسی علاقمند هستید و تمایل دارید تا فعالیت کاری خود را با توسعه هوش مصنوعی، ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین همسو سازید، یادگیری زبان‌های برنامه‌نوسی پایتون (Python)، لیسپ (Lisp)، جاوا (Java)، سی پلاس پلاس (++C) و آر (R) را مهم‌ترین اولویت در برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهید. تسلط بر این زبان‌ها به طور حتم شما را به یک فرد متخصص در این زمینه تبدیل خواهد کرد.

نکته معاملاتی هفته

نکته معاملاتی هفته در پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – 28 فروردین

مطابق با رسم همیشگی در هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس، مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۸ فروردین» را با ارائه نکته معاملاتی هفته به پایان می‌رسانیم:

«آنچه را که می‌بینید معامله کنید؛ نه آنچه را که امیدوار هستید!»

زمانی که معاملات خود را بدون هدف باز می‌کنید و این عمل به یک عادت روتین در فعالیت‌های شما تبدیل می‌شود، بدانید که هیچ چیزی به جز لیکوئید شدن و صفر شدن سرمایه در انتظار شما نخواهد بود! اما منظور از معامله بدون هدف چیست؟ یا به بیان دیگر هدف یک معامله چه چیزی باید باشد؟

فراموش نکنید که هدف اول در معامله‌گری حفظ سرمایه و هدف دوم افزایش آن است؛ بنابراین اگر موفق نشوید که در قدم اول از سرمایه خود در برابر رخدادهای ناگهانی بازار محافظت کنید، توانایی سودآوری در مراحل بعدی را نیز نخواهید داشت. محافظت از سرمایه و تعیین هدف برای معاملات تنها با داشتن استراتژی معاملاتی و مشخص کردن حد سود و حد ضرر محقق می‌شود.

هر زمان که تصمیم بر ورود به یک معامله را داشتید، بدون استثنا این سوال را خود بپرسید:

«اگر این معامله تنها معامله در تمام طور عمر من بود، باز هم آن را انجام می‌دادم؟»

اگر پاسخ شما به این سوال منفی بود، مطمئن باشید که در آستانه انجام یک معامله بدون هدف هستید. قبل از ورود به معامله شما باید بدانید که قیمت در چه موقعیتی قرار دارد؟ آیا موقعیت فعلی چارت با استراتژی معاملاتی شما سازگاری دارد؟ اگر سازگاری دارد، حد سود و حد ضرر آن چیست؟ در نهایت بر اساس مقدار حد ضرری که مشخص کردید نیز می‌بایست حجم مناسب معامله را تعیین کرده و وارد پوزیشن شوید.

اما اگر از همان ابتدای نگاه کردن به نمودار متوجه شدید که حرکات قیمت را درک نمی‌کنید و توانایی تشخیص این موضوع که در چه موقعیتی از چارت هستید را ندارید، بهتر است ورود به معامله را به زمان و ستاپ معاملاتی دیگر موکول کنید.

سلب_مسئولیت

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا