تحلیل ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

تحلیل دوج کوین امروز؛ حمایت ایلان ماسک و صعود قیمت 

به گزارش واحد ترید و تحلیل صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، حمایت ایلان ماسک از دوج کوین در برنامه «سوپربول» (Super Bowl) زمینه را برای افزایش قیمت این رمزارز فراهم کرد.  امروز صبح، دوج کوین با ۲.۷۵ درصد افزایش به ۰.۰۸۵۸ دلار رسید. شروع متفاوت روز باعث شد این ارز رمزنگاری شده به بالاترین سطح ۰.۰۸۷۸ دلار برسد و سپس کمی کاهش یابد.

همانطور که اشاره شد، دوج کوین امروز یک جلسه معاملاتی صعودی را به نمایش گذاشته‌است. قیمت دوج کوین در حال حاضر با ۶.۱۹ درصد افزایش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۸۶۵۹ دلار رسیده‌است.

پادکست تحلیل دوج کوین

در ادامه می‌توانید بررسی روند و تحلیل دوج کوین امروز را ملاحظه کنید:

روند قیمت دوج کوین

تحلیل دوج کوین با بررسی تغییرات تکنیکال

طبق تحلیل وبسایت تحلیلی – خبری اف ایکس امپایر، دوج کوین باید از سقوط به زیر اولین سطح مقاومت اصلی (R1) در ۰.۰۸۴۸ دلار جلوگیری کند تا بتواند سطح مقاومت اصلی دوم (R2) را در ۰.۰۸۶۱ دلار و اوج صبحگاهی یعنی ۰.۰۸۷۸ دلار را هدف قرار دهد. بازگشت به ۰.۰۸۷۰ دلار نشان دهنده یک جلسه معاملاتی صعودی است. با این حال، اخبار مربوط به بازار کریپتو و همچنین به‌روزرسانی‌های شبکه باید برای پشتیبانی از یک جلسه صعودی، مناسب باشد. در صورت یک رالی صعودی طولانی مدت، احتمالا سطح مقاومت اصلی سوم (R3) در ۰.۰۸۹۷ دلار وارد بازی خواهد شد.

تحلیل دوج کوین در سناریوی نزولی

در سناریوی نزولی، سقوط از اولین سطح مقاومت اصلی (R1)، اولین سطح حمایت اصلی (S1) را با ۰.۰۸۱۲ دلار وارد بازی می‌کند. دوج کوین باید از سقوط زیر ۰.۰۸۰۰ دلار و دومین سطح حمایت اصلی (S2) در ۰.۰۷۸۹ دلار اجتناب کند در غیر اینصورت رسیدن به سطح حمایت اصلی سوم (S3) یعنی ۰.۰۷۵۳ دلار محتمل است.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

میانگین‌های متحرک نمایی یک سیگنال صعودی ارائه می‌دهند. به طوری که دوج کوین بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه که در حال حاضر ۰.۰۸۴۸ دلار است، قرار دارد. میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه به سمت میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه کاهش یافت و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه قرار گرفت.

عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه در ۰.۰۸۵۸ دلار و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه در ۰.۰۸۶۲ دلار از عبور این رمزارز از دومین سطح مقاومت (R2) در ۰.۰۸۶۱ دلار و هدف قرار دادن سومین سطح مقاومت (R3) در ۰.۰۸۹۷ دلار پشتیبانی می‌کند. با این حال، سقوط از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه، اولین سطح حمایت اصلی (S1) را در قیمت ۰.۰۸۱۲دلار وارد بازی می‌کند. شایان ذکر است که سقوط از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه یک سیگنال نزولی ارسال می‌کند.

تحلیل دوج کوین با EMA

با توجه به سیگنال‌های صعودی و رشد قابل توجه این رمزارز، به نظر شما دوج کوین روند افزایشی را تا کجا ادامه خواهد داد؟

شما می‌توانید با مطالعه مطالب بخش تحلیل تکنیکال صرافی او ام پی فینکس از آخرین تغییرات بازار ارزهای دیجیتال مطلع شوید.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا