اخبار ارز دیجیتال

توکن سوزی ۳ میلیون دلاری نات کوین در ژوئن ۲۰۲۴ برای حفظ ارزش

جشنواره تون پلاس

در این وبلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی توکن‌سوزی نات کوین می‌پردازیم.

نات‌کوین یکی از پرهیاهوترین پروژه‌های بزرگ امسال در بازار ارزهای دیجیتال و حتی در سراسر اینترنت، از سوزاندن تعداد عظیمی از توکن‌های NOT، کوین اصلی این بازی محبوب Tap-to-Earn خبر داد. بر اساس به‌روزرسانی اخیر در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، این شرکت توکن‌های NOT به ارزش ۳ میلیون دلار را سوزانده است و به طور چشمگیری عرضه این توکن را کاهش داده است. در این اطلاعیه همچنین به یک طرح تشویقی به ارزش ۴.۲ میلیون دلار اشاره شده که هدف آن پاداش دادن به کاربران طلایی و پلاتینیوم در پلتفرم Notcoin Explore است.

در حال حاضر، عرضه توکن‌های NOT در گردش ۱۰۲.۴۹ میلیارد است که ارزش بازار هر توکن ۰.۰۱۴۳۲ دلار است. طبق داده‌های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، ارزش بازار نات کوین تقریبا ۱.۴۷ میلیارد دلار است و رتبه آن پنجاه و نهمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان است.

عرضه کل نات کوین

سوزاندن توکن بخشی از استراتژی گسترده‌تر Notcoin برای افزایش توکنومیک و افزایش ارزش برای کاربرانش است. با کاهش عرضه کل، پروژه محبوب «تاپ برای کسب درآمد» هدف دارد تا کمبود ایجاد کند و ارزش و جذابیت توکن را افزایش دهد. این حرکت با تلاش‌های مداوم برای اطمینان از اینکه ذینفعان اصلی Notcoin اعضای جامعه آن هستند، هماهنگ است.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا