مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود هفتم کریپتوکست – جنجالی‌ترین اخبار بازار رمزارزها

خلاصه موضوع هفتمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود هفتم کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به خلاصه اخبار هفته گذشته می‌پردازیم. قیمت بیت‌کوین پنج شنبه گذشته تا محدوده ۲۵۰۰۰ دلار کاهش پیدا کرد و با ۱۲ درصد نوسان در ۶ ساعت، در نهایت کندل روزانه خود را با ۷ درصد کاهش به پایان رساند. در جریان این ریزش ۲۳۰ میلیون دلار پوزیشن لانگ لیکویید شدند.

  • ترس تریدرها از افزایش نرخ بهره، مهم‌ترین علت این اتفاق بود.

FOMC Minutes یکی از نشست‌های خبری امریکا است که هشت بار در سال یعنی هر یک ماه و نیم برگزار می‌شود و ۱۲ نفر از اعضای فدرال رزرو در این نشست در مورد سیاست‌های پولی صحبت می‌کنند.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، طی این جلسه تاکید کرد که تا به اینجای کار، سیاست‌های انقباضی فدرال رزرو در جهت کنترل تورم عملکرد خیلی خوبی دارد و ادامه پیدا خواهد کرد. 

سپس اعلام کرد در صورت نیاز، این سیاست‌ها را تشدید می‌کنیم و نرخ بهره را افزایش می‌دهیم. این صحبت‌ها در شرایطی اتفاق افتاد که بیتکوین حمایت ۲۹۵۰۰ را از دست داده بود.

  • انتخابات ریاست جمهوری بازار همچنان یکی از موضوعات داغ در مارکت است.

سیتیزن‌های آمریکا در نوامبر ۲۰۲۴ رئیس جمهور بعدی این کشور رو انتخاب می‌کنند. حضور کاندیداهای کریپتویی در این انتخابات، تاثیرات مهمی در چرخه صعودی بیتکوین دارد.

چند روز در پی انتشار خبری در بازار ترامپ به عنوان یک نهنگ اتریوم معرفی شد. ویوک راماسوامی کاندیدایی که طرفدار رمزارزها است در کنفرانس “بیت کوین ۲۰۲۳” از افراد حاضر خواست “انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا” را به یک “همه‌پرسی برای ارزهای فیات” تبدیل کنند.

  • صرافی‌های اوکی اکسچنج و بیتگِت، احراز هویت کاربران را اجباری کردند.

روند رگولاتوری در فضای کریپتو در حال رشد است و تمام صرافی‌های محبوب در جهان، برای ارائه خدمات به کاربران، فرایند احراز هویت را اجباری خواهند کرد.

  • ETF بیتکوین، یک کاتالیزور قوی برای روند صعودی جدید بازار رمزارزها است.

علی رغم تمام اتفاقات منفی چند روز گذشته، موضوع ETFهای بیتکوین، یک فاند قدرتمند برای کل بازار محسوب می‌شود. به این علت که صندوق‌های معامله‌گری رسمیت بیتکوین در دنیا را افزایش می‌دهند و این دارایی با تقاضای قابل توجهی روبه‌رو می‌شود.

مدیر شرکت فانداستارت گفته است با تایید ETFهای بیتکوین در امریکا تا پایان سال ۲۰۲۴، قیمت این رمزارز از ۱۵۰ هزار دلار عبور می‌کند.

اپیزود هفتم کریپتوکست از او ام پی فینکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا