تحلیل ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

تحلیل فانتوم، مشاهده نمودار و آخرین تحلیل های تکنیکال FTM

تحلیل فانتوم به دلیل آینده روشنی که از خود به نمایش گذاشته‌، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ارز دیجیتال فانتوم (FTM) با هدف ایجاد بیشترین سازگاری و اجماع بین تمامی ارگان‌های معاملاتی در سطح بین‌المللی راه‌اندازی شد. پلتفرم این رمزارز قصد دارد تا با ایجاد سازگاری، اکوسیستمی را بنیانگذاری کند که امکان انجام معاملات را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه فراهم شود.

در زمینه مزایا و ویژگی‌های برجسته ارز دیجیتال فانتوم، می‎‌توان به توسعه‌پذیری و سرعت بالای تراکنش‌های آن در مقایسه با دیگر رمزارزهای بازار مانند بیت کوین اشاره کرد. افزون بر آن، این ارز دیجیتال امنیت بسیار بالاتری نسبت به اکثر رمزارزهای دیگر ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، دو طرف یک معامله می‌توانند قراردادهای هوشمند را برای انجام مبادلات در محیطی کاملا قابل اعتماد و مقیاس‌پذیر انجام دهند. از طرف دیگر، رمزارز FTM برای مواردی همچون پرداخت هزینه‌های شبکه و حاکمیت زنجیره‌ای نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایا و موارد استفاده متنوع این رمزارز سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت خود کشانده است، اما همانطور که می‌دانید، بازار ارزهای دیجیتال به نوسانات بالا شهرت دارد و قیمت فانتوم نیز از این قائله مستثنی نیست. بنابراین، ضرورت دارد که علاقه‌مندان به این رمزارز قبل از ورود به بازار برای سرمایه‌گذاری در فانتوم یا انجام معاملات مربوط به آن، اطلاعات جامع و کاملی از شرایط بازار داشته باشند. در همین راستا، صرافی او ام پی فینکس برای تکمیل اطلاعات سرمایه‌گذاران، صفحه‌ای را برای ارائه مجموعه کاملی از تحلیل‌ها نظیر تحلیل تکنیکال، آنچین، فاندامنتال و تحلیل احساسات بازار اختصاص داده‌است.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا